Liian herkästi orgasmeja help

Anonyymi

Olen parikymppinen nainen ja melko kokematon siitä syystä, että hävettää suunnattomasti orgasmiherkkyys.
Hävettää todella paljon kun esileikin aikana saattaa jo tulla. Siis aivan pienestä kosketuksesta saan ja tuntuu että olen aina märkäkin. Nolointa on että supistukset on voimakkaita. Voiko asialle tehdä jotain ? Mulla alkaa toivo loppumaan kun haluaisi, mutta tästä on tullut niin iso mörkö että aina kun seksi tulee ajankohtaiseksi, lyön jarrut päälle ja juttu jää siihen. Asiallisia neuvoja voisi antaa, kiitos!

62

5632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuota kannata hävetä! Anna mennä vaan, partnerisi varmasti vain innostuu asiasta, että nautit kunnolla seksistä. Huomattava osa naisista ei osaa antaa orgasmin tulla, sinä osaat. Ole vain ylpeä itsestäsi!

    • Anonyymi

      Olisitpa upea tuttavuus!,laittaisin sut kahleisiin ja nuolisin lelujen kanssa... kauanko menisi,että pyydät pienen tauon😏? Ja sitten voitaisiin taas jatkaa... Hesalainen54M

      • Anonyymi

        Vaan etpä uskalla totutella aisteihisi...😯?
        T.tuo edellämainittu ; )


    • Anonyymi

      Älä ihmeessä häpeä tuota, minusta ainakin on ihanaa kun nainen on herkkä laukeamaan, ja saa vaikka monta kertaa ennen minua.....😊 siitä nautin todella paljon.
      Ai että on mahtava tunne laeeta itse sen jälkeen😘

    • Anonyymi

      Mulle ei kans paljo tarvii ku räjähtää..jos mies koskee esim niskaa ni olen aivan märkä..
      Orgasmi tulee ku hipasee..ja niitä tulee sit paljon jos mies on hyvä nuolemaan..mutta eipä niitä miehiä tunnu olevan...löytyiskin sellanen kuuma vakkari mies ni joka päivä ois seksiä..jopa monta kertaa..

      • Anonyymi

        Olen keski ikäinen leski😊sovin juuri viime yönä täksi illaksi tapaamisen nuoremman miehen kanssa. Varoitin et laukean tosi herkästi ja huudan kun saan😊Älä häpeä


      • Anonyymi

        Mistä päin olet ja minkä ikäinen?

        Olisi todella nautinnollista saada sut nauttimaan.....


      • Anonyymi

        Ihana tuollainen herkkä nainen,joka nauttii lipaisuista ja pusuista niskalla,kaulalla,korvalehtien imemisestä😋ja siitä pikkuhiljaa alaspäin,rinnat, vatsa,napa,nivuset... etkä hoputaakkaan voi,kun olet nahkakahleissa ja kapula suussa...😉
        Hesalainen54M


      • Anonyymi

        Täällä olisi mukava ja hyvin intohimoinen mies joka on aina kaipaillut märkää naista


      • Anonyymi

        Olisipa sinun kaltainen nainen tuossa,kiihottaa suunnattomasti jos nainen laukiaa.Mikäli viell olet siistitty pillusta,niin ah mikä näky,nuolisin ehkä.Ratsainkin saisit kastella minut


      • Anonyymi

        Sitä olen miettinyt että miten monta miestä kaipaa vakkaripanoa ja miten monta naista riutuu yksin. Mikä on kun halut ei kohtaa. Minäkin olen yksinäinen hyväkroppanen leski mutta ei vaan ole löytynyt naista jonka saisin tehdä onnelliseksi hyvällä varustuksella. En halua vielä rakastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keski ikäinen leski😊sovin juuri viime yönä täksi illaksi tapaamisen nuoremman miehen kanssa. Varoitin et laukean tosi herkästi ja huudan kun saan😊Älä häpeä

        Haluutko lisää kokemuksia leski? Pks?


      • Anonyymi

        Heipä hei !
        Minä olen tuommoista naista aina toivonut kohdalleni mutta valitettavasti ei ole vielä löytynyt .
        Olisin hyvin kiinnostunut tutustumaan .
        Terveisin Markkun


      • Anonyymi

        Mistäpäin leidille on kotoisin?? Sopisit mun mielihaluihin erittäin oivasti ja aika usein saanut naisen laukeamaan jos tiedät mitä tarkoitan.. Olis kiva löytää just vakkari ja kokeilla mitä ei ehkä vielä kokenut. Ja en tiedä mitä ajattelet julkisista paikoista tai luonnossa jännitys tuo oman lisänsä. Jos vaikka kaipaisit imutusta kun oltaisiin ulkona niin etsi paikan missä hoitaisin sut. Mut kyl rauhalliset pidemmät sessiot on parasta missä täyttää toiveita rauhassa.


      • Anonyymi

        ota myös vaikka mun kyrpä
        suuhus sieltä vois tulla
        vaikka lasti sun pilluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tuollainen herkkä nainen,joka nauttii lipaisuista ja pusuista niskalla,kaulalla,korvalehtien imemisestä😋ja siitä pikkuhiljaa alaspäin,rinnat, vatsa,napa,nivuset... etkä hoputaakkaan voi,kun olet nahkakahleissa ja kapula suussa...😉
        Hesalainen54M

        Sä oot just sallainen iljettävä runkkariäijä joka ei juuri koskaan saa oikeassa elämässä ! Luulet, että nuori nainen menee ihan kiimoihin sun ällöttävistä kapula ym jutuista. Oot säälittävä rasvainen äijä !


      • Anonyymi

        [email protected] Ota yhteyttä. Takuu työnä teen kielihoitoa. Et takuulla pety.
        49v savuton luotettava ja terve mies. Peetu


    • Anonyymi

      Nauti ja ole iloinen kehostasi. Kyllä niitä kuivia saharap....... löytyy ruuhkaksi asti. Hienoa, että olet aktiivinen ja herkkä. Olet ainutlaatuinen👍

    • Uskoisin että epävarmuus seksissä eli siis kokemattomuus saa "häpeämään" jtn minkä luulee olevan outoa...herkkyys saada orgasmeja on hieno asia...naisille se monasti vaikeampaa kuin meille miehille...minä nautin suuseksistä etenkin antavana osapuolena...asun pirkanmaalla ja ilman vakipartneria eli saapi lähestyä minua, viiskymppistä timmiä miestä =)

    • Anonyymi

      Äh ja pyh, ei kannata tällaisia ajatella ollenkaan. Jokainen meistä on erilainen, varustettuna erilaisilla mekanismeilla. Sulla se on nautinnon lahja, ei ole mitään pahaa nopeasti tulemisessa (saati useamman kerran putkeen.....kiihottavaa) ja märkyydessä. Joskus aikoinaan nuorempana kundina aloittajan kaltainen mimmi osui kohdalleni, oli aikamoinen työ pitää paikoillaan kun "sätki" orgasmien tulvassa nuollessani, tai naidessani ;) Hän sai orgasmeja jopa rintojen imemisestä ja hyväilystä, iloisia ja ikimuistoisia hetkiä, Paljon enemmän osuu kohdalle naisia, jotka eivät niinkään kostu tai vaativat todella pitkän esileikin ja lämmittelyn, että saavat orgasmin (sen yhden).

    • Anonyymi

      Kokemusta on ja voin sanoa ettei sulla pitäis olla mitään ongelmaa,kun sellaiset naiset mitä meidän miesten on vaikea saada tulemaan,ne ei ole niitä kaikkein kiinnostavinpia.
      Sinä ole onnellinen siitä mitä sulla on ,sähän oot ihan parasta. .T . Igel

    • Anonyymi

      En itse saa kovin herkästi orgasmia, tai näin ajattelin vuosikaudet että en vain saa orgasmia ja mies jossain vaiheessa kyllästyi yrittämään. Kuitenkin aina välillä kun mies on malttanut edetä esileikissä rauhassa, olen huomannut että jännitän jostain syystä niin kovaa että että en sen takia saa orgasmia. Sinänsä huvittavaa että olen tehnyt sitä vuosikausia. Kun keskityn rentoutumaan saan orgasmin melkein heti, yllättävää on se, että joskus ne orgasmit on niin voimakkaita että ne eivät tunnu enää hyvältä. Kuulostaa varmaan ihan älyttömältä, mutta yleensä silloin pyrin ohjaamaan miestä pois herkiltä alueilta (jota mies ei mitenkään ymmärrä vaan yrittää vaan kovempaa, koita siinä nyt sanoa toiselle että lopeta?)
      Mutta niin kauan kun homma tuntuu hyvältä ei todellakaan kannata hävetä orgasmiherkkyyttä :) Ei miehetkään sitä häpeile! :D

    • Harjottelemalla voi nauttia, keskittyä... tantran kautta onneen :)

      • Anonyymi

        Ja vitut


    • Terve, et todellakaan joudu häpeilemään. Anna kun opetan suolle muutama juttu. Mistä sut tavoittaa? Siis laita viesti profiilissäni olevaan s-postiin ja jatketaan.

    • Anonyymi

      Luulin myös aiemmin, että olen jonkinlainen kummajainen vastaavanlaisen herkkyyden kanssa. Minulla on kai jonkinlainen fetissi liikkua lämpöiseen aikaan niin kotimaassa, kuin lomamatkoilla ulkomailla ilman rintaliivejä ja pikkupöksyjä ohuissa minimekoissa.
      Kuitenkin olen niin herkkä, että jos joku vain hieman pidempään tuijottaa mekon alla vapaasti heiluvia rintojani, tai muutoin vartaloani, niin kostun heti voimakkaasti ja rintani reagoivat heti. Nännit paisuvat ja rintapihat paisuvat myös. Rintani ovat pystyt, mutta lievästi päärynämallia varsinkin kiihottuneena ja silloin ne tulevat poikkeuksellisen näkyvästi esiin. Tällöin tuijotuksen jatkuessa saatan saada orgasmin jopa kesäterassilla ilman hyväilyjä ja rakastelua.

      Yritä siinä sitten jutella jonkun kanssa normaalisti. Onneksi olen näillä erilaisilla palstoilla saanut huomata, etten olekaan ihan kummajainen. Tietysti joku sanoisi, että pue nainen päällesi, mutta tämä fetissini on aika voimakas ja siitä on oppinut myös kovasti nauttimaan. Asia on vähän erikseen esim Inglesin nakurannalta. Sillä kaikki ovat alasti, eikä ensimmäisiä käyntikertoja lukuunottamatta kiihotus iske vartalooni niin herkästi, ellei sitten joku, tai jotkut kiinnitä vartalooni erityisesti huomiota.

      Kokonaisuutena olen oppinut herkkyydestäni nauttimaan. Nauti sinäkin. Ei sitä tarvitse lainkaan hävetä, vaikka joskus joku kiusallinen tilanne saattaa tulla eteen. Nauti siitäkin ihan vapaasti.

      • Tykkäisin kyllä


      • Anonyymi

        Saisinpa kaltaisesi naisen ♥️


      • Ei se, että on ilman rintaliivejä ja pöksyjä ole mikään fetissi. Lukuisat naiset ovat, paljon useammat kuin luullaan.

        Paremminkin se on KOMPROMISSI. Luontaisen, geeniperäisen halun takia, nainen haluaisi olla mahdollisimman alasti ja näyttää suloista vittuansa, olla ihailtuna miesten katseiden ristitulessa, mutta ei voi, koska kulttuuri-ihminen on sidottu vaatteisiin.

        Olo ilman alusvaatteita on enin, mitä voi julkisesti toteuttaa. Tytön kannattaa näyttää herttaista vittuaan miehille saunoessaan, uidessaaan ja mökkeillessään. Naisen KUULUU saada olla ihailtu. 🌹


      • Anonyymi

        Aivan huippu nainen, jos oot pks, niin voitasko tavata? [email protected]. Tykkään just herkistä naisista.


    • Anonyymi

      Tuossa ei ole mitään hävettävää. Rentoudu ja anna nautinnon viedä, nauti kosketuksista ja orgasmeista. Tutustu myös itseesi ja opettele sanomaan miehelle mitä haluat ja mistä pidät.

    • sehän on vain hyvä!

    • Harjoitus tekee mestarin, ei kukaan ole seppä syntyessään. kaipaan keskustelua naisten kanssa,.

      Olen mies ja hoitoalan koulutuksen saanut, eli on ymmärrystä ja ehkä muutakin , olisi kiva jutella naisten kanssa elämää polttavista asioista ja ihan kaikesta.

      • Anonyymi

        Missä asut ja minkä ikäinen olet? Kaipaisin miesten kanssa keskustelua.


    • Voitais vaihtaa aloittajan kanssa viestiä aiheesta, jos kiinostaa.
      Kyllähän sitä voi jatkaa pienen paussin jälkeen ja jos on jotain sellaista mikä hävettää, niin on hyvä jos partnerille voi puhua etukäteen, koskipa asia sitten mitä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan voisi.
        -aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan voisi.
        -aloittaja

        Se on miehestä onnistunut suoritus kun sa naiselle orkkuja tuottaa vaikka useamminkin 🤗😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan voisi.
        -aloittaja

        Sähköpostini kautta tavoittaa, jos haluat vaihtaa ajatuksia kahden kesken..


      • Anonyymi
        yespleace kirjoitti:

        Sähköpostini kautta tavoittaa, jos haluat vaihtaa ajatuksia kahden kesken..

        Ei ketään kiinnosta susta mikään


    • Anonyymi

      Mä oon 43v nainen. Miehen tarvii vaa hipaista niskaa ja kuiskata korvaan ni melkein tulee..
      Saan 10-15 kertaa seksin aikana..

    • Tuossa ei ole minkäänlaista ongelmaa, koska yhdynnässä naisen klitoris ei saa juurikaan kontaktia. Vaikka saisit klitorista stimuloimalla orgasmin esileikissä ja vaikka se menisikin kosketusaraksi, niin naisilla se ei estä yhdyntää. Vaginassa on varsin heikko tunto, joten minkäänlaista arkuutta ei siellä esiinny orgasmien yhteydessä. Kostuminen edessauttaa sujuvaa yhdyntää.
      Jos on herkkä kostumaan, niin myös esileikit voi jättää silloin hautessaan vähemmälle. Ne naiset ovat vähemmistöä, jotka saavat orgasmin yhdynnässä.

      • Anonyymi

        Siinä taas varsinainen asiantuntija heittää omaa mutuaan, LOL ! Vai, että yhdynnässä klitta ei saa juurikaan kontaktia ja sitten vaginassakin heikko tunto ! Lopuksi vielä takuuvarma aivopierusi, muka vähemmistö naisista saa yhdynnässä orgasmin haahhhaaa ! Ihan sääliksi käy mitä olet elämässäsi kokenut, että uskot tuollaisiin satuihin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas varsinainen asiantuntija heittää omaa mutuaan, LOL ! Vai, että yhdynnässä klitta ei saa juurikaan kontaktia ja sitten vaginassakin heikko tunto ! Lopuksi vielä takuuvarma aivopierusi, muka vähemmistö naisista saa yhdynnässä orgasmin haahhhaaa ! Ihan sääliksi käy mitä olet elämässäsi kokenut, että uskot tuollaisiin satuihin !

        Voit etsiä aiheesta tutkimustietoa, sekä perehtyä naisen anatomiaan tarmokkaammin. Myöskin käytännön kokemus on eduksi hahmottamaan asiaa.
        -Evoluutio on luonut naisen vaginasta lähes tunnottoman(ei sisällä juurikaan hermopäätteitä), jotta lapsien synnyttäminen olisi mahdollista. Vaginatunneli ei vastaa tunto ominaisuuksiltaan millään tavalla esim. miehen penikseen verrattavaa tuntoa. Niillä kun on täysin toisenlaiset preferenssit. Miehelle oleellista evoluutiossa on ollut laukeaminen kun naisella se ei ole ollut merkityksellisessä roolissa lisääntymisen kannalta.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Voit etsiä aiheesta tutkimustietoa, sekä perehtyä naisen anatomiaan tarmokkaammin. Myöskin käytännön kokemus on eduksi hahmottamaan asiaa.
        -Evoluutio on luonut naisen vaginasta lähes tunnottoman(ei sisällä juurikaan hermopäätteitä), jotta lapsien synnyttäminen olisi mahdollista. Vaginatunneli ei vastaa tunto ominaisuuksiltaan millään tavalla esim. miehen penikseen verrattavaa tuntoa. Niillä kun on täysin toisenlaiset preferenssit. Miehelle oleellista evoluutiossa on ollut laukeaminen kun naisella se ei ole ollut merkityksellisessä roolissa lisääntymisen kannalta.

        Suksi vittuun moinen asian tuntija👺


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Voit etsiä aiheesta tutkimustietoa, sekä perehtyä naisen anatomiaan tarmokkaammin. Myöskin käytännön kokemus on eduksi hahmottamaan asiaa.
        -Evoluutio on luonut naisen vaginasta lähes tunnottoman(ei sisällä juurikaan hermopäätteitä), jotta lapsien synnyttäminen olisi mahdollista. Vaginatunneli ei vastaa tunto ominaisuuksiltaan millään tavalla esim. miehen penikseen verrattavaa tuntoa. Niillä kun on täysin toisenlaiset preferenssit. Miehelle oleellista evoluutiossa on ollut laukeaminen kun naisella se ei ole ollut merkityksellisessä roolissa lisääntymisen kannalta.

        Totuus on, että suurin osa naisista saa ihan yhdynnässä orgasmeja ! Kaikki ei saa ihan joka yhdynnässä ja toiset saa joka kerta useita, mutta todellakin enemmän on niitä naisia ketkä on kykeneviä saamaan kuin niitä ketkä ei saa ikinä. Harmi, että joillekkin miehille on sattunut näitä ketkä ei saa ja ovat muodostaneet maailmankuvansa sen perusteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on, että suurin osa naisista saa ihan yhdynnässä orgasmeja ! Kaikki ei saa ihan joka yhdynnässä ja toiset saa joka kerta useita, mutta todellakin enemmän on niitä naisia ketkä on kykeneviä saamaan kuin niitä ketkä ei saa ikinä. Harmi, että joillekkin miehille on sattunut näitä ketkä ei saa ja ovat muodostaneet maailmankuvansa sen perusteella.

        Asiasta on tehty tutkimuksia ja ne kertovat, että vain pieni osa naisista saa orgasmin yhdynnässä.
        Klitorikseen keskittyvällä stimulaatiolla uskoisin, että noin 2/3:sta saa ainakin joskus orgasmin välineillä tai ilman ja 1/3 osaa naisista ei saa todellisuudessa orgasmia millään tavalla.
        Karkea arvio voisi olla, että n. 10% naisista saa orgasmin ainakin joskus yhdynnässä, eli se on tosi harvinaista ja miesten ei pidä tuosta ottaa paineita. Se on vain biologiaa ja anatomiaa, mille emme vain voi mitään.


      • blade83 kirjoitti:

        Asiasta on tehty tutkimuksia ja ne kertovat, että vain pieni osa naisista saa orgasmin yhdynnässä.
        Klitorikseen keskittyvällä stimulaatiolla uskoisin, että noin 2/3:sta saa ainakin joskus orgasmin välineillä tai ilman ja 1/3 osaa naisista ei saa todellisuudessa orgasmia millään tavalla.
        Karkea arvio voisi olla, että n. 10% naisista saa orgasmin ainakin joskus yhdynnässä, eli se on tosi harvinaista ja miesten ei pidä tuosta ottaa paineita. Se on vain biologiaa ja anatomiaa, mille emme vain voi mitään.

        "Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta."

        * Tuon tutkimuksen mukaan 4/5:stä naisesta EI SAA orgasmia pelkässä yhdynnässä.
        Lukekaa ja ottakaa asioista selvää.


    • hei olen 30v mies minä laukean myös nopesti kiihotuksesta saan ennen kuin sisään ehdin

    • Anna tulla vaan, nauti äläkä häpeile

    • Anonyymi

      Älä häpeä😋olen 51v nainen ja seksuaallisesti yli aktiivinen, saan eka orgasmin kun mies riisuu vaatteeni. Yhdynnässä saan perä jälkeen kouristavia orgasmeja ja huudan tosi lujaa. Ainut jota vaikea hillitä huutamista esim. Hotellissa ja kesäisin leirintä alueella asunto autossa jos toinen vaunu vaikka vieressä. Olen varattu ja mieheni kanssa harrastamme parinvaihtoa seklä kolmansia, miehet kyllä yleensä tykkää kun tulen herkästi myös kun huudan orgasmin aikana. Anna mennä vaan..

      • Anonyymi

        Uuhh, pääsisimpä kanssasi lähempään kanssakäymiseen 😋😘
        Olisi ihanaa huudattaa sua 😋


      • Ihanaa :)


    • Oi, se on kaunista kun nainen nauttii avoimesti ja rohkeasti. Miehet nauttii siitä että nainen saa, ei tuosta pidä olla häpeissään vaan tyytyväinen ja onnellinen

    • Anonyymi

      ole onnellinen että saat niin paljon ,nauti siitä sitä varten se on seksi.täällä vähän sama,mulla jo täss kirjottaissa limassa ja niin herkkänä ,että kumpa sais jonkun kanssa yhdessä nauttia.

    • Anonyymi

      Pari herkästi laukeavaa naista on osinu omallekkin kohdalle, ensimmäinen näistä vieläpä ensimmäinen panoni.

      Voihkina alkoi heti kun sai kalun sisäänsä ja supistelu alkoi hetimiten, eipä toki haitannu kun oma värkkikin laukesi varmaan 3.lla työnnöllä. Kovin kiihkeä tapaus oli ja pillu oli kanssa tyyppiä ainavalmis.

      Toinen tapahtui firman juhlissa kun päädyimme harrastuksiin työkaverin kanssa. Halusi suoraan ratsaille ja kun muutaman kerran ylös-alas niin lyyhistyi voihkien päälleni. Pelästyin että mitä tapahtui, mutta onneksi sai orkut vaan..

    • Paneskelin kerran kahden naisen kanssa joista toinen oli tuollainen ja tuli koko ajan. Toinen joka saa yleensä 1-2 kertaa sanoi sille että NN kyllä sinua on parhaalla lahjalla siunattu.

    • Älä häpeä sitä vaan nauti anna sen tulla aina kun
      Se tulee moni nainen ei sitä saa

    • Olisin onnellinen jos mulla olisi kaltaisesi nainen
      Joka saisi yhtä herkästi kuin sinä

    • Anonyymi

      Laatu nainen, Alfa naaras... ♥️ 😉

    • Moi. Ota yhteyttä. Asiallista keskustelu tietoa Ous. Pete kik on paparouc ja [email protected]

    • Anonyymi

      Woih saisinpa sinut edes viikonlopuksi... Olis ihanaa, tuskin pääsisimme vuoteesta pois..

    • Anonyymi

      Ei herkkyyttä kannata hävetä. Vaimoni ensimmäisellä kerralla 3 kertaa ennen kuin itse tulin. Minusta hänen orgasmi herkkyytensä on aivan mahtavaa ja nautin vielä edelleenkin, kun hän saattaa tulla useasti yhden panon aikana. Välillä hänelle jää myös sellainen jatkuva orgasmi päälle joka jatkuu ja jatkuu niin kauan kun jaksan pitää juuri saman rytmin.
      Ainut huono puoli on, että yleensä hän on aivan poikki useista perättäisistä orgasmeista, että uusintaa joutuu odottelemaan. Yleensä tyhjennänkin pussini muutaman kerran hänen sisäänsä esim. takaa päin jolloin hän ei saa orgasmia niin helposti ja sen jälkeen nussin hänelle usean orgasmin.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe