Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Täystyö11istetty
profiilit
Täystyö11istetty
Täystyö11istetty
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
101
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+silläkös+ne+maajussit+menevät+konkurssiin+ja+lopettavat+toimintansa,+kun+niin+kadehtivat+kaupungin+betonibunkkereissa+asujia.
Kaikki+eivät+ilmeisestikään+ole+ymmärtäneet+myydä+metsiään+ja+lehmiään+navetoissa,+kun+se+rahasade+on+sillai+lakannut.
16.05.2020 10:07
Olipas+siinäkin+mielipide.+Juoksee/pyöräilee+siis+mieluimmin+tyhjää,+kuin+tekee+työtä,+jonka+tuloksista+voi+nauttia+ja+saa+jopa+vielä+rahaakin.
Minä+teen+oikeastaan+ihan+yksinomaan+töitä+ajankulukseni+ja+harrastukseksi.
Vaikka+ei+minulle+sillä+rahalla+ole+paljoakaan+merkitystä,+koska+olen+työaddiktioni+muuntanut+eläissäni+tuottavaksi.+Elän+kyllä+muutenkin+loistavasti+sijoituksillani,+eläkkeellä+ja+ansioilla+jotka+nosta+firmastani.
Perintöä+en+ole+saanut,+kuten+muut.+Mutta+kätteni+tuloksista+ja+vieroksumatta+tervettä+työtä+minulla+on+kaikki+paremmin+kuin+hyvin.
Muuta+en+enää+toivo+kuin+terveyttä,+että+saan+harrastella+työni+parissa+"saappaat+jalassa".
Siis+minä+olen+mielestäsi+"ei+kukaan".
Minun+aikani+ei+ole+kallista,+koska+minun+ei+ole+tarvinnut+koskaan++sitä+mitata+rahalla+ja+sen+vuoksi+ajaa+elämääni+köyhäksi+yhteiskunnan+ja+muiden+holhokiksi.
Jouduitko+paljon+pyöräilemään+vappuna,+kun+et+päässyt+kulkueeseen?
16.05.2020 09:55
Ainakin,+jos+suomalaiset+ostavat+heidän+kaikki+osakkeet.
15.05.2020 17:13
Perussuomalaiset+taitavat+olla+ainoita+oikeita+veronmaksajia+ja+tuottajia.+Muut+ovat+enimmäkseen+vapaaratsastajia.
13.05.2020 17:02
Nousua+tulee+ainanaan.+Toistaiseksi+tilanne+on+vielä+matalapaineessa.
Täytyy+käyttää+hyväksi+aina+jokainen+väliaikaispudotus+ja+tankata+lisää.+Nousukiitoon+en+aio+milloinkaan+lähteä+mukaan.++Silloin+vain+nautitaan+kyydistä.
13.05.2020 17:00
Vielä+pahempaa,+jos+katsoo+YLE:n+ykköstä,+jossa+on+niitä+"kiintiöihmisiä".
12.05.2020 05:46
Muualla+kuin+Helsingissä+maksetaan+tuottamisesta.+Helsingissä+maksetaan+kuluttamisesta.+Ne+harvat+jotka+maksavat+ansioistaan+ei+siis+lahjuksistaan.
11.05.2020 17:35
Minullakin+noussut+tänää+300+euroa+ja+pitelen+räntäsadetta+tämän+päivän.+Huomenna+taas+hommiin.
Pojalle+nuo+kaikki+jää+joten+aivan+sama+nousee,+tai+laskee.
En+minä+kaikkia+omaisuuksiani+riskisijoittele.+Enkä+velkarahalla+sittenkään.+kun+en+harrasta+muutenkaan+asioiden+ostamista+kalliimmalla,+kuin+omalla+rahalla+saa.
11.05.2020 10:57
Niin.+Pakkohan+pankkienkin+on+jotain+tästä+hommasta+hyödyttävä.+Pikemminkin+sanoa+rosvottava+niiltä,+jotka+luulevat,+että+pankit+ajaa+heidän+etuaan.
Mitään+mitä+sinulle+kaikintavoin+tyrkytetään+ei+ole+sinulle+edullista.
Ei+kukaan+tappiokseen+sinulle+mitään+kauppaa.
11.05.2020 09:24
Men+tvångs-läringen+är+ett+måste.
11.05.2020 09:22
Nimenomaan+työ+on+minullekin+harrastus.+Tämä+päivä+tekee+poikkeuksen,+kun+mölyaitaa+ei+maalailla+räntäsateessa.
No+saapahan+lomailla+ja+samalla+ihailla+osakkeidensa+kallistumista.+Jospa+vielä+muutama+tarttuis+kiinni,+ennenkuin+hinta+karkaa+liian+ylös.
11.05.2020 09:15
Meilläpäin+ei+onnistu,+kun+koko+kaupunki+kerää+pulloja+ja+tölkkejä.
Hyvä+jos+tunnin+kävelyreissulla+yhden+lyttypurkin+löytää+ja+sehän+onkin+jo+mahtavat+0,15+euroa.
11.05.2020 09:13
Norjan+raha+kulkee+käsi+kädessä+öljyn+hinnan+kanssa.+Siksipä+juuri+se+on+tuplasti+parempi+sijoitus+kuin+Suomi-sijoitukset.+Pahimmillaan+kruunu+kulki+20%+miinuksella,+kun+öljyä+jaettiin+ilmaiseksi.
11.05.2020 09:08
Käyhän+kysymässä.+Kyllä+ne+varmaan+säälistä+muutaman+kympin+sulle+antaa.
Helpointa+on+tietysti+tehdä+töitä+ja+säästää+rahaa+sijoituksiin.+
Saattaa+siitä+muutama+lomapäivä+ja+etelänmatka+mennä+sivu+suun,+mutta+eipä+tarvii+sossussa+kerjuullakaan+käydä.
10.05.2020 19:56
Tässä+on+heti+yksi+joka+tekee+töitä+vain+harrastukseksi.+En+mistään+hinnasta+ottaisi+yhtään+laiskaa+tytönvihaaja+kommaria+"palkan+nauttijaksi"+yhtiööni.
10.05.2020 19:50
Naulan+kantaan.+Asia+on+juuri+näin.
10.05.2020 19:47
Detta+är+sant+också.+Retade+människor+beter+sig+konstigt+och+kastar+sten+mot+fel+personer.
10.05.2020 17:09
Seuraan+koko+ajan.+On+jo+vahvistunutkin+muutaman+prosentin.+Välillä+kävi+osakkeet+ostohintaa+halvempana,+mutta+sijoitustilillä+ne+olivat+vahvistuneen+valuutan+turvin+siltikin+plussalla.
10.05.2020 14:20
Minä+seurasin+noiden+rahastojen+leikkiä+taannoin.+Ostivat+osakkeita+yhden+ja+kahden+osakkeen+erissä+minuutin+aikana+satoja+kertoja.+Kysyin+eräältä+välittäjältä+mitä+ihmeen+kauppoja+nuo+on.+Hän+sanoi,+että+rahastoissa+pankki+saa+aina+korvauksen+tehdystä+kaupasta,+Joten+niitä+kannattaa+tehdä+useita.
Sen+jälkeen+en+ole+koskenut+rahastoihin+enää+pitkällä+tikullakaan.
On+turvallisempaa+pitää+rahat+korottomalla+tilillä,+niin+ei+ainakaan+häviä+niin+paljon+kuin+rahastoissa.
10.05.2020 14:17
Ja+kuinkas+kävi?+Missä+Soini+tänään?
Älä+sekoita+susia+lampaisiin.
Soini+petti+puolueensa,+jolla+on+selvät+perus+säännöt.+Mutta+niitä+ei+ei+ahneudessaan+Soini+enää+noudattanut,+vaan+lähti+pooliittisen+mafian+kelkkaan.
10.05.2020 14:09
3 / 6