Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Venlaauroraz
profiilit
Venlaauroraz
Venlaauroraz
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mm+kiitos+vinkeistä,+käykö+aaupalaksi+sellainen++mikä+kaura+juttu+mihin+laitetaan+jugurttia+vapaaehtoisesti+marjoja+ja+myös+maitoa,+ja+jääkaappiin+ja+aamulla+syötäväksi,+kokeilin+aamulla,ihan+hyvää+oli+mutta+onko+sellaista+mitä+voi+syödä+huoletta+aamuisin?
28.07.2020 11:36
Muuten,+tässä+vielä,+tuliko+Coopperin+testi+7-lk+vai+8-lk,+osa+sanoo+että+7-lk+mutta+yksi+kasille+siirtyvä+sanoi+että+heillä+ainakin+tulee+vasta+8+luokalla,+pitäisikö+tässä+alkaa+valmistautua+siihen+jotenkin+vai+antaa+asian+olla?+Ainiin,+mulla+on+toinenkin+ketjuviesti+johon+myös+voisi+tarvita+apua.+Asia+liittyy+jonkin+asteiseen+polvivammaan.+Lisätietoa+saa+lukemalla+sen+artikkelin+johon+mun+ymmärtääkseni+pääsee+kun+käy+katsomassa+mun+julkista+profiilia?+Kiitos+taas+kaikille+että+luitte+tän+viestin+:)
26.07.2020 22:22
Ainiin,+ja+tässä+tullut+tehtyä+välillä+kun+katson+vaika+Youtubea+niin+tehtyä+pienimuotoista+lihaskuntoa+huvin+vuoksi.
26.07.2020 22:18
Kiitos+tästä+vinkistä,+vähän+vilkaissut+ihan+ihmisten+julkaisemia+treeni+ohjelmia+millä+itse+ovat+pärjäilleet+ja+alan+varmaan+muotoilemaan+itselleni+sopivaa+kunhan+saa+siihen+motivaatioita.
26.07.2020 22:17
Kiitos+huomaavaisuudesta,+olen+vältellyt+suuria+herkkumääriä+ja+alkanut+venytellä+tässä+viimeaikoina,+melkein+saa+spakaatinkin+(+Vain+toisin+päin+en+molemmilla+puolilla+)+vaikken+tiedä+miten+se+tähän+aiheeseen+liityy.Käyn+täällä+katsomassa+onko+tullut+mitään+uutta+silloinkun+siltä+tuntuu,+mutta+ei+niin+useasti+kuin+ketjun+aloittaessa+(+Suurimmaksi+osaksi+jännityksen+takia+).+olen+myös+alkanut+vaikuttaa+siihen+kun+istun+että+en+istu+kokoajan,+vaan+vaihtelen+vaikka+vatsalle+ja+vaihtelen+asentoa+kun+siltä+tuntuu,+kotona+olen+vähemmän+aktiivinen+mutta+vaikka+sukulaisten+kanssa+joilla+on+saman+ikäisiä+lapsia+niin+joka+päivä+jonnekki+mennään,+kuten+miljoona+tivoliin,+lenkille,+uimaan,+mutta+kyllä+yksinkin+tulee+asioita+tehtyä+vähän+väliä,+ei+paljoa+tule+stressaanuttua+enään+kun+huomasin+että+jotain+on+kait+tapahtunut+kun+kävin+peilin+edessä,+eli+siis+jotain+tehty+oikein?+Olen+myös+alkanut+korjaamaan+pikku+hiljaa+nukkumaan+meno+aikaa+vaikka+pari+lipsahdusta+nyt+tullutkin,++ja+olen+myös+alkanut+piirtelemään+aktiivisesti,+ja+siihen+menee+helposti+päivästä+se+2-5h+riippuen+piirrustuksen+vaikeudesta.+Näin+lopuksi+vielä+kiitos+kaikille+jotka+ovat+tänne+kommentoineet,+enemmän+tai+vähemmän+positiivesti,+kiitos+silti+kaikile!
26.07.2020 22:14
Kiitos+kaikille+vinkeistä,+ja+rakentavasta+palautteesta-+yritän+aloittaa+pikkuhiljaa+pienillä+muutoksilla+että+"Suuri"+muutos+tapahtuis+yläaseen+vaikka+puoliväliin+mennessä
02.07.2020 23:15
Ju!+Kiitos+vinkistä
26.05.2020 12:27
Itse+olen+tämmöne+155.1cm+pitkä+kakara+joka+painaa+reilut+70kg+UwU+Tarkotus+olis+mahdollisimman+paljon+pudottaa+ennen+kesän+loppua.+Mahdollisesti+tarvitsen+vinkkejä+jos+niitä+löytyy,+ja+jos+joku+osaisi+ohjata+sopivalle+treeni+ohjelmalle+etten+esim+yli-rasita+itseäni?+Olen+lueskellut+paljon+erilaisia+vinkkejä+ja+tarinoita+joten+suurin+osa+tiedosta+on+(+Luultavimmin+)+Tiedossa...+Tai+näin+toivon,+yritän+tällä+hetkellä+yrittää+parannella+ruoka+rytmiä+ja+lisätä+esim+hedelmiä.+Olen+jo+10+päivässä+treeni+ohjelmassa+Splits+training,+ja+Lose+weight:issä+päivä+9.+Splits+on+helpompi+ja+siinä+on+joka+viides+päivä+lepopäivä+jonka+aijon+luultvasti+käyttää+lenkkeilyyn.+Mitä+luulette?+Yli+rasitanko+itseni?+Näin+ihan+hyvältä+tuntuu+sen+lenkin+jälkeen,+vaikka+olikin+vähän+väsynyt+(+36min+kävelyä+n+1.5-2m/s+ja+loppujen+lopuksi+jotain+4-6km+kävelin.+Juoksuakin+tuli+välillä+)
25.05.2020 21:13
Miten+ilmoittautuminen+menee+ja+pitääkö+täällä+ilmoittaa+muutoksista+päivittäin?+++Tää+oli+jonkin+lainen+Tukiryhmä+niin+Täällä+siis+autetaan+/+ohjataan+muita+Terveelliseen+laihduttamiseen+tai+mihin+pyrkiikään.?
25.05.2020 21:06
Ainiin,+ja+alan+ainakin+yrittää+aloittaa+aamupalan+syömisen,+ja+lisätä+ruokavalioon+lisää+hedelmiä+/+vihanneksia
24.05.2020 22:13
2 / 2