Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Venlaauroraz
profiilit
Venlaauroraz
Venlaauroraz
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uusi+päivitys+:)+Täyttänyt+nyt+15,+pituus+vieläkin+159+,+js+paino+67+kg+tienoilla.+Painoa+siis+ensimmäiseen+postaukseen+verrattuna+on+lähtenyt+se+2-4kg+verran,+ja+painavimmiltani+(76kg)+siis+jo+melkein+10kg+.+En+muista+mitä+kaikkea+kerroin+tätä+edellisessä+postauksessa,+mutta+nyt+alin+paino+oli+ollut+sellaiset+66.6kg(?)+jonka+jälkeen+se+nousi+hieman+loppukesän+aikana.+(vaikkakin+se+näyttää+taas+lähtevän+hitaaseen+laskuun+:)++)
+Nyt+aloittanut+9.+Luokan,+ja+olen+yllättävän+tyytyväinen+itseeni+pikku-Venlaan+nähden.+Nyt+tavoitteenani+ovat+vain+Fat+loss+(Rasvan+menettäminen),+eikä+vain+Weight+loss+(Painon+menettäminen),+osasyynä+tietenkin++huoli+omasta+terveydestä+ja+kunnostani.+Nyt+taas+kunnosta+lisää+:
+Olen+huomannut+että+kuntoni+on+huomattavasti+korkeampi+kuin+ala-asteella,+ja+vaikka+en+olekkaan+priimassa+kunnossa+olen+tyytyväinen+siihen+mihin+olen+päässyt.+Jaksan,+ja+*uskallan*+juosta+ilman+pelkoa+siitä+että+toinen+polvistani+pettäisi+kaiken+sen+ylimääräisen+painon+alla+(vieläkin+mahdollista,+mutta+paljon+epätodennäköisempää+kun+painoa+lähtenyt+se+~10kg).+Lenkkeilykaverina+on+usein+meidän+koira.+Ei+tässä,+jatkan+nyt+tästä+matkaa+takaisin+läksyjen+pariin+ja+pyrin+ylläpitämään+arvosanojani,+Ciao~
25.08.2022 19:31
Terve+taas+:)+Tässä+muutaman+vuoden+jälkeen+palailen+takaisin+aloittamaani+keskuteluun.++Viimeisimpien+viestien+jälkeen+paino+alkoi+nousta,+josta+huippu+oli+76kg.+Sen+jälkeen+on+tullut+hidasta,+mutta+varmaa+laskua+(+laskeskelin+että+keskimäärin+0.3kg+/+kuukausi++)++.+
Tällä+hetkellä+olen+159cm,++ja+viime+viikolla+painoin+70.5kg.+Minulla+ei+ole+mitään+vihaa+kehoani+kohtaan,+ja+rakastan+sitä+kuitenkin+tiedostaen+terveyshaitat.+Olen+aloittanut+uuden+harrastuksen+viime+vuoden+loka-,+marraskuussa+(pesäpallo)+jossa+on+tullut+käytyä+välillä+vähän+aktiivisemmin+ja+välillä+vähän+vähemmän.+Näin+ekavuotisena+en+vielä+peleihin+ole+pahemmin+menossa.+++---Näin+itseäni+vain+pituudesta+kiinnostaisi+se+että+miksi+kasvu+teki+sellaisen+hypyn,+sillä+kasvukäyrä+oli+vuotta+aijemmin+osoittanut+että+kasvu+oli+hiipumassa+(0.1cm+kasvu+ensimmäisen+viestin+jälkeen+puolessa+vuodessa,+eli+silloin+156.9>157),+ja+sitten+se+olikin+taas+hypännyt+2cm+kasvuun+(Eli+nyt+siis+159cm)+kahdeksassa+kuukaudessa?+Minä+ja+koululääkäri+arveltiin+elintapamuutosten+olleen+osa"syy"+tähän.
Meille+tuli+myös+koira+viime++kesänä,++ja+meillä+jaetaan+lenkitysvuorot+minun+ja+vanhempieni+välillä.++Tavaksi+on+tullut+kuunnella++muiden+tarinoita+painonhallinasta+ja+-menetyksestä+LukeNarwhalilta,+ja++pyrin+vieläkin+tekemään+terveellisempiä+valintoja+mm+ruuan++tai+sen+määrän+suhteen.+Kasviksien,+vihannesten,+ja+hedelmienkin+pitäminen+ruokavaliossa+on+pysynyt,+ja+yleensä+olen+itse+se+joka+muistuttaa+salaatin+teosta+mm+kaupassa.+
Pyöräilen+yleensä+koulumatkat+(joskus+harvemmin+autolla)+josta+kertyy+yli+6km+pyöräilyä+/+koulupäivä.
+Pelaaminenkin+on+vähentynyt+merkittävästi,+ja+jos+pelaan+viikon+aikana+se+on+yleensä+vain+muutama+päivä+viikossa,+silloinkin+harvoin+enemmän+kuin+3+tuntia.+Mutta+siinä+missä+pelaaminen+on+vähentynyt+on+puhelimella+olo+lisääntynyt+myös+hieman.+Ruutuaikaa+tulee+yleensä+puhelimella+helposti+yli+10,+joskus+jopa+yli+13h/päivä,+mutta+helposti+80%+siitä+on+youtuben+kuuntelua+kuulokkeilla+puhelimen+itsessään+ollessa+taskussa.+
Keskimääräisesti+numerot+ovat+laskeneet+asteen,+mutta+huomasin+sen+vasta+viimeisessä+jaksossa,+jossa+oli+hieman+vaikeaa+alkaa+enään+mitään+muuttaa,+eli+pitää+tsempata+yhdeksännellä+luokalla!+
Hyvää+loppupäivää+kaikille+:)
03.06.2022 13:01
Musta+Adidasin+uimapuku,+kadonnut+viikko+sitten+mutta+vasta+nyt+tajunnut+alkaa+etsiä+koska+vasta+ilmoitettiin+että+lähtö+siirtyi+tälle+päivälle+eikä+huomiselle,+pieni+aavistus+että+se+olisi+ehkä+jäänyt+mökille+viime+viikolta+koska+mentiin+vain+päiväksi+sinne,+mutta+olen+silti+aika+varma+että+otin+sen+mukaan+kotia+:D
07.07.2021 13:16
Tähän+vielä+lisäys,+okei+pidän+draamasta+mutta+se+hauskuus+loppuu+yleensä+jos+siitä+tulee+huutoa.
24.06.2021 14:39
Mä+oon+huomannut+et+oon+koostani+huolimatta+hyvä+sniikkaa+jonku+taakse+ja+säikäyttää+jos+se+on+hyvä+kaveri+ja+sattuu+olemaan+sellasella+sopivalla+etäisyydellä+ilman+että+olisi+minua+vielä+huomannut+:D+Ihan+hauskaahan+se+on+varsinkin+jos+ne+on+porukassa+ja+muut+huomaa+jo+että+oon+tulossa+paitsi+se+uhri+joka+on+muhun+yleensä+selin+:D+Ei+siinä+pidän+itseäni+mukavana,+ja+onhan+huomio+aina+mukavaa+mutta+en+itse+pidä+ylimääräisistä+kohteliaisuksista+jne.+Onhan+läheisyyden+osoitukset+kuten+halit+kyllä+aika+mukavia+:3+Itsellä+tuntuu+vielä+siihen+päälle+olevan+ennemmin+sellainen+fiilis+että+jos+pitäisi+valita+autanko+itseäni+vai+muita+niin+yleensä+se+on+muita...+:DDDD+Terveisin+13+vuotias+leijona+naaras+jossain+päin+suomea+=)
24.06.2021 14:38
En+kyllä+ole+lukiossa,+vaan+ylä-asteella,+mutta+haluaisin+silti+jakaa+näitä+omia+keinojani+opiskeluun+joista+itse+saan+8-10.+Kuuntelen+paljon+tunneilla,+ja+viittailen+kysymyksiin+sekä+esitän+itse+niitä+jos+aihe+on+kiinnostava.+Läksyt+yleensä+teen+huolella,+vaikkakin+itse+olen+tottunut+tekemään+ne+illalla.+Harjoittelen+kokeiseen+melkein+aina,+huonoimmassa+tapauksessa+vain+viimeisenä+iltana+jos+on+"helppo+koe"+(Oppinut+asiat+tunnilla),+joskus+aloitan+kokeeseen+luvun+useita+päiviä+ennen+jos+koealue+on+hankala,+tai+minulla+on+useampi+koe+pienen+ajan+sisällä.+Itse+tunnun+olevan+sellaista+tyyppiä+joka+käyttää+järkeä+ja+päässäni+on+kokoajan+kysymyksiä+joihin+mietin+vastauksia,+joskus+ne+ovat+syvällisempiä+kuin+toiset,+mutta+tylsää+ei+ole+sen+jälkeen+kun+tylsistytän+aivoni+ja+alan+vain+miettiä+kaikkea+:D
15.06.2021 22:48
...minua+pelottaa+se+että+meidän+uusi+suomenlapinkoiranpentu+sai+vammoja++kolahduksesta++johonkin+luultavasti+pään+alueelle+kun+kädestäni+tippui+sellainen+kasvien+sumutin+homma+jossa+oli+vettä....+pentu+tietenkin+säikähti,+vinkaisi++ja+pakitti+aika+nopeasti+altani+pois+mutta+silti+pelottaa...+tiedän+että+se+oli+vahinko+mutta+en+siltikään+saa+sitä+mielestäni+ja+minut+tuntien+tunnen+syyllisyyttä+koko+elämäni+jos+se+sai+jotkut+traumat+tai+vastaavat+kun+on+kolmas+päivä+meillä...+äiti+oli+siinä+vieressä+mutta+samaan+aikaan+ei+kait+ole+maininnut+siitä+isälle+että+ei+sinänsä+tiedä+että+pitääkö+itse+kun+äiti+on+se+joka+aina+meille+niitä+eläimiä+hankkii+ja+hoitaa....+kaduttaaaaa..............+pentu+käyttäytyi+minua+kohtaan+ihan+normaalistikin+myöhemmin+kuin+aijemminkin+mutta+huono+itse+alkaa+vertailla+kun+vasta+kolmatta+päivää+meillä....+
Kannattaako+menettää+yöunia+vai+mitä?
15.05.2021 20:24
...minua+pelottaa+se+että+meidän+uusi+suomenlapinkoiranpentu+sai+vammoja++kolahduksesta++johonkin+luultavasti+pään+alueelle+kun+kädestäni+tippui+sellainen+kasvien+sumutin+homma+jossa+oli+vettä....+pentu+tietenkin+säikähti,+vinkaisi++ja+pakitti+aika+nopeasti+altani+pois+mutta+silti+pelottaa...+tiedän+että+se+oli+vahinko+mutta+en+siltikään+saa+sitä+mielestäni+ja+minut+tuntien+tunnen+syyllisyyttä+koko+elämäni+jos+se+sai+jotkut+traumat+tai+vastaavat+kun+on+kolmas+päivä+meillä...+äiti+oli+siinä+vieressä+mutta+samaan+aikaan+ei+kait+ole+maininnut+siitä+isälle+että+ei+sinänsä+tiedä+että+pitääkö+itse+kun+äiti+on+se+joka+aina+meille+niitä+eläimiä+hankkii+ja+hoitaa....+kaduttaaaaa..............+pentu+käyttäytyi+minua+kohtaan+ihan+normaalistikin+myöhemmin+kuin+aijemminkin+mutta+huono+itse+alkaa+vertailla+kun+vasta+kolmatta+päivää+meillä....+
15.05.2021 20:23
15.05.2021 20:21
15.05.2021 20:19
15.05.2021 20:19
Oho-+siitä+onkin+hetki+kun+tänne+viimeksi+päivittelin,+edistystä+ei+ole+pahemmin+tullut,+ehkä+puolisen+kiloa+lähtenyt,+mutta+syytän+siitä+sitä+että+ruoka-ajat+oli+vielä+vähän+niin+ja+näin,+viimeisimmän+viestin+jälkeen+ehdin+jonkin+aikaa+kokeilla+normaaleja+ruoka-aikoja+mutta+ei+se+kauaa+kestänyt+kun+taas+se+meni+vähän+sikin+sokin,+nyt+taas+yrittämässä+parantaa,+ja+yrittää+vähentää+karkkien+syömistä,+miettinyt+että+jos+yrittää+karkkilakkoa+kuin+kaveri,+sekä+uuden+kokemuksen+saamiseksi+että+ylimääräisen+sokerin+vähentämiseksi.+Karkkilakkoon+tuskin+lähden+mutta+saa+nähdä.
+++++
+koulumatka+nyt+ylä-asteella+se+3,7km+että+kyllä+siinä+tulee+sitä+pyöräilyä,+vaikka+nyt+mahdollisuuksien+myötä+näin+talvella+pyytänytkin+kyydittämään.+Nyt+kun+etäkoulu+alkaa+loman+jälkeen,+yritän+käyttää+sitä+aikaa+liikkumiseen+jos+nää+lumet+ja+jäät+nyt+sulais..+Pelaaminen+vähentynyt+huomattavasti,+piirtämistä+silloin+tällöin.+Olen+aktiivinen+liikunta+tunneilla,+ja+tykkään+juosta,+vaikka+polveni+vaikeuttaa+sitä+joskus+(+Olen+tehnyt+toisen+keskustelu+tähän+liittyen+)+
++++++
Jos+en+olisi+"minä"+ja+seuraisin+itseäni+tunneilla,+voisin+jopa+yllättyä+omasta+innostani+painooni+ja+kokooni+nähden,++(muuutta+tämä+ei+liity+aiheeseen+pahemmin+joten+taidankin+palata+pääaiheeseen.+)+
Pituus+hämmentänyt+jo+hetken+aikaa.+Serkku,+joka+on+vain+puolisen+vuotta+vanhempi,+ja+minua+pitempi,+hämmästyi+pituudestani+nähden+kun+teki+jotain+kampausta+hiuksilleni,+puhui+jotain+siitä+että+olen+kuulemma+pian++tämän+pituinen+tai+jotain+sinne+päin,+olen+melkein+mummin+pituinen+(+hän+on+160cm+kuulemma+)+ellen+kuulemma+jopa+pitempi,+kuitenkin+terkkarin+mukaan+olin+jotain+155.5+tai+156,+joka+hämmensi+todella+paljon,+en+sitten+tiedä+että+vaikuttiko+"lihavuuteni"+jotenkin+asiaan+kun+piti+mennä+seinää+vasten.+Öhm+taisi+taas+mennä+sivuraiteille,+kuitenkin+jotain+tänne+päin,+jos+jotain+kysymyksiä+asioista+,+joihin+en+tässä+epähuomiossa+kiinnittänyt+mitään+huomiota,+kysykää+vain+:)
26.02.2021 18:56
Ei+mitään+hajua+että+pystynkö+pitää+yllä+mutta+hedelmiä+olen+lisäillyt+tässä+ja+syönyt+aktiivisesti+jos+niitä+sattuu+olemaan,+aamupalan+korjaukseen+alan+siinä+vaiheessa+kun+(+ylihuomenna++tai+jopa+jo+huomenna+)+koulut+alkaa,+mm-+tällästä+nopeeta+päivittelyä+tässä+ennen+nukkumaan+menoa,+unirytmitkin++saanu+tuosta+hoidettua+kuntoo😲,+ja+nukkumaan+meno+ajasta+(+klo+1am-3am+)+sain+jotenkin+kerralla+23pm?+(++alko+väsyttää+22+aikoohi+ja+pystyin+nukahtaa+Viimein+ennen+00.00+)+Kiitos+kun+luitte+:)
10.08.2020 22:55
Oh,+anteeks+heti+et+lähetän+näin+paljon+viestejä+mutta+heti+kun+suljen+Suomi24+tulee+heti+mielee+jotain+muuta+sanottavaa+,ja+siis+eikö+sekin+vois+olla+että+kun+enmä+pelkästää+oo+yrittänyt+laihduttaa+vaan+kanssa+tehny+vähä+lihaskuntoa+(+kute+aijemmi+sanoin++)+ja+muuta+hengästyttävää+yms,+niin+eikö+yks+vaihtoehto+olis+kanssa+lihasten+kasvu,+kun+ne+nyt+muutenkin+murrosiässä+kai+alkaa+kehittyä+vai+miten+se+meni???
09.08.2020 21:48
Oh-+ja+siihen+vielä,+ei+se+lenkkeilykään+siis+ihan+loppunut+oo,+olisin+tänäänkin+paria+tuntia+aijemmin+mennyt+lenkille+mutta+puhelimen+akku+ei+ollut+suotuisa,+vähän+väliä+tulee+kuitenkin+lenkkeiltyä+kun++tulee+pajon+pohdittavaa,+hermostuttaa,+tai+on+muuten+vaan+ärtynyt+(+eikse+oo+siitä+et+o+ärsytetty+????+)
09.08.2020 21:45
Noh+tosta+kun+lähetin+alotusviestin+olin+151+ja+nyt+olen+jotain+155,+(+et+kai+se+sit+on???+)+Sen+verra+vähentynyt+että+lenkkeily+ei+ole+enää+niin+useaa+mutta+sen+tilalle+tulee+muuta+aktiviteettia+mutta+venyttelyä+/+naisten+punnerruksia+tulee+tehtyä+vähän+useammin+kuin+yleensä,+ja+siinä+muutenkin+pakko+keksiä+muuta+viihdyttävää+tekemistä+kuin+pelaaminen+/+näyttöjen+katsominen+/+pelkkä+piirtäminen+kun+nekin+alkaa+tympiä+tarpeeksi+pitkän+ajan+jälkeen,+ja+ei,+et+kuulostanut+ilkeältä+,+enkä+ottanut+sitä+itteeni,+mutta+sitten+voi+kanssa+olla+että+nytkun+alkaa+taas+(+ikävä+kyllä+:(+)+olla+helteitä+niin+ehkä+se+että+mä+teen+suurimman+osan+aktiviteeteista+mun+huoneessa?+(+joka+ei+sit+oo+kai+oikee+monipuolistah?+)+Kiitos+kun+luitte+tän+:)
09.08.2020 21:42
Mm+mielestäni+näyttää+siltä+että+tapahtuu+se+normaali+"Rasvaa+poistuu+ja+Lihasta+tulee+ilmiö"+joka+kai+sitten+tarkoittaakin+edistystä+vaikka+paino+on+noussut+nyt+johonkin+74?+(+Toivottavast+ei+enempääi+;-;+)+Ja+pituus+kasvanu+yli+155cm+(+ei+tarkkaa+tietoa+)+Tää+oli+tällästä+nopeeta+päivystystä+tästä+ennenkun+meen+tästä,+Kiitos+kun+luitte,+Baii~+:)
09.08.2020 07:18
Tuntuu+että+pikkusen+takapakkia+tullut+tai+sitten+ei+ole+tapahtunut+mitään,+mutta+nyt+kun+koulut+alkaa+niin+minusta+tuntuu+että+lähtee+liikkeelle+kun+alkaa+taas+kouluun+pyöräilyt+päivittäin+joka+olisi+jo+pelkästään+6-8km+(+koulu+ja+koti+matkat+)+++alkaa+Yläastee+Liikunta,+ja+nytkun+kesä+loppuu,+niin+ei+ole+enään+sellanen+"Ei+oo+tekemistä+joten+ollaan+koneella"+fiilis+:3
03.08.2020 00:31
Selvä,++käyn+tässä+kokeilemassa.+Kiitos+vinkistä,+tämä+voi+auttaa+mahdollisesti+hyvin+paljon+:)
28.07.2020 11:44
Vois+tässä+käydä+lenkillä+niin+pääsee+liikkeelleekkin,+ja+voisi+kokeilla+ilman+puhelinta+ja+musiikia+kun+pitäisi+hommaa+jonkinlaiset+nappikuulokkeet+(+ja+toivoa+etten+heti+riko+niitä+:D+)
28.07.2020 11:42
1 / 2