Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mari_1990
profiilit
Mari_1990
Mari_1990
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+vain+mutta+olen+enemmän+naisiin+päin.
15.06.2020 23:45
No+jos+et+usko+niin+et+usko.+Enkä+oikeastaan+ihmettelekään+koska+sulla+ei+taida+olla+omakohtaisia+kokemuksia+kyseisestä+aiheesta?++Itse+kuitenkin+tiedän+kuka+koen+olevani+ja+kulle+se+taas+on+täyttä+totta.
10.06.2020 07:36
Tuo+kun+sanoit+että+pitää+tehdä+aloitteita+heti+kun+joku+tuntuu+kiinnostavalta.+Tuo+kolahti+nyt+aika+paljon+ja+se+on+totta.+Pitää+tehdä+aloitteita.+Nyt+kun+mietin,+on+ollut+tilanteita+joissa+joku+on+saattanut+olla+kiinnostunut+musta+mutta+olen+ajatellut+että+jos+hän+oikeasti+on+kiinnostunut+musta,+niin+hän+tekisi+aloitteen.+No,+kukaan+ei+ole+koskaan+aloitetta+tehnyt.
Toi+sun+lauseesi+kolahti+nyt+niin+voimakkaasti+muhun+että+taisin+nyt+päättää+että+joka+ikinen+kerta+kun+oon+kiinnostunut+joatakin,+menen+vaan+ja+teen+aloitteen.+Mitä+muka+menettäiain+siinä?+Olen+jo+valmiiksi+yksin+joten+en+menetä+mitään.+Ja+mun+on+pakko+alkaa+tehdä+aloitteita+koska+en+usko+kestäväni+sitä,+että+joudun+olemaan+yksin+ties+kuinka+monta+vuotta+vielä+-+ellei+loppuelämän.++En+aio+enää+odottaa+vaan+toimin.+Toivon+että+sinäkin+alkaisit+tekemään+aloitteita,+koska+yksin+ei+todellakaan+ole+hyvä+olla.+Kiitos+paljon+tuosta+vinkistä.
09.06.2020 20:27
Ja+lisään+vielä:+minulla+oli+ahdistusta+omasta+kehosta+mutta+se+ei+niinkään+liittynyt+dysforiaan+vaan+siihen,+etten+ole+mies+mutta+näytän+mieheltä.
09.06.2020 19:44
Kuten+sanoin,+nää+asiat+ei+oo+yks+yhteen+ja+ne+on+aika+monitasoisia.+Miehenä+eläminen+oli+jotain+mitä+en+koskaan+kokenut+olevan+minua.+Se+että+mua+kohdeltiin+miehenä+ja+errä+mun+pitäisi+elää+siinä+lokerossa+joka+mulle+on+aina+ollut+väärä,+oli+tosi+vierasta+ja+se+satutti+mua+tosi+paljon.+Olettamukset+minusta+yms.+Halusin+naisen+vartalon+ja+koin(koen)+olevani+nainen.+Halusin+rinnat+ja+feminiiniset+piirteet+joita+mulla+ei+ollut.+Ainoa+keino+saada+nämä+asiat,+on+hormonihoidot.+Moni+asia+ei+liity+ulkonäköön+vaan+enemmän+päässä+oleviin+asioihin+mutta+niin+kauan+kun+ulkonäköni+oli+omaa+mieltäni+vastaan,+se+tuntui+pahalta+ja+väärältä.+Toki+mulla+on+aina+ollut+dysforiaa+mutta+ei+pahaa+sellaista.+Nyt+kun+mulla+on+estrot+ollut+pidempään,+mua+ei+luokitella+väärin.+Saan+käydä+rauhassa+naisten+vessassa+ja+kun+näytän+henkkareitani,+siinä+on+N+merkintä+ja+naisen+nimi.+Koen+olevani+ensimmäistä+kertaa+elämässäni+onnellinen+ja+vapaa.+Saan+olla+oma+itseni.+Toivottavasti+tää+avautui+hieman.
09.06.2020 19:43
Itse+olen+transnainen+mutta+dysforiaa+en+ole+koskaan+kokenut+niin+voimakkaaksi.+Kyllä:+on+transihmisiä+jotka+eivät+koe+dysforiaa+niin+voimakkaaksi+mutta+heille+on+tärkeää+päästä+hoitoihin.+Nää+asiat+ei+ole+yks+yhteen+ja+jokainen+ihminen+on+yksilöllinen+ja+kokee+asiat+eri+tavalla.+Esim.+Minä+en+leikkauksiin+halua+mennä.+Minulle+riittää+parran+laserointi+ja+hormonihoidot.+Joillekin+se+ei+riitä.+Joillekin+riittää+pelkkä+polilta+saatu+diagnoosi+(hirveä+sana!).
Ps.+Aloittaja+käytti+sanaa+transseksuaali,+joka+on+vanhentunut+termi.+Transseksuaalilla+tarkoitetaan+seksuaalista+suuntautumista.+Näissä+asioissa+on+kyse+transsukupuolisuudesta+jolla+ei+ole+mitään+tekemistä+seksuaalisuudella.+Ja+sitten+on+transvestiitti+joka+kans+ihan+eri+asia+kuin+transsukupuolinen+tai+transseksuaali.+Oon+huomannut+että+ihmisillä+menee+nämä+kolme+asiaa+tosi+helposti+sekaisin.
09.06.2020 13:39
Kävin+kauan+aikaa+sitten+hetken+jossain+ryhmässä+mutta+silloin+mulla+oli+kyl+jonkinlainen+sosiaalisten+tilanteiden+pelkoa+eikä+siitä+oikein+tullut+mitään.+Kävin+nyt+kattomassa+Setan+sivuilta+ja+kyllä+siellä+olisi+parikin+ryhmää+joista+voisin+olla+kiinnostunut.
Yks+iso+syy+sille+miks+just+nyt+on+tullut+tää+hirveä+yksinäisyys+taas+pinnalle,+on+se,+kun+on+korona+ja+kaikki+paikat+oli+tosi+pitkään+kiinni+ja+joutui+olemaan+neljän+seinän+sisällä+ja+oli+uutisia+miten+korona+on+tuonut+parit+lähemmäs+toisiaan+ja+päinvastoin.+Tosi+kipeää+luettavaa+mulle.+Setalla+näyttäis+olevan+kaikki+kiinni+koko+kesän...+jotenkin+tosi+musertavaa+just+nyt.+Ei+edes+mahdollisuuttakaan+tavata+ketään.
09.06.2020 13:28
1 / 1