Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Takiaisen+ryökäle,+etkö+sinä+yhtään+kykene+itse+olemaan+rehellinen+omissa+asioissa+mutta+kuitenkin+hoet+koko+ajan+kuinka+tärkeää+sinulle+on+rehellisyys+ja+kuinka+paljon+inhoat+valehtelua+ja+aina+syytät+ludemia+epärehellisyydestä,+mutta+itse+valehtelet+kuin+sika.+Mä+en+enää+ikinä+ihmettele+miksi+ludem+ei+sinuun+luota.+Ethän+sä+edes+erota+totuutta+muokatusta+totuudesta+vaikka+nyt+kuinka+olis+kyseessä+ollut+hyvä+syy+vaieta+asiasta+mutta+se+ei+oikeuta+sinua+valehtelee+meille+muille+ei+varsinkaan+ludemille.+Ja+et+voi+väittää+ettei+sinulta+ludem+ole+suoraan+kysynyt+että+oletko+sä+tuuppinu+Sannaa.+Sano+nyt+suoraan+vaan.+Mitä+sitä+suotta+totuutta+meiltä+muilta+peittelee.
13.12.2020 00:03
Sanna+sä+tiedät+ettei+minua+väsytä+yhtään+tähän+aikaan+ja+varsinkaan+kun+en+ole+saanut+minkäänlaista+vastausta+siihen+mitä+metsuri+oli+nähny.+Ala+selittää+vai+kirjoitanko+minä+tähän+yksityiskohtia+mitä+teitte.+Nyt+Sanna+totuus+ja+vähän+äkkiä.+En+tykkää+yhtään+kieroilusta+enkä+siitä+että+valehdellaan+jos+jotain+on+tapahtunut+menneisyydessä+niin+tuskin+sillä+on+merkitystä+enään+mutta+sillä+on+jos+valehtelet+ja+jatkat+todennäköisesti+valehtelua+jopa+tulevaisuudessa+niin+eiköhän+se+olisi+helpompi+vaan+kertoa+totuus+vaikka+näin+anonyymisti.
12.12.2020 23:56
Sanna+🤔🍾🍾🍾ole+edes+minulle+rehellinen+ja+kerro+miksi+metsuri+on+nähnyt+sitten+jotain+ihan+muuta+teidän+kahden+välillä+jos+kyseessä+ei+ollu+mitään+sellaista.+Ja+kun+nyt+tämä+asia+nostettiin+esille+nii+käydään+nyt+sitten+totuuden+mukaisesti+kerralla+läpi+tämä+asia+ja+Sanna+sä+tiedät+etten+siedä+yhtään+jos+minulle+valehdellaan.+Sen+verran+pitää+olla+luonnetta+että+pystyy+totuuden+kertomaan+vaikkapa+kirkon+penkillä.+Ole+hyvä+Sanna,+puhe+vuoro+on+nyt+sitten+sinulla.
12.12.2020 23:36
Sanna+älä+viitsi+hämmentää+yhtään.+Tiedät+että+ludem+on+muutenkin+aika+mustasukkainen+niin+miksi+kirjoitit+noin+että+olet+asunut+vuosia+takiaisen+kanssa.+Kun+ette+te+koskaan+ollut+samassa+sängyssä+kuitenkaan+nii+älä+viitsi+antaa+heille+mitään+aihetta+riitelyyn.
12.12.2020 23:16
Ludem+pliis+🙏🏿🙏🏿🙏🏿anna+takiaiselle+selvempi+ohje+mitkä+kukat+hän+sinulle+ostaa+kun+kuitenkin+takiainen+tekee+sen+kaikella+rakkaudella+sinua+kohtaan+ja+takiainen+haluaa+ostaa+sinulle+vaikka+kuun+taivaalta,+mutta+kun+hän+ei+ihan+oikeasti+tiedä+kukista+hönkäsen+pöläystä,+että+hänet+tuntien+hän+tietysti+marssii+johonki+isompaa+kukka+putiikkiin+ja+sanoo+myyjälle+että+voisitkohan+kertoa+minulle+mitä+kukkia+mun+kannatta+ostaa+kun+mun+rakas+vaimoni+haluaa+jotain+tuoreita+ja+elinvoimaisia+kukkia+ja+tietysti+ne+myyjät+sitten+kaikin+tavoin+yrittää+pitää+kohteliaisuus+syistä+naaman+perus+lukemilla+ja+samalla+yrittää+selittää+että+meidän+tuotteet+täällä+ovat+kaikki+hyvin+voivia+ja+eloisia+joten+silloin+takiainen+menee+lukkoon+eikä+sitten+tiedä+mitä+hän+valitsee+niistä+useista+eri+tuotteista+ja+tiesithän+ettei+takiainen+oikeesti+edes+erota+ruusua+tulppaanista.+Jos+nyt+kuitenkin+voisit+vähän+edes+valottaa+hänelle+että+mistä+pidät.
12.12.2020 23:01
Älä+unta+nää+Sanna+että+sä+yksin+pääset+bilettää+laivalle+mä+tuun+sit+mukaan+kun+minäkin+olen+ollut+teeman+mukaisesti+ja+tuskin+ludem+tai+takiainen+mitään+voittaa+kuitenkaan.
12.12.2020 22:37
Sori+🤗🤗🤗mä+vaan+niin+toivoisin+että+nuo+kaksi+saisi+sovittua+heidän+välit.+Mutta+joo+annan+jonkun+toisen+tehtävän+ja+se+on+että+osta+joku+kukka+kimppu+ludemille+ja+anna+joku+suklaa+yllätys+yllätys+samalla+vaikka+jokin+leivos+tai+sitten+osta+kaupasta+jotain+mistä+hän+tykkää+kun+hän+kuitenkin+tykkää+suklaasta,+näin+olen+ymmärtänyt+hänen+kirjoitusten+perusteella.+Jos+toi+on+joku+mahdoton+tehtävä+suorittaa+nii+aika+huonosti+on+asiat.
12.12.2020 21:56
Hyvä+on+minäpä+annan+sinulle+tehtävän+joka+on+myös+rauhaa+edistävä+ja+se+on+että+pidä+ludem+erittäin+tyytyväisenä+ja+nussikaa+oikein+kunnolla+jotta+saatte+niitä+teidän+riitoja+sovittua+ja+pysytte+rauhallisena+kun+olette+tyytyväisiä.+Tämä+on+aika+hyvin+perusteltu+tehtävä+ja+ei+luulisi+että+on+kovin+mahdoton+toteuttaa.
12.12.2020 21:47
Hyvä+on+juodaan+sitten+suoraan+pullosta+🍾🍾ja+mikä+vika+mun+tehtävässä+muka+oli.+Ei+luulisi+että+se+on+jotenkin+mahdoton+suoritus+käyttäytyy+kunnolla.+Kyllä+takiainen+osaa+käyttäytyä+mutta+se+on+vaan+halusta+kiinni+että+miten+käyttäytyy+tollanen+käytös+ei+ole+missään+nimessä+hyväksyttävää+että+hän+jatkuvasti+kiusaa+ludemia+ja+uhkailee.
12.12.2020 21:37
Joo,+hyvää+iltaa+vaan+minunkin+puolestani+kaikille+tasapuolisesti+🥂!!+Annan+tehtävän+takiaiselle+että+lopeta+se+ludemin+jatkuva+kiusaaminen+ja+syyttely+ja+uhkailua+et+saa+missään+muodossa+esittää+tuliko+tämä+tarpeeksi+selväksi+sinulle+takiainen.
12.12.2020 21:27
En+todellakaan+anna+mutta+toivon+että+voisit+löytää+jonkun+muun+jonka+kanssa+olet+onnellinen.
29.11.2020 15:00
No+niin+takiainen,+lopeta+se+ludemin+perään+itkeminen+ja+ryhdistäydy.+Aloita+urheilu+ja+keskity+siihen+ja+yritä+löytää+joku+muu+joka+on+sun+rakkaudesta+kiinnostunut.+Mutta+palstalle+et+voi+jäädä.+Ja+ainahan+mä+voin+lohduttaa+sinua.
29.11.2020 14:59
Ludem+☝🏿+ei+🚫+saa+sitten+kiusata+takiaista+enää+yhtään.+Takiainen+poistuu+nyt+lopullisesti+sun+elämästä+niin+ehkäpä+sitten+olet+onnellinen+kun+saat+olla+kaikessa+rauhassa+niitten+sun+tinder+tuttujen+kanssa+ilman+että+takiainen+siitä+hermostuu.
29.11.2020 14:53
Olen+aina+tähän+asti+tukenut+teidän+suhdetta+mutta+nyt+on+pakko+myöntää+että+teillä+on+kaikkea+muuta+kuin+oikeaa+rakkautta+toisianne+kohtaan.+Minä+en+ikinä+ole+kyseenalaistanut+takiaisen+tunteita+oikeata+häntä+kohtaan.+Koska+minä+tunnen+sen+naisen+joka+on+vienyt+takiaisen+sydämen.+Ja+tunnen+kummatkin+irl+erittäin+hyvin+joten+mä+tiedän+että+takiaisen+tunteet+ovat+olleet+aitoa+ja+vilpittömästi.
29.11.2020 14:09
Kaisa+voisit+kerrankin+olla+nauramatta+kun+kyseessä+kuitenkin+on+ollut+isot+tunteet+ainaki+takiaisen+kohdalla+ja+kaikki+vittuilu+on+nyt+liikaa.+Ja+olishan+se+kummallista+jos+he+eivät+ole+vielä+vuoden+aikana+kiintynyt+toisiinsa.+Niin+että+kyllähän+mullaki+tulee+teitä+kaikkia+hahmoja+omalla+tavalla+ikävä.+Myös+sinua+Kaisa+vaikka+emme+irl+edes+tunne.
29.11.2020 14:05
Ludem+☝🏿,+älä+uhmaa+minua.+Me+kaikki+siirrymme+joulu+lomalle+ja+silloin+myös+takiainen+poistuu.+Ja+jos+haluat+kirjoittaa+palstalla+niin+et+voi+käyttää+nimimerkkiä+sillä+ne+ovat+käytössä+vasta+ensivuoden+alussa.+Toisin+sanoen+voit+kirjoittaa+anonyyminä+mutta+kukaan+muu+meistä+ei+sinulle+vastaa+jolloin+jatkat+keskustelut+toisessa+pöydässä+myös+ensi+vuoden+alussa+kun+me+muut+hahmot+palataan+lomalta+palstalle.+Toivon+tietenkin+että+et+hylkää+meidän+pöydän+väkeä+mutta+en+tietenkään+ole+mikään+painostava+persoona+kuten+esimerkiksi+takiainen.
29.11.2020 07:36
Minä+toivotan+omasta+puolestani+hyvää+tätä+vuotta+palstalle.+Siirrymme+kaikki+joulu+lomaa+viettämään.+Ja+meistä+lähtee+minä,+ludem,+takiainen,+Kaisa+ja+Sanna+ja+Lotta.
29.11.2020 07:26
Ludem+älä+nyt+puhu+sellaista+mikä+ärsyttää+takiaista.+Hän+haluaa+vain+jutella+sun+kanssa+asiasta+jotta+hänen+ei+tarvitse+olla+mustasukkainen+mistään+eikä+epätietoinen+teidän+tilanteesta.+Rehellisesti+sanottuna+minäkin+olen+ihmetellyt+miksi+et+suostu+häntä+kohtaamaan.+Ja+mikä+on+se+sinun+suurin+pelko+teidän+kohtaamisessa.
26.11.2020 21:56
Kaisa+painuu+nyt+helvettiin+tästä+ketjusta+ja+takiainen+millä+uskalluksella+menet+minun+sanan+ylitse+😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠Nyt+sitten+pyydät+heti+anteeks+ludemilta+ja+otat+ihan+eri+asenteen+käyttöön.
26.11.2020 21:31
No+nii+kumpi+haluaa+aloittaa+kertoa+omista+näkemyksistä+ilman+mitään+syyttelyä.
26.11.2020 21:14
4 / 20