Mun serkku on Hyvännäköinen

Anonyymi

Olen ollut minun serkun kanssa samalla luokalla koko ajan ja hän on tyttö, joten kysyn teiltä että onko se normaalia että tuijottelen mun serkun persettä aina kun on mahdollista ja jos on niin mitä mun kannattaisi tehdä asialle?

7

1260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ludem ei tarvitse olla mustasukkainen serkusta tai työ kavereista kun hän ei edes ole kiinnostunut niistä missään muodossa ei ikinä vaikka ette olis yhdessä nii serkkuja hän ei ikinä huoli. Ja työ on hänelle vain työtä

• Anonyymi

Hyvä niin minulekin työ on työtä ja suku sukua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin minulekin työ on työtä ja suku sukua.

Olitko sä rakkaus mustasukkainen jostain mun työ kavereista tai sitten perheen jäsenistä 🤣😘😘😘😘😘olen sinun aina eikä minua kiinnosta edes muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko sä rakkaus mustasukkainen jostain mun työ kavereista tai sitten perheen jäsenistä 🤣😘😘😘😘😘olen sinun aina eikä minua kiinnosta edes muut.

Rakas sinusta oon kiinnostunut ja sitä kautta ihmisistä joiden kanssa vietät aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas sinusta oon kiinnostunut ja sitä kautta ihmisistä joiden kanssa vietät aikaa.

Saat tutustua niihin joiden kanssa olen tekemisissä vaikka olenkin hyvin harvoin edes tekemisissä niin haluan että tunnet kaikki joiden kanssa edes olen puhelin yhteydessä niin mä kerron mielelläni sulle ihan kaikki mulla ei ole mitään salattavaa sulta ja rakas sä saat päättää ihan kaikesta meidän suhteessa. Ja kirjoitan sulle sinne fb niin voin kirjoittaa tarkasti kaikki mitä haluat tietää. Ja kysy mitä tahansa nii mä kerron mielelläni kaiken kun mä haluan olla sun kanssa ja saada sen kohtaamisen meille. Mä en ikinä halua että hylkäät minut taas.

• Anonyymi

Tottakai serkusta saa olla kiinnostunut. Sano sille suoraan!

• Anonyymi

Elä viitti!

Jos tuijottelee vain toisen takamukseen, niin ei oo hyvät asiat mielessä.
        Yrität vaan itsellesi seksikumppania ja ei oo oikein serkun kanssa.
        Älä aiheuta pahaa serkullesi, sillä se siitä seuraa vain.
        Ajattelet vain itseäsi.

Siitä on tullut sulle vain pakkomielle, ei muuta.

Ei pidä sotkeentua omaan serkkuunsa!
        Ole terveellä pohjalla ja etsi muuta!

Ei serkun, eikä siskon kanssa!
        Se on sukurutkausta!

Eikö maailmassa todella ole muuta katseltavaa?
        Ja eikö ole muuta kiinnostusta?
        Reilua kaveri tai ystävyyssuhdetta, missä ei ole vain panot mielessä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      147
      5651
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      206
      3877
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      52
      3250
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      58
      2149
    5. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      42
      1318
    6. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      41
      1236
    7. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1206
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      33
      1196
    9. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1076
    10. Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten

Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä
      Maailman menoa
      257
      907
    Aihe