Rakas mennäänkö naimisiin että saadaan olla yhdessä ja tehdä sitä paljon

Anonyymi

Haluan sut kokonaan ja vain sinulle omistaudun koko loppu elämän rakastan sinua ludem tuletko vaimokseni ihan oikeasti??????

9

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko se niin mahdoton ajatus jos mä laitan omat ero paperit ja sitte rakkaus oikeasti haluan sun kanssa naimisiin ja sitten se hää yö joka kestää koko loppuelämä meidän ne sellaiset hetket eivät pääty ainakaa tylsyyteen. Teen kaikkeni että saat monipuolisesti tyydytyksen ja monta kertaa päivässä.

• Anonyymi

Sä oot siis naimisissa vielä??Silti vahdit mun tekemisiä. Mitä tää on rakas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot siis naimisissa vielä??Silti vahdit mun tekemisiä. Mitä tää on rakas?

Tiedät kyllä miks olen mutta tarkoitan oikeasti että jos eroan niin mennäänkö me naimisiin. Mä olen ollut koko ajan sinun kirjaimellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä miks olen mutta tarkoitan oikeasti että jos eroan niin mennäänkö me naimisiin. Mä olen ollut koko ajan sinun kirjaimellisesti.

Ai vanhasta suhteesta suoraan uuteen. Ootko tosissasi???Vielä naimisiin suoraan??

• Anonyymi

Et oo siis vielä saanut aikaa terapiaan?

• Ei tässä mitkään terapiat tuumaile enää yhtään mitään. Eikä kukaan saa ikinä puuttuu heidän suhteeseen ja se on nyt sitten niin että minä vihin teidät jos ette pääse omatoimisesti sinne sänkyyn asti. Ja muistakaa laittaa mulle joku pääsylippu jonnekin kylpylää kun ei ole ole reilua että vain kaksi hahmoa pääsee lomailee ja me muut hylätään palstalle joten jos ette nyt päädy omatoimisesti oikeeseen suhteeseen nii saatte kumpikin järkätä mulle ja muille hahmoille ravintola illan ja tietysti te maksatte myös jonkun kalliin loma matkan jokaiselle hahmolle joten halvemmalla pääsette kun menette treffeille ja sänkyyn niin silloin me muut hahmot ostetaan teille jotain yllätystä ja mitä nyt toivotte.

• Anonyymi

Oletko edes oikeasti vapaa?? Mitä tapahtuisi jos vastaisin myöntävästi?

• Anonyymi

Mä olen oikeasti ollut monta vuotta vapaa ainoastaan sulle olen uskollinen ja rehellinen ja sun kanssa haluan koko elämän olla. Ja rakas mä en oikeesti tiedä että miten nopeasti voi uudestaan mennä naimisiin jos nyt eroaa edellisestä liitosta. Mulla ei ole mitään käsitystä siitä mikä siinä on se aika mutta ei mun mielestä pitäis olla mitään esteitä kun näkyisi eron saa heti kun haluaa vai tarviiko se nykyisin olla puoli vuotta oli ainakin ennen mutta nykyisin voi olla jo kuukausi käsittely kun kumpikin allekirjoittanut ero paperit nii ei pitäisi olla mitään esteitä uuden avioliitto kanssa.

• Anonyymi

Olen vain sinun ikuisesti ja kun kysyit mitä tapahtuisi jos suostuisit niin oletan että saan sen hääkakun syödä suurimmaksi osaksi itse sen verran paljon tykkään kakuista. 🤣😘💖

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      147
      5651
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      206
      3877
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      52
      3250
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      58
      2149
    5. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      42
      1318
    6. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      41
      1236
    7. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1206
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      33
      1196
    9. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1076
    10. Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten

Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä
      Maailman menoa
      257
      907
    Aihe