Rakas mennäänkö naimisiin että saadaan olla yhdessä ja tehdä sitä paljon

Anonyymi

Haluan sut kokonaan ja vain sinulle omistaudun koko loppu elämän rakastan sinua ludem tuletko vaimokseni ihan oikeasti??????

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko se niin mahdoton ajatus jos mä laitan omat ero paperit ja sitte rakkaus oikeasti haluan sun kanssa naimisiin ja sitten se hää yö joka kestää koko loppuelämä meidän ne sellaiset hetket eivät pääty ainakaa tylsyyteen. Teen kaikkeni että saat monipuolisesti tyydytyksen ja monta kertaa päivässä.

      • Anonyymi

        Sä oot siis naimisissa vielä??Silti vahdit mun tekemisiä. Mitä tää on rakas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot siis naimisissa vielä??Silti vahdit mun tekemisiä. Mitä tää on rakas?

        Tiedät kyllä miks olen mutta tarkoitan oikeasti että jos eroan niin mennäänkö me naimisiin. Mä olen ollut koko ajan sinun kirjaimellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä miks olen mutta tarkoitan oikeasti että jos eroan niin mennäänkö me naimisiin. Mä olen ollut koko ajan sinun kirjaimellisesti.

        Ai vanhasta suhteesta suoraan uuteen. Ootko tosissasi???Vielä naimisiin suoraan??


    • Anonyymi

      Et oo siis vielä saanut aikaa terapiaan?

      • Ei tässä mitkään terapiat tuumaile enää yhtään mitään. Eikä kukaan saa ikinä puuttuu heidän suhteeseen ja se on nyt sitten niin että minä vihin teidät jos ette pääse omatoimisesti sinne sänkyyn asti. Ja muistakaa laittaa mulle joku pääsylippu jonnekin kylpylää kun ei ole ole reilua että vain kaksi hahmoa pääsee lomailee ja me muut hylätään palstalle joten jos ette nyt päädy omatoimisesti oikeeseen suhteeseen nii saatte kumpikin järkätä mulle ja muille hahmoille ravintola illan ja tietysti te maksatte myös jonkun kalliin loma matkan jokaiselle hahmolle joten halvemmalla pääsette kun menette treffeille ja sänkyyn niin silloin me muut hahmot ostetaan teille jotain yllätystä ja mitä nyt toivotte.


    • Anonyymi

      Oletko edes oikeasti vapaa?? Mitä tapahtuisi jos vastaisin myöntävästi?

      • Anonyymi

        Mä olen oikeasti ollut monta vuotta vapaa ainoastaan sulle olen uskollinen ja rehellinen ja sun kanssa haluan koko elämän olla. Ja rakas mä en oikeesti tiedä että miten nopeasti voi uudestaan mennä naimisiin jos nyt eroaa edellisestä liitosta. Mulla ei ole mitään käsitystä siitä mikä siinä on se aika mutta ei mun mielestä pitäis olla mitään esteitä kun näkyisi eron saa heti kun haluaa vai tarviiko se nykyisin olla puoli vuotta oli ainakin ennen mutta nykyisin voi olla jo kuukausi käsittely kun kumpikin allekirjoittanut ero paperit nii ei pitäisi olla mitään esteitä uuden avioliitto kanssa.


      • Anonyymi

        Olen vain sinun ikuisesti ja kun kysyit mitä tapahtuisi jos suostuisit niin oletan että saan sen hääkakun syödä suurimmaksi osaksi itse sen verran paljon tykkään kakuista. 🤣😘💖


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe