Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

383

  1. Noniin+kiitoksia+paljon+Kaisa+tuosta+sun+lipsahduksesta+ja+toivottavasti+sinua+hymyilyttää+sittenkin+kun+ludem+on+täydessä+vauhdissa,+että+kiitos+nyt+vaan+ihan+helvetisti+tosta.+Mä+oon+ainakin+niin+vittua+myöten+täynnä+tätä+palstan+meininkiä.+Onhan+se+nyt+sanomattakin+selvää,+ettei+täällä+kukaan+olis+jos+oikeessa+elämässä+olis+kaikki+hyvin.+Että+sinänsä+en+yhtään+ihmettele,+jos+mustasukkaisuutta+olisi+itse+kullakin+kun+se+liittyy+tunteisiin+siinä+missä+muutkin+tunteet+kuten,+rakkaus,+kaipaus,+ikävä,+katkeruus,+viha+ja+onnellisuus+niin+eiköhän+se+mustasukkaisuus+ole+yhtä+sallittu+tunne+kuin+noi+äsken+mainitsemani+tunteet.
  2. Tiedät+Kaisa+varsin+hyvin,+ettei+minun+mielipiteeni+ole+ostettavissa+enkä+mielistele+ketään+tai+mitään+mutta+en+voi+ymmärtää+että+kukaan+ei+ole+aikaisemmin+vetänyt+mitää+rajaa+muiden+kiusaamiseen.+Tätä+on+jatkunut+jo+pitkään+ja+en+voi+muutenkaan+hyväksyä+vääryyttä+tai+kieroutta.+Lotta+on+jo+putkää+kiusannut+ludemia+ja+puuttunut+sen+suhteeseen.+En+todellakaan+hyväksy+sitä