Tämän Vuoden paras hahmo titteli kilpailu järjestetään tänään ja äänestys päättyy kello 21.00tulokset ilmoitetaan huomenna
Vuoden paras palstan hahmojen äänestys kilpailu
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kike 🤗😘😘😘terveisin Sanna
- Anonyymi
Minä äänestän kaisaa, sillä hän on aina niin hyväntuulinen 🧓🧓🧓🧓🧓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestän kaisaa, sillä hän on aina niin hyväntuulinen 🧓🧓🧓🧓🧓
Minulle on aivan sama kuka on milläkin mielellä täällä. Äänestän kikeä koska hänellä on hyvät munkit terveisin 🥊😜🥊
- Anonyymi
Ivanka Trump.
- Anonyymi
Christina Braithwhite.
Minä äänestän ehdottomasti meidän pöytää 🤗❤️❤️❤️❤️😘😘😘❤️❤️❤️❤️😘❤️❤️❤️❤️https://youtu.be/y_Lg4DmD5zw
- Anonyymi
Ehdottomasti meidän kike on paras hahmo terveisin Kaisa 🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti meidän kike on paras hahmo terveisin Kaisa 🤭🤭🤭🤭🤭
Kike on paras 😘😘😘😘😘😘😘😘🍒🍒🍒🍒🍒🍒😘😘😘😘🤩🤩🤩😘😘😘❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Oletko mies todella niin ylpeä näistä hahmoräpöstyksistäsi? Oikein gaalakin tarvitaan. Etkö saa huomiota internetissä itsenäsi?
Pidä sinä portto se pääskiinni ihan vaan sivusta huomautan sinua, että minä en todellakaan ole mitenkää huomion hakuinen. Onko se sinulta pois jos jengi täälläkin äänestää minut vuoden parhaaksi naiseksi. Tämähän ei siis olisi eka kerta kun minut kruunataan vuoden parhaaksi naiseksi. Rehellisyys ja avoimuus ja ennen kaikkea olen erittäin suorapuheinen ja minua on todella helppo lähestyä. 🥂Malja sille 🤗😘
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Pidä sinä portto se pääskiinni ihan vaan sivusta huomautan sinua, että minä en todellakaan ole mitenkää huomion hakuinen. Onko se sinulta pois jos jengi täälläkin äänestää minut vuoden parhaaksi naiseksi. Tämähän ei siis olisi eka kerta kun minut kruunataan vuoden parhaaksi naiseksi. Rehellisyys ja avoimuus ja ennen kaikkea olen erittäin suorapuheinen ja minua on todella helppo lähestyä. 🥂Malja sille 🤗😘
Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta muistelen että miten kike nii suorapuheinen oli Sannan häissä. Siitä syystä Sanna on edelleen sinkku kun sulhanen sai tarpeeksi kiken häät valmisteluista ja ennen kaikkea siitä avoimuudesta. Kiken piti olla kaaso, mutta ei antanut papille eikä varsinkaan sulhaselle mitään mahdollisuutta saada puheen vuoroa. Kikellä tais mikki liimautuu käsiin kun koko illan sitä tunnollisesti käytti. Ihan vaan sivusta muistelen 🤗😘🤭😘😘😘😘🤭🤭🤭😘🤭😘😘🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ei millään pahalla mutta en ymmärrä miksi Sanna äänestät kikeä kaiken tuon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta muistelen että miten kike nii suorapuheinen oli Sannan häissä. Siitä syystä Sanna on edelleen sinkku kun sulhanen sai tarpeeksi kiken häät valmisteluista ja ennen kaikkea siitä avoimuudesta. Kiken piti olla kaaso, mutta ei antanut papille eikä varsinkaan sulhaselle mitään mahdollisuutta saada puheen vuoroa. Kikellä tais mikki liimautuu käsiin kun koko illan sitä tunnollisesti käytti. Ihan vaan sivusta muistelen 🤗😘🤭😘😘😘😘🤭🤭🤭😘🤭😘😘🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ei millään pahalla mutta en ymmärrä miksi Sanna äänestät kikeä kaiken tuon jälkeen.
Ihan vaan sivusta meinasin unohtaa koko videon liittää tähän muillekin muistoksi Sannan upeista häistä, joita kike lähti yksin juhlii vielä sen jälkeen kun häät oli peruttu https://youtu.be/CjrPqG6bBSs 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
Eli äänestät mielikuvitustyttöystäviäsi jossain huuhaanaisten virtuaaliraveissa, no mitä miellyttävintä sunnaria sitten vain
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan sivusta meinasin unohtaa koko videon liittää tähän muillekin muistoksi Sannan upeista häistä, joita kike lähti yksin juhlii vielä sen jälkeen kun häät oli peruttu https://youtu.be/CjrPqG6bBSs 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Kaisa jumalauta sun kanssa. Kenen puolella sä oikein olet??????? Oot jo pitkään nähny vaivaa minusta ja Sannasta. Sä oot mulle yhtä tärkeä kuin muutkin meidän pöydästä. Samakait se on kuka meistä VOITTAA tämän tyhmän skaban. Pääasia että joku meistä nii saadaan puhtaalla omatunnolla ottaa kuppia ilman että joku meitä arvostelee deekuiks. 🥂🤗😘
Anonyymi kirjoitti:
Eli äänestät mielikuvitustyttöystäviäsi jossain huuhaanaisten virtuaaliraveissa, no mitä miellyttävintä sunnaria sitten vain
Mikä sinulla on??? Ei mulle tarvitse olla mitenkää kateellinen mistään. Taidat olla mustasukkainen jostain kumman syystä minulle. Jos et muista että meillä on ollut aina hyvät välit irl sun kanssa. Turhaan riidellään jostain mitättömästä yhden päivän jutusta. Tehtyä en saa tekemättömäksi mutta haluan että se ei vaikuta meidän väleihin mitenkää. Toivottavasti nähdään pian. Se lauta käy jo mun hermoille ja sitte vielä luulee olevansa joku isokin vaikuttaja täällä. Sun kanssa oli paljon kivempaa tehdä yhteistyötä. Tulisit jo takas meidän jengiin 🤗🤗🥂
- Anonyymi
Mikä sinulla on??? Ei mulle tarvitse olla mitenkää kateellinen mistään. Taidat olla mustasukkainen jostain kumman syystä minulle. Jos et muista että meillä on ollut aina hyvät välit irl sun kanssa. Turhaan riidellään jostain mitättömästä yhden päivän jutusta. Tehtyä en saa tekemättömäksi mutta haluan että se ei vaikuta meidän väleihin mitenkää. Toivottavasti nähdään pian. Se lauta käy jo mun hermoille ja sitte vielä luulee olevansa joku isokin vaikuttaja täällä. Sun kanssa oli paljon kivempaa tehdä yhteistyötä. Tulisit jo takas meidän jengiin 🤗🤗🥂
Voi teitä lapsenmielisiä naisia. Olette siis kateellisia minulle joka hyvyy hyvyyttä tulin tuuraa teidän laiskottelun ajaksi 😤😤😠🚶♀️
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä lapsenmielisiä naisia. Olette siis kateellisia minulle joka hyvyy hyvyyttä tulin tuuraa teidän laiskottelun ajaksi 😤😤😠🚶♀️
Ei tässä siitä ole kyse vaan siitä että oma jengi on ollut aina niin tärkeä osa minun elämää joten mene sinä 🚶♀️muualle tuuraa häntä. Joka tapauksessa mä haluan että talon oma rouva ottaa paikan haltuun. Kunhan vaan minun keksejä ei napostella ominpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkii Kaisa. Ihan itse olen omat suhteet onnistunu pilaa. Varmaan siitä syystä ollaan edelleen täällä suhde osiossa 🤣😂ollaan kuitenkin jotenkin edistytty kun pitkään oltiin tunne osioissa ja nyt kun osaamme ilmaista tunteita niin ollaan päästy tänne suhde osioon. Ja ihan hyvin ne Jarnon häät onnistu vaikka et tainnu Kaisa olla edes yhtään tietoinen niistä juhlista voin kyllä linkittää muistoksi sun käytöksen häissä Kopioimasi teksti näkyy automaattisesti tässäKopioimasi teksti näkyy automaattisesti tässä. Terveisin Sanna 😁🤣🤣😂🤣🤣😂
- Anonyymi
Ihan vaan sivusta ihmettelen että miten Jarno edes kutsui kiken omiin häihin kun kike ei tunnetusti osaa käyttäytyy häissä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406