Vilautatko mulle nainen?

Anonyymi

Saanko nähdä sinut ilman vaatteita?

17

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vilauta nyt edes säälistä sille kun toinen nii kauniisti kysyi.

      • Anonyymi

        No mikset itse vilauttele jos noin sääliksi käy häntä?????


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikset itse vilauttele jos noin sääliksi käy häntä?????

        No kun minä olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen ja ennen kaikkea uskollisesti naimisissa. Muuten kyllä voisin vaikka vahingossa vilauttaa ja pyllistellä aina tilaisuuden tullen 🎾


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No kun minä olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen ja ennen kaikkea uskollisesti naimisissa. Muuten kyllä voisin vaikka vahingossa vilauttaa ja pyllistellä aina tilaisuuden tullen 🎾

        Ja sinäkö et muka ole yhtään vilautellu edes vähän?????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö et muka ole yhtään vilautellu edes vähän?????

        No en todellakaan ole. Kaikki jotka ovat minun munkit nähny nii on todellakin jääny riippuvaiseksi minusta. Suoraan sanottuna olen kuin huumetta niille jotka ovat minut nähny alasti.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No en todellakaan ole. Kaikki jotka ovat minun munkit nähny nii on todellakin jääny riippuvaiseksi minusta. Suoraan sanottuna olen kuin huumetta niille jotka ovat minut nähny alasti.

        Juoppo olet etkä mikään muu 🍻🍺Malja sulle kike. Saat juoda minunkin puolesta nii ei lopu kesken juoma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo olet etkä mikään muu 🍻🍺Malja sulle kike. Saat juoda minunkin puolesta nii ei lopu kesken juoma

        Ettäs kehtaat nimitellä minua sinä senkin anonyymi lude ™️⚖️nyt kannattaa puntaroida että onko mitään järkeä nimitellä minua. Palstan rakastettua valtiatarta.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ettäs kehtaat nimitellä minua sinä senkin anonyymi lude ™️⚖️nyt kannattaa puntaroida että onko mitään järkeä nimitellä minua. Palstan rakastettua valtiatarta.

        Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.

        Näin on!!! Totta turiset 🤔ei kelvannut minunkaan tarjoama olut tölkki terveisin 🥊😜🥊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on!!! Totta turiset 🤔ei kelvannut minunkaan tarjoama olut tölkki terveisin 🥊😜🥊

        Taasen eri kuvalla setämies⁉️sull on todellisia ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasen eri kuvalla setämies⁉️sull on todellisia ongelmia.

        Joo oon O. T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasen eri kuvalla setämies⁉️sull on todellisia ongelmia.

        Samaa mieltä ongelmasedästä, ympäristöllinen haitta koko ukko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ongelmasedästä, ympäristöllinen haitta koko ukko

        Pidä sinä ludeⓂ️ se pääsi kiinni ihan vaan sivusta käsken sinua tämän yhden kerran hyvällä lopettaa ton vinoilun.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Pidä sinä ludeⓂ️ se pääsi kiinni ihan vaan sivusta käsken sinua tämän yhden kerran hyvällä lopettaa ton vinoilun.

        Ja Kaisa hihittää oikein kunnolla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂🤣😂🤭🤭🤭🤭Mikä uusi hahmo tuo ludem on ihan vaan sivusta kyselen että tunnenko hänet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihittää oikein kunnolla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂🤣😂🤭🤭🤭🤭Mikä uusi hahmo tuo ludem on ihan vaan sivusta kyselen että tunnenko hänet

        Toivottavasti et tunne. Mikä lie tauti Pekka on kyseessä.


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Toivottavasti et tunne. Mikä lie tauti Pekka on kyseessä.

        Tarkoitin alunperin kirjoittaa mikä lie tauti pesäke mun kone tais olla viisaampi ja keksi minua ennen ton tauti Pekka muokkauksen. Oikeesti se tuli vahingossa mutta kun sen huomasin nii ei voinut muuta kuin nauraa että onpas nykyään todella vitsikkäitä koneita. Eihän tässä tarvii kohta itse sanella mitään nasevaa kun kone tekee sen mun puolesta 🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.

        Juomista sekin on ja päähän menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      43
      667
    Aihe