Vilautatko mulle nainen?

Anonyymi

Saanko nähdä sinut ilman vaatteita?

17

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vilauta nyt edes säälistä sille kun toinen nii kauniisti kysyi.

• Anonyymi

No mikset itse vilauttele jos noin sääliksi käy häntä?????

• Anonyymi kirjoitti:

No mikset itse vilauttele jos noin sääliksi käy häntä?????

No kun minä olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen ja ennen kaikkea uskollisesti naimisissa. Muuten kyllä voisin vaikka vahingossa vilauttaa ja pyllistellä aina tilaisuuden tullen 🎾

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

No kun minä olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen ja ennen kaikkea uskollisesti naimisissa. Muuten kyllä voisin vaikka vahingossa vilauttaa ja pyllistellä aina tilaisuuden tullen 🎾

Ja sinäkö et muka ole yhtään vilautellu edes vähän?????

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkö et muka ole yhtään vilautellu edes vähän?????

No en todellakaan ole. Kaikki jotka ovat minun munkit nähny nii on todellakin jääny riippuvaiseksi minusta. Suoraan sanottuna olen kuin huumetta niille jotka ovat minut nähny alasti.

• Anonyymi

No en todellakaan ole. Kaikki jotka ovat minun munkit nähny nii on todellakin jääny riippuvaiseksi minusta. Suoraan sanottuna olen kuin huumetta niille jotka ovat minut nähny alasti.

Juoppo olet etkä mikään muu 🍻🍺Malja sulle kike. Saat juoda minunkin puolesta nii ei lopu kesken juoma

• Anonyymi kirjoitti:

Juoppo olet etkä mikään muu 🍻🍺Malja sulle kike. Saat juoda minunkin puolesta nii ei lopu kesken juoma

Ettäs kehtaat nimitellä minua sinä senkin anonyymi lude ™️⚖️nyt kannattaa puntaroida että onko mitään järkeä nimitellä minua. Palstan rakastettua valtiatarta.

• Anonyymi

Ettäs kehtaat nimitellä minua sinä senkin anonyymi lude ™️⚖️nyt kannattaa puntaroida että onko mitään järkeä nimitellä minua. Palstan rakastettua valtiatarta.

Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.

Näin on!!! Totta turiset 🤔ei kelvannut minunkaan tarjoama olut tölkki terveisin 🥊😜🥊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on!!! Totta turiset 🤔ei kelvannut minunkaan tarjoama olut tölkki terveisin 🥊😜🥊

Taasen eri kuvalla setämies⁉️sull on todellisia ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon O. T.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ongelmasedästä, ympäristöllinen haitta koko ukko

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ongelmasedästä, ympäristöllinen haitta koko ukko

Pidä sinä ludeⓂ️ se pääsi kiinni ihan vaan sivusta käsken sinua tämän yhden kerran hyvällä lopettaa ton vinoilun.

• Anonyymi

Pidä sinä ludeⓂ️ se pääsi kiinni ihan vaan sivusta käsken sinua tämän yhden kerran hyvällä lopettaa ton vinoilun.

Ja Kaisa hihittää oikein kunnolla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂🤣😂🤭🤭🤭🤭Mikä uusi hahmo tuo ludem on ihan vaan sivusta kyselen että tunnenko hänet

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Kaisa hihittää oikein kunnolla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂🤣😂🤭🤭🤭🤭Mikä uusi hahmo tuo ludem on ihan vaan sivusta kyselen että tunnenko hänet

Toivottavasti et tunne. Mikä lie tauti Pekka on kyseessä.

• KirsikkaKirsikka kirjoitti:

Toivottavasti et tunne. Mikä lie tauti Pekka on kyseessä.

Tarkoitin alunperin kirjoittaa mikä lie tauti pesäke mun kone tais olla viisaampi ja keksi minua ennen ton tauti Pekka muokkauksen. Oikeesti se tuli vahingossa mutta kun sen huomasin nii ei voinut muuta kuin nauraa että onpas nykyään todella vitsikkäitä koneita. Eihän tässä tarvii kohta itse sanella mitään nasevaa kun kone tekee sen mun puolesta 🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juomista sekin on ja päähän menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9942
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      318
      7136
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      84
      1858
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      108
      1529
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      800
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe