Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jätä+ludem+rauhaa+ja+lopeta+sen+kiusaaminen
23.10.2020 05:24
Kuka+niitä+vaihde+vuosi+lehmiä+jaksaa+kuunnella+päivästä+toiseen.+Milloin+mistäkin+valittaa+ja+riitelee.
22.10.2020 17:52
Aika+törkeää+puhua+Lotasta+selän+takana,+kuten+varmaan+tiedät+niin+hahmot+ovat+poistuneet+palstalta+ja+herttuatar+is+back+😂🍹malja+sille.
22.10.2020 17:42
Kaisa+😂💖💖💖💖💖💝💝💝💝+Enhän+minä+ilman+sinua+lähde+yhtään+minnekään.+Tulet+minun+ja+Sannan+mukaan.+Minähän+kirjoitin+että+meidän+koko+pöytä+tyhjenee+kerralla.
11.10.2020 01:59
Ettäs+kehtaatkin+Kaisa+hihittää+näin+kauniille+kirjoitukselle.+Minun+mielestäni+tämä+kirjoitus+oli+todella+kauniisti+kirjoitettu+ja+liikuttava.+On+kumma+jos+ei+tällä+repliikillä+heru+pillua+sulle+ap.
10.10.2020 20:07
Ludem+luuletko+että+kukaan+normaali+ihminen+haluaa+mitää+tauti+Pekkaa.+Ja+kun+olet+mikä+olet.+En+halua+halventava+olla+sinua+kohtaan+mutta+jokainen+palstalla+tietää+että+ludem+on+yleinen+jako.
10.10.2020 18:48
Ludem+🤗🤗🤭🤭🤭🤭täällä+mä+kiltisti+sitten+odottelen+sinua+ja+se+on+varmaan+aika+selväksi+tullut+ettei+mun+kengän+pohjat+edes+halua+olla+kosketuksessa+sinuun.+Ei+millään+pahalla+ludem.+Mutta+niin+se+vaan+on.+Olen+erittäin+tarkka+omasta+hygieniasta.
10.10.2020 18:26
Tursas+on+myös+ottanut+multa+suihin+niin+ota+sinäkin.+Silloin+olette+saaneet+nauttia+samasta+tikkarista
10.10.2020 16:14
Ludem+olen+pitkään+halunnut+kysyä+sinulta+yhtä+asiaa+mutta+onneksi+otit+itse+asian+puheeksi.+Otatko+suihin+minulta+irl+kun+seuraavan+kerran+näemme+työn+merkeissä+tietenkin+🍾😘
10.10.2020 16:13
Olen+kaikkien+rakastama+valtiatar+josta+ludem+on+todennäköisesti+mustasukkainen+🤔🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤗Voi+sinua+ludem,+kun+olet+noin+ystävällinen+minulle+noissa+sinun+kommenteissa.+Olen+onneksi+aikuinen,+niin+sinun+ei+tarvitse+olla+huolissaan+siitä+että+minä+loukkaannun+sinun+käytöksestä.
07.10.2020 03:06
Mitä+mahdat+tarkoittaa+tuolla.+Minä+en+todellakaan+halua+kenellekään+mitään+pahaa.+En+kannata+avioeroa+enkä+kannusta+ketään+menee+naimisiin.+Ja+ihan+vaan+tiedoksi+että+minulla+on+ollut+aina+omat+juomat+mukana+niin+tilaisuudessa+kuin+tilaisuudessa.+🍹🍾
07.10.2020 01:52
Höpö+höpö+höpö.+Mutta+otetaan+Malja+sille+🥂🥂🥂🥂🥂🥂
07.10.2020 01:47
Ludem+lopeta+toi.+En+jaksa+olla+mikää+palstan+sylkykuppi+kun+sinä+tahallaan+haastat+riitaa+sun+puolison+kanssa+ja+sitten+hän+tulee+siitä+minulle+itkee+kuten+muutkin+täällä+palstalla+joilla+on+suhde+eron+partaalla.+En+minä+ole+mikään+parisuhde+kriisi+keskus.+En+voi+muuta+sanoa+kuin+että+päätä+jo+milloin+suostut+irl+keskusteluun+hänen+kanssaan.+Siitähän+te+olette+riidellyt.+Ja+sitten+kun+minä+yritin+teitä+auttaa+nii+vittuilet+minulle+mieluummin+kuin+tarjoisit+kiitoksen+merkeissä+yhden+🍹
07.10.2020 01:38
Nyt+ludem+tarkenna+vähän+tuota+noin+raskasta+ja+perätöntä+väitettä+minusta.+🤔🤔🤔🤔Mielestäni+en+ole+puuttunut+sinun+tai+muidenkaan+naisten+elämään.+Erikseen+on+tietenkin+Sanna+ja+Kaisa+jotka+ovat+samaa+pöytää+kuin+minäkin.
07.10.2020 01:30
No+sitähän+minäkin.+Malja+sille+🥂🥊
06.10.2020 19:38
Toivottavasti+et+erehtynyt+minua+haukkuu+palsta+pirkoksi.+Silloin+ei+hyvä+heilu.
06.10.2020 19:35
Puhut+Kaisa+kerrankin+asiaa.+Näin+on.+Ludem+on+todennäköisesti+joko+työssään+ja+ei+ole+tavoitettavissa.+Jospa+hän+on+löytäny+töistä+kunnon+pano+kaverin.
06.10.2020 18:49
Joo+mene+vaan+nussii+muita.+Voin+vakuuttaa+ettei+ludem+ole+yhtään+kiinnostunu+siitä+mitä+teet+tai+jätät+tekemättä.+Älä+tuhlaa+enempää+aikaasi+siihe+vosuun.
06.10.2020 18:44
Unohda+jo+nyt+se+tauti+pesäke.+Onhan+niitä+muitakin+naisia+kuten+esimerkiksi+se+lotta.+Se+oli+niin+herttainen+niissä+kuvissa+kun+kävin+vilkaisee.+Ainakin+hän+on+normaali+perhettään+rakastava+ja+sydämellinen+nainen.+Ja+varmasti+tuhat+kertaa+parempaa+seuraa+sinulle+kuin+se+jokapaikan+höylä
05.10.2020 05:25
Nyt+ludembitz+taisit+mennä+vähän+liian+pitkälle.+Mä+olen+aina+ollut+erittäin+tasokas+ja+ennenkaikkea+sivistynyt+hieno+nainen.+Kipitä+nyt+vaan+sinne+peetun+syliin+itkee+että+nyt+jopa+kaikkien+rakastama+itse+valtiatar+solvasi+minua+palstalla+ja+vieläpä+ihan+aiheesta+tein+niin.
04.10.2020 21:06
8 / 20