Uuden vuoden kunniaksi arvomme kaikkien hahmojen kesken yllätyksiä

Anonyymi

Ja kilpailuun osallistuu tällä kertaa : Sanna, Kaisa, kike, takiainen, ludem ja Lotta ja josar. Onnea arvontaan.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta kyselen että mikä on arvonnan pääpalkinto ja onko muitakin palkintoja niille jotka eivät voita pääpalkintoa 🤭🤭🤭

      • Anonyymi

        Pääpalkinto on kylpylä loma viikoksi ja jokaisen hahmon kesken suoritetaan arvonta ja voittajan nimi julkaistaan myös palstalla oikean nimen kera.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääpalkinto on kylpylä loma viikoksi ja jokaisen hahmon kesken suoritetaan arvonta ja voittajan nimi julkaistaan myös palstalla oikean nimen kera.

        Joo ei millään pahalla mutta unohda koko arvonta ainakin minun ja ludemin kohdalta. Jotenkin niin aavistan että tämän tarkoitus on saada meidän pöydän väki lopullisesti riitoihin joten en valitettavasti voi suostua minkään sortin palkinnon vuoksi siihen, että meidän pöydän hahmojen välejä yritetään rikkoo jos huomataan että on jotain pientä erimielisyyksiä nii se ei tarkoita sitä että meidän pöydän väki on noin vietävissä. Me pidämme yhtä köyttä säällä kuin säällä joten en ole mukana arvonnassa.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo ei millään pahalla mutta unohda koko arvonta ainakin minun ja ludemin kohdalta. Jotenkin niin aavistan että tämän tarkoitus on saada meidän pöydän väki lopullisesti riitoihin joten en valitettavasti voi suostua minkään sortin palkinnon vuoksi siihen, että meidän pöydän hahmojen välejä yritetään rikkoo jos huomataan että on jotain pientä erimielisyyksiä nii se ei tarkoita sitä että meidän pöydän väki on noin vietävissä. Me pidämme yhtä köyttä säällä kuin säällä joten en ole mukana arvonnassa.

        😡 😡 😡 😡 😡 😡 Herttuatar 😡😡😡😡😡😡😡minkä perkeleen takia puolustat aina ludemia. Ala selittää miksi ei ludem voi osallistua arvontaan. Mitä hyvää siinä ludemissa on että puolustat joka asiassa sitä muokkaa terveisin takiainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 😡 😡 Herttuatar 😡😡😡😡😡😡😡minkä perkeleen takia puolustat aina ludemia. Ala selittää miksi ei ludem voi osallistua arvontaan. Mitä hyvää siinä ludemissa on että puolustat joka asiassa sitä muokkaa terveisin takiainen

        Arvasin että tuossa arvonnassa oli jokin metku ja tietenkin se voittaja olisi ollut juuri ludem ja hänen nimi sitten muille näkyvissä. Ei takiainen onnistu. Minä en ikinä puolusta vääryyttä ja toi arvonta olisi ollut todella väärin sen takia puutuin ajoissa ettei tule enemmän riitaa teille ja nyt kumpikin sovitte teidän riidat kun jokainen tietää että kuulutte yhteen.


      • Kummallista takiainen että syytät ludemia yhtenään milloin mistäkin vaikka niin väität ettet tiedä hänestä yhtään mitään muuta kuin kuin etunimen. Oletkos ikinä ajatellut tarkemmin tota sun omaa käytöstä ludemia kohtaan, oletko koskaan ollut yhtä päivää kauempaa uhkailematta tai uhkaamatta pettämisellä. Mä en ainakaan ikinä voisi luottaa ihmiseen joka sanoo että hän on kiltti ja rauhallinen ja rakastava ja luotettava suhteessa jos minulle joku kirjoittaisi noin kuin sinä olet kirjoittanut ludemille.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Arvasin että tuossa arvonnassa oli jokin metku ja tietenkin se voittaja olisi ollut juuri ludem ja hänen nimi sitten muille näkyvissä. Ei takiainen onnistu. Minä en ikinä puolusta vääryyttä ja toi arvonta olisi ollut todella väärin sen takia puutuin ajoissa ettei tule enemmän riitaa teille ja nyt kumpikin sovitte teidän riidat kun jokainen tietää että kuulutte yhteen.

        Juurikin noin. Mihin tahansa sentään ei osallistuta.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Kummallista takiainen että syytät ludemia yhtenään milloin mistäkin vaikka niin väität ettet tiedä hänestä yhtään mitään muuta kuin kuin etunimen. Oletkos ikinä ajatellut tarkemmin tota sun omaa käytöstä ludemia kohtaan, oletko koskaan ollut yhtä päivää kauempaa uhkailematta tai uhkaamatta pettämisellä. Mä en ainakaan ikinä voisi luottaa ihmiseen joka sanoo että hän on kiltti ja rauhallinen ja rakastava ja luotettava suhteessa jos minulle joku kirjoittaisi noin kuin sinä olet kirjoittanut ludemille.

        Joo mutta mä en ikinä pettäisi ludemia irl enkä olis ilkeä tai väkivaltainen ja olen kyllä rehellinen ja luotettava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä en ikinä pettäisi ludemia irl enkä olis ilkeä tai väkivaltainen ja olen kyllä rehellinen ja luotettava.

        Joo no rehellisyyttä sulla on sitä tuskin ludem edes epäilee, mutta toi luotettava piirre ei kovin paljon tule esille sinun kirjoituksissa hänelle. Vaikka et fyysisesti pettäisi ludemia nii entäs henkisesti???? Se että ludem ei ole sinulle voinut puhua edes yhtä kokonaista lausetta johtuu takiainen siitä että aina kun ludem edes yrittää jutella sun kanssa nii sä tyrit jo ennen kuin lause on edes keretty kirjoittaa loppuun. Joka kerta on joko uhkailua pettämisellä tai tappamisella tai muulla väkivallalla niin onko se mikään ihme että ludem ei uskalla luvata että voitte kohdata irl. Mä en tarkoita takiainen mitään pahalla vaan yritän saada sinut ymmärtää asiaa myös ludemin kannalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin. Mihin tahansa sentään ei osallistuta.

        Ludem, ymmärrän toki että takiainen on ollut kaikkea muuta kuin se mitä hän oikeasti on sydämestään. En väitä että takiaisen käytös on oikein tai millään tavalla oikeutettu mutta hän rakastaa sinua ja haluaa edelleen olla sun kanssa koko loppuelämä ja hän ei oikeasti ole niin ilkeä mitä kirjoituksissaan antaa ymmärtää. Loppujen lopuksi takiainen on sinun vietävissä ihan täysin. Tiedät ludem ettei takiainen ikinä satuta sinua eikä jätä sinua minkään tilanteen vuoksi. Mä haluan että annat takiaiselle mahdollisuuden olla sun kanssa vaikkapa vain aluksi niin kuin sinä parhaaksi näet mutta älä jätä häntä. Hän ei pääse sinusta yli koskaan.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ludem, ymmärrän toki että takiainen on ollut kaikkea muuta kuin se mitä hän oikeasti on sydämestään. En väitä että takiaisen käytös on oikein tai millään tavalla oikeutettu mutta hän rakastaa sinua ja haluaa edelleen olla sun kanssa koko loppuelämä ja hän ei oikeasti ole niin ilkeä mitä kirjoituksissaan antaa ymmärtää. Loppujen lopuksi takiainen on sinun vietävissä ihan täysin. Tiedät ludem ettei takiainen ikinä satuta sinua eikä jätä sinua minkään tilanteen vuoksi. Mä haluan että annat takiaiselle mahdollisuuden olla sun kanssa vaikkapa vain aluksi niin kuin sinä parhaaksi näet mutta älä jätä häntä. Hän ei pääse sinusta yli koskaan.

        😡 😡 😡 😡 😡 En tietenkään ole ikinä väkivaltainen mutta pettämistä en voi luvata mitä teen kun menee mun hermo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääpalkinto on kylpylä loma viikoksi ja jokaisen hahmon kesken suoritetaan arvonta ja voittajan nimi julkaistaan myös palstalla oikean nimen kera.

        Olet kajahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kajahtanut.

        Eikös se ollut sun tarkoitus että en jaksa edes lapsia hoitaa koska sinä veit mun voimat täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut sun tarkoitus että en jaksa edes lapsia hoitaa koska sinä veit mun voimat täällä.

        Ludemin kaipaaja olet kajahtanut nuo ihme hahmo kirjoitukset ovat sekopäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 😡 En tietenkään ole ikinä väkivaltainen mutta pettämistä en voi luvata mitä teen kun menee mun hermo

        Rakas nukutaan välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut sun tarkoitus että en jaksa edes lapsia hoitaa koska sinä veit mun voimat täällä.

        Ei kai kukaan tuommoista toivo.lapset on tärkeät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 😡 En tietenkään ole ikinä väkivaltainen mutta pettämistä en voi luvata mitä teen kun menee mun hermo

        Rakas meidän olis hyvä jutella ja tehdä sovintoa silleen koko yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas meidän olis hyvä jutella ja tehdä sovintoa silleen koko yö.

        Rakas tehdään vaan 😘, haluan sinut kokonaan itselleni ja pysyvästi oot mun ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tehdään vaan 😘, haluan sinut kokonaan itselleni ja pysyvästi oot mun ikuisesti.

        Älä unta nää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta nää.

        Rakkaus mä haluan sinut


    • Anonyymi

      KIRSIKKA😍🍒

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe