Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yavannah
profiilit
Yavannah
Yavannah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
55
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+niin,+heis+Hilbert.+Mites+nyt+menee+foorumin+osalta,+vai+haluatko+tehdä+sen+vaikka+discordiin?+Unohdin+sanoa,+iski+kai+ajatuskatkos,+että+siksikin+toi+Discord+on+mahdollisesti+ok+vaihtoehto,+kun+siitä+on+myös+mobiilisovellus,+eli+toimii+hyvin+molemmissa.+PC:ssä+että+kännyköissä+jne.++Ja+sen+saa+suomeksi+ja+siellä+ei+tarvitse+käyttää+omaa+nimeä,+eli+nimimerkillä+voi+olla,+että+sinänsä+turvallista.+Etenkin+kun+vielä+huolehtii+että+sen+oman+kännykkänsä/tabletin/pöytäkoneen/läppärin+jne+turvallisuus+systeemit+on+kunnossa+ja+ajatasalla+ja+vaikka+pitää+netin+kiinni,+kun+ei+sitä+tarvitse.+Pysyy+virukset+ja+muut+nettipöpöt,+sekä+hakkerit+loitolla.
Lisäksi+Discordissa+tosiaan+on+se+mahdollisuus+että+voi+kutsua+sinne+ihmisiä+erikseen,+eli+sillätavoinkin+päättää+että+kuka+sinne+sun+valitsemaan+discord+kanavalle+pääsee+ja+kuka+ei.+Lisäksi+pitäs+tosin+katsoa+vielä+noiden+asetuksista,+että+mitä+kaikkia+säätöjä+siellä+voi+tehdä.
Silti+mä+pitäisin+sen+mahdollisen+suomalaisen+sims+kanavan+ilmaisena,+mutta+toki+niin,+että+lahjoittaminen+olisi+mahdollista.+Mä+kun+olen+sitä+mieltä+että+vapaaehtoisuus+toimii+paremmin+kuin+pakottaminen+ja+muutenkin+inhoan+maksumuureja+yli+kaiken.+
Ai+niin+ja+Discordissa+toimii+myös+kuvat,+eli+kuvia+voi+jakaa,+tosin+en+oo+varma+vieläkään+et+miten+se+toimii+pöytäkoneen+kautta+muuten+kuin+linkittämällä,+mutta+mobiilina+(eli+känny)+se+toimii+kyllä+et+omasta+kännystä+pystyy+suoraan+laittaa+kuvia.+
Ja+lisäksi+sinne+voi+tosiaan+laittaa+varmaan+suunnilleen+samat+säännöt+kuin+foorumillekin,+eli+hyvät+tavat+jne.+Plus+sit+tietty+discordin+omat+säännöt,+että+jos+siellä+sitten+perseilee+discordin+sääntöjen+vastaisesti+ja+lentää+pois,+niin+se+on+sit+oma+moka.+Mut+nekin+säännöt+on+pääsääntöisesti+samoja+kuin+pc:n+käyttäjilläkin,+eli+netiketti,+hyvät+käytöstavat+ja+se+oman+järjen+käyttö.
Mitä+nyt+tossa+jokunen+päivä+sitten+kurkin+Korpea,+niin+ei+sinne+vieläkään+tunnu+pääsevän,+eli+uusiksi+kai+menee,+mut+ymmärrän+kyllä+jos+et+jaksa+enää+taisella+sitä+uudelleen+pystyy,+kun+on+sekin+melkoinen+operaatio+kaikkine+säätöineen+jne.
Mut+ilmoittele+toki,+että+mitä+päätät+tehdä+ja+haluatko,+että+ehkä+discordi,+kun+sielläkin+voi+olla+tosiaan+anonyyminä,+ettei+siellä+tosiaan+omalla+nimellä+oo+pakko+olla.+:)
23.01.2022 14:47
Minä+ainakin+kaipaisin+suomalaista+sims+foorumia,+vaikka+toki+myönnän,+että+korpi+oli+aika+hiljainen+ja+siellä+mun+lisäks+vissiin+vain+pari+muuta+yritti+saada+jonkinlaista+keskustelua+aikaiseksi.
Hm,+miten+olisi+discord+versio,+sinne+vois+paremmin+saada+porukkaa+tulemaan,+kun+ois+varmaan+vähän+helpompi+kuin+foorumi+ja+ilmainen.
Mulla+on+discord+tunnukset,+kun+mut+kutsuttiin+yhdelle+simsaiheiseen+discord+keskusteluun+ja+sielläkin+on+useita+osioita,+löytyöjä+ja+linkkejä+ja+vinkkejä,+mutta+ois+toki+kiva+jos+olis+suomeksikin,+helpompi+vaihtaa+ajatuksia.+Ja+toi+discord+saattaisi+olla+vähän+helpompi+(ehkä,+en+tosiaan+oo+varma)+senkin+osalta,+että+pystyy+paremmin+seuraamaan,+et+ketä+siellä+on+ja+potkimaan+pois+jos+käyttäytyy+epäkohteliaasti.+Ai+niin+ja+runsas+määrä+hymiöitä.+:D
Ja+chattimainen+ympäristö,+joka+voisi+innoittaa+ihmisiä+paremmin+kirjoittamaan,+kuin+foorumilla.+Vaikka+toki+foorumeissakin+on+toki+hyvätkin+puolensa,+vaikka+toki+niitä+ongelmiakin.+Tosin+ei+kai+taida+olla+olemassakaan+sitä+the+täydellistä+palvelua.+Aina+löytyy+jotain.+:D
Ja+asiasta+kukkaruukkuun.+Ai+muuten+hilbert+ja+muut+simeilijät+olkaahan+latailujen+kanssa+varovaisia,+nimittäin+Cowbuild+niminen+tumblr+käyttäjä+(jolla+on+myös+patreon+sivusto)+on+(ainakin+huhujen+mukaan,+mutta+ne+taitanevat+pitää+paikkansa)+laittanut+trackereita+(ja+olen+kuullut,+että+on+muitakin,+erityisesti+patreonin+käyttäjissä,+jotka+tekevät+samaa)+ladattaviinsa+ja+käyttänyt+sitä+jo+väärin,+(doxing+tai+suomeksi+doksaus)+ja+doksannut+ainakin+yhden+henkilön,+levitellen+hänen+tietojaan+ympäriinsä.+Eli+pitäkää+huoli+että+teidän+turvasysteeminne+on+ajantasalla,+eikä+tärkeitä+tietoja+ja+kuvia+helposti+saatavilla.
Ja+lopuksi,+oikein+ihanaa+joulua+kaikille.+:)
21.12.2021 18:26
Mä+alan+jo+epäillä,+että+simskorpi+on+lopettanut,+kun+ei+se+vieläkään+ole+toiminnassa,+eikä+tännekään+ole+kukaan+vastannut+mitään.+Mut+jos+jotain+on+tekeillä,+niin+jonkinlainen+lyhyt+ilmoitus+siitä+missä+mennään,+ois+kiva.+Siis+että+vaikka+onko+jotain+tekeillä+vai+ei+tai+jos+sivut+on+kuopattu,+niin+sekin+ois+kiva+tietää,+ettei+sit+turhaa+odottele+niitä+takaisin.
21.11.2021 15:30
Hilbert,+hei+ja+sori+kun+häirin,+mutta+simskorpeen+ei+pääse.+Se+herjaa+vain,+että+sivustoon+ei+juuri+nyt+saada+yhteyttä.+Oletan+toki,+että+olet+varmaankin+jo+tutkimassa,+että+mistä+vika+mahdollisesti+johtuu,+mutten+tietenkään+voinut+olla+siitä+varma,+joten+päätin+ilmaista+asian+tännekin.
Lisäksi+ko+sivusto+on+toiminut+vähän+hitaanlaisesti+pidemmän+aikaa,+mutta+juuri+ennen+tuota+herjaansa,+se+oli+toiminut+yllättäväkin+sutjakkaasti,+joten+vika+lienee+kai+taas+siellä+sivuston+tarjoajan+päässä+joten+kai+tässä+on+varauduttava+että+kestänee,+ennen+kuin+saat+sivuston+taas+toimimaan+jos+nyt+et+päätä+sitten+laittaa+sitä+kokonaan+pois,+kun+sivusto+on+ollut+aika+hiljainen,+hyvin+pitkän+aikaa+ja+mä+olen+varmaan+ollut+ainoa+parin+muun+henkilön+kanssa,+ketkä+on+edes+yrittäneet+kirjoittaa+sinne+jotain.+
Mutta+hei,+kerro+jos+kaipaat+jotain.+Vaikka+lahjoituksia,+jos+se+sivusto/serveri+tai+mikä+nyt+onkaan+tarttis+maksua+toimiakseen.+Ellet+sitten+aio+vaihtaa+palvelun+tarjoajaa,+kun+tuntuu,+että+tuon+kanssa+mikä+sinulla+nyt+on+ollu,+on+takunnut+useamminkin.+Koska+mä+en+edelleenkään+usko,+että+vika+on+käyttäjissä+tai+ylläpitäjässä,+vaan+ihan+jossain+muualla.
30.10.2021 12:29
No+niin,+Trollhunters+Rice+of+Titans+nähty.+Elokuva+on,+noh+katsottava,+mutta+petyin+silti+moneen+asiaan+ja+erityisesti+elokuvan+loppuun.+Olin+odottanut+ihan+muuta+ja+sitten+sellainen+lätsäytys+vasten+kasvoja.
Ei,+en+minä+näyttelijöitä+syytä+yhtään+mistään,+he+tekivät+työnsä+erittäin+hyvin.+Syyttävä+sormeni+osoittaa+enemmänkin+siihen+henkilöön+joka+vastasi+tarinan+sisällöstä.+En+muuten+olisi+näin+suivaantunut,+mutta+tuo+elokuvan+loppu+ikään+kuin+sanoo,+että+koko+Trollhunters+sarja+spinoffeineen+olisi+ollut+turha+ja+koko+homma+pitäisi+alkaa+alusta+uudella+tyypillä,+mutta+että+samat+asiat+mentäisiin+uudelleen+läpi.+Lisäksi+koen+että+koko+homma+oli+vain+iso+keskisormen+näyttö+faneille.+Kaikille+faneille.
Itse+ajattelen+myös+niin,+että+ehkä+tämä+olisi+toiminut+paremmin+sarjana,+kuin+elokuvana,+sillä+sinne+oli+yritetty+tunkea+niin+paljon+kaikkea+ja+kumminkin+niin+paljon+kaikkea+jäi+pois+ja/tai+supistettiin,+niin+että+leffasta+jäi+aika+paha+maku+suuhun.+Ja+asiaa+yritettiin+paikata+huonolla+slapstick+huumorilla,+mutta+se+ei+kyllä+leffaa+pelastanut.
Ehkä+joku+varmaan+tykkää,+mutta+minä+en.+Tai+no+ehkä+sen+voisi+toisenkin+kerran+katsoa,+ihan+vain+Stricklerin+(ja+hänen+ääninäyttelijänsä+Jonathan+Hyden)+vuoksi+katsoa+toistekin,+vaikka+ehkä+stoppaakin+katsomisen+tietyn+kohdan+jälkeen+ihan+vain+koska+en+tykkää+lopusta.
SPOILER+ALERT!!+ÄLÄ+JATKA+EDEMMÄKSI!!
Ja+lisäksi+itseäni+suurena+Strickler+ja+Stricklake+fanina+petyin,+että+suutuin,+etteivät+Barbara+ja+Strickler+saaneetkaan+toisiaan.+Ensin+tosin+oli+vähän+sellaista,+että+näin+kävisi,+sillä+Barbara+kertoi+menneensä+kihloihin+Stricklerin+kanssa.+Ja+sen+enempää+ei+tullutkaan,+kun+Strickler+tapatti+itsensä.+Ihan+turhaan+kun+se+perhanan+Titaani+pystyi+uudelleen+syntymään/kokoamaan+itsensä.
No+itse+aion+surutta+olla+kuin+tuota+tekelettä+ei+olisikaan+tai+että+se+päättyi+niihin+toivottuihin+Stricklake+häihin.+Vaikka+tämä+pääasiassa+keskittyykin+Jimiin,+niin+kun+kumminkin+Strickler+nostettiin+niin+näkyvästi+esiille,+niin+kuuluis+hänen+ja+Barbarabkin+saada+onnellinen+loppu.+Se+olisi+ollut+kaunis+ele+ja+ikään+kuin+kiitos+meille+faneille,+mutta+ei+sitten.+Haistakoon+siellä+päässä+pitkät.+Siis+ei+edelleenkään+näyttelijät,+vaan+se+muu+tiimi,+tai+lähinnä+se+osa+joka+koko+homman+sössi.
11.08.2021 01:29
Ja+ehdotan,+että+jos+ongelmat+yhä+vain+jatkuvat+tuon+palvelimen+kanssa,+niin+vaihat+sen+toiseen.+Alkaa+olla+sellanen+fiilis+että+se+taho+tai+henkilö+kuka+vastaa+tosta+palvelimesta+ei+taida+välittää+tehdä+töitään+ja+siksi+se+palvelin+on+tämän+tästä+alhaalla+tai+sitten+sinne+päähän+on+osunu+joku+bugi+tms+joka+ei+vaan+suostu+poistumaan.+Edelleenkin+uskoisin,+että+voit+kysästä+Juplinin+ylläpitäjältä+Jupelta,+et+mitä+palvelinta+hän+käyttää+ja+et+miten+sä+saisit+sen+käyttöös.+
Tosin+mulla+on+vaan+muistikuva,+et+se+mitä+hän+käyttää+ois+maksullinen.+Mutta+minä+olisin+valmis+kyllä+auttamaan+kuluissa,+jos+vaan+sillä+sais+foorumin+pidettyä+pystyssä.+Ja+uskoisin,+että+myös+muut+ois+valmita+(toivon+ainakin+niin)+pikku+summan+sun+avuks,+ettei+sun+tarvis+kaikkea+yksin+maksaa.+Vähän+kuin+lahjoituksena.+Ja+sit+valitettavasti+pitäs+päästää+mainokset+forkalle+pyörii,+kun+niistä+sais+jotain+hilusia+kans.+Tosin+oletan+että+sulla+kaiketi+ois+mahdollisuus+vähän+kattoa,+et+mitä+mainoksia+päästää+forkalle,+eli+että+aikuisviihde+mainokset+pysyis+poissa,+kun+tuolla+oletettavasti+käy+myös+alaikäisiä,+joiden+silmille+aikuisviihdemainokset+eivät+sovi.
30.12.2020 13:55
No+sitten+me+odotamme+ja+mä+pelaan+vaikkapa+tätä>+https://docs.google.com/document/d/13n1TcSAsYNE4bJl42ntPBKMJ2AfbJUnYD4XBSzHPgZ0/edit+haastetta+odotellessani.+:)
Tsemppiä+foorumin+kanssa+Hilbert.+:)
29.12.2020 18:49
Hm...+Onko+ongelma+palannut,+sillä+sain+juuri+ilmoituksen+että:+Sivustoon+ei+saada+yhteyttä.
On+se+kiva,+että+foorumia+on+yritetty+saada+toimimaan+ja+sitten+kun+se+on+toiminut+vähän+aikaa+kunnolla+alkaa+se+temppuilu+taas.+Mä+olen+edelleen+täysin+uuden+foorumipohjan+kannalla,+sillä+tässä+nykysessä+lienee+joku+isompi+bugi,+joka+ei+suostu+poistumaan+ja+aiheuttaa+ajoittain+ongelmia.+Tai+sitten+palveluntarjoaja+ei+hoida+hommiaan+kuten+pitäisi+ja+se+vaikuttaa+foorumipohjan+toimintaan.+
Tai+sitten+tonne+on+osunut+joku+palvelunesto+hyökkäys+tms+juttu...+mene+ja+tiedä.
Tai+no+kävi+toi+forkka+äsken+näkyvissä,+mutta+näytti+kovin+oudolta.+Taustakuva+oli+kadonnut+jonnekin+ja+muutenkin+oudon+näköinen,+eikä+tuntunut+muitakaan+kuvia/ikoneita+lataavan+kunnollisesti.
28.12.2020 14:11
Näköjään+teeman+vaihto+auttoi.+Ainakin+osittain.+Harmittaa+silti,+kun+en+näemmä+voi+käyttää+haluamaani+teemaa.
02.11.2020 21:40
Ja+taas.+Korpi+temppuilee+ja+sivusto+näyttää+oudolta.+Ja+ei,+ei+ole+pelkästään+Operan+ongelma+vaan+myös+firefox+tarjoaa+samaa+näkymää.
01.11.2020 17:58
Nyt+toimii.+:)
29.10.2020 10:18
Firefoxilla+pääsee+kirjautumaan+ja+laittamaan+postauksia+jne.+Mutta+Opera+tarjoaa+yhä+vain+edellä+mainittua+herjaa.+Vissiin+joku+tuon+foorumipohjan+asetuksista+ei+tykkää+Operasta+ja+mahdollisesti+muistakaan+selaimista.+Ärsyttävää.
No+odottelen+ja+hengaan+Korvessa+sitten+Firefoxin+kautta.+:)
29.10.2020 00:03
Jostain+syystä,+Operalla+ei+toimi,+mutta+tosiaan+Firefoxilla+toimii.
28.10.2020 23:28
Mä+yritin+juuri+äsken+(operalla)+mennä+Korven+sivuille+ja+heitti+tällaisen+ilmoituksen:+
Sivu+ei+toimi
suoturve.net+ei+voi+käsitellä+tätä+pyyntöä+tällä+hetkellä.
HTTP+ERROR+500
Ehanaa.+Not.
No+ei+auta+taas+kuin+odottaa,+josko+sivusto+taas+saataisiin+pystyyn.+Alkaa+pikkuhiljaa+ärsyttämään+tämä+toimii-ei+toimi+säätö.+Juu,+ei+oo+Hilbertin+vika,+vaan+vika+lienee+jossain+siellä+foorumipohjan+systeemeissä+tai+jotain,+mutta+ehdottomasti+ei+Hilbertissä.
28.10.2020 23:09
No+ni,+katoinpa+tarkemmin+ja+kumpikin+näyttäs+olevan+samasta+paikasta.+No+liekö+sitten+jotain+eroja,+kun+Juplin+toimii,+mutta+Korpi+temppuilee.+Tai+sitten+toi+Juplin+on+maksullinen.+En+oo+kysynyt+ja+tuolla+on+lisäksi+tosi+hiljaista.+Melkein+kuollut+paikka+sekin.+No+oli+miten+oli,+menen+sitten+sillä+mitä+Hilbert+päättää+foorumin+osalta+tehdä+ja+ehkä+tällään+sinne+taas+jotain+uusia+ketjuja,+jos+niitä+vanhoja+ei+saa+herätettyä+takaisin+henkiin.
27.10.2020 20:42
Niin+minäkin,+mutta+harmittaa+joutua+tekemään+niitä+uudelleen.+No+oon+tosin+ehtiny+ottaa+jo+paljon+uusia+kuvia+pelistä,+että+pääsen+teitäkin+ilahduttamaan.+Mutta+katsotaan+nyt+että+mites+toi+forkka+lähtee+toimimaan.
Tosiaan+kun+tiedot+näyttää+että+siellä+ois+ketjuja+ja+viestejä,+mut+kun+menee+kattomaan+noita+alueita+ni+ei+näy+mitään.
Mutta+olen+yhä+sitä+mieltä,+että+jos+tuo+tämänhetkinen+foorumipohja+jatkaa+temppuiluaan,+niin+se+olisi+syytä+vaihtaa+johonkin+luotettavampaan+vaihtoehtoon+ja+kuten+sanoin,+niin+olisin+valmis+ehkä+jopa+pistämään+vähän+rahaakin+likoon+hyvän+foorumin+puolesta,+jos+sitten+maksullinen+pitää+hommata.+Tai+sitten+kokeilet+sitä+mikä+on+käytössä+mm+tällä+sivustolla>+http://www.juplin.net/keskustelu/index.php
En+muista,+et+oliko+toi+maksullinen+tms,+mutta+se+on+ainakin+toistaiseksi,+(+sormet+ja+varpaat+ristissä!!)+toiminut+suht+vähillä+ongelmilla.
27.10.2020 19:35
Toi+oli+mun+viesti.+Tää+suoli24:n+typerä+systeemi+vaan+oli+taas+potkassu+mut+ulos,+enkä+huomannu+sitä+ajoissa.+Hitto.
27.10.2020 14:08
Mä+jo+olikin,+että+mitä+pirua+taas.+No+ei+voi+mitään.+Odotellaan+jälleen.+Ehdottaisin+että+suosiolla+hommaat+toisen,+paremman+foorumipohjan+(minä+oon+valmis+vaikka+maksamaan+että+saisit+hyvän+forkkapohjan),+jos+tämä+nyt+ei+ota+toetakseen+millään,+vaan+töksähtää+jälleen+hetken+käytön+jälkeen.
Epäilen+että+vika+on+siellä+päässä,+mistä+tuo+foorumipohja+on+hommattu,+ei+Hilbertissä+tai+meissä+käyttäjissä.+Sitä+vaan+ei+oo+sieltä+tekijän+päästä+jostain+syystä+päivitetty+tai+jotain+ja+se+sitten+töksähtää+hetken+käytön+jälkeen.+Harmittaa+taas.+Kun+yöllä+tuo+vielä+toimi.+
Mutta+kuten+sanottu,+ei+auta+kuin+odottaa.
Ja+isosti+tsemppiä+Hilbertille+taistelussa+jökkivää+foorumipohjaa+vastaan.
27.10.2020 12:01
Hilbert.+Ei+sun+sitä+tarvi+hävetä.+Eihän+se+sun+vikas+oo,+että+ohjelmisto+välillä+jökkii+ja+tökkii.++Tuolla+on+kaikemaailman+peikkoja+ja+hakkereita,+joiden+elämäntehtävä+on+kaataa+toisten+työllä+ja+vaivalla+tehtyjä+foorumeita+tms+paikkoja,+joten+sitä+sattuu+vaikka+tekis+mitä.
Mut+mä+pistän+sormet+ja+varpaat+ristiin,+jotta+toi+foorumi+tällä+kertaa+toimisi+hyvin+pitkään+jökkimättä.+:)
24.10.2020 10:13
Hyvää+sunnuntaita+kaikille.+:)+Ajattelin+vain+udella,+että+miten+foorumin+korjausoperaatio+etenee,+kun+Simssuo+sivukin+oli+hetken+alhaalla?+Ja+edelleen+tuo+foorumipuoli+näyttää+virheilmoitusta.
Tsemppia+nyt+kumminkin+sen+korjauksen+kanssa,+kun+se+ongelma+vaikuttaa+olevan+melkoisen+itsepäistä+ja+hankalaa+laatua.+Toivottavasti+foorumi+taas+toimii,+jos+ei+muuten+niin+ihan+puhtaalta+pöydältä+sitten.+Siis+jos+tohon+vanhaan+nyt+on+pesiytyny+todella+paha+haittaohjelma+tai+peräti+virus,+ettei+sitä+saa+pois+muuten+kuin+nollaamalla+koko+homma+tai+vaihtamalla+foorumipohjaa.
20.09.2020 16:58
1 / 3