Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vallanomituinen
profiilit
vallanomituinen
vallanomituinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+joku+ei+usko,+että+koko+raamattu+on+Jumalan+sanaa,+niin+sen+lukeminen+on+hänelle+turhaa.+Koska+mistä+hän+voi+tietää,+mitkä+kohdat+on+oikeaa+ja+mitkä+väärää+Sanaa.+Silloinhan+hän+itse+voi+valita+minkä+tahansa+tulkinnan,+mikä+on+hänelle+mieluinen.
09.10.2021 23:05
Jos+Jumalalla+on+tässä+kohdin+noin+tiukka+linja+raamatun+profetioiden+tietoiseen+väärentämiseen,+niin+eiköhän+sama+linja+päde+kaikkiin+muihinkin+suoraan+Jumalalta+tulleisiin+sanan+kohtiin,+mm.++profetioihin+ja+Herran+Sanana+tulleisiin+kts.+esim.+1Kor7:10+"Naimisissa+oleville+annan+käskyn,+en+minä+vaan+Herra,+että+vaimo+ei+saa+erota+miehestää"+ja+Hes+7:1>+Minulle+tuli+tämä+Herran+sana:+
+"Sinä+ihmislapsi!+Näin+sanoo+Herra,+Herra,+Israelin+maalle:+Loppu!+Loppu+tulee+maan+neljälle+äärelle.+>
09.10.2021 22:58
Mikä+nettipalvelu+olisi+URL+osoiteen+saamiseksi.+Koetin+etsiä+googlen+kautta,+mutta+minun+vaikea+valita,+varsinkin+kun+en+osaa+englantia.
09.10.2021 22:39
Täällä+on+todellakin+turha+odottaa+mielekästä+keskustelua,+niitä+varten+on+parempia+foorumeita.+Joskus+olen+erehtynyt+kyselemään+joistain+aiheeseen+liittyviä+mielenkiintoisia+asioita,+mutta+läppää+vaan+tulee.+Kerran+mainitsin+asiasta+porukalle,+johon+tuli+selvä+vastaus+:+"älä+rupea+täällä+meille+avautumaan,+kyselemään+turhia.+Täällä+pidetään+vaan+hauskaa+ja+puhutaan+paskaa".+Eli+suurin+osa+ei+odota+mitään+kunnon+kaskustelua,+vaan+kiimoissaan+keksii+juttuja+ja+provosoi+porukkaa+halumaansa+suuntaan.+Minä+joskus+selailen+näitä+ehkä+kiinnostaviakin+aiheita+ja+muutama++alku+kommentti+voi+olla+asiaa,+sitten+tulee+sitä++itteään+ja+aihe+vinoituu.
10.08.2020 23:22
Eipä+tietenkään++peruskulli+yletä+lahkeeseen,+Joten+heidän+ei+kannata+kommentoida+lainkaan,+tai+jos+kommentoivat,+niin+mielikuvituksestaan+paasaa.+Mutta+jos+on+vähänkin+harrastanut+kullin+pidennys+vetoja,+niin+pian+kullin+lepopituus+on+samaa+luokkaa,+kuin+seisovana+on.+Silloin+voi+ehkä+14+senttinenkin+riitää+lahkeeseen.+En+tiedä+kun+ittellä+on+vähän+pitempi.+Pidän+sitä+lahkeessa+aina,+vaikka+vaimo+ei+tykkääkään+siitä,+mutta+se+on+keino+saada+se+pysymään++pitkänä.+Jos+se+on+mykkyrässä+kalsarissa,+niin+pian+rypisryy+"normaaliksi".
25.07.2020 23:42
Tutkitusti+suurimmalla+osalla+se+on+vasemmalla.+Miksi,+ei+taida+olla+järjellistä+selitystä.+Itse+olen+yrittänyt+opettaa+sitä+oikealle,++roikottamalla+sitä+lahkeessa.+Ei+ole+oppinut,+vaikka++harjoitus+on+jo+kestänyt+ainakin+vuoden.+
Vähän+tiedettä+tähän,+vaikka+yleensä+se+ei+ketään+kiinnosta.+Tutkikaa+kullin+ylä+pintaa+ja+siinä+tuntuvaa+nivelsidettä+=+ligament.+Läytyy+helposti+verisuonen+alta,+kun+venyttää+kullia+reilusti,+niin+että++jänne+on+kireällä.+Siitä+kun+tunnustelee+kullin+juureen+päin,+niin+huomaa,+että+se+onkin+kiinittynyt+häpyluuhun+vähän+vasemmalle+puolelle.+Siitä+johtuu,+että+se+vetää+vasemmalle.
18.07.2020 22:47
Edellä+mainittujen+venytysten+lisäksi+olen+todellakin+venytellyt+käsin,+puristellut+ja+veivannut+ympäri+kuin+käynnistäisi+auton+moottoria+veivillä.+Eli+sellainen+oma+Jelqing+versio,+niin+suurella+voimalla+kuin+pystyy+ja+kärsii.++Se+raaka+ympäri++veivaaminen+on+osoittautunut+tosi+hyvin+paikkoja+rentouttavalta+ja+venyttää+velttoa+kalua,+jos+on+ollut+mykkyrässä+housuissa.+Eli+aina+kun+käy+WC'ssä.+Lisäksi+pidän+aina+housuja+joissa+on+leveät+lahkeen,+että+kulli+saa+roikkua+vapaasti.+Silloin+se+on+aina+lähes+samassa+pituudessa+kuin+erektiossa.++Yöllä+pidän+kullia+reisien+välissä+puristuksessa+ja+venytyksessä.+Kuinka+pitkiä+aikoja+yöstä+se+siellä+on,+ei+ole+kellotettu.+Mutta+kun+siihen+totuu,+niin+sitä+vaan+laittaa+sen+unissaankin+sinne+kun+kylkeä+vaihtaa,+koska+usein+aamuisin+kun+herään,+se+on+siellä.++Nyt+kun+avaudun,+niin+lisättäköön,+että+n.+pari+kertaa+viikossa+pumpaan+penispumpulla+15+min.+session+maksimi+alipaineella+/+kipu+rajalla+=+vedolla.+Joskus+tulee+päivä,+jolloin+se+tuntuu+yli+treenatulta+-+jomotusta+jms.+pitää+pitää+vuorokauden+huili.
Tämä+sekalainen+ohjelma+on+mulla+osoittautunut+tehokaaksi+,+vaikka+ei+ehkä+ihan+oikea+oppinen+olekaan.++Noin+vuosi+pari+sitten+käytin+pelkää+vetoa+puoli+vuotta,+eikä+mitään+tulosta.+Sitten+palasin+em.+ohjelmaan+ja+taas+on+tullut+sentti+lisää.
20.06.2020 22:47
1 / 1