Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+tuossa+oli+perätöntä?+Nytkin+tulit+tänne+taas+valehtelemaan+että+olisin+joku+vanhus,+joten+ihan+itse+tulit+todistamaan+tuon+mitä+tuossa+on+sanottu.
Et+taida+olla+mikään+penaalin+terävin+kynä+kun+ammut+itseäsi+jalkaan+koko+ajan.+;)
07.06.2022 10:39
Tänäänkin+et+ole+mikään+sotilas,+vaan+valehteleva,+muita+herjaava+pelkuri.+Et+mitään+muuta.+;)
07.06.2022 09:35
Et+ole.+Täällä+selvästi+esittelet+miten+olet+pahasti+luulotautinen+kun+luulet+että+jotkut+"vanhukset"+ja+"kapit"+vainoavat+sinua+koko+ajan.
Olet+sairas+vanhus+jota+ei+enää+huolita+mihinkään+taistelutehtäviin.+Ja+tämä+on+fakta.
08.05.2022 16:10
Hihi+osuiko+totuus+tuosta+videosta+arkaan+paikaan,+kun+rupesit+taas+tuolla+lapselliselle+herjaamislinjalle?+:D
29.04.2022 15:29
"O-Trim+linkin+lyhennyspalvelu+on+jo+ollut+käytössä+vuosia,+se+on+myös+tuote/palvelu+vaikka+et+totuutta+hyväksy.+"
Ja+aika+huonosti+tehty+vaikka+siinä+on+käytetty+muiden+tekemiä+kirjastoja.+Jos+"laatu"+on+samaa+teidän+muiden+tuotteissa,+ei+teillä+ole+mitään+mahdollisuutta+menestyä.
"Miksi+siis+jatkat+edelleen+faktojen+vääristämistä+joksikin+muuksi?"
Ja+mitä+faktoja+olen+vääristellyt?+Voitko+tällä+kertaa+todistaa+väitteesi,+vai+valehteletko+taas?
"Faktat+on+tietysti+tieteellistä+näyttöä+eikä+ne+sun+kommenteilla+muuksi+muutu."
No+laittaa+sitten+näitä+tieteellisiä+faktoja,+ja+loepta+tuo+ihme+valittaminen.+:D
"Jotkut+kirjoittajat+yrittävät+sentään+auttaa+sinua+vaikka+sinua+ei+kiinnosta+muut+ihmiset.+"
Auttaa+missä?+Siinä+että+minulla+on+hauska+katsoa+kun+typeriä+huijataan?+En+tarvitse+siihe+mitään+apua.+:D
Mutta+pääsitpähän+taas+haukkumaan+muita.+Onko+tämä+teidän+onpassiven+taktiikka?+Haukutte+muita+jos+he+eivät+ole+teidän+kanssa+samaa+mieltä?+Käyttäydytte+kuin+uskonnollinen+kultti.+;)
29.04.2022 15:14
Tässä+taas+hyvä+esimerkki+vaarallisesta+johtajakultista.+Ei+mitään+väliä+vaikka+firmalla+ei+ole+mitään+tuotteita,+eikä+tuloja.+Mutta+kuunnelkaa+suurta+johtajaanne+joka+ei+vieläkään+ole+saanut+mitään+aikaiseksi.+:D
29.04.2022 13:58
Nyt+meni+taasen+väärin.+Et+taida+olla+mikään+kummoinen+ihmisasiantuntija.+:D
Ja+en+minä+ole+negatiivinen;+minusta+on+hauskaa+katsoa+kun+idiootit+yrittää+selittää+miksi+tämä+selvä'+huijaus+ei+muka+olisi+huijaus.+:D
Ja+minä+olen+jo+tienannut+tarpeeksi+että+minun+ei+tarvitse+enää+välittää.+Paljonkos+sinä+olet+tienannut+onpassivella?+:D
29.04.2022 13:57
"Ja+uudet+tuotteet+uusimmalla+mahdollisemmalla+tekniikalla+,siältäen+tekoälyä+ja+koneoppimista."
Ja+miten+ja+mihin+ja+millaista+tekoälyä+näissä+tuotteissa+käytetään?
"Rakennettuja+perustuksista+lähtien+Onpassiven+omalla+väellä"
Ei+ainakaan+o-Founderi+ole,+joten+tästä+valehtelet.+Valehteletko+muustakin?
19.04.2022 13:28
Heh,+no+se+selittää+miksi+kaikki+tämä+strategia+on+mennyt+päin+seiniä.+Tai+no+ei+voi+sanoa+ihan+näinkään,+onhan+tällä+huijauksella+Ash+kietonut+jo+ihan+mukavat+rahat.+Onhan+hän+voinut+näillä+rahoilla+ostaa+kavereilleen+autoja+yms.+kivaa.+;)
19.04.2022 13:23
Ja+tuohan+on+typerä+strategia.+Miten+te+voitte+saada+nimenne+tunnetuksi+jos+teillä+ole+mitään+mitä+myydä.+Tai+mitään+tuotteita+joilla+saisitte+nimenne+tunnetuksi?
Vai+onko+teidän+mainoslauseet+tyyliin;+"Hei,+me+olemme+on+passive,+eikä+meillä+ole+mitään+myytävää,+ikinä!".
Mutta+tämä+selittää+miksi+teiltä+ei+ikinä+tule+mitään+tuotteita+ulos;+te+ette+koskaan+tule+olemaan+tarpeeksi+tunnettuja.+Oiva+selitys+kaikille+miksi+mitään+tuotteita+ei+koskaan+tule.+;)
19.04.2022 12:00
Miksi+sinulla+ei+ole+näitä+ominaisuuksia?
14.04.2022 10:32
Ei+minun+tarvitse+valehdella+niin+kuin+sinä+teet+koko+ajan.+Nytkin+pelkurina+et+uskaltanut+vastata+minun+kysymyksiin,+joten+tulit+taas+ihan+itse+todistaneeksi+millainen+pelkuri+olet.+Turhaa+minua+alat+herjaamaan+kun+itse+tulit+taas+ampuneeksi+itseäsi+jalkaan.
Potkittiinko+sinut+armeijasta+koska+ammut+itseäsi+jalkaan+koko+ajan?+:D
"HO+HOO,+HO+HOO!"
Miksi+ääntelet+kuin+joulupukki?
14.04.2022 10:30
Ei+kenenkään+tarvitse+pyytää+näitä+poistoon.+Näyttää+poistuvan+jo+ihan+automaattisesti.+Palstan+botti+on+jo+oppinut+tunnistamaan+sinut+ja+sinun+häiriköinnin.+;)
13.04.2022 14:51
Nyt+taas+valehtelet.+En+ole+koskaan+väittänyt+kenestäkään+tuollaista.+Ja+miksi+väittäisin,+koska+en+edes+tunne+sinua.
13.04.2022 14:48
Missä+olen+solvannut?+Taasko+olet+valehtelemassa+muista+ihmisistä?
Eikä+minun+tarvitse+vinkua+poistoon.+Se+on+ihan+sinun+käyttäytymisesi+ja+jatkuvat+sääntörikkomukset+joiden+takia+viestisi+poistuvat.
Miksi+muuten+pelkäät+vastata+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin,+pelkuri?
13.04.2022 14:08
Miksi+et+ota+rauhallisesti,+vaan+olet+taas+täällä+valehtelemassa+ja+herjaamassa?+Onko+tuo+sinusta+sotilaalle+sopivaa+käytöstä?
13.04.2022 13:44
En+edelleenkään+ole+mikään+vanhus,+joten+voit+lopettaa+tuon+valehtelun+taas+heti+kättelyssä.
Mutta+miksi+pelkäät+vastata+sinulle+osoitettuihin+kysymyksiin?+Tämähän+vain+todistaa+sen+että+et+ole+mitään+muuta+kuin+pelkuri.+;)
Ja+luuletko+että+tuo+sinun+lapsellinen+herjaaminen+antaa+sinusta+älykkään+kuvan?+Ja+kehtaat+vielä+väittää+että+olisit+muka+joku+sotilas,+kun+et+ole+mitään+muuta+kuin+herjaava,+valehteleva+pelkuri.+:D
13.04.2022 13:43
Eivät+miellytä,+joten+miksi+olet+taas+valehtelemassa.
Missä+muuten+sinä+olet+tuominnut+nämä+Venäjän+toimet?+En+ole+nähnyt+että+olisit+tuominnut,+joten+taitaa+olla+sinä+jota+nämä+lasten+ja+naisten+tappamiset+miellyttävät.+Ethän+muuten+olisi+ottanut+tätä+puheeksi.
11.04.2022 16:15
En+edelleenkään+ole+mikään+wanhus+kuten+sinä+olet.+Joten+miksi+olet+taas+valehtelemassa,+vai+iskikö+taas+harhat+päälle?
"Sinä+olet+ihmisyyden+pohjasakkaa.+"
Sanoo+kaveri+joka+näkee+harhoja.+:D
Ethän+sinä+olet+mitään+muuta+kuin+valehteleva+pelkuri,+et+mitään+muuta.+;)
11.04.2022 16:10
"Minä+olen+Kapi+tarkasti+ajan+hermolla+ja+ymmärrän+myös+erittäin+hyvin+mitä+taistelukentällä+tapahtuu."
No+ei+kyllä+siltä+näytä+kun+luulet+minuakin+joksikin+toiseksi+ihmiseksi.+Että+näin+hienosti+ammuit+itseäsi+jalkaa.+:D
"Mikä+on+niin+sekavaa,+jota+et+ymmärrä?"
Ei+tässä+ole+mitään+sekavaa,+kaikki+huomaavat+kyllä+millainen+sekopää+olet+näiden+juttujesi+perusteella.+:D
05.04.2022 15:13
2 / 83