Pellepassi suunniteltiin

Anonyymi

11

56

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Lampaat ettekö koskaan kyseenalaista mitÀÀn osaatteko kĂ€yttÀÀ omia aivoja 😁😅

      • Anonyymi

        Koeta nyt opetella edes oman Àidinkielesi kirjoittamisen alkeet.


    • Anonyymi

      TiedĂ€ttekö lampaat mitĂ€ tienaa joka pĂ€ivĂ€ teillĂ€ ihan vitusti rahaa jatkakaa samaa rataa maskit pÀÀllĂ€ ja kurat housuissa hĂ€vettÀÀ vaan monien tyhmyys luulisi Suomessa sentÀÀn olevan viisasta porukkaa no toiset on toiset ei. đŸ˜‚đŸ€Ł

      • Hihi Ei kannattaisi haukkua muita tyhmiksi, jos itse ei osaa edes kirjoittaa Suomea. ;)


      • Anonyymi
        Ei.luotu kirjoitti:

        Hihi Ei kannattaisi haukkua muita tyhmiksi, jos itse ei osaa edes kirjoittaa Suomea. ;)

        YmmÀrrÀn kyllÀ hÀnen lukemaansa aivan hyvin! En ole onneksi mikÀÀn maskilammas-robotti, jonka ajatus katkee heti SYTAX ERRORIIN.


    • Anonyymi

      Ja missÀs tuolla puhutaan mitÀÀn koronapassista?

    • Anonyymi

      korona oli lÀhtö laukaus suudenmalle sosiaali uudistukselle missÀ ihmiset uudelleen leimataan kÀveliveksi tunnukseksi,

    • Anonyymi

      Tulkoon koronapassi, sitten viihdytÀÀn metsÀssÀ ja kotona mutta myrkkyrokotus jÀÀ ottamatta.

    • Anonyymi

      Koronavilkku oli eka passi đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ€Ł

    • Anonyymi

      Rokottamattomilta sÀÀstyy rahat, kun ei pÀÀse minnekÀÀn. SehÀn on vain hyvÀ juttu, kulutus seis.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      17
      2298
    4. KyllÀ poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa hÀirikköÀ ja tiedustelin, eikö sitÀ saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. NÀin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hÀnen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      IkÀvÀ
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslÀÀkÀriaika peruttiin neljÀnnen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe