Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minuakin+kiinnostaisi+nähdä+nämä+antivaparin+vastaukset.+Nyt+on+jäänyt+jotain+hupaisaa+taas+välistä.+:(
20.11.2017 15:04
Eli+et+osaa/halua+vastata+kysymyksiin.+Ja+mitä+tuossa+minun+viestissäni+oli+sekavaa+tai+et+ymmärtänyt?
Laitetaan+sitten+selvyyden+vuoksi+nämä+kysymykset+vielä+ranskalaisilla+viivoilla:
-+Etkö+oikeasti+tajua,+etteivät+kaikki+mene+baariin+vetämään+kännejä,+vaan+siellä+voi+oikeasti+juoda+sivistyneesti+muutaman+ja+vaihtaa+ajatuksia?
-+Onko+sinulle+aina+alkoholin+juominen+pelkästää+humalahakuista,+koska+tämä+kuulostaa+siltä?
20.11.2017 15:00
Mutta+ei+tämäkään+viritä+mitään+kansalaiskeskustelua,+niin+kuin+mikään+muukaan+aloituksesi.+Joten+hukkaan+heitettyä+aikaa+taas.
20.11.2017 14:57
Ei+tarvitse+jatkaa+valehtelua.+Koska+nyt+ei+käsitellä+minun+olemattonta+homoutta,+vaan+tuota+sinun+käyttäytymistäsi.
Miksi+nyt+otit+torjuvan+asenteen+tähän+ongelmaasi?+Paljastit+näin+viimeistään+että+pidät+omaa+homouttasi+ongelmallisena.+Tule+ihan+rohkeasti+pois+sieltä+kaapista+ja+mene+tuonne+homopalstalle+hakemaan+seuraa.+Täältä+sitä+on+vaikea+löytää,+vaikka+sinun+mielestäsi+kaikki+ovat+homoja+(jopa+sinä).
20.11.2017 14:43
Olen+huomannut+tämän+samana+asian;+"Usko.vainen"+ymmärttää+asiat+joko+tahallaan+tai+typeryyttää+väärin.+Yritä+sitten+käydä+järkevää+keskustelua+tuollaisen+kanssa...
Lentokoneissa+voisi+olla+ihan+hyvin+omat+vessat+miehille+ja+naisille.+Varsinkin+laajarunkokoneissa+on+ylinkyllin+vessoja+tähän+tarkoitukseen.+Eivätkä+ne+ole+mitään+ahtaita+koppeja.+Mutta+ei+ole+nähty+mitään+tarvetta+tälläiselle.+Vaan+itse+asiassa+tämä+parantaa+asiakaspalvelua,+kun+on+molemmille+sukupuolille+varmasti+tarpeeksi+vessoja+käytössä.+Tosin+mistäs+sinä+sitä+tiedät+kun+et+näytä+hirveesti+matkustaneen.
Ja+sinunkin+kotonasikin+on+unisex+vessa,+vai+käsketkö+vastakkaista+sukupuolta+menemään+eri+vessaan?
Ja+tuohon+viimeiseen+lauseeseen+voidaan+todeta+sinun+tekeväsi+typeriä+johtopäätöksiä+taas.+Meillä+on+kaksi+oikein+tilavaa+vessaa+jotka+ovat+yhteydessä+erillisiin+kylpy-+ja+suihkutiloihin.+Joten+meillä+itse+asiassa+olisi+mahdollisuus+tehdä+erilliset+naisten+ja+miesten+vessat.+Mutta+miksi+lähteä+tälläiseen+typeryyteen.
20.11.2017 14:41
Mitä+väliä+sillä+on+minkä+kokoinen+se+vessa+on?+Ja+johan+noita+sinun+mainitsemia+unisex+vessoja+on+suomessakin+olemassa.+Missä+peräkammarissa+oikein+asut+jos+tälläisiä+et+ole+huomannut?
20.11.2017 14:01
Seta+ei+kyllä+opeta+kouluissa+mitään.+Miksi+taas+pitää+valehdella?
20.11.2017 13:17
Aivan+sama+kuka+puhui,+te+rekisteröimättömät+multinikki+antivaprit+olette+sama+idiootti+minulle.
Osaatko+sinä+vastata+minun+kysymyksiin,+vai+olet+aitoantivapari,+joka+välttelee+vastaamista+kysymyksiin+ja+haluaa+kääntää+puheaiheen+epäolennaiseen?
20.11.2017 12:56
Mutta+sinähän+et+tästä+asiasta+päätä.+Ja+itkemisesi+netissä+on+turhaa+ajan+haaskausta.
20.11.2017 12:52
Mutta+nyt+onkin+kysymys+siitä+miksi+sinä+et+sitä+hyväksy?+Yleensä+kun+joku+käyttäytyy+niin+kuin+sinä+nyt,+on+kysymys+jostain+seksuaalisesta+ongelmasta.+Tämä+sinun+toistamisesi+vaikuttaa+vähän+siltä+että+hyväksyt+kyllä+homot,+mutta+et+omaa+homouttasi.
Ja+miksi+vielä+valehtelet+muista+että+he+ovat+homoja?+Etsitkö+kenties+heistä+seuraa?
20.11.2017 12:48
Ei+minun+tekstini+ollut+vainoa,+vaan+tämän+kuvan+olen+saanut+tämän+"usko.vaisen"+teksteistä.+Pidät+siis+jo+oman+mielipiteen+sanomista+vainoamisena,+kuinka+typerä+olet?
20.11.2017 12:46
Mutta+sinulle+se+tuntuu+olevan+vaikeaa,+kun+joudut+sitä+koko+ajan+olemassa+toistamassa.+Meille+muille+tämä+on+täysin+luonnollista,+sinä+joudut+sitä+koko+ajan+itsellesi+muistuttamaan.+
Alatko+muuten+taas+vihaamaan+homoja+jos+et+tätä+copu&pastaa+tänen+jatkuvasti?
20.11.2017 12:33
Eihän+tämä+"usko.vainen"+ole+koskaan+matkustanut+peräkammaristaan+mihinkään,+joten+siksi+hänellä+on+näin+kapea+maailmankuva.+Etkö+ole+huomannut+tätä+asiaa+hänestä?
20.11.2017 12:29
Eli+et+ole+tehnyt+mitään+asia+eteen.+Miksi+et?+
Etkö+usko+omiin+juttuihisi+niin+paljoa+että+menisit+ihan+omalla+nimellä+viranomaisille+valittamaan+esimerkiksi+tuosta+valtion+tuesta?+Jos+itselläsi+ei+ole+uskoa+omiin+juttuihisi,+niin+miksi+kenelläkään+muullakaan+pitäisi+olla?+
Eli+itsekkin+myönnät+olevasi+vain+yksi+turha+nettihuutelija+lisää,+jonka+horinoille+ei+tarvitse+paljoa+painoa+antaa.+Tämäkö+on+tavoitteesi?
17.11.2017 10:11
Niinpä.+Miksi+esimerkiksi+Jyri+puhuu+vain+evoluutiosta+eikä+palstan+aiheesta?+Tässähän+voisi+alkaa+epäilemään+ettei+luomisesta+puhuta,+koska+sitä+ei+ole+tapahtunut.
17.11.2017 10:04
Eli+myönnät+ettei+tuota+evomoraalia+ole+olemassakaan,+vaan+se+on+ihan+itsesi+mielikuvituksen+tuotetta.+Ja+itseasiassa+tuo+uusmoraalikin+on+ihan+itsesi+keksimä+termi.
Tämä+on+selvä,+että+puhut+olemattomista+asioista+kuten+kunnon+kreationistin+pitääkin.+Etkä+ole+onnistunut+kaatamaan+mitään+koskaan,+tuskin+edes+maitoa+lasiin.
16.11.2017 18:56
No+sitten+työsi+on+tehty,+koska+ei+ole+olemassakaan+mitään+evomoraalia.
Ja+et+ole+onnistunut+vieläkään+kaatamaanaan+evoluutiosta+kertovaa+teoriaa.+Etkä+pystykkään,+koska+ei+tieteellisiäteorioita+näin+kaadeta.+Mutta+huomaahan+sen+sinun+teksteistä,+ettei+sinulla+ole+hajuakaan+tieteistä.
16.11.2017 18:31
En+ole+näin+väittänytkään,+joten+eipäs+taas+valehdella.
16.11.2017 18:13
Mutta+kirkonkin+pitää+noudattaa+suomenlakia+ja+sovittuja+työehtosopimuksia.+Ja+suomessa+noudatetaan+näissä+asioissa+suomenlakia,+eikä+mitään+raamattua+tai+muitakaan+satukirjoja.
Ja+mitä+kapinointia+tässä+tapauksessa+on+tapahtunut?+Eihän+raamattu+puhu+mitään+samansukupuolisista+suhteista,+joten+eihän+tämä+voi+olla+mitenkään+kirkon+oppeja+vastaan.
16.11.2017 16:54
Totta+kai+voi,+mutta+mitä+pahaa+siinä+on+jos+samalla+nauttii+muutaman+oluen+tai+lasin+viiniä+omaan+laskuun?+Ihan+yleinen+tapa+ainakin+täällä+muualla+euroopassa.+
Pidät+ilmeisesti+täälläistä+toimintaan+ongelmallisena,+mutta+et+ole+sanonut+vielä+miksi.+Siksi+oletankin+että+sinulla+on+ongelmia+alkoholin+käytön+kanssa.+Myös+tuo+että++laitoit+"muutamille+olusille"+kertoo+siitä+että+sinulla+ei+taida+pysyä+tuo+alkoholinkäyttö+aisoissa.
16.11.2017 13:16
24 / 83