Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep.+En+ole+missään+vaiheessa+tarkoittanut+seksuaalista+hyväksikäyttöä.+
Ärsyttää+vain+tuo+hänen+tapansa+käyttää+viattomia+nuoria+omien+valheiden+levittämiseen.+Hän+ei+oikeasti+välitä+näistä+nuorista+pätkääkään+ja+sitten+hän+vielä+kehtaa+syyttää+vapareita...
03.03.2017 15:17
Niinpä.+Hän+käyttää+törkeästi+hyväkseen+protun+käyneitä+nuoria+valehdellaakseen+vaikka+mistä+asiasta+protuleiristä.+Eli+itseassiassa+on+osoittaunut+enttä+antivapari+on+ainut+joka+todistettavasti+hyväksi+käyttää+näitä+nuoria,+näin+se+homma+kääntyikin+aivan+päinvastaiseksi+mitä+antivapari+olisi+halunnut.
Viimeiseä+käänteenä+mukaan+on+astunut+nämä+salaliittoteoriat.+Odotan+mielenkiinnolla+koska+hän+ottaa+mukaan+alienit+ja+kuussa+asuvat+natsit+:D
03.03.2017 14:36
Kai+mark+olet+tiennyt+sen+että+homot+ovat+suomessa+adoptoida+lapsia+ennen+kuin+tuo+laki+tuli+voimaan?+Ja+kai+tiesit+että+tälläisiä+perheitä+on+ollut+olemassa+jo+kauan?+
Joten+vastaus+molempiin+kysymyksiin+on+että+molemmat+vaihtoehdot+ovat+hyvät+lapselle,+kunhan+löytyy+sitä+rakkautta.+Mistä+muuten+tulee+tuo+väärinkäsitys+ja+valhe+että+sateenkaariperheet+eivät+olisi+lapsille+hyvä+asia?
02.03.2017 15:28
Miksi+tehdä+noin+vaikeasti?+Muuttakaa+te+jotka+noin+paljon+homoja+pelkäätte+Venäjälle.+Siellä+laki+varmasti+miellyttää+teitä!
01.03.2017 17:28
Ja+taas+sinun+piti+valehdella+että+olisin+tälläistä+muka+väittänyt.+Voitko+näyttää+sen+kohdan+jossa+sanon+että+tiedän+mitä+kaikki+ihmiset+ajattelevat.
Niin+sinunlaisesi+valehtelijat+ansaitsevat+vain+trollausta.
Miksi+muuten+edelleen+vältteelet+noihin+kysymyksiin+vastaamista?+Ovatko+liian+kiusallisia+kun+ne+upottavat+valheesi+taas+jälleen+kerran?
01.03.2017 08:45
No+sittenhän+nämä+homoparit+eivät+juurikaan+eroa+heteropareista.
28.02.2017 12:23
Mutta+yhtään+vastakkaista+kommenttia+et+löytänyt+:D
Ei+sinua+kukaan+usko.+On+jopa+sinulta+typerää+käytöstä+kirjoitella+tänne+muka+lapsen+huoltajana.+Muista+että+joillakin+on+pääsy+tämän+palstan+käyttäjä+dataan+;)
28.02.2017 10:47
En+ole+ajatustenlukija,+eikä+sellaisia+edes+ole+olemassa,+tyhmäkö+olet?+Olet+ihan+itse+antanut+itsestäsi+tällä+palstalla+tälläisen+kuvan+itsestäsi.
Ja+edelleenkään+noissa+avauksen+linkeissä+ei+ole+mitään+todsiteita+väitteilesi.+Vai+voitko+osoittaa+missä+kohtaa+noissa+artikkeleissa+mainitaan+pervoilu+tai+hyväksikäyttö.+Et+mistään,+koska+nuo+ovat+täysin+sinun+oman+mielikuvituksesi+tuotetta.
Tunnustaisit+jo+viimeinkin+että+olet+väärässä+ja+valehtelet,+niin+voisit+saada+jotain+arvostusta.+Nyt+annat+itsestäsi+sikamaisen+kuvan,+koska+käytät+näitä+nuoria+hyväksesi.+Eli+sinusta+voisi+puhua+että+olet+hyväksikäyttäjä.+Ja+tästä+sinun+toiminnasta+palsta+on+pullollaan+sinun+tekstejä+eli+todisteita.
28.02.2017 10:45
Huoh+Ja+taas+rupesit+valehtelemaan...+En+minä+sitä+nimittele,+enkä+pidä+lainvastaisena.+Ja+jos+se+ei+minulle+kuulu,+niin+lopeta+sitten+se+valehtelu+tuosta+vainosta.
Sinä+olet+tuollaisilla+puheillasi+antanut+tästä+järjestöstä+minulle+tuollaisen+kuvan.+Kun+yritän+kysyä+asiallisesti+jotain+todisteita+tai+heidän+toiminnastaan,+alkaa+heti+pelkkä+vittuilu.
28.02.2017 10:42
On+se+mielikuvitustasi.+Ja+näyttää+siltä+että+olet+pahasti+sekoittanut+mielikuvituksen+ja+todellisuuden+keskenään...
28.02.2017 10:39
Mikä+siitä+tekee+epäaidon+avioliiton?+Ainakin+suomen+lain+mukaan+se+on+täysin+saman+vertainen+hetero+avioliiton+kanssa.+Ja+uskonnoillahan+tämän+asian+kanssa+ei+ole+mitään+tekemistä.
27.02.2017 15:34
Siitä+en+tiedä+mitään,+mutta+sinulla+on+varmaan+kokemusta.+Tosin+uskon+että+valehtelet+tässäkin+asiassa,+vai+onko+sinulla+kokemuksia+tai+tutkimuksia+tästä?
Mitäs+muita+ehtoja+ja+vaatimuksia+sinulla+on+avioliitolle?+Kai+tajuat+muuten+se+että+mikään+mitä+sanot,+ei+tule+estämään+parin+päivän+päästä+samaa+sukupuolta+olevia+menemästä+naimisiin?
27.02.2017 15:33
Mitä+tarkoitat+tällä?+Jos+puhuit+kavereista,+niin+kai+tiesit+sellaisen+seikan+homomiehistä,+että+kaikki+parit+eivät+harrasta+seksiä?+Vai+pidätkö+nyt+myös+seksin+harrastamista+ehtona+avioliittoon?+Mitäs+muita+ehtoja/rajoituksia+sinulla+on+naimisiin+pääsylle?
27.02.2017 15:26
Ja+kohta+on+myös+samaa+sukupuolta+olevien+liitto.+Ja+tämän+jälkeenkin+se+on+myös+miehen+ja+naisen+liitto.+Eli+koska+mikään+ei+muutu+tältä+osin,+niin+varmaan+sitten+hyväksyt+myös+samaa+sukupuolta+olevien+liitot.
27.02.2017 15:25
Ja+niin+kutsutaan+kohta+Suomessa+myös+sellaisia+avioliittoja+joissa+pareina+on+samaa+sukupuolta+olevia.+Tämän+määrittele+Suomenlaki,+ei+minkään+uskonnon+mikään+"pyhä"kirja.+Vai+osaatko+sanoa,+miksi+juuri+sinun+jumalasi+tahtoa+pitäisi+tässä+noudattaa,+mutta+ei+muiden+jumalien?
27.02.2017 15:16
Eli+jumalasi+hyväksyy+sellaisen+homoliiton+jossa+kaksi+miestä+ei+harrasta+seksiä+keskenään.+Sekä+tietysti+lesboliitotkin+on+jumalallesi+ihan+Ok!
27.02.2017 15:14
Ei+tuo+edelleenkään+ole+mikään+malli+millekään.+Aika+paljon+saat+käyttää+mielikuvitusta+että+saat+tuosta+jonkin+avioliitto+mallin.
Ja+mitä+väliä+mitä+raamattu+sanoo+avioliitosta?+Ei+Suomessa+laadita+lakeja+minkään+uskonnollisen+pyhän+kirjan+mukaan...+onneksi..
27.02.2017 14:30
Eli+kuten+sanoin,+ei+raamattu+mitenkään+kiellä+samaa+sukupuolta+olevia+menemästä+naimisiin.+Joten+millä+perusteella+sanot+että+avioliitto+on+raamatun+mukaan+vain+heteropareille?+Et+taida+kovin+hyvin+tuntea+raamattua..
27.02.2017 14:26
Tosin+ei+ole+yhtään+raamatullista+avioliittomallia.+Tuo+aloituksessa+esitetty+"malli"+ei+puhu+mitään+avioliitosta.+Eikä+raamattu+kiellä+missään+samaa+sukupuolta+menemästä+naimisiin.
27.02.2017 13:56
Mistä+minä+olen+valehdellut?+Olen+sinulta+pyytänyt+todisteita+noille+väitteillesi,+ja+ainut+jota+olet+löytänyt,+ovat+nuo+uutisartikkelit+jotka+eivät+edes+tue+väitteitäsi.+Joten+miten+minä+voin+olla+valehtelija+jos+kysyn+todisteita+sinun+väitteillesi?+
Oletko+muuten+huomannut+miten+käytöksesi+muuttuu+kun+jäät+valehtelusta+kiinni.+Yrität+kaikin+keinoin+vältellä+sinulle+kiusallisia+kysymyksiä+ohittamalla+ne,+et+ymmärrä+tai+et+halua+ymmärtää+lukemaasi+tekstiä+ja+alat+toista+väittämään+valehtelijaksi+ilman+mitään+syytä.
Ja+kaikki+sivulliset+huomaavat+tämän+sinun+käytöksen+ja+tajuavat+että+sinä+olet+se+joka+valehtelee.+Et+tosin+itse+varmaan+huomaa+tätä,+koska+olet+juuri+sitä+ihmistyyppiä+joka+ei+koskaan+ole+mielestään+väärässä.+Ja+tämän+takia+tämän+tyyppiset+ihmiset+eivät+koskaan+opi+virheistään,+vaan+tekevät+ne+yhä+uudestaan,+niin+kuin+sinä+;)
27.02.2017 10:47
62 / 83