Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Unohdit+vastata;+mikä+on+se+evoluution+päämäärä?
11.01.2017 16:15
Miksi+minun+pitäisi+todistaa+evoluutio,+kun+pyysin+teitä+todistamaan+luominen?+Vai+yritätkö+kiertää+sitä+tosiasiaa+ettei+luomisesta+ole+mitään+todisteita?
ja+kai+pässi+tajua+ettei+evoluutio+ja+luominen+ole+mitenkään+vastakkaisia+asioita.+Eli+vaikka+en+pysty+evoluutiota+todistamaan,+ei+se+tarkoita+että+luominen+olisi+tapahtunut.
Joten+tähän+alle+voit+sitten+listata+ne+seikat+ja+todisteet+jotka+puoltavat+luomista+ja+sitä+että+sen+on+tehnyt+joku+jumala.+Tämän+jälkeen+voit+yrittää+todistaa+että+se+on+kristinuskon+jumala.+Ja+laitetaan+saman+tyyliset+ehdot,+tee+se+ilman+mitään+uskonnollista+kirjaa+tai+kirjoituksia.+Tieteellisiä+lähteitä+saat+totta+kai+käyttää.
11.01.2017 16:14
Mikäs+on+evoluution+päämäärä?+Itse+en+ainakaan+ole+löytänyt+mistään+tälläistä,+sinä+varmaan+osaat+kertoa?
11.01.2017 16:04
Ja+tämänkin+jälkeen+luominen+pysyy+olemattomana+tapahtumana...
hihihihii+kyllä+ne+kreat+on+sitten+tyhmiä+kun+eivät+voi+todistaa+luomista+mitenkään+ja+eivätkä+tajua+evoluutiosta+mitään...
11.01.2017 16:03
Luomiseen+uskovat+eivät+ole+onnistuneet+millään+tavalla+uhkaamaan+evoluutioteoriata.+Eivätkä+koskaan+tule+sitä+tekemään,+koska+ilman+todisteita+on+luomisesta+turha+puhua,+näiden+osalta+on+ollut+aika+hiljaista.+Tietysti+olemattomasta+tapahtumasta+on+vaikea+mitään+todisteita+antaa+:)
11.01.2017 15:17
Missä+muka+on+lukenut+että+tuo+olisi+kaatanut+evoluutio+tai+siitä+kertovan+teorian.+Niin,+ei+taaskaan+missään+muualla+kuin+sinun+mielikuvitusmaailmassasi.
11.01.2017 14:23
Eli+olet+pihalla+tästä+maailmasta.
11.01.2017 14:22
Kuinka+monta+valetta+saat+mahtumaan+yhteen+postaukseen?
11.01.2017 14:11
Ei+ole.+
Seuraava+kysymys.
11.01.2017 14:10
Mitä+et+taaskaan+ymmärtänyt+sanomastani.+En+koe+sinua+uhkana+millekkään.+Minua+kiinnostaa+aina+tulla+katsomaan+ja+kokeilemaan+kuinka+pitkälle+olet+valmis+valehtelemaan.+Eli+pidän+tätä+ihan+hauskanpitona+ja+ajankuluna.+
Sinä+olet+ainut+joka+ottaa+omat+juttusi+tosissaan.+;)
Mutta+kiistänyt+tätä+vieläkään:
"Olet+jo+vuosia+puhunut+ja+"paljastanut"+vaikka+mitä,+mutta+jostain+kumman+syystä+nämä+eivät+ole+johtaneet+mihinkään.+Et+edes+ole+ottanut+viranomaisiin+yhteyttä+vaikka+olet+väittänyt+tapahtuneen+vaikka+mitä+rikollista+ja+lainvastaista.+Tästä+voi+vain+päätellä+että+itsekin+tiedät+valehtelevasi+ja+puhuvasi+paskaa.+Tai+sitten+olet+vain+tyhmä...."
Joten+kumpi+olet+valehtelija+vai+tyhmä?+;)
11.01.2017 14:09
Etkö+oikeasti+ymmärtänyt+mitä+tarkoitin?+Oletko+tosiaan+noin+pihalla?
11.01.2017 14:06
Ymmärsit+kyllä+mitä+tarkoitit,+mutta+halusit+vain+piilotella+tosi+asiaa+siitä+että+et+tiedä+miten+tuo+valtion+tukijärjestelmä+toimii.+Mutta+ihan+tyypillistä+käyttäytymistä+sinulta+näissä+tilanteissa+:)
11.01.2017 13:29
Eli+kun+tutkimus+tehtiin+käyttäen+hyväksi+evoluutiota+se+kumoaa+evoluution.+
Jyri+olet+todellakin+pihalla+tästä+maailmasta+:D
11.01.2017 13:10
Kannattaisiko+sinun+selvittää+itsellesi+ensin+miten+tuo+valtion+myöntämä+tuki+toimii,+ennen+kuin+taas+alat+valehtelemaan+asiasta....
11.01.2017 12:46
Hahahaha+nyt+jo+luulet+itsestäsi+liikoja!+Vai+joku+uhka.+Kuten+olen+niin+monta+kertaa+sinulle+jo+sanonut;+olen+vain+trollaamassa+sinun+valheita,+eli+pitämässä+hauskaa+kustannuksellasi.+
Mutta+etpä+kiistänyt+tätä+:
"Olet+jo+vuosia+puhunut+ja+"paljastanut"+vaikka+mitä,+mutta+jostain+kumman+syystä+nämä+eivät+ole+johtaneet+mihinkään.+Et+edes+ole+ottanut+viranomaisiin+yhteyttä+vaikka+olet+väittänyt+tapahtuneen+vaikka+mitä+rikollista+ja+lainvastaista.+Tästä+voi+vain+päätellä+että+itsekin+tiedät+valehtelevasi+ja+puhuvasi+paskaa.+Tai+sitten+olet+vain+tyhmä...."
;)
11.01.2017 12:42
Asiat+ovat+näköjään+kohdallasi+vielä+pahemmalla+mallilla+mitä+teksteistäsi+olen+tähän+mennessä+ymmärtänyt.+Luulin+sinun+tietävän+valehtelevasi,+mutta+näköjään+pakenet+jo+todellisuutta+omaan+kuplaasi.+
Olet+jo+vuosia+puhunut+ja+"paljastanut"+vaikka+mitä,+mutta+jostain+kumman+syystä+nämä+eivät+ole+johtaneet+mihinkään.+Et+edes+ole+ottanut+viranomaisiin+yhteyttä+vaikka+olet+väittänyt+tapahtuneen+vaikka+mitä+rikollista+ja+lainvastaista.+Tästä+voi+vain+päätellä+että+itsekin+tiedät+valehtelevasi+ja+puhuvasi+paskaa.+Tai+sitten+olet+vain+tyhmä....
11.01.2017 11:47
Ja+silti+hänen+elämänsä+on+paremmalla+mallilla+kuin+sinun.+Ainakin+kun+vertaa+sinun+valehtelua+ja+Repen+asiallista+kirjoittelua.+
Taidat+vain+olla+kateellinen+kuin+ei+älykkyytesi+riitä+minkäänlaiseen+älykkääseen+keskusteluun.
11.01.2017 11:40
Ihmettelin+vain+teidän+uskovaisten+tekstien+perusteella+että+toivotte+jostain+syystä+kaikkea+pahaa+tapahtuvaksi.+Tulit+jopa+itse+todistaneeksi+tämän+oikeaksi+vastauksessasi.
Väkivalta+ja+sodat+ovat+oikeasti+vähentyneet,+mutta+mediaseuranta+on+lisääntynyt.+Eli+sanojesi+mukaan+mennään+kohti+sitä+mitä+teidän+jesse+halusi,+mutta+mitä+te+uskovat+jostain+syystä+ette+halua.+Toivothan+sinäkin+tuossa+vastauksessa+lisää+väkivaltaa+ja+sotaa...
Ja+tästä+on+yhtään+turha+alkaa+vääntämään+mitään+vihaa+uskovia+kohtaa.+Tämä+on+vain+havainto+tässäkin+keskustelulla+olevista+uskovaisten+teksteistä.
11.01.2017 09:54
Ajatella.+Ja+siltä+hän+pystyy+kirjoittamaan+järkevämpää+tekstiä+kuin+sinä+ikinä.+Että+minkäköhänlaiset+ongelmat+sinulla+on....
11.01.2017 09:47
Totta.+Olenhan+jo+monta+kertaa+sanonut+että+olen+vain+trollaamassa+noita+valheita+täällä+:)
10.01.2017 19:29
72 / 83