Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

568

1. "Pötypuhetta latelet! Putinin rauhantarjoukset ovat sitä, että mahdollisimman paljon pitää Ukrainan luovuttaa alueitaan Putinille ja Ukraina jäisi täysin lehdellä soittelemaan"

Venäjä ei ole vaatinut eikä vaatimassa senttiäkään Ukrainan alueista, mutta se haluaa pitää ne alueet, jotka vapaaehtoisesti, kansanäänestyksen perusteella ovat liittyneet Venäjän Federaatioon. Nämä alueet ovat seuraavat. Prosenttiluvut ilmaisevat, kuinka paljon kansanäänestyksessä äänestäneistä kannatti Venäjään liittymisen puolesta: Donetsk 99,23 %, Lugansk 98,43 %, Zaporozhye 93,11 %, Kherson 87,05 % Krim 97 %. Kansanäänestykset järjesti kyseisten alueiden aluehallinnot (Ei siis Venäjä).

Jumalan runsasta siunausta Venäjälle, venäläisille ja presidentti Putinille!
  2. "Ei Jeesus niitä tekoja tee sinun puolestasi"

Kyllä tekee! Jeesus sovitti koko maailman synnit, myös sinun ja minun meidän puolestamme. Me otamme pelastuksen lahjana ilmaiseksi ja armosta. Jeesus vaikutti portto Rahabinkin tekoihin. Ilman Jeesusta portto Rahabia ei olisi ollut edes olemassa..
  3. "Mä en voi mitään mutta olen kadottanut uskoni ja toiveeni jumalaan.Jos Jumala olis olemassa niin ei mun elämä olisi tälläistä"

Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi! Uskovana haluan kertoa sinulle, että ollenkaan ole sellainen kuin kuvailet. Jumalan silmissä olet erittäin kaunis, jos sellaista sanaa miehestä voi sanoa. Jumala rakastaa sinua ja hyväksyy sinut täysin sellaisena kuin olet. Sinun ei tarvitse muuttaa mitään itsestäsi. Jeesus Kristus kärsi rangaistuksen koko maailman syntien edestä ja siksi sinä et ole yhtään huonompi kuin yksikään muu ihminen maailmassa. Pelastuksen ja iankaikkisen elämän saamme lahjana Jumalan armosta, ilman omia tekojamme. Meidän ei siis tarvitse olla ns. hyvä ihminen.
    Paholainen yrittää valehdella meille, ettemme muka kelpaa Jumalalle. Jeesus sanoo kuitenkin: "Varas (paholainen) ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys."
    Kun Jeesus nousi kuolleista, meidät vanhurskautettiin eli julistettiin syyttömäksi kaikkiin synteihimme. Jumala näkee meidät, sinut mukaan lukien, yhtä Pyhänä ja puhtaana, kuin Hän näkee oman Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Jos haluat tietää, mitä Jumala ajattelee sinusta, sinun tarvitsee katsoa vain Kristukseen. Siirrä katseesi vain pois itsestäsi ja katso Kristukseen. Hän on nyt sinun elämäsi. Jumala ei koskaan ota sinusta pois rakkauttaan ja armoaan! Sinut luotiin Jumalan rakkauden kohteeksi. Olet erittäin arvokas Jumalalle.! En löydä sanoja, kertoakseni kuinka paljon Jumala rakastaa sinua! Jumala siunatkoon sinua!