Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

686

  1. "on vain olemassa armahdettuja syntisiä"

    Vastaus:
    Kommenttisi oli erittäin hyvä, mutta yllä mainittua lausetta, joka oli kommentissasi ja jota monet uskovat siteeraavat, en ymmärrä. Emme ole enää syntisiä siksi, koska koko maailman kaikki synnit naulittiin Golgatan ristille jo noin 2000 vuotta sitten. Olemme nyt uusia luomuksia Kristuksessa. Se mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan (ei rinnalle) tuotu. 2.Kor.5:17. Elämämme on nyt Kristus, jossa ei ole mitään syntiä. Siksi on väärin kutsua itseämme ja toisia syntisiksi. Olemme armosta pelastettuja. Emme ole yhtä aikaa pelastettuja ja kadotettuja.

    Jos sanomme olevamme "armahdettuja syntisiä" se on vähän samaa kuin sanoisimme, että olemme raittiita alkoholisteja tai parannettuja sairaita tai uskovia ateisteja..