Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

355

1. "Jo kaste sanakin baptidzo on suomeksi kastaa upottaa."

Juuri näin! Jos esim. kastamme leipäpalan kahvikupissa, se ei mitenkään voi tarkoittaa leipäpalan sivelemistä kahvilla, vaan leipäpalan upottamista kahviin.
    Lisäksi monet puhuvat väärin aikuiskasteesta ja lapsikasteesta. Kysymys on uskovien kasteesta eikä mistään lapsi- tai aikuiskasteesta. Kukaan henkilö, joka ei tiedä olevansa uskossa, ei edes anna kastaa itseänsä. Kaste on mahdollista tehdä siten vain uskossa olevalle henkilölle.
  2. "Mä en voi mitään mutta olen kadottanut uskoni ja toiveeni jumalaan.Jos Jumala olis olemassa niin ei mun elämä olisi tälläistä"

Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi! Uskovana haluan kertoa sinulle, että ollenkaan ole sellainen kuin kuvailet. Jumalan silmissä olet erittäin kaunis, jos sellaista sanaa miehestä voi sanoa. Jumala rakastaa sinua ja hyväksyy sinut täysin sellaisena kuin olet. Sinun ei tarvitse muuttaa mitään itsestäsi. Jeesus Kristus kärsi rangaistuksen koko maailman syntien edestä ja siksi sinä et ole yhtään huonompi kuin yksikään muu ihminen maailmassa. Pelastuksen ja iankaikkisen elämän saamme lahjana Jumalan armosta, ilman omia tekojamme. Meidän ei siis tarvitse olla ns. hyvä ihminen.
    Paholainen yrittää valehdella meille, ettemme muka kelpaa Jumalalle. Jeesus sanoo kuitenkin: "Varas (paholainen) ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys."
    Kun Jeesus nousi kuolleista, meidät vanhurskautettiin eli julistettiin syyttömäksi kaikkiin synteihimme. Jumala näkee meidät, sinut mukaan lukien, yhtä Pyhänä ja puhtaana, kuin Hän näkee oman Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Jos haluat tietää, mitä Jumala ajattelee sinusta, sinun tarvitsee katsoa vain Kristukseen. Siirrä katseesi vain pois itsestäsi ja katso Kristukseen. Hän on nyt sinun elämäsi. Jumala ei koskaan ota sinusta pois rakkauttaan ja armoaan! Sinut luotiin Jumalan rakkauden kohteeksi. Olet erittäin arvokas Jumalalle.! En löydä sanoja, kertoakseni kuinka paljon Jumala rakastaa sinua! Jumala siunatkoon sinua!