Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
824
Kommenttia
7621
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Krokotiilit ja niiden sukulaiset ovat jälleen erilaisia, sillä niiden maksa on kiinni hengitysjärjestelmässä. Myös niiden suuri pallealihas on kiinnittynyt maksaan, joten maksa ja keuhkot liikkuvat yhdessä, kun eläin hengittää. Maksa toimii kuin mäntä, joka työntää keuhkoja edestakaisin.
Lintujen hengitysjärjestelmä on hyvin erilainen. Lintujen keuhkot eivät laajene tai supistu kuten palkeet. Ne ovat jäykkiä ja joustamattomia ja lisäksi lintujen kehossa on useita ilmapusseja (tavallisesti 7–9 suurta), jotka toimivat kuin ilmapumput. Nämä pumput laajenevat ja supistuvat kierrättääkseen ilmaa yhteen suuntaan jäykissä keuhkoissa. Tätä voisi verrata juoksijoihin kilparadalla, jotka juoksevat koko ajan yhteen suuntaan. Tämä ainutlaatuinen hengitystapa antaa linnuille erittäin tehokkaat keuhkot (esimerkiksi ilman ns. kuollutta tilaa) ja mahdollistaa runsaan hapen siirtymisen verenkiertoon, jotta lintu voisi ylläpitää korkeaa lentämiseen tarvittavaa aineenvaihduntaa.
16.10.2024 11:17
Joka kastettuna uskoo hän pelastuu.
MARK. 16: 16. He that believeth and is baptized shall be saved; but he that believeth not shall be damned.
King James Version
Ei taivaaseen mennä laki hengellä että maksaa kymmenykset ym. Vain uskolla Jeesukseen pelastutaan.
09.10.2024 16:22
"Muslimit, ateisti ja lahkolaiset tuhoutuu, eikä enää jatka Paratiisiin 1000 v"
Tuhat vuotinen on jo nyt. Keitä sinä tarkoitat "lahkolaisilla"?
APT. 24: 5 Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,
Ainakin minä haluan kuulua tuohon lahkoon,
08.10.2024 16:06
"Vanha tieliikennelaki sanoi: "Merkkiä käytetään yksisuuntaiselle liikenteelle tarkoitetulla tiellä tai tienkohdassa, jossa sallitaan liikenne vain yhteen suuntaan. Merkki voidaan näkyvyyden lisäämiseksi sivusuunnassa tehdä lieriömäiseksi. Merkin yhteydessä ei käytetä lisäkilpeä." KUVA?
Jaa sinä olet peräti ollut autokoulussa. Montako kertaa yritit inssissä, kun huomasit ettet millään saa korttia. Jos on ajokortti laita KUVA muuten en usko.
Oikein naurattaa minua tämä sinun huono liikennemerkki tuntemus. Minun asunnolta on vain kivenheitto tuohon liikennemerkkiin missä on lisä kilpi ei koske huoltoajoa ja sairaalassa on että ei koske sairaan kuljetuksia. Nykyisin saa polkupyörällä ajaa kiellettyyn ajosuuntaan jos on erikseen merkitty. Kuinka silloin menetellään kun polkupyörä tulee kielletystä ajosuunnasta oikealta. Tuohon en ole saanut mistään vastausta, vaikka olen kysynyt itte päättävistä virastoista. Automaatti vastaus ja luvattiin vastata viipymättä, mutta sitä päivää vaan ei ole tullut. Aamulehdessä oli tuosta asiasta minun kirjoitus ja Tampereen kaupunki alkoi laittaa polkupyörille erilliset kärjellään olevat kolmiot noihin risteyksiin.
Liikennemerkin alapuolella voidaan käyttää suorakaiteen muotoista lisäkilpeä, jos liikennemerkin tarkoitusta tai kohdetta täytyy selventää. Lisäkilpeä voidaan käyttää myös merkin vaikutusalueen tai voimassaoloajan määrittelemisessä ja vaikutuksen rajoittamisessa. Lisäkilpi määrittelee aina itse päämerkkiä.
Sinä vaan et tajua, että taivaassa ovat liikennemerkit eri mitä on maalliset. Taivaaseen ei pääse omilla ansioilla vaan Jeesuksen sovitustyön kautta.
08.10.2024 16:01
Kyllä Juutalaisten karkoitus Israelista v.70 ja heidän paluunsa Israeliin on nyt tapahtumassa. Nämä ovat asiat mitkä on ennustettu Raamatussa. Ja ovat toteutuneet
08.10.2024 15:45
Minulla on jo pääsy paratiisiin, mutta sinun takataskussa on menolippu helvettiin. Sieltä ei ole paluuta.
08.10.2024 15:43
"Miten evoluutio liittyy mitenkään elämän syntymiseen?"
Mikä sitten jos ei evoluutio? Tai ei evoluutiota ole olemassa. On sama kuin punahilkka satu.
https://www.youtube.com/watch?v=GewqR053-o8
Raamattu on oikeata tiedettä ja Raamattu on tosi.
08.10.2024 15:40
Kyllä liikennemerkeissä voi olla lisä kilpiä. Etkö ole edes autokoulua käynyt. Et tietenkään, kun siihen tarvitaan lääkärintodistus.
Mene sitten hinttareitten kanssa helvettiin. Siellä on myöhäistä katua. Ei sinne pääse muslimit myös.
07.10.2024 19:37
"Jumala ei tunne sinua, silloin PH ei vaikuta sinuun millään lailla!"
Kyllä vaan vaikuttaa. Minä saan Pyhältä Hengeltä ymmärryksen käsittää Jumalan sana Raamatusta.
09.08.2024 16:35
"Raamatussa ei puhuta sanakaan, että luomispv pituus olisi ollut 24vh"
Tuli ehtoo ja aamu ja kuinka mones päivä'?
1MOOS.1: 13 Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kolmas päivä.
Kyllä Luomispäivä on ollut 24H
09.08.2024 16:34
"Jeesus ei ole ollut aina, Jumala loi hänet ennen kaikkea muuta!"
Höpö höpö. Jeesus on ollut aina olemassa ei Jeesusta ole luotu. Jeesus oli Sana ennen ihmiseksi tuloaan.
JOH.1: 3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
09.08.2024 16:31
Jeesus oli silloin Jumala ja ihminen
09.08.2024 16:29
En ole. Minä olen oikealla tiellä.
09.08.2024 16:26
"Kaikki Kirkot eksyttää maailmassa!"
Ehkä kirkot, mutta ei seurakunnat.
Jeesus sanoi perustavan seurakunnan ei kirkkoa.
09.08.2024 16:25
Jeesus on JUMALA.
JOH. 1.1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala
09.08.2024 16:24
"Ja Isä ylin. Ei siitäkään mitään epäselvyyttä jää."
Kaikki kolme ovat samalla lähtöviivalla.
09.08.2024 16:23
"Minähän sanoin sen jo, kolminaisuus on totta, muttei kirkkojen kolminaisuusoppi.
Vain Jehovan todistajilla on väärä oppi. He eivät usko Jeesuksen olevan Jumala eikä Pyhä Henki ole heille persoona eikä Jumala. Myös mormoneilla on tässä hatara oppi.
09.08.2024 16:22
Kolmiyhteinen Jumala ilmoitettiin Nikean kirkolliskokouksessa. Se ei tarkoita, että siellä se keksittiin vaan on ollut aina, vaikka Raamattu ei sitä suoraan sano. Oli painovoima olemassa ennen Newtonin keksimistä. Myös kolmiyhteinen Jumala on ollut olemassa ennen luomista.
09.08.2024 16:18
Olli "Minähän sanoin sen jo, kolminaisuus on totta, muttei kirkkojen kolminaisuusoppi.
Kolmehan niitä on: Isä ja Poika ja Pyhä Henki."
Sinä et usko kolmiyhteiseen Jumalaan. Kun sanot heitä olevan kolme. On vain yksi Jumala, mutta kolme persoonaa. Tämä on vaikeata käsittää, mutta Jumala antaa meille järjen millä me uskomme tuohon.
09.08.2024 16:15
"PH ei ole persoona!"
Tarkoitatko PH lukua?
09.08.2024 13:52
18 / 382