Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

216

  1. Mormonin+kirja+mielestäni+kutsuu+apostoli+Paavalia+Pelastajaksi+ja+Konstantinus+Suurta+Vapahtajaksi.+Lisäksi+voisi+mainita+uuden+legendan:+Jeesus+sanoi+hajottakaa+tämä+temppeli+niin+3+päivässä+perustan+uuden.+Ja+70+luvulla+kun+temppeli+tuhottiin+kolmen+vuoden+kuluessa+perustettiin+YORKIN+KAUPUNKI+ENGLANTIIN+JA+NABLUS+PALESTIINAAN.++Mitä+York+myöhemmin+merkitsi:+Keisari+Konstantinus+Suuri+tuli+juuri+sieltä+ja+Amerikassa+on+New+York+suurkaupunki.+Eli+Jeesus+todella+täytti+sanansa+perustamalla+Yorkin+ja+sitten+Konstantinuksen.+Nablus+on+vielä+jokin+varasuunnitelma.
  2. Mä+kävin+1996+Israelissa+rukousmatkalla.+Sitten+Ihmisen+Poika+ilmestyi+1998+ja+sanoi+:+Et+voi+pelastua+ellet+luovu+kaikesta+omaisuudesta.+Mä+luovuin+sitten+3-4+vuoden+aikana+noin+50000-100000+markan+omaisuudesta+ja+lähdin+seuraamaan+Jeesusta.+Kyllä+mä+pidän+tuota+pientä+pyhiinvaellusta+Israeliin+tärkeimpänä+asiana+elämässäni.+Nää+on+tänä+päivänä+vähän+eri+asia+kun+Mahdi+on+tulossa+ja+aikoo+murtaa+ristin.+Jos+olisin+yhä+rikas+niin+laittaisin+Mahdiin+toivoni+ja+antaisin+itseni+häntä+palvelemaan+omaisuudellani.+Vaikeaa+on+tuntea+Jumalan+tahto+ellei+tee+pyhiinvaellusta+ja+koe+ilmestystä.+Mulla+on+Jeesuksen+ansiosta+ollut+hyvä+johdatus.+Mm.+Kävin+2009+Pirkko+Jalovaaran+kokouksessa+ja+rukoilin+:+Pitääkö+tehdä+ympärileikkaus.+Sen+jälkeen+sairastusin+heti+elimen+jonkinlaiseen+tulehdukseen.+Meni+aivan+umpeen+ja+lääkäri+määräsi+ympärileikkauksen.+Paljon+muutakin+johdatusta+on+ollut.+Nää+on+vähän+ekstriimisen+tuntuisia+asioita.+Joku+on+sovelias+seuraamaan+ja+asumaan+taivasalla+joku+toinen+ei.+Siunausta+sulle+ja+johdatusta!