mehtuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
32
Metallin maalaus tai väritys
Minulla on itselleni tärkeät shakkinappulat. Nappulat ovat metallivalua, ilmeisesti tinaa???? Ovatväriltään valkoiset=k2231Pakkasella passissa. Kynsitulet
Nyt on ollut jokunen todella kylmä passi. Minulla on sellainen koottava pieni risukeitin. Mielestäni toimiva, hyvä ja h3186PS3 takaisin suomalaiseksi
Käytän tuota telkkarissa lähinnä tekemään TV älytelkkariksi. Tähän asti mennyt hyvin mutta sitten oli joku master reset.1149Elokapinan elostelu
Katselin noita elokapinan ihmisiä telkkarissa, kuuntelin enkä päässyt oikein jyvälle heidän viestinnästään. Yrittävät PA3126Hirvikoira harkinnassa
Näin erällä ohjelmassa miehen käyttävän hirvi-/jälkikoiraa pitkässä hihnassa.Hihna oli kymmeniä metrejä ja kuvissa ehkä3103Rokotevastaiset teillä on selkärankaa
Te tiedätte, että lääketiede on huijausta varsinkin tämän koronan hoidossa. Ette halua olla pumppaamassa miljardeja amer1395Aurinkosähkön lisälatausta
Minulla on 24V 400 Ah akusto johon 270W kenno lataa virtaa. Joskus tulee tarve kytkeä 220V / 24V / 4A laturi. Nyt vasta189Onko pekonen pistetty syrjään?
Katselin juuri Aamu TV:n ajankohtaisohjelmaa jossa Krista Kiuru kommentoi sosiaali ja terveysministeriön asioita. Sama j370