Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ukulele2
profiilit
ukulele2
ukulele2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
56
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+tein+oman+domainin+gandi.net+sivustolla...On+edullinen+ja+voit+itse+keksiä+domainin+jos+se+on+vielä+vapaana.Sähkö
[email protected]
/com/+tai+joku+muu.Ät+merkkiä+ennen+voi+säveltää+ihan+mitä+vaan+ja+kaikki+toimii+kun+teet+sen+hallintasivulla.Lisäksi+voit+tehdä+aliaksia,esim+jos+käytät+maija.mehilainen+postia,niin+roskapostin+välttämiseksi+voit+tehdä
[email protected]
+ja+posti+ohjautuu+maija.melilaisen+postiin.Jos+kyllästyt+roskapostiin,niin+käyt+hallinnasta+ottaan+aliaksen+(omaposti)+pois+niin+siihen+loppu+roskat.Gandista+saa+5+kpl+3GB+postilaatikkoa,jotka+saa+toimimaan+nettiselaimessa+tai+normi+s-postiselaimessa.Tämä+ei+ole+mainos,en+saa+mitään+palkkioita,jokainen+tehkööt+niinkuin+parhaaksi+näkee.
27.11.2019 18:42
Mutta+eihän+se+ihan+kivutta+mene+tämä+eläkkeelle+jääminenkään,ei+ainakaan+mulla.Aika+kuluu+kyllä+joutusasti+ja+ilta+tulee+niinkuin+työssä+ollessaki.Mutta+jotenki+tuntuu+kuitenki+että+on+irti+ainakin+osittain+näistä+sosiaalisista+piireistä.Luonnossa+tulee+liikuttua+ja+silloin+tällöin+kirppareilla+ja+kaupoissa,mutta+eihän+siellä+juurikaan+ketään+tuttuja+näe+joiden+kanssa+pääsisi+tarinoimaan,he+ovat+kaikki+töissä.Kyllähän+tämä+alkaa+varmasti+tästä+luonnistua+ajan+mittaan,kaikki+uusi+vaatii+oman+totuttelunsa.Tv+sairaseläkeläinen.
27.11.2019 17:54
Olet+oikeassa,+mutta+luulisin+ettei+näitä+aleta+tutkimaan+uudestaan+jos+aikoinaan+on+kattavilla+lääkärintodistuksilla+työkyvyttömyys+todettu.Vaara+on+tietenki+isompi,+jos+eläkeläinen+on+nuori+jolla+olisi+vielä+hyvää+työikää+jäljellä+kymmeniä+vuosia.Uskon+että+rauhassa+saavat+myönteisen+päätöksen+saaneet+olla+,kunhan+eivät+ala+huippu-urheilijoiksi+:-)
25.11.2019 10:10
Mustikkassa+on+ihan+mukava+käydä,mutta+myöhemmin+syksyllä+alkaa+hirvikärpäset+surahdella+kohti+päänuppia+ja+sitte+viimeistään+hermot+menee+:-)
25.11.2019 09:55
60v+porukka+kuuluu+jo+eläkkeelle+eikä+mihinkään+Typ+pelleilyyn!!..Tämän+päivän+Suomessa+on+vaan+se+käytäntö+työmarkkinoilla,että+ikääntyvät+eivät+ole+tervetulleita+työyhteisöön,sitä+ei+vaan+päättäjät+millään+ymmärrä.Työnantajat+päättävät+itse+minkälaista+porukkaa+palkkaavat,ei+niitä+voi+pakottaa+mihinkään+muuhun.Itse+olen+60v+ja+tiedän+ihan+tarkkaan+että+rajoitteita+on+tullut+matkan+varrella,en+pysty+haastamaan+nuorempia!!Hyväksyn+tämän+tosia+asian+ja+kannattais+hyväksyä+myös+päättäjien,säästyisi+paljon+veroeuroja....
04.11.2019 09:25
Kokemusta+on..Jokunen+hylkykin+tullut,mutta+viimein+tärppäsi.Viimeisimmän+anomuksen+laitoin+kesäkuussa+ja+mynteinen+päätös+elokuussa,60v+täytin+siinä+välissä+joka+varmasti+vaikutti+asiaan.Tosi+iloinen+asia+minulle,voimat+ei+ole+entisellään,mutta+nyt+voin+räpistellä+päivisin+sen+mitä+jaksan.
22.10.2019 09:31
Kannattaa+nostaa+kytkintä+työelämästä+heti+60v+tienoilla+jos+vaan+on+mitenkään+mahdollista.Viikatemies+ei+kysele+"joko+kerkesit+olla+eläkkeellä",vaan+se+hoitaa+tehtävänsä+joka+tapauksessa+vaikka+olisit+jo+eläkeiän+kynnyksellä+ja+sehän+pakenee+kokoajan+edellä.
18.10.2019 12:48
Nyt+on+kaikki+hankalampaa+kuin+ennen,eläkeputket+on+tukittu+ja+eläkeikiä+nostettu.Kannattaa+sitä+eläköitymistä+kuitenki+suunnitella+ja+varhaistaa,näitä+elinpäivien+määrää+kun+ei+tiedä+kukaan...Joku++sanoikin+kerran+viisaasti+"No+millon+sitte,jos+ei+eläessään"
22.09.2019 22:59
Samoilla+linjoilla,ei+yhtään+hävetä+se+kortti,pidän+sitä+kännykän+kuorien+välissä+ja+olen+siitä+ylpeä.Työt+on+tehty+tässä+elämässä+ja+parasta+aikaa+päivässä+on+se,kun+muut+ovat+töissä!+:-)
22.09.2019 22:30
Olihan+se+kuin+lottovoiton+olisi+saanut+kun+se+myönteinen+päätös+tuli,kaksi+hutihakemusta+ja+kolmannella+onnisti!Mieluummin+tietenki+olisi+terveenä.
22.09.2019 21:37
Tuohon+vois+auttaa+jos+olisi+jotain+terveydellistä+haittaa+mistä+valittaa+ja+siihen+tueksi+lääkärintodistus+te-toimistoon+ja+kopio+siitä+eläkeyhtiöön+työkyvyttömyyseläke+hakemuksen+liitteeksi.Eivät+patista+töihin+kun+on+hakemus+vireillä+ja+muulloinkin+vähemmän+ohjailevat+mihinkään++kun+toimisolla+on+paperi,+joka+osoittaa+jonkulaista+työkyvyttömyyttä.Kun+ite+olin+te-toimiston+asiakkaana,minulla+oli+B-todistus++jossa+työkyvyttömyysaika+oli+toistaiseksi,eli+aloituspäivämäärä+oli,mutta+loppumisajankohdan+päällä+oli+viiva.Ei+tullut+ainoatakaan+kutsua+mihinkään+kotkotuksiin,suunnitelmassa+oli+ainoastaan+tk-eläkkeen+hakeminen.
22.09.2019 21:30
Juurikin+näin,kannattaa+lukea+erittäin+tarkkaan+ne+määritelmät+mitkä+oikeuttaa+tk-eläkkeeseen..Ikää+mieluummin+60v+tai+enempi+ja+kelan+sairauslomat+pidetty+(300pv),koska+se+on+ensisijainen+etuus+ennen+tk-eläkettä.Kunnollinen+dokumentointi+hakemukseen+ja+B-lausunto+mieluummin+erikoislääkäriltä..Kaikkiin+tutkimuksiin+mitä+lääkäri+ehdottaa+kannattaa+lähteä+mukaan,se+antaa+positiivisen+kuvan+hakijasta.Ei+loppujenlopuksi+niin+ihmeellistä+ole,kun+asian+tekee+kunnolla+mitään+pois+jättämättä,+niin+mahdollisuudet+edetä+päämäärään+on+aina+isommat..Tsemppiä+vaan+kaikille+hakemuksien+rustaajille.
19.09.2019 09:59
No+nyt+tämä+saikkaus+vihdoin+loppu!!..Tuli+myönteinen+tk-eläke+päätös,mutta+vaatihan+se+300pv+kelan+saikkua+ja+monet+hakemukset+,B-lausunnot+ja+se,että+täytin+60v!!..Jatkakaa+taistelua,jossain+vaiheessa+se+palkitsee..Sairauksia+ei+nämä+päätökset+helpota,mutta+jääpähän+tämä+ilmanaikoinen+pelleily+pois+ja+on+jonkulainen+varma+toimeentulo.
05.08.2019 14:26
Tke-hakemus+on+sisällä+minullaki+ja+ihan+terveydellisistä+syistäkin!!Kannattaa+huomioda+sellainenki+seikka,että+tämä+aktiivisuutta+mittaava+65pv:n+laskuri+kassan+sivulla+ainoastaan+keskeytyy+tke-+hakemuksen+ajaksi,se+ei+siis+nollaannu!!!Kun+eläkepäätös+valmistuu,niin+sen+näkee+eläkeyhtiön+sivulta,mutta+itse+päätöksen+sisältö+selviää+vasta+viikon+päästä+kun+posti+sen+tuo+ja+siinäkin+kerkesi+taas+tulla+vastaava+määrä+laskuriin+lisää+lukemia.Ennenpitkää+65pv+tulee+täyteen+ja+sitä+ei+nollata+kuin+aktiivitoimilla.Sairaalla+ihmisellä+jolla+on+voimassa+oleva+B-lausunto+työkyvyttömyydestä,ei+te-keskus+patista+mihinkään+kursseille+saati+töihin+joka+on+ihan+luonnollista+kun+haetaan+eläkettä,mutta+sanktiot+päivärahan+muodossa+kyllä+tulevat+voimaan.
06.07.2019 11:57
Mutta+jos+65pv:n+laskentajakso+kerkiää+täyttyä,niin+tke-hakemus+ei+enää+autakkaan+asiaa!!Laskurit+vaan+keskeytyy+hakemuksien+ajaksi+ja+jatkaa+kulkuaan+kun+hylky+tulee+,kunnes+mitään+ei+ole+enään+tehtävissä+jos+et+ns+aktivoidu+välillä.Eläkelaitoksen+sivulta+näkee+kun+päätös+on+tehty+päivämäärineen,mutta+päätöksen+sisältö+selviää+vasta+viikon+kuluttua+kun+posti+sen+tuo,elikkä++65pv:n+laskuriin+kerkesi+tulla+taas+ne+viikon+päivät+lisää+ennenkuin+saat+uuden+hakemuksen+sisään.
06.07.2019 11:36
Ei+käy+tasan+onnen+lahjat...Olen+5v+vanhempi+ja+joutunut+pois+töistä+sairauksien+takia,muutaman+tk-hakemuksen+lähetin+ja+aina+sama+vastaus,eli+hylätty..Näköjään+vika+täytyy+olla+päässä+ennenkuin+se+noteerataan..
22.04.2019 22:47
3 / 3