- Niin on.
En ole minkään tavannut ainoatakaan. - Mitä sanoin?
Että Daavid ja Joonatan tekivät liiton keskinäisen rakkautensa tähden.
Aviolitto tuli Eurooppaan 1000 vuotta sitten. Tehtävä annettiin katoliselle kirkolle. Sitä ennen sekä homot, että heterot olivat samanlaisissa liitoissa.
Sattuneesta syystä minulla ei ole yhdyntöjä. 60 prosenttia miehistä lopettaisi yhdynnät. Se on helppo uskoa. - Olet muuten yhdyntäkeskeinen.
- Suomeen aviolitto tuli reilu 400 vuotta sitten. Eurooppaan 1000 vuotta sitten.
Puhut ensin avioliitosta, ja sitten liitosta. Liittoon ei ole kuulunut vihkiminen, kuten meillä on tapana.
Olihan Joonatan ja Daavid liitossa keskinäisen rakkautensa tähden. - Näin se menee.
Edesmennyt pertsa2012 sanoi miettivänsä homoja yötä päivää. Mutta sanoi inhoavansa heitä yli kaiken. - On sullakin mielipiteet. Hassu olet.
- Elikkä minä tässä naureskelin.
- Faktaa? Et näytä tietävän mitään. Olet häpeäpilkku.
- Jos ei olisi uskovia niin homot saisivat olla rauhassa.
Uskovat ovat pahansuopia. - Ihan hyvin sitten 1980- luvun. Turmio on sinun päässäsi.
- Miten Suomi tuli kristityksi?
Ensin Ruotsista tuli katolilaisuus. Sitten luterilaisuus Ruotsin kuninkaan uhkauksella karkottaa maasta ne, jotka eivät ala luterilaisiksi.
Melkoisen keinotekoinen on kristittyjen määrä. - Sinun solvaukset eivät tee minuun mitään vaikutusta.
Minulla on todella hyvä itsetunto. Luulet aivan liikaa. - Sinun punnituksilla ei ole minkään valtakunnan merkitystä.
Minulla on kaksi poikaa. - Mitä tuokin on tarkoittavinaan.
- Sinä olet himon ajattelun orja.
Viljelet himoa vähän joka viestissä.
Ja kaksi miestä sopii yhteen vallan hyvin. - En sentään ole opettanut.
Sukupuolisia suuntauksia on useita. Missään ei ole käsketty, että miehen on pakko tykätä naisista. - Eräs nuori nainen korjasi autoja 1982.
Minä olin pari vuotta koti-isänä 1980- luvun lopulla.
Eipä se turmioon ole johtanut.
Taidat olla tollo. - Kun homojen avioliitot eivät vaikuttaneet yhteiskunnan tuhoutumiseen
- Ja ei mene siemen hukkaan
- 60 v naisella on hyvä maaperä?
Elä unelmissasi ja ole sen orja