- Kyse oli 60 v ikäisistä ihmisistä.
Minun tapa ei ole irsrtailla. - Kaltaiseni jumalattomat kertovat mitä Raamatussa sanotaan.
- Hyvin monelle.
Mutta Päivi ei osoita homoseksuaalisille. - Eräs tuttu sai lopulta syytteen 1,5 vuotta tapauksen jälkeen.
- Oli kyse siitä, että mikä maa kärsii nälänhätää.
Viime aikoina Jemen. - Mitä sinusta on valehdeltu?
- Et voi olla tosissasi.
Ei mikään 60- vuotiaiana naimisiin mennyt pari tee lapsia.
Miehet laukeavat myös naisen suuhun ja kasvoille. - Ja kaikki muutkin käyttäytyvät kuten jumalattoman kuuluukin?
- Päivi ei kerro, joten hän ei osoita minkälaista rakkautta.
Ja kadotukseen viemistä et voi todistaa. - Paljonko vetoa?
- Juu. On se toivotonta, kun Päivi on sementoinut toimintansa.
Hän ei aio perua puheitaan homoseksuaalisista, ja aikoo jatkaa samaan malliin. - Olet aika väärillä jäljillä.
Jumalaton on vain jumalaton. Jokainen on sitten mitä kukin on ja mitä kukin mistäkin ajattelee. - Olen luopunut uskosta, enkä aio tehdä parannusta.
Minulla on kaksi poikaa.
Tietääkseni miehet laukeavat esimerkiksi naisen pyllyyn tai pyllyn päälle ja tisseille.
Olemme kaksi päälle 60 v miestä. Harvalla tässä iässä on mielessä lasten teko. - En tajua mitä tarkoitat? Eikö miehen siemenet mene minne milloinkin?
- Eli mitä himoa näet siinä kun hyökätään väkivalloin kimppuun?
Minä näen väkivaltaisen hyökkäyksen. - Et taida tietää mitä Sodoma kertoo.
Olisimme pidelleet ne kaksi miestä pahoin, mutta pitelemmekin Lootin pahemmin, koska hän on muuttanut tänne muukalaisena ja pyrkii meitä aina hallitsemaan.
Ja he hyökkäsivät väkivalloin Lootin kimppuun.
Sellaista tapaa ei ole näkynyt. - Se mitä sinä mitenkin ajattelet, ei sido muita. Nainen ei ole kaikille miehille mitenkään luonnollinen kohde.
Ei minulla kyllä himoja ole, jäivät menneeseen aikaan.
Naisen kanssa avioliitossa meni loput 17 vuotta ilman lastentekoa. Menikö vähän hukkaan? - Ehkä sen takia, että joskus on hyvä laueta.
- On meillä sentään seksiä jonkin verran.
- Että kun on miehimys on samalla nais- homoseksuaali?
Ja olemalla homoseksuaali, niin ei peri Jumalan valtakuntaa? Ei ole uskottavaa.