- Eli miten kukaan muu ei ajattele?
- En ajatellut kuin sitä mitä täällä maan päällä tehdään.
Avaruus on sen verran sekoilua, että taivaankappaleet törmäilevät toisiinsa ja tämä Tellus on myös vaarassa. - Nobel-mies sanoi, että valtion on hyvä ottaa velkaa.
Sinä taidat olla perussuomalaisten jäsen, etkä ole saanut Nobelin taloustieteen palkintoa? - Ei irstailu mitään hyvää varmaan ole. En vain ole sellaiseen törmännyt.
- Näen mitä näen. En ala kuvittelemaan mitään muuta.
- Mitä vakavaa se on? Ota rennosti vaan.
- Mutta siitä huolimatta me ihmiset hoidamme täällä kaiken.
- Olin vähän epätarkka.
Tietenkin lait laaditaan sen mukaan miten eduskunta äänestää.
Tämä homojen aviolitto meni niin, että kansan mielipide otettiin huomioon, kun selvä enemmistö oli sen puolella. Kansanedustajat alkoivat vähitellen olla samaa mieltä. - Se miten sinä suhtaudut, ei tarkoita sitä, että joku toinen ajattelee samoin.
- En ivaa muuten kuin jos kirjoitetaan aivan päättömiä.
Homoilla on muuten hyvin, mutta kirkko estää heidän kirkkovihkimiset. Ei mene tasan. - Näen unia. Nykyään paljon lapsuuden kodista.
- Että sinulla on ihan kokemus, että Hän pitää kaiken materian kasassa. Eikö ole yhtään kummallista, että minulla ei ole sellaista kokemusta?
- Ei meidän tarvitse hyväksyä mitä muut sängyssä tekevät. Ei se meille kuulu.
- Tai että Jumala ei ole mitään puhunut homoseksuaalisista, mutta Päivi on kyllä monesti. Ja aina negatiivinen sävy.
- Muistan 1960-lukua, kun homot olivat hylkyjä Suomessa. Nykyään homoihin suhtaudutaan positiivisesti.
Ylivaltaa ei ole haluttu eikä saatu. - Sinulla on liikaa mielikuvitusta.
Minä en osaa kuvitella mitään. - Se mitä sinä kutsut "Häneksi", Kaikkivaltias Isä Jumala, on se mitä sinä tarvitset, mutta minä en.
Turhaan siinä höyryät. - Siis suurin osa suomalaisista hyväksyy homoseksuaalisten avioliitot. Suomessa lait laaditaan enemmistön kannan mukaan.
- Aina on ollut pöpejä.
Pitäydytään me vain aikuisten ihmisten välisissä avioliitoissa. - Homoseksuaalisuus on sukupuolinen suuntaus. Eipä se siinä mitään valhetta ole syötetty