....ja ihmiset menehtyvät peljätessään.....

Anonyymi

Kunhan koronavirus muhii ja mutatoituu sellaiseksi että muutamat ennustukset tulevan raamatun ohella käymään toteen. Silloin ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä kun koronavirus näyttää koko voimansa ja ovatko uskovaiset turvassa koska he uskovat Kristuksen ristin armoon sen tulevat näkemään kaikki ne jotka jäävät eloon koronaviruksen tappaessa niin pieniä kuin suuria rikkaita ja köyhiä.

33

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamattu on epäluotettava.

      Kaikki on mahdollista, mutta on sitä kaikesta selvitty.

      • Anonyymi

        Jep, ne jotka ei selvinny eivät ole täällä valittamassa!


    • Anonyymi

      Odotin jo syksyksi sitä muunneltua koronaa, joka olisi tappavampi.
      Taudeista selviävät terveimmät eli perimältään kunnolliset .
      Tätä se auta auta auta teettää tajuatko uskovainen ei kaikki kuole.

      • Anonyymi

        Tappajavirus kyllä tulee siksi olisi ateistienkin parasta valmstautua sen tulolle. Jeesuksen usko on paras henkivakuutus ruumiille ja sielulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappajavirus kyllä tulee siksi olisi ateistienkin parasta valmstautua sen tulolle. Jeesuksen usko on paras henkivakuutus ruumiille ja sielulle.

        Ei kyllä ruumiin vakuutukset kannattaa hoitaa jostakin muualta, meillä ifissä. Tuossa on sekin hyvä homma, että jää sitten jälkipolvillekkin jotain jos paska flaksi sattuu.

        Ei tuossa vielä kaikki...
        Henkimaailman asiat hoidetaan sitten kirkossa mutta tietääkseni kukaan ei ruumista saa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappajavirus kyllä tulee siksi olisi ateistienkin parasta valmstautua sen tulolle. Jeesuksen usko on paras henkivakuutus ruumiille ja sielulle.

        Kyllä paras vakuutus on, että ylittää kansan keskiarvon.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kyllä ruumiin vakuutukset kannattaa hoitaa jostakin muualta, meillä ifissä. Tuossa on sekin hyvä homma, että jää sitten jälkipolvillekkin jotain jos paska flaksi sattuu.

        Ei tuossa vielä kaikki...
        Henkimaailman asiat hoidetaan sitten kirkossa mutta tietääkseni kukaan ei ruumista saa mukaan.

        Ennen oli sellaisia henkivakuutus kauppiaita ja sitä ennen käärmeöljykauppiaita 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappajavirus kyllä tulee siksi olisi ateistienkin parasta valmstautua sen tulolle. Jeesuksen usko on paras henkivakuutus ruumiille ja sielulle.

        Ei turhaan uskominen mitään auta


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Ei turhaan uskominen mitään auta

        Oletko kuullut "plasebo" vaikutuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut "plasebo" vaikutuksesta?

        Mielisairauksia voi hoitaa plasebolla.


      • Anonyymi

        Meidän lutherilaisten uskovaisten tehtävänä on rukoilla että meidän maamme tulisi osoittamaan maailmalle että uskovaisten rukoukset ovat kuultu. Herra on kansallemme armollinen ei meidän tähtemme vaan koska Herra on hyvä. Kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Sekä tiede että Raamattu ovat kuitenkin yksimielisiä siitä että kaikki aitouskovat tulevat kuolemaan.

      • Anonyymi

        "Sekä tiede että Raamattu ovat kuitenkin yksimielisiä siitä että kaikki aitouskovat tulevat kuolemaan."
        Perustelut väitteestäsi puuttuvat! Saisiko niitä tännekin, koska tuollainen heitto ei kerro tai todista mitään. Raamatti kertoo toisin ja tiede taas ei tutki ihmisen tulevaa kuolemaa, koska se asia on tieteen kompetenssin ulkopuolella.


    • Tuoko on sinun haavekuvaa ?

      Sekö on sinuun mielenmaisema, kaikille kärsimystä ? Vai olet varma, että itse ja läheisesi siitä selviätte ?

      Niin tai näin niin suoraan sanottuna pitää olla hyvin sairas päästään, että tuollaisilla hehkuttelee.

      • Anonyymi

        Tyhjässä päässä on jumalalla tilaa mellastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjässä päässä on jumalalla tilaa mellastaa.

        Näinpä ja aloituksen kombo epäonnistuu heti koska , täysin uskonnottamalle ihmiselle kuolema on kuolema, miksi hän siis pelkäisi sitä, sehän luonnollinen osa luonnonkiertokulkua. Tokihan tuossa yritetään hekumoida sillä kuinka kaikkia muita pelottaa , mutta ei minua...

        Onko tuo sitä kuuluisaa lähimmäisen rakkautta 🙄


      • No, se kun on tätä. Kun kukaan ei ota kuuleviin korviinsa pelataan se viimeinen kortti: näette sitten kyllä, hähäää....


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Näinpä ja aloituksen kombo epäonnistuu heti koska , täysin uskonnottamalle ihmiselle kuolema on kuolema, miksi hän siis pelkäisi sitä, sehän luonnollinen osa luonnonkiertokulkua. Tokihan tuossa yritetään hekumoida sillä kuinka kaikkia muita pelottaa , mutta ei minua...

        Onko tuo sitä kuuluisaa lähimmäisen rakkautta 🙄

        Kuolema ei tuo helpotusta ateistin elämään sillä rangaistuksen paikka on lopullinen, viimeinen, iankaikkinen ja kauhistusten paikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema ei tuo helpotusta ateistin elämään sillä rangaistuksen paikka on lopullinen, viimeinen, iankaikkinen ja kauhistusten paikka.

        Kannattaako tuollainen valehtelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjässä päässä on jumalalla tilaa mellastaa.

        Näin on, kiva kun tunnistit, mutta taas uskovilla ei ole tyhjää päätä eikä siellä sinun jumalasi mellasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema ei tuo helpotusta ateistin elämään sillä rangaistuksen paikka on lopullinen, viimeinen, iankaikkinen ja kauhistusten paikka.

        Minä olen kuollut eikä siellä mitään ollut, olet valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuollut eikä siellä mitään ollut, olet valehtelija.

        Jeesus ei ole valehtelija kuten sinä. Minua on syytetty koska en osaa valehdella. Se ei ole mikään taito, mutta ateisteille se on hätäinen vastaus taidon ja uskon puutteesta johtuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema ei tuo helpotusta ateistin elämään sillä rangaistuksen paikka on lopullinen, viimeinen, iankaikkinen ja kauhistusten paikka.

        Niin sinä olet päättänyt uskoa oikein Jumalaan - ettei Jumala lakkaa suojaamasta sinua eikä lähetä sinua ikuiseen kärsimykseen, uskomalla noin suojaat Itse itsesi Jumala(si) vihalta - sillä ei kai kukaan muu olisi tuollainen uhka sinulle kuin Jumala(si) itse Jos et usko "oikein", sillä siinähän tapauksessa sinun Jumala(si) muuttuisi äkisti jahtaajaksesi?

        Tuollaiselta saarnaamasi "evankeliumi" kuullostaa! Jumala(si) on siis hyvä VAIN määrättyyn pisteesen asti.

        Suojellakseen itseään Jumalan lopulliselta vihalta, pitää uskoa - sitähän toi kaikki vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole valehtelija kuten sinä. Minua on syytetty koska en osaa valehdella. Se ei ole mikään taito, mutta ateisteille se on hätäinen vastaus taidon ja uskon puutteesta johtuen.

        Mistä tiedät, etten ole kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä olet päättänyt uskoa oikein Jumalaan - ettei Jumala lakkaa suojaamasta sinua eikä lähetä sinua ikuiseen kärsimykseen, uskomalla noin suojaat Itse itsesi Jumala(si) vihalta - sillä ei kai kukaan muu olisi tuollainen uhka sinulle kuin Jumala(si) itse Jos et usko "oikein", sillä siinähän tapauksessa sinun Jumala(si) muuttuisi äkisti jahtaajaksesi?

        Tuollaiselta saarnaamasi "evankeliumi" kuullostaa! Jumala(si) on siis hyvä VAIN määrättyyn pisteesen asti.

        Suojellakseen itseään Jumalan lopulliselta vihalta, pitää uskoa - sitähän toi kaikki vain on.

        Minä olen lutherilainen joka ei ole"päättänyt" uskoa Jumalaan vaan Jumala on ratkaissut ja päättänyt ottaa minut julistaakseni evankeliumia ja lakia, unhoittamatta sanoa että ellet tee parannusta niin helvettiin olen joutuva ja mitä ne kivut ennen kuolemaa? En uhkaa koronalla, mutta korona uhkaa sinua ja väijyy joka paikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lutherilainen joka ei ole"päättänyt" uskoa Jumalaan vaan Jumala on ratkaissut ja päättänyt ottaa minut julistaakseni evankeliumia ja lakia, unhoittamatta sanoa että ellet tee parannusta niin helvettiin olen joutuva ja mitä ne kivut ennen kuolemaa? En uhkaa koronalla, mutta korona uhkaa sinua ja väijyy joka paikassa.

        Näkee Jumalan turhuuden.

        Vaikka siinä noin julistat, niin ne ovat meille vain tyhjiä sanoja.


    • Anonyymi

      Kyllä se on niin että jos jokin tappaa ni se on tuleva rokote, eikä mitkään median luomat virukset. Jeesus pelastaa ja siihen meidän tulee turvautua, eikä mihinkään pahan kätyrien luomaan myrkkyruiskeeseen.

      • Anonyymi

        Pahasti on uskonto sinunkin pääsi sekoittanut, ihmis parka.
        Koronavirus ei ole median luoma, vaan luonnollisen prosessin kautta kehittynyt ja eläimistä ihmisiin siirtynyt vaarallinen virus. Lääketieteen tutkijat eivät ole pahan kätyreisä, mutta kaltaisesi rokotusten vastustajat sitä saattavat olla.


      • Viruksia kiertää maailmalla enemmän ja vähemmän. Ne ovat osa elämää.

        Ei niitä media luo.


    • Anonyymi

      Mikäs ambulanssin jahtaaja se siellä aloituksia tehtailee? Onko keinot noin vähissä? Kun rokote on olemassa, niin merkittävät viruksen mutaatiot pystytään huomioimaan suhteellisen helposti. Influenssavirukset mutatoituvat jatkuvasti ja meillä on ollut joka vuosi toimiva rokote. Sorry nyt vaan, mutta joudut katselemaan ennustusten aiheuttajia muualta.

      • Anonyymi

        Itse asiassa kyseinen koronavirus tuntuu mutantoituvan paljon hitaammin kuin kausi-influensaa välittävät virukset. Hyvällä tuurilla se saadaan kokonaan poistetuksi ja huonommallaki teho saadaan rokotteilla painetuksi alas.


    • Anonyymi

      Ilmoituksesi on tosin valittu, mutta kuitenkin lainattu. Pelastuksen sanoman olisit voinut liittää tähän. Taidat olla kateellinen luterilainen vieläkin?

    • Anonyymi

      >> Kunhan koronavirus muhii ja mutatoituu sellaiseksi että muutamat ennustukset tulevan raamatun ohella käymään toteen. Silloin ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä <<

      Tuon on mahdollista, mutta ei todennäköistä. Koska viruksen ne muodot, jotka ehtii tarttua, säilyy ja ne jotka tappaa isäntänsä nopeasti, häviää.

      Toiseksi, jos tuollainen kuolemaa kylvävä mutaatio syntyisi, niin koko maapallo pysähtyisi (joitakin sotia lukuun ottamatta) ja suojaus- ja rajoitustoimet olisi jotain kokonaan eri luokkaa. Armeija marssisi useammankin maan kaduilla.

      ps jo nyt ruotsalaiset pysäytetään Norjan rajalle sotilaiden toimesta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe