- Olen toki Raamatussa nähnyt Luciferin.
Mutta minun on mahdotonta ottaa tosissaan satuhahmoja ja yliluonnollisia asioita.
Itseasiassa olin jo unohtanut koko Luciferin kyseisestä syystä. - No eipä se täällä mitenkään näy.
Elämäsi ei ole Raamattua, vaan pyrit piikittelemään ihmisiä. - Minun lähipiirissä on ollut uskovia vaikka millä mitalla.
Raamatussa ei sanota, että se olisi millään tavalla Jumalan sanaa. Se on sinun oma käsityksesi. Eikä Jeesus sano, että suhtautuminen Raamattuun kertoo kuka on uskova.
Jeesus antoi tehtäviä, josta uskovat pitäisi tunnistaa. Mutta ei heitä erota ateisteista. - Etpä sinä paljon Raamatusta välitä.
- On. Mutta jos uskovat pitäsi erottaa ateisteista. Niin Raamattu on tyly uskoville; Mark 16. Ateistit pystyvät samaan.
- En itse tiedä mitä väitetään.
Mutta täällä on ollut kaksi kesää viime vuosina, että on ollut jatkuvasti 34 ja viime kesänä 33 astetta.
Kovasti on lämpö noussut. - Taitaa olla sellainen tilanne, että Patmokselle rahojaan antavat elävät köyhyydessä.
On vähän lahjoittajia, mutta antavat miljoonia. Yhtälö on mahdollisimman huono. - Mahtavaa kuulla, että panet paljon rahaa turhaan asiaan.
- Ei nykyään ole mitään uskovia. Kaikki häärää arkista elämää parhaansa mukaan. Raamattu on etäinen sen mukaan elettäväksi.
- En vaan pidä Luciferia muuta kuin mielikuvituksen tuotteena.
- Uskon Päivin tarkoittaneen juuri sitä, että homoseksuaaliset ovat sairaita.
Tämä lausunto oli myös poliisin pakeilla. - Pitää rukoilla, viettää ramadania, nainen ei saa erota, alkoholi kielletty.
En tiedä kuinka pahaa islam on. - Niin totta!!!!
- Eli mitä teet siitä mitä Jeesus sanoo?
Nyt kannattaa lopettaa solvaus. - Anna sinä Patmokselle hyvin paljon rahaa.
Tulen siitä onnelliseksi. - Niin. Kaikki saavat solvata kaikkia vuodesta toiseen. Myös Räsäsen Päivi.
Mitään rikosta ei löydy. - Päivi ei enää pääsisi lääkäriksi.
Liian vanhat tiedot.
Minun korvaani särähti ikuisesti, kun Räsänen sanoi homoseksuaalisuutta psyykkiseksi sairaudeksi suorassa lähetyksessä syksyllä 2010.
Päivi on sanonut, että ei aio perua puheitaan.
Olen järkyttynyt. - Ei siis ihme, että kunnon valtiot tulivat paljon Raamatun jälkeen.
Sivistys. - Jeesus puhui vain juutalaisille.
Oletko sinä uuden liiton juutalainen? - En usko sinua.