Yksi luulee

Yksi luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon.

Onko siinä järjellinen ajattelu?

16

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai niin päin, naisilla, että ellei säilytä itseään neitsyenä, niin ei voi olla yhdynnässä Jeesuksen kanssa?

      • Anonyymi

        Satanisti . Sulla ei ole tilaa taivaassa sut tiputettiin sieltä pois jo Luciferin joukoissa. Sun loppu on Ilmestyskirja 20:10 .


    • Voi hyvät hyssyrät taas tätä tietämättömyyden pimeyttäsi 🤦‍♂️

      Eihän Taivasten valtakunnassa ole avioliittoja.

      • Mutta joku luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon. Tässä ja nyt.


      • torre13 kirjoitti:

        Mutta joku luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon. Tässä ja nyt.

        Kaikkea sitä luullaan 😹


      • Kun katselen niiden kuvia on kuin Jambuli olisi torren iso vauva 😸


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Mutta joku luulee, että jos ei peri Jumalan valtakuntaa, niin ei voi mennä avioliittoon. Tässä ja nyt.

        Kannattaisi luulojen sijaan ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Moni asia selviäisi. Taivasten valtakunta peritään Jeesusta seuraamalla. Se onnistuu vain, kun tietää Hänen tahtonsa. Raamattu kertoo sen.
        Uskossa eläminen on sisäinen juttu ja se kattaa koko elämän valintoineen. Omat teot eivät pelasta. Ainoa pelastaja on Jeesus.
        Uskossa olevalle suositellaan uskovaa puolisoa. Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa). Itse avioliittoon menoa ei mikään sääntö estä. Jos tai kun rakkautta riittää ja toistensa kunnioittamista, niin eikö sitoutuminen olisi paikallaan? Raamatun mukaan avioliitto on tarkoitettu elämän mittaiseksi. Siis pitää suhtautua vakasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi luulojen sijaan ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Moni asia selviäisi. Taivasten valtakunta peritään Jeesusta seuraamalla. Se onnistuu vain, kun tietää Hänen tahtonsa. Raamattu kertoo sen.
        Uskossa eläminen on sisäinen juttu ja se kattaa koko elämän valintoineen. Omat teot eivät pelasta. Ainoa pelastaja on Jeesus.
        Uskossa olevalle suositellaan uskovaa puolisoa. Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa). Itse avioliittoon menoa ei mikään sääntö estä. Jos tai kun rakkautta riittää ja toistensa kunnioittamista, niin eikö sitoutuminen olisi paikallaan? Raamatun mukaan avioliitto on tarkoitettu elämän mittaiseksi. Siis pitää suhtautua vakasti.

        Miten kuitenkaan taivasten valtakuntaan meneminen liittyy siihen saako mennä avioliittoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi luulojen sijaan ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Moni asia selviäisi. Taivasten valtakunta peritään Jeesusta seuraamalla. Se onnistuu vain, kun tietää Hänen tahtonsa. Raamattu kertoo sen.
        Uskossa eläminen on sisäinen juttu ja se kattaa koko elämän valintoineen. Omat teot eivät pelasta. Ainoa pelastaja on Jeesus.
        Uskossa olevalle suositellaan uskovaa puolisoa. Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa). Itse avioliittoon menoa ei mikään sääntö estä. Jos tai kun rakkautta riittää ja toistensa kunnioittamista, niin eikö sitoutuminen olisi paikallaan? Raamatun mukaan avioliitto on tarkoitettu elämän mittaiseksi. Siis pitää suhtautua vakasti.

        Tällä palstalla hyvin moni fanitta Mr. Trumppia ja hänen kristillisyyttään. Lainaus: >>> Jos avioituu uskottoman kanssa, voi seurata joitakin ongelmia, kuten kirkossa käyminen (vastaavassa).<<<
        Hän on nyt ollut jo kolme kertaa aviossa niin aika huono tuuri on DT:llä ollut kun eukot eivät ole olleet vahvassa uskossa.


      • Anonyymi
        aito.lainen kirjoitti:

        Kun katselen niiden kuvia on kuin Jambuli olisi torren iso vauva 😸

        Niinhän se onkin.


      • aito.lainen kirjoitti:

        Kun katselen niiden kuvia on kuin Jambuli olisi torren iso vauva 😸

        Entä luuletko, että aviolittoon vihittävät valitaan sen mukaan ketkä perivät Jumalan valtakunnan?


    • Anonyymi

      Mädän pitää päästä luista.

    • Anonyymi

      Avioliitto on yhden miehen ja yhden naisen välinen liitto. Epäuskoistekin voi mennä naimisiin.

    • Anonyymi

      >> Onko siinä järjellinen ajattelu? <<

      Ei vaan siinä paistaa fundamentalistinen narsistisuus kaikessa vastenmielisyydessään.

    • Anonyymi

      Ei. Luuletko niin? Kuka täällä on vastaavalla tavalla luullut? Laita vaikka TARKKA lainaus kommentista.

      • Eräs laittoi Raamatusta paikkoja, joissa jotkut eivät peri Jumalan valtakuntaa. Siihen hän liitti omituisesti avioliittoon vihkimisen.

        Tämä on epätarkka lainaus, mutta hänen asiansa oli tämä.

        Pidän häntä tollona.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe