Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pioni717
profiilit
Pioni717
Pioni717
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
71
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niimpä😂
01.02.2021 18:58
Sinun+jutut+on+hauskoja+ja+jatka+samalla+tyylillä👍
01.02.2021 18:56
Luottamus+ilman+sitä+ei+ole+mitään,+antaa+tilaa+toiselle+ja+kunnioitus❤️
01.02.2021 18:54
Samaa+ihmettelen.+Olis+rakentavaa+keskustella+asiallisesti+ja+toisia+ihmisiä+kunnioittaen.+Nykyään+ihan+älyttömiä+aloituksia,+trolleja+ja+toisten+nälvimistä,+eikä+oikein+mistään+voi+keskustella+asiallisesti.
01.02.2021 10:04
Kuules+työtön+tai+hanttihommissa+oleva..+Olemme+molemmat+hyvä+palkkaisessa+duunissa+ja+omistusasunto😉+ei+kaikki+tarvitse+Kelan+tukia.+Rauhoitu+nyt,+kyllä+se+auriko+paistaa+sullekkin.+Olen+onnellinen+liitossani+ja+elämä+ihanaa.+🤗❤️
31.01.2021 22:33
No+olet+kyllä+ihan+oikeassa,+ettei+aina+voi+tietää,+mitä+elämässä+tulee+eteen.+Ehkä+ilmaisin+asian+vähän+huonosti.+Tietysti+riippuu+minkälaisen+suhteen+haluaa,+mutta+huomattavasti+nuoremman+kanssa+voi+olla+tietyn+ajan+hauskaa,++mutta+joo+ihan+kokemuksesta+deittipalstoilla,+ei+nuoret+naiset+mun+ikäisiä+mummeleita+halua,+eikä+ole+niin+välikskään..+Naiset+on+upeita+kaikissa+ikäluokissa❤️
31.01.2021 22:26
Järkiliitossakin+voi+tuntea+palavaa+intohimoa..+Ei+täytellä+Kelan+kaavakkeita,+eikä+ostella+tuulipukuja+vaan+merkkivaatteita,+shamppanjaa+ja+mansikoita.+Katkera+leba,+joka+ei+saa+mitään+purkaa+turhautunutta+katkeraa+kiukkuaan..+Sori+siitä😪
31.01.2021 21:55
Bläa+blaa..+Olemme+molemmat+timmejä+mimmejä+ja+nautimme+toisistamme.+Tulista+ja+kiihkeää+seksiä,+että+lotina+käy..+Joka+päivä+voi+olla+vaaleanpunaista+höttöä.+Eipä+tarvitse+haikailla+tavoittamantonta+unelmaa.+Sori+siitä😥
31.01.2021 21:39
Täällä+on+välillä+ihan+sairaita+kirjoituksia..+Mitään+järkeä.
31.01.2021 20:36
Mikään+naivi+en+ole,+eikä+ajatusmaailmakaan+ole+ikinä+ollut+lapsellinen+taantumisesta+puhumattakaan!!+Sinä+minun+kokemuksiani+tiedä.+Itse+vaikutat+tosi+yksinkertaiselta+ja+naivilta.+Totuus+satuttaa+ja+turhaan+sinä+minuun+kiukkuasi+purat,+jos+et+kelpaa+enää+nuoremmille!!!+Olen+hyvin+kouluttautunut+ja+paljon+matkustellut+ja+elämää+nähnyt+siinä+sulle+idiootti+taantumista.
31.01.2021 19:17
Juurikin+näin👍+Onneks+täällä+on+järkeviäkin+tyyppejä.
31.01.2021 18:48
No+en+ihan+noin+tarkoittanut+ja+tottakait+tunteetkin+vaikuttaa..
Ihmisen+aivot+kehittyvät+vielä+25v+asti+ja+tunnen+paljon+20v+ihmisiä+ja+kyllä+he+vielä+itseään+etsivät.+Nuorilta+puuttuu+vielä+elämänkokemusta+ja+perspektiiviä+elämään.+Harva+aikuinen+on+enää+naivi+ja+lapsellinen,+kuitenkin+elämä+opettaa.+
Onhan+toi+20v+haaveilu+jo+sairasta+ja+kuka+noin+nuori+oikeesti+haluu+sitoutuu+ainakaan+40+v+mummoon,+ei+ainakaan+täysjärkinen.
31.01.2021 18:35
Jaahas🤔+Minä+menen+aina+järki+edellä..+mutta+onhan+30v+kypsempi+ja+jonkin+verran+elämää+nähnyt,+mutta+miettisin+tulevaisuutta+kuitenkin+ja+tuntisin+epävarmuutta+omasta+ulkonäöstäni.+30v+voi+haluta+perheen,+enkä+enää+tässä+iässä+siihen+halua.
Kovasti+täällä+on+meukattu+ikäeroista+suhteessa.+Mulla+on+20+v+naisia+työkavereina,+ihan+mukavia+likkoja,+mutta+ei+kuitenkaan+suhteeseen+ja+tuon+ikäiset+vielä+etsivät+itseään.+Kyllä+mulle+kelpaa+ikäiseni+nainen,+mitä+vikaa+heissä+on??
31.01.2021 17:43
Olen+50+v+ja+vaikka+olenkin+nuorekkaan+näköinen+niin+korkeintaan+luullaan+45v+eli+ei+iästä+voi+kauheesti+erehtyä.+En+vaan+voisi+kuvitella+suhdetta,+jossa+omat+lapsenikin+olis+vanhempia,+kuin+kumppani,eikä+muutenkaan+olis+mitään+yhteistä.+En+mä+usko,+että+joku+20+v+haluais+olla+lopun+elämää,+jonkun+vanhan+mummon+kanssa+ja+raja+tulee+tässä+vastaan,ellei+halua+omaishoitajaksi.+Voihan,+se+aikansa+olla+molemmilla+hauskaa.+Itse+haluan+lähellä+omaa+ikää+olevan+kumppanin,+kun+ollaan+samoilla+aalloilla,+ehkä+enemmän+yhteisiä+juttuja.+Kyllähän+toi+jo+lähentelee+pedofiliaa,+jos+vanha+ämmä+kyttää+nuoria+tyttöjä,+hyi+olkoon,+eikä+mitään+rakkautta+ole.
31.01.2021 13:30
No+ikä+tulee+vastaan+tossakin+hommassa+ja+toivottavasti,+myös+viisautta.+Kyllä+suhde+on+kahden+kauppa+ja+turha+jäädä+huonoon+suhteeseen+roikkumaan+kummankaan!!
24.01.2021 14:49
Käytä++mielikuvitusta😉
21.01.2021 09:24
Kiitos+kannustavasta+kommentista,jos+joku+toivonkipinä+on+yllä😍,+mutta+nukkumaan+en+pääse,+kun+aamulla.+Kauniita+unia+kaikille💤
14.01.2021 00:13
Koskettavia+rakkaus+tarinoita❤️+Voi+kunpa+itsekkin+löytäis+ihanan+kumppanin,+mutta+joskus+vaan+tuntuu,+etten+ikinä+löydä+ketään+mulle+sopivaa+kumppania😪
13.01.2021 23:44
Sentään+jotain+positiivista+😁+kun+aamulla+pääsee+duunista+niin+vissiin+hirveet+kinokset..+En+tykkää+talvesta+yhtään..+Kevät+on+ihan+parasta😎🤗
12.01.2021 21:46
Aamulla+auto+kaivettava+jostain+lumen+alta🥶
12.01.2021 20:51
2 / 4