Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Omar-josa-
profiilit
Omar-josa-
Omar-josa-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+uuden+vuoden+suunnitelmissa+on???+Niin+olisi+kiva+saada+jotain+muuta+kuin+palstalla+roikkuminen
28.12.2020 19:30
Mutta+eikös+sun+rakkaus+ole+juuri+tällä+palstalla???
28.12.2020 19:18
En+viitsinyt+omalla+nimellä+tehdä+mitään+aloitusta+kun+se+on+niin+nähty+etten+saa+aloittaa+yhtään+keskustelua+ilman+ylläpidon+epäoikeudenmukaisuuden+poistoa+tai+muiden+pöytien+hahmojen+häiritsevien+viestien+väliin+tunkemista.+Aina+kun+yritin+saada+kirjoittaa+minulle+mieltäni+askarruttavia+asioita+nii+joko+sitä+häiritään+loukkaavilla+viesteillä+tai+sitten+ylläpito+poistaa+kommentteja+nii+ei+ole+mitään+järkeä+tehdä+oman+nimen+kanssa+aloituksia+mutta+toivottavasti+olis+muitakin+palstoja+kuin+tämä+suomi.+24.+Fi.+Niin+voitaisiin+kaikki+meidän+pöydän+väki+siirtyy+muualle+keskustelee+ja+annetaan+näiden+muiden+pöytien+hahmojen+kirjoitella+omien+tuntemuksen+mukaan+ihan+rauhassa+ilman+että+me+kommentoida+tai+ilman+että+he+kommentoida+meidän+keskusteluissa.
28.12.2020 19:13
Luultavasti+ludemin+näkemys+on+sama+kuin+perusoikeudet+Suomessa+että+ei+saa+edes+puolison+vapautta+rajata+että+täytyy+antaa+jokaiselle+mahdollista+mennä+ravintolaa+yksin+ja+saunaan+ja+ei+tarvitse+ilmoittaa+puolisolle+yhtään+mitään+menoista+muuten+poliisi+antaa+sakot+puolisolle+joka+ei+kunnioita+toisen+ihmisen+yksityisyyttä+että+Suomen+laki+sanookin+että+jokaisella+on+oikeus+yksityisyytensä+niin+kiinnostaisi+tietää+että+jos+teillä+on+toimiva+suhde+niin+kuinka+paljon+se+kulttuurin+näkemys+ero+tuosta+asiasta+poikkeaa.+Että+jos+minä+menisin+naimisiin+suomalaisen+naisen+kanssa+niin+eikö+minulla+olisi+mitään+oikeutta+ilmaista+omaa+näkemystä+siitä+minkä+koen+pettämisenä+että+pitääkö+minun+vain+luottaa+siihen+mitä+puoliso+sanoo.
20.12.2020 18:32
Mä+en+oo+vielä+tarvinnut+olla+mustasukkainen+ikinä+kun+olen+ollut+vain+oman+väristen+kanssa+jolloin+ne+pettämisen+rajat+ovat+jo+laissa+säädetty+kuinka+parisuhde+toimii+niin+että+ei+syyllisty+avio+rikokseen.+Joten+olen+mukana+arvonnassa+kun+kerroin+pettämisen+rajat+omissa+suhteissa.
20.12.2020 17:47
Mä+en+ole+ollut+mustasukkainen+suhteissa+koska+luotan+itseeni+ja+suhteen+laatuun+sen+verran+ettei+ole+ollut+mitään+tarvetta+olla+mustasukkainen+joten+toi+oli+rehellisesti+vastattu+oma+näkemys+siitä+että+olenko+mustasukkainen+niin+en+ole+mutta+olenhan+siltikin+mukana+arvonnassa
20.12.2020 17:38
Oletko+miettinyt+että+jos+vaikka+ludemilla+olis+sulle+jotain+asiaa+jonka+haluis+kertoa+sinulle+kun+kuitenkin+yhteistä+tulevaisuutta+olette+pitkään+suunnitellut,+että+jos+olet+noin+varma+omista+tunteista+ludemia+kohtaan+ja+täysin+varma+että+haluat+ikuisesti+olla+hänen+kanssaan+ja+vielä+varmempi+siitä+että+hyväksyt+hänet+sellaisena+kuin+hän+on+eikä+sellaisena+kuin+sinä+olet+kuvitellut+ja+en+tarkoita+sitä+että+olet+kuvitellut+minkälainen+ludem+on.+Mutta+jos+et+tunne+häntä+henkilökohtaisesti+ja+kirjoitat+toistuvasti+että+haluat+tutustua+häneen+ja+olla+hänen+kanssaan+loppu+elämän+niin+oletko+valmis+sitten+hyväksymään+ihan+kaiken+hänen+elämästään+ja+hänet+sellaisena+kuin+hän+on.+Ja+tarkoitin+siis+että+kun+tutustut+häneen+niin+jos+esimerkiksi+tunnet+mustasukkaisuutta+kun+hän+haluaa+kertoa+sinulle+hänen+elämästään+ja+muista+hänelle+isoista+asioista+niin+oletko+irl+yhtä+hyökkäävä+kuin+palstalla.+Jos+olet+aivan+varma+siitä+että+et+ikinä+halua+satuttaa+sinulle+kaikista+rakkainta+ihmistä+niin+todista+se+hänelle+että+hyväksyt+hänen+menneisyyteen+liittyvät+asiat+siinä+missä+hyväksyt+teille+yhteisen+tulevaisuuden.+Ja+sen+takia+pyydän+sinua+pohtimaan+tätä+jotta+teille+ei+tule+ikinä+mitään+riitaa+siitä+että+toine+ei+halua+jutella+tai+vuorovaikutus+on+huono+kun+se+johtuu+jokaisessa+suhteessa+siitä+ettei+ole+osannut+kuunnella+mitä+toinen+haluaa+kertoa+ja+jos+sun+reaktio+on+ollut+toi+että+suutut+kun+ludem+yrittää+sinulle+puhua+nii+ei+oo+mikään+ihme+ettei+hän+uskalla+kohdata+sinua+irl.+Näin+minä+olen+päätellyt+teidän+kirjoituksia+lukiessa+että+kun+teillä+on+ne+vahvat+tunteet+niin+se+voi+olla+syy+miksi+ludem+välttelee+teidän+kohtaamista.+Hän+joko+pelkää+että+hermostut+tai+sitten+reakoit+muilla+ilkeillä+ja+loukkaavilla+sanoilla+kun+se+mitä+sanot+hänelle+loukkaamista+niin+sattuu+häneen+yhtä+paljon+kuin+fyysinen+kipu+ja+se+on+ihan+totta+että+kun+on+niin+vahvoja+tunteita+nii+silloin+juurikin+sen+oman+rakkaan+loukkaus+tuntuu+pahimmalta+kuin+esimerkiksi+joku+muu+loukkaisi.+Sun+täytyy+ottaa+huomioon+sinun+käytös+myös+niissä+tilanteissa+kun+et+ole+samaa+mieltä+kuin+ludem+tai+esimerkiksi+et+hyväksy+joitain+asioita+nii+siltikin+sun+täytyy+näyttää+hänelle+että+teillä+on+vahvat+tunteet+ja+ne+kestää+niin+menneet+myrskyt+kuin+tulevat+myrskyt.+Sen+verran+olen+saanut+ymmärrystä+teidän+kirjoituksista+että+teillä+on+aito+rakkaus+ja+se+on+erittäin+harvinaista+joten+älkää+antako+minkään+tai+kenenkään+tuhota+teidän+mahdollisuutta+suhteeseen.
17.12.2020 18:40
Mä+haluisin+tietää+että+miten+olet+saanut+suhteen+ludemin+kanssa+noin+vahvalle+pohjalle+ettei+teillä+ole+ollut+muita+erimielisyyksiä+kuin+mustasukkaisuus?+Eikö+teillä+ole+lainkaan+mitään+näkemys+eroja+joiden+kanssa+tulisi+riitaa?
17.12.2020 18:17
Kiitoksia+takiainen+että+suostuit+keskusteluun+kanssani.+Ole+huoletta,+en+ole+tulossa+sinun+ja+ludemin+suhdetta+rikkoo+millään+tavoin.+Ja+jos+neuvot+minua+minun+suhteissa+niin+minä+voin+kertoa+sinulle+jotain+mikä+auttaa+sinun+ja+ludemin+suhdetta.
17.12.2020 18:14
Onneksi+en+ole+samanlainen+kuin+takiainen.+Takiainen+on+selvästi+korviaan+myöten+rakastunut+ja+kun+luin+jostain+että+ludem+on+hänen+ensimmäinen+rakkaus+niin+en+yhtään+ihmettele+jos+takiainen+ei+ole+osannut+ilmaista+omia+tunteita+ja+ajatuksia+niin+kuin+hän+ne+tuntee,+mutta+oli+kyllä+todella+lohduttava+tietää+ettei+heidän+riidat+ole+johtuneet+mistään+ulkopuolisten+näkemyksistä,+kulttuurin+tai+muun+vastaavan.+Ja+se+jos+mikä+on+todella+arvostettua+ettei+anna+muiden+vaikuttaa+omiin+tunteisiin+tai+mielipiteisiin+vaan+heillä+on+ihan+selvästi+omat+tunteet+joiden+perusteella+toimivat.+Haluisin+niin+kovasti+tietää+heistä+enemmän+mutta+en+halua+kysellä+heistä+kun+he+eivät+ole+paikalla+ja+parempi+se+on+että+kysyn+heiltä+suoraan+kun+minä+niin+haluisin+kuulla+kuinka+he+ovat+toisiinsa+rakastuneet+ja+muitakin+mielenkiintoista+tietää+heidän+suhteesta+kun+he+kuitenkin+ovat+aika+usein+esillä+millon+missäkin+ketjussa.
17.12.2020 18:05
Mä+olen+rehellinen+enkä+harrasta+noista+väitteistä+kumpaakaan.+Ikävä+kuulla+että+jos+joku+on+noin+käyttänyt.+Mä+olen+uusi+täällä+enkä+ole,+vielä+kertaakaan+löytänyt+mitään+järkevää+keskustelua+täältä.+Että+jos+haluat+tutustua+niin+minä+olen+omar+josar+mutta+voit+kutsua+minua+josar.
17.12.2020 15:54
Mutta+mä+oon+lukenut+niitä+muitakin+keskusteluja+täällä+ja+se+takiaisen+suhde+kiinnostaisi+minua+tietää+enemmän+että+mikä+on+hänen+näkemys+siitä+tutustumista+ja+onko+kompromisseja+helppoa+soveltaa+jos+ei+ole+kaikista+asioista+samaa+mieltä+kuin+toinen+on.+Mielenkiintoista+olis+kuulla+enemmänkin+jos+saisin+jutella+takiaisen+kanssa+enkä+kuunnella+muiden+mielipiteitä+heidän+suhteesta+haluan+aina+tietää+asiasta+siltä+joka+asiaan+liittyy+enkä+kysellä+totuutta+muilta.
17.12.2020 15:42
Mä+olisin+halunnut+tiedustella+onko+muilla+kokemusta+suhteissa+joissa+on+kaksi+kulttuuria+ja+sopu+edelleen+toiminut?????+Asiallisia+vastauksia+kiitos.+Minäkin+olen+asiallinen+ja+vaadin+että+muutkin+ovat+minulle.+En+todellakaan+ole+ikinä+ollu+mikään+rasisti+ja+aina+katson+ihmisen+ihmisenä+enkä+värin+perusteella+ja+koska+aikaisemmin+ollut+vain+värillisten+kanssa+suhteissa+niin+ei+ole+mitään+kokemusta+muista.+Ja+jos+joku+ihmetteli+minun+motiiveja+aiheesta+niin+en+kysyisi+neuvoa+ellei+asia+olisi+minulle+tärkeä+tai+jos+minun+tarkoitus+olisi+vain+harrastaa+seksiä+tai+muulla+tavalla+hyötyä+hakee+valkoisesta+naisista+niin+enhän+minä+täällä+ihmettelisi+kuinka+saisin+suhteen+muodostettua+henkilöön+joka+on+minun+kiinnostuksen+kohde+ja+jonka+kanssa+haluisin+suhteen.+Siinä+on+vastaus+aikasempiin+kysymyksiin.
17.12.2020 14:13
Ketkä+kaikki+on+täällä+rasisteja??????
17.12.2020 14:02
Mä+en+oo+oikeasti+mikään+rasisti+mutta+jos+mulle+ollaan+rasisti+mä+olen+samalla+mitalla.
17.12.2020 14:00
Minä+en+kommentoi+aiheesta+kun+on+poistunut+tärkeitä+ja+asiallisia+kommentteja+ja+se+on+asia+joka+minua+ärsyttää+enemmän+kuin+arvaatte.+Mutta+tulin+tänne+ilman+mitään+ennakko+luulo+asennetta+kysyy+muiden+näkemyksiä+ja+siihen+on+reakoitu+kaikkea+muuta+kuin+asiallisella+tavalla+ja+se+antaa+aika+rasistisen+vaikutelman+kun+valkoinen+ihminen+poistaa+värillisten+asiallisen+viestin+mutta+sitten+jos+valkoinen+ihminen+kirjoittaa+mitä+mieleen+ikinä+juolahtaa+niin+tietenkin+se+on+sen+verran+asialliseksi+tulkittu+ettei+se+ole+poiston+syy+eikä+peruste+kun+ei+ole+musta+kynsi+kirjoittanut.+Mä+oon+niin+varma+että+se+evemeres+on+taatusti+suosittu+ja+asiallinen+kirjoittaja+kun+hän+ei+ole+värillinen.
17.12.2020 13:57
Kiitoksia+paljon,+kiva+tietää+että+täältä+löytyy+ihmisiä+joiden+kanssa+voi+vaihtaa+ajatuksia+ja+olen+erittäin+kiitollinen+siitä+että+saan+liittyä+teidän+keskusteluun.
17.12.2020 10:08
Haluan+tietää+ihan+kaikki+suomalaisen+kulttuurin+naisista.
17.12.2020 10:00
1 / 1