Löytyykö täältä keskustelu seuraa, en ole etsimässä seuraa muuhun kuin ajatusten vaihtoon

Ja olisi kiva saada tutustua uusiin ihmisiin

9

74

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta toivotan sinut tervetulleeksi meidän pöytään, olen Kaisa, hauska tutustua 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

      • Anonyymi

        Minäkin toivotan sinut tervetulleeksi meidän pöytään ja minä olen jo pitkään tuntenut oloni hiukan yksinäiseksi näiden muiden kanssa, kun välillä tuntuu ettei näiden kanssa saa mitään järkevää keskustelua aikseksi että jos tahdot jutella jostain niin minulla on aina aikaa kuunnella 🤗🤗🤗🤗terveisin - Sanna -


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivotan sinut tervetulleeksi meidän pöytään ja minä olen jo pitkään tuntenut oloni hiukan yksinäiseksi näiden muiden kanssa, kun välillä tuntuu ettei näiden kanssa saa mitään järkevää keskustelua aikseksi että jos tahdot jutella jostain niin minulla on aina aikaa kuunnella 🤗🤗🤗🤗terveisin - Sanna -

        Kiitoksia paljon, kiva tietää että täältä löytyy ihmisiä joiden kanssa voi vaihtaa ajatuksia ja olen erittäin kiitollinen siitä että saan liittyä teidän keskusteluun.


      • Todella kummallista 🤔Kaisa, aamulla meidän pöytä näytti sinun mielestäsi niin täydeltä, ettei evemeres millään meinannut mahtua meidän keskusteluun ja edelleen muistutan, että meidän pöytä on kaikille niille avoin jotka osaavat käyttäytyy eikä ole kiero tai muutenkaan väärämielinen ja meillä on arvot joista emme ikinä tingi, eikä rasisti käytös meidän ketjuissa ole missään nimessä sallittua eikä hyväksyttävää. Ja sen takia minä olen se joka toivottaa tervetulleeksi meidän pöytään kun minä olen oikeuden mukainen enkä rasisti niin kuin esimerkiksi Kaisa. Mutta tervetuloa jose minunkin puolestani.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Todella kummallista 🤔Kaisa, aamulla meidän pöytä näytti sinun mielestäsi niin täydeltä, ettei evemeres millään meinannut mahtua meidän keskusteluun ja edelleen muistutan, että meidän pöytä on kaikille niille avoin jotka osaavat käyttäytyy eikä ole kiero tai muutenkaan väärämielinen ja meillä on arvot joista emme ikinä tingi, eikä rasisti käytös meidän ketjuissa ole missään nimessä sallittua eikä hyväksyttävää. Ja sen takia minä olen se joka toivottaa tervetulleeksi meidän pöytään kun minä olen oikeuden mukainen enkä rasisti niin kuin esimerkiksi Kaisa. Mutta tervetuloa jose minunkin puolestani.

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Ihan vaan sivusta kysyn, että eikö herttuatar ole jo joulu lomalle lähtenyt vai onko sinulla jokin syy miksi ihmeessä keskeytit loman juuri silloin kun jose astui kuvioihin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Ihan vaan sivusta kysyn, että eikö herttuatar ole jo joulu lomalle lähtenyt vai onko sinulla jokin syy miksi ihmeessä keskeytit loman juuri silloin kun jose astui kuvioihin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        Ihan vaan sivusta vietän jouluni täällä teidän iloksenne kun takiainen on lomalla ja nähtävästi myös ludem pitää pienen tauon jolloin monta ei voi samaan aikaan lomailla. Jäin ihan vapaa ehtoisesti tänne jotta heillä on mahdollisuus saada jotain muuta kuin tämä palsta ikävöinti. Ja mä todella toivon etten turhaan tuuraa heitä täällä, että en sitten lue joulun jälkeen täältä, ettei he olleetkaan yhdessä joulua.


      • En väittänyt, että Kaisa on rasisti, mutta hän käyttäytyi tänään kuin rasisti ja rasisti käytös meidän ketjuissa ei ole missään muodossa sallittua!!!!!! Kaisa ihan vaan sivusta valehteli evemerekselle, ettei meidän pöytään mahdu yhtään enempää, mutta sitten jose oli heti tervetulleeksi toivotettu. Kummallista että annoitte värin vaikuttaa ja sen takia minä olen päätynyt että jos evemeres on tervetullut niin jose on ihan yhtä tervetullut kuin evemeres.


      • Anonyymi
        Omar-josa- kirjoitti:

        Kiitoksia paljon, kiva tietää että täältä löytyy ihmisiä joiden kanssa voi vaihtaa ajatuksia ja olen erittäin kiitollinen siitä että saan liittyä teidän keskusteluun.

        Montako nimimerkki hahmoa sulla oikein?
        En ole pysynyt enää laskuissa. Ei kukaan usko että olet tumma ihoinen vaan sen takia että olet laittanut kuvan.
        Vastaanpa tähän kohtaan mitään rakkauden tunnustusta mun ei tarvitse sulle tehdä.
        Olen tehnyt sen aikoinaan sille jolle se kuuluukin. Se mitä koin sua kohtaan oli pelkkää ihastumista. Ei sellaista jota ei tunne niin rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako nimimerkki hahmoa sulla oikein?
        En ole pysynyt enää laskuissa. Ei kukaan usko että olet tumma ihoinen vaan sen takia että olet laittanut kuvan.
        Vastaanpa tähän kohtaan mitään rakkauden tunnustusta mun ei tarvitse sulle tehdä.
        Olen tehnyt sen aikoinaan sille jolle se kuuluukin. Se mitä koin sua kohtaan oli pelkkää ihastumista. Ei sellaista jota ei tunne niin rakasta.

        No ei tarvitse rakastaa jatkossakaan kun olet jollekin muulle kuin mulle sen irl sanonu





        💕 🃏


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe