Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

25

  1. Hyvästi ludem, minä en enää sinulle anna mitään mahdollisuutta saada mun luottamusta

    Kiitokset kun valehtelit mulle taas kerran ja sanoit niin selvästi ettei sinua edes kiinnosta yhtään onko meillä mitään
    Suhteet
    7
    64
  2. Hyvästi ludem, minä en enää sinulle anna mitään mahdollisuutta saada mun luottamusta

    Kiitokset kun valehtelit mulle taas kerran ja sanoit niin selvästi ettei sinua edes kiinnosta yhtään onko meillä mitään
    Suhteet
    7
    64
  3. Ludem on mun ikioma rakkaus mä en ikinä luovu ludemista ja kukaan ei saa kirjoittaa mun

    Rakkaalle vaimolle ikinä. Ludem on minun. 💕 🃏
    Suhteet
    10
    58
  4. Ludem on mun ikioma rakkaus mä en ikinä luovu ludemista ja kukaan ei saa kirjoittaa mun

    Rakkaalle vaimolle ikinä. Ludem on minun. 💕 🃏
    Suhteet
    10
    58
  5. Oli todella kiva nähdä kuinka oma rakas jätti minut ja heti perään uutta suhdetta että sillä lailla

    Huomenna tietysti sama juttu etten saa yhtään mitään viestiä mun rakkaalta jolloin se tarkoittaa että saan luvan kanssa
    Suhteet
    4
    52
  6. Oli todella kiva nähdä kuinka oma rakas jätti minut ja heti perään uutta suhdetta että sillä lailla

    Huomenna tietysti sama juttu etten saa yhtään mitään viestiä mun rakkaalta jolloin se tarkoittaa että saan luvan kanssa
    Suhteet
    4
    52
  7. Löytyisikö täältä mitä tahansa hauskaa juttuseuraa minulle

    Olen juuri eronnut joten en etsi mitään muuta kuin juttu kaveria jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia näin sateisena loppi
    Suhteet
    19
    33
  8. Löytyisikö täältä mitä tahansa hauskaa juttuseuraa minulle

    Olen juuri eronnut joten en etsi mitään muuta kuin juttu kaveria jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia näin sateisena loppi
    Suhteet
    19
    33