IKUISESTILUDEMINTAKIAINE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
25
Hyvästi ludem, minä en enää sinulle anna mitään mahdollisuutta saada mun luottamusta
Kiitokset kun valehtelit mulle taas kerran ja sanoit niin selvästi ettei sinua edes kiinnosta yhtään onko meillä mitään7101Hyvästi ludem, minä en enää sinulle anna mitään mahdollisuutta saada mun luottamusta
Kiitokset kun valehtelit mulle taas kerran ja sanoit niin selvästi ettei sinua edes kiinnosta yhtään onko meillä mitään7101Ludem on mun ikioma rakkaus mä en ikinä luovu ludemista ja kukaan ei saa kirjoittaa mun
Rakkaalle vaimolle ikinä. Ludem on minun. 💕 🃏1085Ludem on mun ikioma rakkaus mä en ikinä luovu ludemista ja kukaan ei saa kirjoittaa mun
Rakkaalle vaimolle ikinä. Ludem on minun. 💕 🃏1085Oli todella kiva nähdä kuinka oma rakas jätti minut ja heti perään uutta suhdetta että sillä lailla
Huomenna tietysti sama juttu etten saa yhtään mitään viestiä mun rakkaalta jolloin se tarkoittaa että saan luvan kanssa472Oli todella kiva nähdä kuinka oma rakas jätti minut ja heti perään uutta suhdetta että sillä lailla
Huomenna tietysti sama juttu etten saa yhtään mitään viestiä mun rakkaalta jolloin se tarkoittaa että saan luvan kanssa472Löytyisikö täältä mitä tahansa hauskaa juttuseuraa minulle
Olen juuri eronnut joten en etsi mitään muuta kuin juttu kaveria jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia näin sateisena loppi1963Löytyisikö täältä mitä tahansa hauskaa juttuseuraa minulle
Olen juuri eronnut joten en etsi mitään muuta kuin juttu kaveria jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia näin sateisena loppi1963