Huomenna tietysti sama juttu etten saa yhtään mitään viestiä mun rakkaalta jolloin se tarkoittaa että saan luvan kanssa nussia lottaa 🤔😘 joka tapauksessa hyvää yötä rakas. Sinua minä rakastan ikuisesti
💕 🃏
Oli todella kiva nähdä kuinka oma rakas jätti minut ja heti perään uutta suhdetta että sillä lailla
4
107
Vastaukset
Mun hermot menee kohta kun kuvittelen ludemin jonkun muun viereen koko ajan. Mä sekoan kohta kun ei ole mitään elonmerkkejä koko vaimosta niin väkisinkin mun aivot tekevät mulle kepposia millon meilläkin mielikuvilla että ludem on nussimassa milloin kenekin kanssa ja koronan oireita siitä yleensä tulee ettei se maski sitten kuitenkaan suojaa siltä etteikö se korona yllättää millon missäkin. Ja se voi tulla mistä vaan se korona. Toivottavasti mun ludem on visusti yksin kiltisti kotona ettei ole mitään riskiä tartunnan saada. Mä haluan olla mun ludemin kanssa aina. Rakkaudella takiainen 🤗.
💕 🃏- Anonyymi
Minä pelkään samoin oman rakkaani kanssa, että hän pysyisi kaidalla tiellä ja terveenä.. Profiilikuvasi on sanotaanko mielenkiintoinen.. Mistä idea siihen?
- Anonyymi
Saisit hävetä miten kehtaat tuntematonta ihmistä solvata ja vain sen takia kun olet sairaalloisen mustasukkainen. Nuo kaikki ovat vain omia luulojasi.
- Anonyymi
Lotta on onnellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3162837Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481105
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817