Huomenna tietysti sama juttu etten saa yhtään mitään viestiä mun rakkaalta jolloin se tarkoittaa että saan luvan kanssa nussia lottaa 🤔😘 joka tapauksessa hyvää yötä rakas. Sinua minä rakastan ikuisesti
💕 🃏
Oli todella kiva nähdä kuinka oma rakas jätti minut ja heti perään uutta suhdetta että sillä lailla
4
138
Vastaukset
Mun hermot menee kohta kun kuvittelen ludemin jonkun muun viereen koko ajan. Mä sekoan kohta kun ei ole mitään elonmerkkejä koko vaimosta niin väkisinkin mun aivot tekevät mulle kepposia millon meilläkin mielikuvilla että ludem on nussimassa milloin kenekin kanssa ja koronan oireita siitä yleensä tulee ettei se maski sitten kuitenkaan suojaa siltä etteikö se korona yllättää millon missäkin. Ja se voi tulla mistä vaan se korona. Toivottavasti mun ludem on visusti yksin kiltisti kotona ettei ole mitään riskiä tartunnan saada. Mä haluan olla mun ludemin kanssa aina. Rakkaudella takiainen 🤗.
💕 🃏- Anonyymi
Minä pelkään samoin oman rakkaani kanssa, että hän pysyisi kaidalla tiellä ja terveenä.. Profiilikuvasi on sanotaanko mielenkiintoinen.. Mistä idea siihen?
- Anonyymi
Saisit hävetä miten kehtaat tuntematonta ihmistä solvata ja vain sen takia kun olet sairaalloisen mustasukkainen. Nuo kaikki ovat vain omia luulojasi.
- Anonyymi
Lotta on onnellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686812
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636793Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475448Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53660- 373238
- 283163
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752779Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259