Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

25

  1. Ludem+on+raskaana+ja+se+ei+ymmärrä+etten+minä+ole+mikään+sika+joka+on+väkivaltaisesti+ja+sen+takia+leikkii+niinnii+etten+löydä+häntä+mutta+synnytyksen+ajan+olen+niin+tunnollisesti+pitämässä+kädestä+kiinni+kun+ludem+ponnistaa+ja+heti+kun+hän+on+synnyttänyt+niin+käsken+kätilön+huolehtii+vauvan+syötön+ja+vaipanvaihto+ja+muut+asiat+ja+ludem+tulee+kiltisti+minun+kanssani+juttelee+jonnekin+kahdestaan+niin+ei+tarvitse+olla+mikään+Ninni.+Voi+sitä+ilon+hetkeä+kun+kohdataan+pitkästä+aikaa+ludemin+kanssa.+En+millään+tavalla+malta+odottaa.💕+🃏
  2. Itse+asiassa+meidän+pöydän+ääressä+kukaan+ei+ole+yksinäinen+eikä+niin+yksinkertainen+että+tänne+huvikseen+kirjoittaa+mutta+ei+meitä+haittaa+vaikka+kuinka+mollataan+meidän+pöydän+väkeä+mutta+yksinäiseksi+meitä+ei+voi+kukaan+sanoa+ei+ainakaan+minua+kun+mulla+on+naisia+vaikkapa+muille+jakaa+että+se+paino+ei+minun+seurassa+paljon+vaikuta+vaan+ihan+muut+asiat+merkitsee+minulle+kuin+paino+tai+varallisuus+tai+koulutus+noi+on+yhdentekevä+kun+minä+suhteen+jonkun+kanssa+haluun+niin+mä+katson+silloin+muita+asioita+kuin+joku+paino.+Mutta+jos+joku+on+seuraa+vailla+niin+kyllähän+taksu+aina+viihtyy+naisten+seurassa+ja+naiset+viihtyy+liiankin+hyvin+mun+kanssa.+🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💕