Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
182
Kommenttia
9409
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla itselläni ei ole tylsää. Päinvastoin. Tylsistyminen on luksusta johon harvalla on varaa. Mutta minä olen ihmisenä tylsä. Minulla ei ole mitään tarjottavaa muille ihmisille. Osaan viihdyttää vain ja ainoastaan itseäni.
21.05.2026 22:05
Olen tehnyt tylsyydestä taidetta. Olen tosin todella omituinen persoona, mutta ihan vaan saakelin tylsä.
21.05.2026 21:07
No varmaan sitten olen, jos viestistäni sellaisen kuvan sait.
21.05.2026 21:05
Haha. No arvaapas mitä. Minä olen ihan kunnolla ja oikeasti kliinisesti mielisairas. Lisäksi olin hyvin kitukasvuinen lapsi ja lapsuuteni oli täyttä kärsimystä sekä kipua. Vieläkin on terveysongelmia joita ei olla saatu kuntoon. Sitten minulla on vielä Asperger. Ja minuakin on kiusattu todella rankasti. Haukuttu, jätetty ulkopuolelle, lyöty, kivitetty yms.
Mantrani on, että kenenkään elämä ei ole helppoa. Ite ajattelen, että niin kauan kuin henki pihisee, niin hyvin menee. Mikään ei enää yllätä minua. Pitää vaan yrittää nauttia jokaisesta päivästä mitä Luoja suo ja niillä eväillä ja voimavaroilla mitä tässä hetkessä on. Välillä menee huonommin, mutta silloin koitan miettiä että huomenna on parempi päivä.
21.05.2026 19:19
Läheinen kusee elämänsä ja me muut nyt tapellaan miten asiaa pitäisi lähestyä.
21.05.2026 19:13
"Te kiusaajat tuhositte täysin minun itsetuntoni. En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset on ja eipä se olekaan oikeastaan yllätys, koska koko elämäni lapsesta asti minua on kiusattu ja olen särkynyt pirstaleiksi. Kaikki voimat joudun yhä uudestaan käyttää, jotta saan sen verran itsetuntoa, että käyn töissä. Ei huvita enää oikeastaan liikkua muulloin, kun ei se kiusaaminen ikinä lopu! En saa yksin kiusaamista loppumaan. Vain lapsuuden perhe on ikinä puuttunut asiaan. Te kiusaajat olette vieneet minulta hyvän elämän ja itsetunnon. Olette saaneet tuntemaan, että olen mitätön."
21.05.2026 17:35
Tiedätkö, sellaista se ihan jokaisen elämä on. Kenenkään elämä ei ole helppoa, eikä ketään kohdella silkkihansikkain. Jokaiselle kertyy traumoja matkan varrella, mutta niistä mennään joko yli tai sitten käperrytään itseensä, kuten sinä olet tehnyt, ja luovutetaan.
21.05.2026 17:24
Täytetty pulu tuo on.
21.05.2026 16:18
Herra jumala. Olet aivan oikeassa. En ole muistanut juoda tänään kahvia!
21.05.2026 13:34
Kiusataanko sinua millaisissa tilanteissa? Töissä vai missä? Millaista kiusaaminen on?
21.05.2026 04:02
Kuulun varmaan Suomen top 1%, joka ollut eniten mukana hautajaisissa ihan jo uskontoni puolesta.
20.05.2026 05:05
Haluan halvimman lankunpätkän kun minut laitetaan uuniin. Sitten taas se purnukka mihin tuhkani laitetaan saa olla ihan mikä vaan puinen pönttö. Se kuitenkin maatuu, joten en sitä mukaani ylä tai alakertaan saa. Pääasia että tuhkat saadaan siirrettyä siististi hautuumaalle, jotta pääsen sukuhautaan lepäilemään.
Summa summarum. Haluan että kaikki kuolemaani liittyvät asiat hoidetaan mahdollisimman pienellä budjetilla.
20.05.2026 04:54
Haluan polttohautauksen. Jotenkin ajatuksena kivempi.
19.05.2026 15:23
Koko homma levisi käsiin, kun erhdyin sivulauseessa sanomaan, ettei kaikki naiset ole vaimomateriaalia. Miten tuosta voi edes loukkaantua?
19.05.2026 14:18
En ole kärsinyt unettomuudesta vuosiin, mutta nyt vaan makaan sängyssä eikä uni kerta kaikkiaan tule. Mutta Googlen mukaan normaaleja lopetusoireita.
19.05.2026 05:59
Minä taas valvon vielä edellistä päivää. Kun lopetin tupakoinnin, en ole saanut oikein nukuttua sen jälkeen. Jotenkin sotki koko kropan toiminnan.
19.05.2026 05:44
Sitä vaan oppii tunnistamaan jotkut kirjoitustyylin perusteella, varsinkin jos jauhaa samoja juttuja vuodesta toiseen. Tosin aina ei osu 100% varmuudella arvaus.
18.05.2026 21:46
Joitain videopelejä ostanut. Eli lähinnä valuvat meikäläisen rahavirrat ulkomaille.
18.05.2026 19:55
Olisiko taas hoidossa? Sillä aina pettää mielenterveys välillä. Välillä kirjoittelee mukavia ja on asiallinen, mutta sitten taas iskee sykoosioireita.
18.05.2026 19:52
Voisiko olla liian pieni pili?
18.05.2026 16:35
1 / 471