Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

  1. Olen nyt virallisesti homo

    Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
    Sinkut
    112
    3125
  2. Naiset pitävät miehiä tyhminä

    Tänään ärsytti töissä. Olin ruokatunnilla ja nuori kaunis tyttö tuli pyytämään minulta palvelusta. Ei siinä mitään. Tott
    Sinkut
    180
    2356
  3. Perättömät raiskausväitteet / Lauri Tähkän tapaus

    Media on jo hienosti tuntunut tuomitsevan etukäteen Lauri Tähkän seksuaalirikolliseksi. Herra Tähkä taas tuntuu olevan v
    Sinkut
    144
    2120
  4. Kuinka vanha olet?

    Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)
    Sinkut
    252
    1927
  5. Miehille ei kelpaa edes missi

    Willman kertoo ladanneensa Instagramiin kehopositiivisuuden hengessä kuvan, jossa hän nojaa Dubain-lomalla palmuun bikin
    Sinkut
    176
    1678
  6. Olen parantunut incel-ajatusmaailmasta

    Jossain vaiheessa jokin vain napsahti. Nyt vanhat ajatusmallini tuntuvat naurettavilta. Joskus vaan käy näin 🤷‍♂️
    Sinkut
    135
    1529
  7. Miten naiset tekevät sen?

    Siis pukevat rintaliivit. Ihan oikeasti. En osaa yhtään kuvitella miten ne hakaset saa selän takaa kiinni???
    Sinkut
    148
    1173
  8. Auttakaa läskiä laihduttamaan

    Nyt on kuulkaas pojat ja tytöt sellainen homma, että Palstis alkaa laihdutuskuurille. Pituutta on 180 cm ja puntari näyt
    Sinkut
    181
    1045
  9. Korvakorut miehellä.

    Mitä mieltä olette moisesta? Minulla on lapsuudesta jäänyt kaksi reikää vasempaan korvaan. Kävin äsken ostamassa miesten
    Sinkut
    120
    937
  10. Paljonko tienaatte?

    Millainen on tulotasosi? Paljonko tienaatte? Tai jos ette ole töissä, paljonko saatte tukia? Ite tienaan 2800 € kuukaud
    Sinkut
    92
    927
  11. Olen nyt virallisesti jännämies ja poliisien kirjoissa

    Poliisi soitti juuri, että minusta on kirjattu rikosilmoitus. Olen kuulemma pahoinpidellyt jonkun. Hauskinta on, etten i
    Sinkut
    124
    905
  12. Olen menettänyt kiinnostuksen seksiin

    Jotenkin ei yhtään nappaa. Viisari ei värähdäkään. Taidan olla muuttumassa eunukiksi. Onko teillä ollut koskaan kautta
    Sinkut
    94
    861
  13. Onko palstalla muita mielisairaita?

    Tällainen kysymys heräsi mieleen. Itse kun olen avoimesti mielisairas. Niin että onko täällä muita sertifioituja mielisa
    Sinkut
    110
    858
  14. Autisminkirjon häiriö (Asperger)

    Tuollaisen diagnoosin sain. Nyt ei tarvitse enää palstallakaan ihmetellä, että onko tuo ihan palikka.
    Sinkut
    85
    852
  15. Palstakamu kiittää ja kuittaa

    Joskus elämässä tulee aika jatkaa eteen päin. Minulla se hetki on nyt. Tässä on vierähtänyt lähemmäs 10 vuotta palstai
    Sinkut
    33
    811
  16. Minne on kadonnut Wuppis?

    Kellään tietoa? Vai onko hänkin lopettanut?
    Sinkut
    90
    809
  17. Miten laihtuisin?

    Kävin puntarilla ja 100 kiloa meni rikki. Se on liikaa 180 senttiselle miehelle. Nyt ostin paljon valkokaalia ja raejuus
    Sinkut
    77
    762
  18. Haen turvapaikkaa Irakista

    Nyt tuli mitta täyteen. Länsimaissa kukaan ei arvosta valkoista heteromiestä. Kaikkeen pitäisi olla syyllinen, vaikka mi
    Sinkut
    101
    746
  19. Mulla on tuuhea tukka

    Ihan piti DarkFearin muistoa kunnioittaen - pienessä laitamyötäisessä - tulla palstalle raportoimaan, että minullapa se
    Sinkut
    87
    706
  20. Kävin treffeillä, mutta yksi ongelma...

    Kävin treffeillä todella kuuman naisen kanssa. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi, mutta sitä en arvannut päällepäin.
    Sinkut
    82
    696