Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9521
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrän asian kun et löytänyt, voin auttaa, se on Ilm 13, jossa vaaditaan VIISAUTTA ymmärtää asia; joten18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
Sopii mielstäni profiilisi.
06.12.2024 18:42
Aivan väärä vastus, Taloni ei ole määritelty Raamatussa, joten onko SRK opetus noin vajaata.
06.12.2024 18:03
Täysin väärä vastaus.
06.12.2024 18:02
Mitä luulet luvun 666 merkistevän?
06.12.2024 15:20
Eiköhän ole viisaampi löytää ensin osalatsi Jeesus, ennkuin keskityt tuohon Invaasioon?
06.12.2024 11:49
Jumala ei luonut saatanaa, vaan Enkelikunnan, joista yksi teki kapinan, jonka nimi diapolos, suoraan käännettynä Ulosheittäjä, sekä Saatana.
Etsi ensin Jeesus, ennekuin kovin manitset Jumalasta. Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Muualta meniä Jeesuks kutsuu varkaiksi, sekä rosvoiksi.
05.12.2024 22:22
Raamatun sana lasten pelastumisesta on selkeä.
Israelissa ja Raamatussakin He ovat "tietämättöminä oikeasta ja väärästä" vasta jälkeen bar/ bad Mizva ikään asti.
Suomessa sitä korvaa Rippikoulu, sitten on vastuu sekä tuomiot, ellei tee parannusta ja ota Kasetta.
05.12.2024 22:18
Evankeliumi on sanoma, jolla synti saadaan pois, sekä anteeksi anto Jeesukselta, johon kuuluu Kaste; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Ja jos pelastusta ajattelet, niin; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Yhdessä nämä kaksi ovat pelastva elementti, joita luonnollisesti edeltää Parannus, että lähdet seuraamaan Jeesusta ja suullasi tunnustat sen.
Ilman niitä odottaa valiettavasti vasen Jono.
05.12.2024 22:15
Kysyn kolmannen kerra kysyn, mitä on Vl omavahurkaus?
05.12.2024 19:18
Eikö?
Missä se on Raamatussa sanottu, pelkkä Puhvelin sanoma on aina "epäillä saa", ja jos niitä pervessioita aletaan katseleen, jokaisella kastelu kerralla kyllä lestat sen voittaa.
05.12.2024 19:16
Sionismi on 1800-luvulla syntynyt juutalaisten kansallinen liike, jonka tärkeimpänä tavoitteena oli luoda juutalaisille oma valtio.
Israelin valtio perustettiin vuonna 1948, ja nykyisin sionismi tarkoittaa käytännössä Israelin taloudellista ja poliittista tukemista
Luulempa, ettei velluilla ole siellä sanaa, ainaostaa tietämättömyys koko asian todellisuudesta.
05.12.2024 13:53
Siinä Raamattu realisoituu, kaikki Valata on nyt Jeesuskella, Jumala ei kuule enää ihmistä.
05.12.2024 13:50
Päivämies on seurakunnan lehti ja siihen pitää suhtautua Kriittisesti, eli miten se minulle sopii.
Minulle se tuli aikoinaan, mutta tunnistin siinä epätervettä mielistelyä, ja loptin tilauksen.
Toki toinen syy oli teologinen kehittymättömyys Jeesuskessa.
05.12.2024 09:35
Hyvä kannanotto; 1. Kor. 7:7 Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen.
05.12.2024 09:32
Mikä on omavahurskaus, kun sitä ei juuri muussa yhteydessä kuulu, kun täällä?
05.12.2024 09:28
Hyvä kirjoitus viimeiseen jakeeseen asti.
Viittaat, että teillä on Pyhä Henki, missä te Hänet saitte, koska Raamattu kertoo Häne (Hähän on persoona) täyhhtymyksen vain Upotuskasteessa?
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Muuta tietä ei Kirja avaa.
05.12.2024 09:23
Annettiinko. Yksikään Ihminen ei ole koskaan Raamatussa antanut toiselle syntejä anteeksi, asia on pakanallsien SRK;n soopaa.
Jumalan armoa ei ole muuallakun Jeesuskessa,
Huomioi se,e ttä Jesaja on Vanhan Liiton sanoma, jolloin Jumalalla oli armon sijasta Laki, joka on myös niillä Ihmisllä, joteka eivät ole ottaneet Kastetta Kristukseen.
Tuo Jesaja nimenomaan kertoo, että saamme uuden johatjan, Messsias Jeesuksen.
04.12.2024 08:59
Mainitse niistä vaikka kolme?
Tältä palstalta on helppo löytää enemmänkin.
04.12.2024 08:51
Israelin JUmalan on sen päättänyt käsitteeseen Bar/ Bad mizva, suomennettuna Lain ihminen, jossa iässä Hän erottaa, mikä on oikea sekä väärä.
Tanakista löytyy, ja Ikä on lähelle Suomen Ripari aikaa, hieman, vuotta ennen sitä.
04.12.2024 08:49
Ei kaikki juutalaiset huutaneet mainitsemalla tavallasi, ordoksit ainoastaan.
03.12.2024 14:09
17 / 477