Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9536
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei se ole eskuva, vaan kehoitus kasteeseen jos HALUAA pelastua.
29.11.2024 14:01
Kerron; Teksti; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vahvistus Dan. 7:14.
Valta on ominaisuus, jota vallan alla, kuten sinä kyselet, missä se näkyy, ei missään, mutta tuntuu, koska kenelläkään mulla ei ole todellista valtaa maan päällä ja taivaassa, kun Meesias Jeesus.
Jos olet käynyt Armeijan, siellä se oli luettavissa kaulasta, mutta vain alamaisiinsa, mutta meillä maan päällä sen tutee vain Kristityt, jotka on kasteuu ja Uudestisyntyneet, muille se jää salaisuudeksi, joten siinä se osaltasi.
Valta on nytkin päällä Jeesuksen osalta.
29.11.2024 14:00
Miksi Jumalata, sillä Kaikki Valtahan on Jeesuskella.
Teillä kastamattomilla ei ole mitää kontaktia Israelin Jumalaan, sillä;
Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
29.11.2024 08:27
Jos ymmäryksessäsi on vikaa, niin toistan; Joh. 3:3
Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei SYNNY UUDESTI YLHÄÄLTÄ ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Voin vakuuttaa, ettei siinäitisi synnytselimiä tarvita Raamatun mukaan, sitä en osaa sanoa, miten teitä opetetaan.
28.11.2024 21:03
Onko näin; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät PELASTAA nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus
Jeesushan anatoi esivan Upotuksessa, serkkunsa Johanneksen toimesta.
28.11.2024 19:42
Missä Jumalaton lika, pesstään, se on Kaste Jeesukseen.
Ap. t. 22:16 Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.
28.11.2024 19:40
Emme voi unohtaa myöskään Uudestisyntymistämme;
Joh. 3:3Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
28.11.2024 19:32
Väärä vastaus, Kiitos.
28.11.2024 18:28
Ei sano.
Jeesus on se Herra 2 kor12: 8 Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
9 Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima
Sinulla on hieman nuo herrat hakusassa.
27.11.2024 19:15
Niin Matteus kirjoittaaja jatkaa; 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Oletko itse tehnyt evankeliumistyötä, minä olen usammissa maissakin.
27.11.2024 19:11
Epäilempä, että olen kääntynyt, kuten Paavali huomattavasti aijemmin, kun sinä sekä myös Kastettu, onko siunut kastettu Upottamalla?
27.11.2024 16:05
Kristuksen kaste on babtzoo aina, eli upotus.
On pakanallista väittää muuta.
Mm se, kun Johannes kastoi serkkunsa Jeesusksen, johon Jumala reagoi merkittävästi, kerrotaan myös kerrotaan Upotuksesta; Mark. 1:10 Vedestä noustessaan Jeesus näki, kuinka taivaat aukenivat ja Henki laskeutui häneen kyyhkysen tavoin.
Ei Hän noussut kavikupista, vaan hebrean murteen mukaan oli upoksissa kokonaan nesteeseen.
Taas mikä on pakanallista Lut kirkon ripottelu; - tämän seurakunnan jäseneksi.
Upotuskaste on sitävastoin, - Kastan sinun, NN Jeesukseen Kristukseen??
Eihän suurempaa eroa kasteilla voi edes olla.
Taas kirjoituksesi; Tässä siirrytään nyt mooseksesta Jeesukseen.?? Ei niin, vaan Laista uskovien armoon Jeesuksessa.
Synnin taipumisesta ei Kirj a mainitse sanaakaan.
Jos kirjoitat elävistä Kristityisyä, heidät on lunastettu, mutta ei vielä elämässään sovitettu.
Olen kastanut lukuisuia uusia Uskovia, ja aina on kysmys kokonaan upottamsiesta.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Kaste puhdistaa ihmisen kaiken pahan, jonka tehtävä on poistaa kaikki vanha paha, pesemällä pois ja mahdollisuus myös pelastavaan Uudestisyntymisellä.
27.11.2024 16:03
Missä siinä lisäsin?
27.11.2024 15:47
Kirjoitat, Saulista? laita ensin oma näkemyksesi asista, Hänhän oli syntynyt syntynyt Kilikian Tarsossa, mutta kasvatettu tässä kaupungissa ja Gamalielin jalkojen juuressa opetettu tarkkaan noudattamaan isien lakia; ja minä kiivailin Jumalan puolesta, niinkuin te kaikki tänä päivänä kiivailette.
Vastaan sitten.
27.11.2024 15:45
Olenko, olen UUdestisyntynyt ja Kastettu, mutta oletkö Sinä, koska pelastukseen tarvitaan niitä; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
27.11.2024 15:43
Kaikki luominen on tapahtunut, ei Jumalan vaan Jeesuksen toimesta.
Lue Joh 1;1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.
Kerro miten tuo asia sinulle aukeaa?
27.11.2024 15:40
Olen juutalaine, mutta eihän kaste nykään kansallisuutta vaadi, vaan parannusta se upotuskasetta.
27.11.2024 15:36
Höpsis, Daavidin kaupunki oli ja on Jerusalem.
Eikä siihen aikaan italiaa ede ollut, se oli Rooma.
Loppu on jotain siinne päin mitä tapahtui, mutta heiti alussa Jeesusken kautta tehtiin kaikki;
Joh 1; 1 Alussa oli SANA. Sana oli Jumalan luona, ja SanaOLI Jumala.
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä
Kaikki siis luotiin Jeesusken kautta.
Vahvistus Sl 8;27 Olin läsnä, kun hän pani taivaat paikoilleen ja asetti maanpiirin syvyyksien ylle,
28 kun hän korkeuksissa teki taivaan pilvet ja sai syvyyden lähteet kumpuamaan,
29 kun hän pani merelle rajat, loi rannat patoamaan sen vedet, ja kun hän lujitti maan perustukset.
30 Jo silloin minä, esikoinen, olin hänen vierellään, hänen ilonaan päivät pitkät, kaiken aikaa leikkimässä hänen edessään.
31 Maan kiekko oli leikkikalunani, ilonani olivat ihmislapset.
27.11.2024 09:32
Osaltani on kysmys menettelytavoissa ja opetuksen oikudellisuudesta, jossa on myös Sinullakin opeteltavaa.
27.11.2024 09:23
Amen.
27.11.2024 09:21
21 / 477