Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
9588
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nöyrtyminen ilmaantuu vasta Jeesuksessa pelastuksina?
Olisiko jotain Raamatullista näyttä muusta.
13.09.2024 10:49
Tajua, mutta siitä ei ole näyttöjä.
Raamatun mukakaan Hän aktivoituu vasta Danielin aikana;1. Aik. 21:1 Saatana nousi Israelia vastaan ja viekoitteli Daavidin toimittamaan Israelissa väenlaskun
Toisena kertana saatana kiusasi Jobia Job 1:6 Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
Näistä se vasta Saatana aloitti, ei Adamin aikana.
13.09.2024 10:48
Et ilmeisesti tiedä, että sika ( en tarkoita nyt sinua) on Israelissa pannassa.
Onko tämä jotain viisauden kysymyksiä?
12.09.2024 19:00
Missä Paavali eli kun porsas, sillä Israelissa oli tosi vähän sikoja, nekin etupäässä Galileassa.
Molemmat palvonnan kohteet seurakunnissa löytyy SRK;ssa, joten kysy heiltä?
Hehän palvelevat Isää luojaa, Jeesus on vai heille kuriositeetti.
Tervehtivätkin pakkanallisesti "jumalan terve, Kristityt Jeesuksen mukaan Rauhaa
Sinulle!
Mainitse yksikään niin ahne ryhmä, kun SRK, jatketaan sitten.
12.09.2024 13:33
Olisiko sinulla muuta kun oma tyhmyys, kertoa miksi kaunisutuvan nainen Jumalan käskystä kaunistuu?
Miksi vihaat kauneutta?
11.09.2024 19:06
alkutekstillä, 1 Piet 3; 3 Älkääkä kaunistautuko ulkoisten koristeiden kautta; hiustenne palmikoinnin tai kultaisten korujen tai hienojen vaatteiden,
Jumalan näkemys Hesekielin mukaan; Etkö hyväksy Jumalan ohjeita, ( Hes 16 )
11 Minä kaunistin sinut koruilla ja sinun ranteesi kultarenkailla ja kiedoin kaulaasi kultaiset ketjut.
12 Minä kiinnitin nenääsi kultarenkaan, ripustin korut sinun korviisi ja laskin hiuksillesi kimaltavan otsarivan.
13 Sinä koristauduit kullalla ja hopealla, sinun vaatteesi olivat hienointa pellavaa ja kallista, kirjailtua kangasta. Ruoaksesi sait parhainta vehnäleipää, hunajaa ja oliiviöljyä. Niin sinusta kehkeytyi ihanan kaunis nainen, kuninkaille olisit kelvannut.
Siis, kuka koristi? Se oli Jumala.
Pietari eikä myöskään Paavali tiennyt naisesta yhtään mitään ja se koostui Heidän yhteisellä matkoillaan tietynlaiseksi naisvihaksi.
Että silleen! Jumala teki naisesta kauniin ja käski vielä kaunistua lisääkin.
11.09.2024 18:43
Hyvä kirjoitus, mutta Raamattu ei tunne kokonaisuudessaankaan asiaa, että toinen ihminen antaa toiselle synnit anteeksi.
Se on pakanallista.
11.09.2024 14:44
Hyvä Näin siinä seisoo.
11.09.2024 08:27
Missä Paavali kielsi palmikot?
10.09.2024 19:12
Oma ihme, kun minua syytetään siitä mitä Raamattu sanoo;
Matt. 23:9 Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.
Onko siinä minun "puumerkki"? jos olisin sen kirjoittanut alun perin, siinä olisi.
Vaikeaa on pakanan löytää totuus.
09.09.2024 09:23
Se on Herran päivä, kun huomaat että pedofiilit pannaan vasempaan jonoon.
He ovat tuomionsa ansainneet, 2. Kor. 11:15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.
Minkä ihminen on tehnyt yhdellekään näistä vähimmistä; Matt. 25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle
Asiaan ei löydy mitään anteeksi antoa, periaatteessa heidät pitäisi kivittää, kuten Laki sanoo.
09.09.2024 08:36
Sen olen havainnut, ja juuri siksi olen palstalla, että saisin Sinut huomaamaan, että Jeesus on kaikkivaltias, ainut pelastus, kasteensa kanssa.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Ja; Joh. 11:25Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin,
Jumala ei pelasta yhtään yksittäistä Henkilöä, ainoastaan oman kansansa.
Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Vahvistus Jes. 59:20
09.09.2024 08:24
Laitan vahvistuksen Aramesta; 9 Ja isäksi älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä hän on yksi, joka on teidän taivaallinen isänne.
Joten älä taistele tutkainta vastaan, se on Pyhää Raamatun sanomaa.
08.09.2024 21:56
Ei asia ole minun sanomaa; Matt. 23:9 Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.
Onko tämä Raamatun kohta vaikea ymmärtää?
08.09.2024 20:41
Asiahan on kielletty Raamatussa; Matt. 23:9 Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.
Eli koko homma on karannut jo aikuisemmin käsistä.
Asiahan on Katolisuuden perisynti.
08.09.2024 17:47
Tekisi mieli sanoa, että älä lue fysiikkaa SRK;n tiloissa.
07.09.2024 18:47
Missä näet Jumalan Valtakunnan evankeliumina?
06.09.2024 12:50
Missä Hän niin sanoo?
06.09.2024 12:48
Nimenomaan juuri toisin päin; Uusi Testamentti sanookin; Matt. 13:11 Jeesus vastasi: "Siksi, että te olette saaneet oppia tuntemaan taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta he eivät.
Teillä ei ole ilman kasteta mitään todellista käsitystä Jumalan valatakunnasta, kun se aikoinaan tulee.
06.09.2024 12:47
Niin, pessimistit ovat aina pessimistejä, mutta lue tämä;
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Sillä asia selviää, mutta joudut ottamaan se varkain, koska sen jälkeen Lahko ajaa Sinut mäkeen.
Mutta ei8 seitään, ota minuun yhteyttä ja tunnustat Jeesuksen Messiaaksi sekä suulla tunnustat, että pidät sitä totena.
Nyt on vielä lämpimät vedetkin, pannaan asia Jeesuksen mieleen.
06.09.2024 12:43
44 / 480