Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onnea, juuri siinä on Isien usko kullasassa sekä Rahassa, maailman rosvojen pankkina pedofiinä myös.
Vielä kerran onnea, nyt sitä viimeistään tarvitset, noita roviot ovat vielä vallassa.
20.11.2024 14:29
Kenelle tuo on osoitettu, siinähän Jumalan tahto Jeesuskessa, joten täysin väärä pakanan vastaus saatanassa.
20.11.2024 14:24
Miksi uitettujen, eihän Raamattu mainitse asiasta mitään?
20.11.2024 11:18
Miksi, koska Jeesus kiroaa ne mm Mar 4;11 opetuslastensa edessä Isensä uskon, joka on usko pelkästään Jumalaan, yhteensä kolme kertaa.
Isien uskot eivä näe Jumalan Valatkuntaa, joten myös sinä, ole tarkkana.
20.11.2024 11:17
Olet väärällä palstalla, ajttel muuttoa astrologiselle palstalle.
20.11.2024 09:01
Turha vaiva edes ajatella.
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Jatkoa; Joh. 10:1"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.
He tietävät tämän ja olen iste sen siellä ollessani usein havaiinkin.
Kannattaa sinunkin puhua näiden jakeidenkin kautta, Jumalaa ei ole ihmsiellä, joka ei ole kastettu Jeesukseen.
20.11.2024 08:59
Höpsistä; vain Jeesuksen nimissä.
Lue takemmin; syntinne ovat teille anteeksiannetut, HÄNEN nimensä tähden.
19.11.2024 10:19
Pnko Hän todwella Jumalan Poika??? Huh sentään, jos näin käske Hänen ilmestysä ovelleni, pannaan kaikki ihmisen asiat kuntoon.
Muuten kysmys, montako tunnustekoa Jeesus teki Jumalan Poikana?
19.11.2024 10:14
Olisi O parempi, että muutat "Povarien ja ennsutajien palstalla", niin suurta soopaa tuot esille.
19.11.2024 08:43
Olisi O parempi, että muutat "Povarien ja ennsutajien palstalla", niin nsuurta soopaa tuot esille.
19.11.2024 08:40
Tarkkaan ottaen Israelin jumala on n El, Elohiim, Jahve,
Kirjain yhdistelmä JHWH on puppua, sillä sen kirjoittivat Roomalaiset soptilaan Vasemmalat oikealle, vaikka Israelin tektit tulevat oikealta vasemmalle, eli se ei oikeasati tarkoita mitään, joskin sitä on pyritty modifioimaan oikeaksi keksiajasta lähtien.
Sillä ei ollut edes tarkoitus puhua Jumalasta, vaan Jeesuksesta Israelin jumalana.
Minulla on Jeesus Kaikkivaltiaana Jumalana, Hän aikoinaan tempaa minut Taivaan Jumalan, Adonain yhtyeteen, ei Taivaaseen vaan Jumalan Valtakuntaan Israeliin.
Josta voilt lukea Ilmestyskirjan alusta, sekä myös lopusta.
19.11.2024 08:39
Mistä uskovat tulee ylösvetää?
Koskeeko se lestadiolaisuutta, ja minne he vedetään?
Raamattu ei tunne ko termiä, mahtaa olla lesta juttuja?
18.11.2024 19:53
Lue tarkemmin; -vääristeltyä sanomaasi kellekään?
Uupukohan sinulta jotain, koska minä vastasin kysymykseesi, joten kommentoi omaani, joka on raamattu, ei kuulopuheita.
18.11.2024 19:50
Kuitenkin olennaisin asia on se, ettei Vellulla ole Jeesusta, tervehdyskin on - Jumalan Terve, ja Jumala, Isän luokse pääsee vain Kristuksen sisäisen tuntemuksen kautta.
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Kun he ovat pienelläkin joukolla koossa ja Heiltä kysyy, kuka on kaikkivaltias Herra, vastus on mukisemalla aina Jumala.
Olen kymmeniä kertoja näyttänyt heille Jeesuksen itsensä lauseen, hieman ennen kirkastumistaa, ylönousemuskessa,
Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vahvistus Danielissa useampaan ketaa, mm 7;14 ja vastaus, kun siihen pitää lähes pakottaa, kuuluu; - Niin siinä näyttää lukeman, mutta me uskomme ja opetamme toisin, Jumala on Herramme.
Niihän se on mulimeillakin.
18.11.2024 13:33
Ei, mutta tärkeämpää on se, mitä sinä sen koet sisällään pitävän.
Laita se esille, ellet, niin minä laitan.
Huomioi se, että jakeessa on kolme ulottuvuuta, niin saame sanomaa muillekkin.
18.11.2024 13:21
Amen.
18.11.2024 09:37
Miksi Jumalan, joka ei ole meistä vastuussa nyt, kostaisi? Toisaalta Uutinen Sinulle,
Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Oletko kuullut tästä?
Mistä tempasit sanan Vahurskas kostaja, se ei esinnyt Raamatussa, miten sitten RY;ssä, kerro siitäkin.
Kukaan Ihminen ei pääse taivaaseen, onko sekin sinulta hukassa,
Lue Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Muista vastata.
18.11.2024 09:36
Kuule OO, on parempi, kun jätät tämän palstan, ja siirryt enemmän aiheesiin keksittyviin "povaajien palstoihin, se on Sinulle pakana paljon enemmän sattuva.
18.11.2024 09:29
Näyttää olevan niin, ette ole edes katsonut Raamatusta, mitä se on?
Se on avattu selvästi tempauskena, joka; temmataan sitten yhdessä?
Sekin on Kirjoitettu, -Kenen kanssa; Uskossa kuolleiden ja haudattujen kanssa.
Mutta vielä, ketä temmataan, Uudestisyntyneitä sekä kastettua Jeesusken seuraajia?
Ja mihin, -Yläilmoihin vastaantulleen Jeesusken luokse?
Näin se menee, kiiruhda Kasteelle, sekä Uudellensyntymään, olet jengissä mukana.
1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
18.11.2024 09:26
Sinäkö määräät Jeesusta, on "meinaan" kadottava asia.
17.11.2024 19:22
44 / 497