Ette ymmärrä Lahjavanurskautta vellut ja olette eksyneet pahasti!

Olette menneet armon alta lain alle,-kirouksen alle, kehittämällä ihmisopin tahranpoistosta, Jeesuksen nimeä ja verta mantraten toinen toisllenne. Kuvittelette tulevanne vanhurskaaksi = syyttömäksi tuolla kirouksen tuovalla taikauskolla.

Todellista synnittömyyttä, vanhurskautta, ihmisen on mahdotonta saavuttaa . Siksipä Jeesus otti syntivelkamme päällensä ja kuoli syntiemme tähden ja herätettiin kuolleista. Tämä on tärkeää, koska ilman Jumalan antamaa herätystä, olisi synnin, kuoleman ja Perkeleen valta jäänyt kukistamatta.

Usko Jeesukseen luetaan meille vanhurskaudeksi, -korostan sanaa LUETAAN. koska olemme kurjia syntisiä silti. Mutta usko Jeesukseen Hänen verensä tuomaan sovitukseen ja lunastukseen, on meidän turvamme.

Usko ilman Jeesuskohdetta on harhaa ja taikauskoa.

Room. 4:5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Joh. 6:28 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Room. 3:22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
Room. 3:28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
2Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
Fil. 3:9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;

"Sovituksen sana" EI OLE VL-MANTRA vaan suun tunnustus : MINÄ USKON JEESUKSEEN! Room 10.

191

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostakin syystä sensuuri sallii taas minulle uusien aloitusta teon, pitkän tauon jälkeen. Mutta kuinka kauan?

• Anonyymi

Apt.13:
      38 Tietäkää siis, veljet: hänen ansiostaan teille julistetaan synnit anteeksi, ja hänen ansiostaan jokainen, joka uskoo, tulee vanhurskaaksi, [Luuk. 24:47+]
      39 saavuttaa kaiken sen, mitä te Mooseksen lain avulla ette voineet saavuttaa. [Ap. t. 15:10,11; Room. 3:24, 8:2, 10:4; Gal. 2:16]

• Pyritty kumoamaan noilla Raamatunkohdilla uskon Jeesukseen?

Mikä ero on Jeesuksen ristinkuolemalla, ylösnousemuksella ja vl-julistuksella?

"teille julistetaan synnit anteeksi"

Tuo ei tarkoita vl-valhemantraa!

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Pyritty kumoamaan noilla Raamatunkohdilla uskon Jeesukseen?

Älä kiihdy.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kiihdy.

Hyvä huomio-ja kehoitus!
        Pitäisi ehkä hymiöillä ilmaista mielentilaansa.

• Anonyymi

jeesus kuoli ennen ylösnousemusta ja vl kuolee ennen ristiinnaulitsemista ja nousee kolmantena päivänä kuolleista

• Anonyymi

Hyvä huomio-ja kehoitus!
        Pitäisi ehkä hymiöillä ilmaista mielentilaansa.

sekin on varmaan hymyilevä aurinko

• Anonyymi kirjoitti:

sekin on varmaan hymyilevä aurinko

Mistä arvasit? 😉

• Anonyymi

Mitä etsit rauhaton sielu nimimerkki Saaleminpastori.
        Et tunnu olevan onnellinen uskossasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä etsit rauhaton sielu nimimerkki Saaleminpastori.
        Et tunnu olevan onnellinen uskossasi.

Niin, tiedätkö mihin uskon?
        Vaitteesi vaatisi perusteluja. Eihän tässä minun onnellisuudesta, taikka onnettomuudsta ole kysymys.

Pekka Simojoen sanoin: "Onneni on olla Herraa lähellä" ja Herran nimi on Jeesus!

• Anonyymi kirjoitti:

jeesus kuoli ennen ylösnousemusta ja vl kuolee ennen ristiinnaulitsemista ja nousee kolmantena päivänä kuolleista

Todella järkevän ihmisen toeteamus; jeesus kuoli ennen ylösnousemusta; Ketä Jeesusta tarkoitat, kun kirjoitat nimen pienellä alkukijaimella?

Ihme, että tajusit tuon järjestyksen?????

ja vl kuolee ennen ristiinnaulitsemista ja nousee kolmantena päivänä kuolleista

Siinä olet todella asian ytimessä, Vl todella kuolee ja sitten saa tuomion, mutta mitään ylösnousua 3 pv,ssä ei Raamttu tunne..

Hyvi pahasti pakanallisuutta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Todella järkevän ihmisen toeteamus; jeesus kuoli ennen ylösnousemusta; Ketä Jeesusta tarkoitat, kun kirjoitat nimen pienellä alkukijaimella?

Siinä olet todella asian ytimessä, Vl todella kuolee ja sitten saa tuomion, mutta mitään ylösnousua 3 pv,ssä ei Raamttu tunne..

Tuollainen kommentti viitoittaa tietäsi vasempaan jonoon,

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Esim jeremia oli kolme päivää kuolleena mut ilkeät ja vihamieliset juutalaiset kivitti sen

• Anonyymi kirjoitti:

Esim jeremia oli kolme päivää kuolleena mut ilkeät ja vihamieliset juutalaiset kivitti sen

Soopaa.

Kerro ensin missä Hän kuoli sen yhden ja ainoan kerran, jos useammin, voit tuoda senkin faktan esiin.

Onkohan Sinulla hieman vaikuksia???

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Soopaa.

Kerro ensin missä Hän kuoli sen yhden ja ainoan kerran, jos useammin, voit tuoda senkin faktan esiin.

Onkohan Sinulla hieman vaikuksia???

heprealaiset menee kolmantena helvettiin
        Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "he menevät alas helvettiin, kuten profeetta David sanoi, "He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa" (Ps.18:41).

• Anonyymi kirjoitti:

heprealaiset menee kolmantena helvettiin
        Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "he menevät alas helvettiin, kuten profeetta David sanoi, "He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa" (Ps.18:41).

Silloin ei veilä ollut hebrealaisia, vaan istaelilset ainoastaan.

42 He huutavat, mutta kukaan ei auta. He kutsuvat Herraa, mutta hän ei vastaa heille?

Missä siinä esintyy helvetti?

Toisaalta Helvetti on ylhäällä, Taivaalla; ja syy, koska Uuta Israelia lukuunottamatta muu maasta on tuhottu.

Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

Ei vieläkkän oikeaa vastausta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Silloin ei veilä ollut hebrealaisia, vaan istaelilset ainoastaan.

42 He huutavat, mutta kukaan ei auta. He kutsuvat Herraa, mutta hän ei vastaa heille?

Missä siinä esintyy helvetti?

Toisaalta Helvetti on ylhäällä, Taivaalla; ja syy, koska Uuta Israelia lukuunottamatta muu maasta on tuhottu.

Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

Ei vieläkkän oikeaa vastausta.

Vaikutat olevan vasemmalla puolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luonnollisista syistä koska jeesuksen sydän oli vasemmalla joten siellä ei voi olla

• Anonyymi kirjoitti:

Väärä vastus? Täysin väärä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jeesuksen oikealla puolella ovat Isän siunaamat , vasemmalla puolella muut ja jeesutelijat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen oikealla puolella ovat Isän siunaamat , vasemmalla puolella muut ja jeesutelijat.

Sitä pitää kysyä vl-puhujalta saanko aarmon päästä perille

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

En vastusta sitä et joudut helvettiin oma valinta

• Anonyymi kirjoitti:

Mista sinä sen siunaamat sinne tempasit, Jeesuskellahan on se Kaikki valta.

• Anonyymi kirjoitti:

En vastusta sitä et joudut helvettiin oma valinta

Vielä väärempi, todella idiootin vastaus.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Raamatusta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Valehteliko jeesus?
        Matt. 25:34
        Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. [Viis. 5:15,16; Ef. 1:4]

• Anonyymi kirjoitti:

Valehteliko jeesus?
        Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. [Viis. 5:15,16; Ef. 1:4]

Eivät he olleet Jumalan siunaamia, vaan Jeesusken seuraajia.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Eivät he olleet Jumalan siunaamia, vaan Jeesusken seuraajia.

Sinun harhaoppisi mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun harhaoppisi mukaan.

Kerro tarkemmin, onko Sinulla Jumalaa, ilman Jeesusta?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kerro tarkemmin, onko Sinulla Jumalaa, ilman Jeesusta?

Ps. 115:15
        Te olette Herran siunatut, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.
        Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ps. 115:15
        Te olette Herran siunatut, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.
        Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

Huomioi se, että Vanha Testamentti on Israelille kirkoitettu ohjeeksi, ei pakanoille.

Mikä on se ryhmä, jolle Kuningas sanoo oikeanpuleiselle jonolle, jonka Jeesus on kasannut?

Jeesuksella on kaikki Valta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Huomioi se, että Vanha Testamentti on Israelille kirkoitettu ohjeeksi, ei pakanoille.

Mikä on se ryhmä, jolle Kuningas sanoo oikeanpuleiselle jonolle, jonka Jeesus on kasannut?

#Mikä on se ryhmä, jolle Kuningas sanoo oikeanpuleiselle jonolle, jonka Jeesus on kasannut?#
        Jeesus sanoo oikella puolella oleville:
        Silloin sanoo kuningas niille, jotka hänen oikialla puolellansa ovat: tulkaat, minun Isäni siunatut, omistakaat se valtakunta, joka teille on valmistettu maailman alus
        Room. 8:28
        Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

#Jeesuksella on kaikki Valta.#
        Voi voi, Venäjältä loppui voi. Voisko sun kaikkivaltainen jeesus toimittaa sinne voita?

• Anonyymi

Eikö saaleminpastori osallistu jumalanpalvelukseen sunnuntaiaamuna.

• Minähän kirjoitin teille juuri Sunnuntaiaamun saarnan!
        Etkö huomannut?

• Anonyymi

Minähän kirjoitin teille juuri Sunnuntaiaamun saarnan!
        Etkö huomannut?

Saalem srk pomoksi

• Anonyymi kirjoitti:

Saalem srk pomoksi

Kiitos ei!

• Toisen aloituksen nimen perusteella väitätte Jeesusta pimeyden ruhtinaaksi!

• Anonyymi

Sinä olet pimeyden ruhtinas *emonpesä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet pimeyden ruhtinas *emonpesä.

Kirjoittamani teksti pitää yhtä Suomen luterilaisen kirkon tunnustuksen kanssa.

Kuulutte Suomen luterilaiseen kirkkoon ja kuitenkin väitätte kirkon opetusta pimeyden ruhtinaalta saaduksi.

Pimeyden ruhtinas ei koskaan tunnusta Jeesusta Herraksi ja Mesxiaaksi. Tunnustatteko te vellut?

• Anonyymi

Kirjoittamani teksti pitää yhtä Suomen luterilaisen kirkon tunnustuksen kanssa.

Kuulutte Suomen luterilaiseen kirkkoon ja kuitenkin väitätte kirkon opetusta pimeyden ruhtinaalta saaduksi.

Pimeyden ruhtinas ei koskaan tunnusta Jeesusta Herraksi ja Mesxiaaksi. Tunnustatteko te vellut?

kuinka voi pahasti menää hyvitys koppi ojaan ettei pamfletti toimi aikansa

• Anonyymi

lahjanivaska saatiin getsemanen puutarhassa rippi kopissa

• Room.
      3:21 Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
      3:22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
      3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla .
      3:24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

Vanhurskaus saadaan lahjaksi uskolla Jeesukseen, ei millään puhdistus-valhe-vl-mantroilla. Eikä lestadiolaiset voi omia pelastusta itselleen.

• Anonyymi

Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi uskominenhan tarkoittaa juuri Jeesukseen turvaamista. Miten sokea sitä voi olla? Et taida itse pystyä nöyrtymään ja uskomaan omia vikojasi anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi uskominenhan tarkoittaa juuri Jeesukseen turvaamista. Miten sokea sitä voi olla? Et taida itse pystyä nöyrtymään ja uskomaan omia vikojasi anteeksi.

Rakas Lähimmäisen, nyt olemme sen perimmäisen kysymyksen äärellä, kuka on ottanut vastaan Jumalalta lähetetyn Rakkauden Totuuteen! Koska Jumala lähettää rajun eksytyksen heille, jotka hylkäävät Totuuden ja mielistyvät vääryyteen.Tess. 2.2

Nyt on muistuttava että Jeesus on Jumala:" Sillä Isä-ja minä olemme yhtä"

Synnit annettiin anteeksi silloin kun Jeesus kuoli ristillä ja Jumalan vaikutuksesta herätettiin kuoleista.

Siitä armosta pääsemme osallisiksi uskomalla Jeesukseen, muistaen syntisyytemme, emme voi puhdistaa itseämme, -voimme vain turvata Jeesukseen ja saada hänen tekonsa kautta lahjavanhurskauden, tietäen että tekojemme tähden ansaitsisimme kuoleman, mutta silti Kristuksen uhrin tähden saamme armahduksen!

Joka tajuaa olevansa kuolemaan tuomittu tekojensa tähden, mutta saa armon,-osaa varmasti olla nöyrä ja kiitollinen.

Jeesuksen veren voimaa en väheksy, ilman verensä vuodatusta ei anteeksiantoa olisi. Jokaisen pitäisi ymmärtää kohdalleen se ,että juuri minä aiheutin Jeesuksen kuoleman. Hän kuoli puolestani että minä saan elää Hänen kanssaan ikuisesti!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa Jeesuksen nimen ja veren mantraamisessa toiselle, ohitetaan se tärkein, eli oman suun tunnustus: MINÄ USKON JEESUKSEEN!
        Ihminen tuuditetaan väärään varmuuteen. Kuinka moni vellu on nukkunut kuolon uneen luottaen Jeesuksen hänen pelastavan, VAIKKA HÄN EI KOSKAAN OLE SUULLANSA TUNNUSTANUT USKOAAN HÄNEEN? Puhumattakaan siitä, että olisi tunnustanut Jeesuksen Herraksi!

Ei toinen voi mantrata sinulle syntejä anteeksi, koska ne ovat jo anteeksi Jeesuksen ristinkuoleman ja ylösnousemuksen kautta, kun tunnustat uskosi Jeesukseen.-ääneen!

• Kuitenkin olennaisin asia on se, ettei Vellulla ole Jeesusta, tervehdyskin on - Jumalan Terve, ja Jumala, Isän luokse pääsee vain Kristuksen sisäisen tuntemuksen kautta.

Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Kun he ovat pienelläkin joukolla koossa ja Heiltä kysyy, kuka on kaikkivaltias Herra, vastus on mukisemalla aina Jumala.

Olen kymmeniä kertoja näyttänyt heille Jeesuksen itsensä lauseen, hieman ennen kirkastumistaa, ylönousemuskessa,

Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Vahvistus Danielissa useampaan ketaa, mm 7;14 ja vastaus, kun siihen pitää lähes pakottaa, kuuluu; - Niin siinä näyttää lukeman, mutta me uskomme ja opetamme toisin, Jumala on Herramme.

Niihän se on mulimeillakin.

• Anonyymi

Muslimeilla tuskin on juutalaisten Jumala jumalana? Etkö edes erota JHWH ja Allah toisistaan? Ja olet muka juutalainen :D

• Anonyymi kirjoitti:

Muslimeilla tuskin on juutalaisten Jumala jumalana? Etkö edes erota JHWH ja Allah toisistaan? Ja olet muka juutalainen :D

Tarkkaan ottaen Israelin jumala on n El, Elohiim, Jahve,

Kirjain yhdistelmä JHWH on puppua, sillä sen kirjoittivat Roomalaiset soptilaan Vasemmalat oikealle, vaikka Israelin tektit tulevat oikealta vasemmalle, eli se ei oikeasati tarkoita mitään, joskin sitä on pyritty modifioimaan oikeaksi keksiajasta lähtien.

Sillä ei ollut edes tarkoitus puhua Jumalasta, vaan Jeesuksesta Israelin jumalana.

Minulla on Jeesus Kaikkivaltiaana Jumalana, Hän aikoinaan tempaa minut Taivaan Jumalan, Adonain yhtyeteen, ei Taivaaseen vaan Jumalan Valtakuntaan Israeliin.

Josta voilt lukea Ilmestyskirjan alusta, sekä myös lopusta.

• Aamen!

Ja Jeesus herruuden kiistäminen tarkoittaa epäuskoa. Epäusko on synti.

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Aamen!

Ja Jeesus herruuden kiistäminen tarkoittaa epäuskoa. Epäusko on synti.

Kadottava synti!

• Anonyymi kirjoitti:

Allah on Jumalan nimi arabiaksi.Älä mollaa pinnaa?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Tarkkaan ottaen Israelin jumala on n El, Elohiim, Jahve,

Kirjain yhdistelmä JHWH on puppua, sillä sen kirjoittivat Roomalaiset soptilaan Vasemmalat oikealle, vaikka Israelin tektit tulevat oikealta vasemmalle, eli se ei oikeasati tarkoita mitään, joskin sitä on pyritty modifioimaan oikeaksi keksiajasta lähtien.

Sillä ei ollut edes tarkoitus puhua Jumalasta, vaan Jeesuksesta Israelin jumalana.

Minulla on Jeesus Kaikkivaltiaana Jumalana, Hän aikoinaan tempaa minut Taivaan Jumalan, Adonain yhtyeteen, ei Taivaaseen vaan Jumalan Valtakuntaan Israeliin.

Josta voilt lukea Ilmestyskirjan alusta, sekä myös lopusta.

El= jumala
        Elohim= Jumala
        adonai= herrani
        hepreaksi.

Jhwh taas on Jahve,Jehova,Jahweh,Jahuah,Jahuva,Jehovah, ääntämisellä tuskin on väliä Taivaan Isän nimellä.

Luulin että oikeasti ymmärrät jotakin hepreasta ja juutalaisuudesta, mutta saalemin harhat ovat sekoittaneet pääsi.

• Anonyymi

Allah on Jumalan nimi arabiaksi.Älä mollaa pinnaa?

Allah on eri jumala kuin juutalaisten ja kristittyjen Taivaan isä Jhwh.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten? Näytä todisteet väitteellesi?

• Anonyymi kirjoitti:

El= jumala
        Elohim= Jumala
        adonai= herrani
        hepreaksi.

Jhwh taas on Jahve,Jehova,Jahweh,Jahuah,Jahuva,Jehovah, ääntämisellä tuskin on väliä Taivaan Isän nimellä.

Luulin että oikeasti ymmärrät jotakin hepreasta ja juutalaisuudesta, mutta saalemin harhat ovat sekoittaneet pääsi.

Mitä Saalem mielestäsi on, ja kysymys koskee seitä, että VL;t kokee itse olevansa Saalem.

Sitten tuntemani hebrea, jolla nimenomaa ääntämisella on varsin suurin merkitys ja suomalaiset weivä pysty kaikki sanaoja edes ääntämään.

Missä olet keksutellut hebreaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta? Nyt sen hokasit? Mistä sait tuon Jhwh?
        Sehän pitu olla Roomalaisten sotilaien mukaan teksti; Jeesus juutalaisten Kuningas, mutta hebreaa tutematta, kuten sinäkin, seillä kirjoiteteaa oikealta vasemalle, eli tuloksena on pelkkä seksotku.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Sehän pitu olla Roomalaisten sotilaien mukaan teksti; Jeesus juutalaisten Kuningas, mutta hebreaa tutematta, kuten sinäkin, seillä kirjoiteteaa oikealta vasemalle, eli tuloksena on pelkkä seksotku.

inri on rakas herrani

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Inri sanalla ei ole mitään tekemistä Jumalan nimen(Jhwh) kanssa. Inri luki Jeesuksen ristissä ja on latinaksi Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum, elikkä Jeesus juutalaisten kuningas. Lue Raamattua.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Vasemmalta oikealle mikroäidille yksi resun risanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmalta oikealle mikroäidille yksi resun risanen

muro aeudule exe resune riezan

• Anonyymi kirjoitti:

Inri sanalla ei ole mitään tekemistä Jumalan nimen(Jhwh) kanssa. Inri luki Jeesuksen ristissä ja on latinaksi Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum, elikkä Jeesus juutalaisten kuningas. Lue Raamattua.

Voin vakuuttaa, että olen lukenut ja luen Raamattua enmmän kun sinä, mutta kysmyshän oli hermenutiikasta, eli oliko nimi kirjoitettu oikein hebreaksi, ja siihen et pystynyt vastaamaan, se oli kirjoitettu väärin roomalaisten toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allah on korpisoturi

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Voin vakuuttaa, että olen lukenut ja luen Raamattua enmmän kun sinä, mutta kysmyshän oli hermenutiikasta, eli oliko nimi kirjoitettu oikein hebreaksi, ja siihen et pystynyt vastaamaan, se oli kirjoitettu väärin roomalaisten toimesta.

Jos kirjoittaa jotain latinaksi, niin ei kai se silloin ole hepreaksi. Mitä sekoilet. tahallasi olet tuollainen trolli.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaa jotain latinaksi, niin ei kai se silloin ole hepreaksi. Mitä sekoilet. tahallasi olet tuollainen trolli.

Latina ei ollut aluella juuri käytössä, Israelin kielien lisäksi kuitenkin usein myös kreikka.
        Laitina tuli lisäksi länsimaissa huomatatvasti myöhempänän sen aiaksen sivtyneisöden piirissä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Latina ei ollut aluella juuri käytössä, Israelin kielien lisäksi kuitenkin usein myös kreikka.
        Laitina tuli lisäksi länsimaissa huomatatvasti myöhempänän sen aiaksen sivtyneisöden piirissä.

#Laitina tuli lisäksi länsimaissa huomatatvasti myöhempänän sen aiaksen sivtyneisöden piirissä.#
        OIkein kirjoitetaan näin, harhauttava pastori.
        Latina tuli lisäksi länsimaissa huomattavasti myöhemmin sen aionin sivistyneiden piirissä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Pinnasängyssä näyttää olevan sekasotku. Siivoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pinnasängyssä näyttää olevan sekasotku. Siivoa.

Väärä vastaus, Kiitos.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Väärä vastaus, Kiitos.

en huomannut kysymystä väärä vastaus ei kiitos

• Anonyymi

Vanhurskas ei tarkoita synnintöntä vaan Jumalalle kelpaavaa.

• Olet oikeilla jäljillä, Jumalalle kelpaaviksi medät tekee usko Jeesukseen ja kaste!

Vanhurskaus tarkoittaa tarkalleen ottaen syyttömyyttä Jmalan edessä. Tekojemme mukaan olemme syntisiä ja syyllisiä, mutta Usko Jeesukseen LUETAAN meille vanhuskaudeksi.

• Anonyymi

Olet oikeilla jäljillä, Jumalalle kelpaaviksi medät tekee usko Jeesukseen ja kaste!

Vanhurskaus tarkoittaa tarkalleen ottaen syyttömyyttä Jmalan edessä. Tekojemme mukaan olemme syntisiä ja syyllisiä, mutta Usko Jeesukseen LUETAAN meille vanhuskaudeksi.

Sanan.30: 12 voi niitä, jotka pitävät itseään puhtaina, vaikka eivät ole likaansa pesseet,

• Anonyymi

Olet oikeilla jäljillä, Jumalalle kelpaaviksi medät tekee usko Jeesukseen ja kaste!

eikä lueta kaikki kelpaa jotka tunnusta jeesuksen lihaan tulleeksi olet väärä uskonen

• Anonyymi

Kaste on vain hyvän omantunnon liitto. Kaste vaatii uskoa. Kasteen halveksiminen kadottaa ihmisen.
        Kaikki ihmiset syntyvät Siionissa.
        Olethan sinäkin Saalelinpastori ollut kerran Jumalan lapsi.
        Sielunvihollisen pahuuden tähden olet tullut eksytetyksi.
        Eihän eksynyt tiedä missä hän on.
        0

• Anonyymi kirjoitti:

Kaste on vain hyvän omantunnon liitto. Kaste vaatii uskoa. Kasteen halveksiminen kadottaa ihmisen.
        0

Kaste vaatii uskoa, mutta jätit sanomatta mihin/keneen? ja se on olennaista vl-harhautksessa.Jätätte systemaattisesti kertomatta sen tärkeimmän:Uskon kohteena pitää olla Jeesus!, muuten uskosi on harhaa ja taikauskoa!

####Sielunvihollisen pahuuden tähden olet tullut eksytetyksi.
        Eihän eksynyt tiedä missä hän on.######

Ihan rakkaudella sanon: Sinun kannattaa vakavasti miettiä sitä, ketä oikeasti nyt nimittelet sielunviholliseksi.

Olen suunnattoman kiitollinen ja nöyrä sen tosiasian edessä että Jeesus antoi armonsa minulle ja otti kirouksen pois päältäni, suomukset silmiltäni jotka estivät minua näkemästä Totuuden Jeesuksen Kristuksen Herruuden!

• Anonyymi kirjoitti:

Sanan.30: 12 voi niitä, jotka pitävät itseään puhtaina, vaikka eivät ole likaansa pesseet,

Sananl. 20:9 Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, olen puhdas synnistäni"?

No vellu voi, kun hänelle Totuus on hänelle "väärä henki." Voidaan aiheesta kysyä, onko tuollainen jo Armon Hengen herjaa?

• Anonyymi kirjoitti:

eikä lueta kaikki kelpaa jotka tunnusta jeesuksen lihaan tulleeksi olet väärä uskonen

Tarkalleen ottaen, mitä tarkoitat tuolla :"jeesuksen lihaan tulleeksi"?
        Onko ylivoimaista sinulle kirjoittaa Jeesus, isolla kirjaimella?

• Anonyymi

jeesus on mun palvelija

• Anonyymi

lihaan tulleeksi=ihmiseksi tulleeksi. Te saalemithan ette usko Jeesuksen olleen pelkkä ihminen vaan jonkun sortin ihmisjumala,joka kuoli ja uhrasi itsensä itselleen ja rukoilikin itseään, koska Isä on sama kuin Jeesus teille.

• Anonyymi kirjoitti:

lihaan tulleeksi=ihmiseksi tulleeksi. Te saalemithan ette usko Jeesuksen olleen pelkkä ihminen vaan jonkun sortin ihmisjumala,joka kuoli ja uhrasi itsensä itselleen ja rukoilikin itseään, koska Isä on sama kuin Jeesus teille.

Typeryytesi on niin suurta, että sitä voisi luulla huonoksi huumoriksi.
        Luepa tästä:

Matt. 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Ps. 8:7 panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja, asetit kaikki hänen jalkainsa alle: > Siirry
        Dan. 7:14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.
        Matt. 11:27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
        Luuk. 10:22 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne, kuka Poika on, kuin Isä; eikä kukaan muu tunne, kuka Isä on, kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
        Joh. 3:35 Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
        Joh. 13:3 niin Jeesus, tietäen, että Isä oli antanut kaikki hänen käsiinsä ja että hän oli lähtenyt Jumalan tyköä ja oli menevä Jumalan tykö,
        Joh. 17:2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
        Ef. 1:20 jonka hän vaikutti Kristuksessa, kun hän herätti hänet kuolleista ja asetti hänet oikealle puolellensa taivaissa,
        Ef. 1:21 korkeammalle kaikkea hallitusta ja valtaa ja voimaa ja herrautta ja jokaista nimeä, mikä mainitaan, ei ainoastaan tässä maailmanajassa, vaan myös tulevassa.
        Ef. 1:22 Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle,
        Hebr. 1:2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut
        Hebr. 2:8 asetit kaikki hänen jalkojensa alle." Sillä, asettaessaan kaikki hänen valtansa alle, hän ei jättänyt mitään hänen allensa alistamatta. Mutta nyt emme vielä näe kaikkea hänen valtansa alle asetetuksi.
        1Piet. 3:22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut.
        Ilm. 17:14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa

• Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö olet tulossa viidakkoveitsellä katkomaan kaulani? Sen uhkauksenhan annoit vaataukseeni!

Emme voi unohtaa myöskään Uudestisyntymistämme;

Joh. 3:3Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Joh. 3:3Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

Miten voi mennä takas äitin kohtuun älä hulluja puhu

• Anonyymi kirjoitti:

Missä Jumalaton lika, pesstään, se on Kaste Jeesukseen.

Ap. t. 22:16 Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.

• Anonyymi kirjoitti:

0

Onko näin; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät PELASTAA nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

Jeesushan anatoi esivan Upotuksessa, serkkunsa Johanneksen toimesta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Missä Jumalaton lika, pesstään, se on Kaste Jeesukseen.

Ap. t. 22:16 Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.

ruoka synti kun sen oksentaa ulos puhdistuu

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voi mennä takas äitin kohtuun älä hulluja puhu

Jos ymmäryksessäsi on vikaa, niin toistan; Joh. 3:3

Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei SYNNY UUDESTI YLHÄÄLTÄ ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

Voin vakuuttaa, ettei siinäitisi synnytselimiä tarvita Raamatun mukaan, sitä en osaa sanoa, miten teitä opetetaan.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jos ymmäryksessäsi on vikaa, niin toistan; Joh. 3:3

Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei SYNNY UUDESTI YLHÄÄLTÄ ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

Voin vakuuttaa, ettei siinäitisi synnytselimiä tarvita Raamatun mukaan, sitä en osaa sanoa, miten teitä opetetaan.

miten taitaa ihminen mennä takaisin äitinsä kohtuun? Et ole terve tarvitaan varmaan sijais äiti epäilenkin et mut on varastettu taivaasta

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Onko näin; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät PELASTAA nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

Jeesushan anatoi esivan Upotuksessa, serkkunsa Johanneksen toimesta.

esikuva on esikuva kuten joulupukki

• Anonyymi kirjoitti:

esikuva on esikuva kuten joulupukki

Ei se ole eskuva, vaan kehoitus kasteeseen jos HALUAA pelastua.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei se ole eskuva, vaan kehoitus kasteeseen jos HALUAA pelastua.

Minut pitää nyt kastaa mitä teen. Minut on ripoteltu lapsena ja oon kuulluu vl-evankeliumia, olen köyhä, mitä teen jotta rikastuisin ja saisin kavereita? Minua on sanottu vl-liikkeen ulkopuolella jeesukseksi,sisäpuolella en ole jeesus, joku kysyi olenko jeesus?, joku epäili olenkohan jeesus, saako sen selville kuka minä kun kastaa? Tuleeko minusta rikas kun minut kastaa, haluan suuren omaisuuden ja elää leveästi jotta voin kerskailla muille rahalla niin saan ystäviä ja painaa muita alas päin, tuleeko minusta tällainen kun käyn kasteella?, jos tulee haluan käydä kasteella koska haluan olla muita parempi ihminen jotta minua tervehdittäisiin kadulla ja ylistettäisiin pidoissa ja saisin aina ensimmäisen paikan jonossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut pitää nyt kastaa mitä teen. Minut on ripoteltu lapsena ja oon kuulluu vl-evankeliumia, olen köyhä, mitä teen jotta rikastuisin ja saisin kavereita? Minua on sanottu vl-liikkeen ulkopuolella jeesukseksi,sisäpuolella en ole jeesus, joku kysyi olenko jeesus?, joku epäili olenkohan jeesus, saako sen selville kuka minä kun kastaa? Tuleeko minusta rikas kun minut kastaa, haluan suuren omaisuuden ja elää leveästi jotta voin kerskailla muille rahalla niin saan ystäviä ja painaa muita alas päin, tuleeko minusta tällainen kun käyn kasteella?, jos tulee haluan käydä kasteella koska haluan olla muita parempi ihminen jotta minua tervehdittäisiin kadulla ja ylistettäisiin pidoissa ja saisin aina ensimmäisen paikan jonossa

Otapa yhteyttä Kempeleen uittajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä otankin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän saatanpalvontahuoramenoihin verrattuna kristillisempi vaihtoehto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

teidän menoissa 666 demonia ja sen nimessä saarnaatte syntejä anteeksi

• Anonyymi

Teille järjestetään sellaiset vainot jossa jokainen pelastuu jolla lestadiolaisen pääkallo kädessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teille järjestetään sellaiset vainot jossa jokainen pelastuu jolla lestadiolaisen pääkallo kädessä

Hullu vai humalassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sen voi tehdä jokin toinenkin, mutta minulle se olisi kunnia.

Käytännössähän se alkaa sillä, että jutelaan heiman, vaatteet päällä, jolloin olen vakuuttunut, että olet löytänyt mieleesi Jeesusken ja lupaat seurata Häntä.

Se jatkuu samoin, mitä Etiopian hoviherralla; Ap. t. 8:36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"

Sen jälkeen etsimme vettä, jossa pystyy upottamaan, ja näin se sitten etenee.

Sen jälkeen saat sellaisen tunteen, josta et koskaan halua luopua.

• pinnasänky kirjoitti:

Amen!
        Olennainen asia, eikä saisi pitää niin itsestään selvänä asiana että unohtaa laittaa näkyviin sitä joka yhteydessä!

Tiit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

• Anonyymi

Amen!
        Olennainen asia, eikä saisi pitää niin itsestään selvänä asiana että unohtaa laittaa näkyviin sitä joka yhteydessä!

Tiit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

Olennaista on.
        1.Piet.1:
        3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
        4 turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten,
        5 jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.

• Anonyymi kirjoitti:

Olennaista on.
        1.Piet.1:
        3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
        4 turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten,
        5 jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.

Mihin uskot?

• Anonyymi

Mihin uskot?

Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.

Ensinnäkin kiitos vastauksestasi, joka on tuo vakio vellulta, mutta vastaus syrjäyttää JEESUKSEN KUNINKUUDEN! Joka syrjäyttää Jeesuksen KUNINKUUDEN, Herruuden, -uskon Häneen, ei ole kristitty!

Jumalaan uskominen ei pelasta ketään, sillä riivaajatkin uskovat Häneen ja vapisevatHänen edesään.

Uudessa liitossa vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen lahjana, Hänen verellään sinetöitynä. Et voi puhdistaa itseäsi, mutta uskolla Jeesukseen sinulle luetaan vanhurskaus,-vaikka et teoilla ansaitse sitä. Sama koskee minua.

Roomalaiskirje:
        10:1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
        10:5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
        10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas
        10:7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
        10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut.
        10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään

• Anonyymi

Ensinnäkin kiitos vastauksestasi, joka on tuo vakio vellulta, mutta vastaus syrjäyttää JEESUKSEN KUNINKUUDEN! Joka syrjäyttää Jeesuksen KUNINKUUDEN, Herruuden, -uskon Häneen, ei ole kristitty!

Jumalaan uskominen ei pelasta ketään, sillä riivaajatkin uskovat Häneen ja vapisevatHänen edesään.

Uudessa liitossa vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen lahjana, Hänen verellään sinetöitynä. Et voi puhdistaa itseäsi, mutta uskolla Jeesukseen sinulle luetaan vanhurskaus,-vaikka et teoilla ansaitse sitä. Sama koskee minua.

Roomalaiskirje:
        10:1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
        10:5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
        10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas
        10:7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
        10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut.
        10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään

Tiedoksi saalemille,, ettei kommentti ole vl:ta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi saalemille,, ettei kommentti ole vl:ta.

Ääntelee kuin hevonen,-näyttää hevoselta ja käyttäytyy kuin hevonen, niin kysymyksessä on tietenkin lehmä? Eikö niin? 😊

• Anonyymi

Ääntelee kuin hevonen,-näyttää hevoselta ja käyttäytyy kuin hevonen, niin kysymyksessä on tietenkin lehmä? Eikö niin? 😊

Mene hoitoon uitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon uitettu.

Ja "en ole vl" 😅

• Anonyymi

Hyvin kuvasit itseäsi entinen vl, hallelujaa......

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kuvasit itseäsi entinen vl, hallelujaa......

Menikö ihon alle?

• Anonyymi

Onpa tämä painettu alas.

• Tällainen viesti tuli:

#######Anonyymi
      2024-11-20 05:51:40
      UUSI

Saalemia pitää ampuu ysimillisellä päähän ni loppuu noin uskonnolliset skitsoillut##########

• Anonyymi

se on sulle ihan oikein

• Anonyymi kirjoitti:

se on sulle ihan oikein

Pasiko se siellä?

Johanneksen evankeliumi:
        16:1 "Tämän minä (Jeesus) olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi.
        16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
        16:3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua (Jeesus).

• Anonyymi

Pasiko se siellä?

Johanneksen evankeliumi:
        16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
        16:3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua (Jeesus).

Ei sinun kaltaisen vieraslajin tuhoamista voi pitää uhripalveluksena.

• Anonyymi

Pasiko se siellä?

Johanneksen evankeliumi:

Kyllä! Olen Pasi Kuikka!

• Tässä on oiva esimeerkki lestadiolisten sisimmästä olemuskesta, johon olen törmännyt muutaman kerran.

He ovat joko siinä, jotka näin uhittelee. sairaita, tai terrorismin/ islamismi ukaan opetettu. Kukaan muu hengellinen taho, ei ole näin lähella saatanaa.

Valitan.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Tässä on oiva esimeerkki lestadiolisten sisimmästä olemuskesta, johon olen törmännyt muutaman kerran.

He ovat joko siinä, jotka näin uhittelee. sairaita, tai terrorismin/ islamismi ukaan opetettu. Kukaan muu hengellinen taho, ei ole näin lähella saatanaa.

Valitan.

Koskaan aiemmin en ole törmännyt noin *aatanalliseen hirviöön kuin jussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan aiemmin en ole törmännyt noin *aatanalliseen hirviöön kuin jussi.

No miten kävi, Hänhän on entinen kova jääkiekkoilia, kaaduitko pahastikin?

• Anonyymi

"Minä ja Isä olemme yhtä."

Uskovainen tietää että myös Jeesuksen omat kuuluvat tuohon yhteyteen. Jumalan lapset omaavat taivaasta lähetetyn Pyhän Hengen. Tätä moni yrittää sivuuttaa ja uskoa, tunnustaa, hokea uskovansa Poikaan mutta kieltämättä että Poika elää omissaan.

Rukoile parannuksen armoa!

• Et enää väärennä, vaan valehtelet kaiken. Teet tyhjäksi Jumalan lupauksen!

Lukekaa hyvät ihmiset Raamattua, ettei tuollaiset vl-valehtelijat eksytä teitä.

Sinulla on omatunto poltinraudalla merkitty!

Keneltä minun tulisi armoa rukoilla mielestäsi?

• Anonyymi

Et enää väärennä, vaan valehtelet kaiken. Teet tyhjäksi Jumalan lupauksen!

Lukekaa hyvät ihmiset Raamattua, ettei tuollaiset vl-valehtelijat eksytä teitä.

Sinulla on omatunto poltinraudalla merkitty!

Keneltä minun tulisi armoa rukoilla mielestäsi?

"Keneltä minun tulisi armoa rukoilla mielestäsi?"

Jumalalta, koska ei voi tulla Jeesuksen (perheväen) luo ellei Jumala vedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on jo suorastaan koomista, ellei peräti tragikoomista!
        Olet hyvin perillä vl-fraseologiasta ja kieli poskessa kirjoittelet tuollaisia. Olen sanonut aiemminkin että ymmärrän huumoria 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus vetää pois sinut vl-poppoosta, kun uskot Häneen.
        Minussa herättää tietynlaista anti-ihailua tuo teidän estoton Raamatun väärentäminen - etten sanois jopa raiskaus, -joukkoraiskaus.

Totuus on teille kirosana ja Armo irstautta!

• Anonyymi

Minussa herättää tietynlaista anti-ihailua tuo teidän estoton Raamatun väärentäminen - etten sanois jopa raiskaus, -joukkoraiskaus.

Joh 17:20. Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        21. että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.

1 Joh 1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hänkin valkeudessa on, niin meillä on osallisuus keskenämme, ja Jesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meitä kaikesta synnistä.

• Anonyymi

Raamatussahan Jeesus sanoo ettei kukaan tule hänen luokseen ellei ISÄ häntä vedä. Joten jos pidät Isää pelkkänä taustahahmona tai Jeesuksen alter egona, niin ei varmasti Isä sinua vedä ja et pääse koskaan tuntemaan oikeaa Jeesusta etkä oikeaa Jumalaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatussahan Jeesus sanoo ettei kukaan tule hänen luokseen ellei ISÄ häntä vedä. Joten jos pidät Isää pelkkänä taustahahmona tai Jeesuksen alter egona, niin ei varmasti Isä sinua vedä ja et pääse koskaan tuntemaan oikeaa Jeesusta etkä oikeaa Jumalaa.

Tuo Jeesuksen Jumaluus on näköjään velluille mahdotonta ymmärtää.

Jos menet vl-porukkaan,- jätät silloin Jeesuksen ja panet uskosi ja toivoisi ihmisiin - valheisiin.

• Anonyymi

Tuo Jeesuksen Jumaluus on näköjään velluille mahdotonta ymmärtää.

Jos menet vl-porukkaan,- jätät silloin Jeesuksen ja panet uskosi ja toivoisi ihmisiin - valheisiin.

Sekin on pienempi paha kuin pyöriä demoniparvessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sekin on pienempi paha kuin pyöriä demoniparvessa.

Sanoo Jeesusta demoniksi?

Sanotko?

• Anonyymi

Tunnista itsesi leegion johtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saalem on B._R._Ambedkar buddhalainen munkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siddharta Gautama (560-480 eKr.) alias Buddha ja Jeesus Nasaretilainen alias Kristus elivät täysin eri kulttuureissa ja uskonnollisissa perinteissä mutta heidän elämissään ja heidän toiminnastaan syntyneissä uskonnoissa on havaittu paljon yhtäläisyyksiä. Seuraavassa joitakin usein mainittuja:

Kumpikin oli maltillinen askeesin suhteen.
        Kumpikin kiersi uskonnollisena opettajana ja keräsi opetuslapsia.
        Molempien seuraajiin kuului lähisukulaisia (serkut Ananda ja Devadatta, Jeesuksen veljet ja äiti sekä mahdollisesti serkku Klopas).
        Molempien opetuslapsi petti mestarinsa (Devadatta ja Juudas Iskariot)
        Kummallakin oli myös naisopetuslapsia
        Heidän opettamansa eettiset periaatteet muistuttivat suuresti toisiaan ― jos lähdemme siitä, että Jeesuksen vuorisaarna ja Buddhan kahdeksan ”oikean” opetus pääpiirteissään juontavat juurensa heiltä.
        Kumpikin uskonto toimi protestina emouskonnon elitisoitumista vastaan.
        Kumpikin uskonto levisi aluksi suhteellisen väkivallattomasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Siddharta Gautama (560-480 eKr.) alias Buddha ja Jeesus Nasaretilainen alias Kristus elivät täysin eri kulttuureissa ja uskonnollisissa perinteissä mutta heidän elämissään ja heidän toiminnastaan syntyneissä uskonnoissa on havaittu paljon yhtäläisyyksiä. Seuraavassa joitakin usein mainittuja:

Kumpikin oli maltillinen askeesin suhteen.
        Kumpikin kiersi uskonnollisena opettajana ja keräsi opetuslapsia.
        Molempien seuraajiin kuului lähisukulaisia (serkut Ananda ja Devadatta, Jeesuksen veljet ja äiti sekä mahdollisesti serkku Klopas).
        Molempien opetuslapsi petti mestarinsa (Devadatta ja Juudas Iskariot)
        Kummallakin oli myös naisopetuslapsia
        Heidän opettamansa eettiset periaatteet muistuttivat suuresti toisiaan ― jos lähdemme siitä, että Jeesuksen vuorisaarna ja Buddhan kahdeksan ”oikean” opetus pääpiirteissään juontavat juurensa heiltä.
        Kumpikin uskonto toimi protestina emouskonnon elitisoitumista vastaan.
        Kumpikin uskonto levisi aluksi suhteellisen väkivallattomasti.

Sillä 'pienellä" erotuksella ,että Jeesus on Jumalan Poika ja Jumala!

• Anonyymi

Sillä 'pienellä" erotuksella ,että Jeesus on Jumalan Poika ja Jumala!

Jeesus ei ollut jumalan poika vaan tytär ja veli

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi Jumalata, sillä Kaikki Valtahan on Jeesuskella.

Teillä kastamattomilla ei ole mitää kontaktia Israelin Jumalaan, sillä;
        Joh. 14:6

Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

Kerro, miten se valta näkyy tai vaikuttaa tänä aikana.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Valinta on Jumalan.
        Ef. 1:4
        Jo ennen maailman luomista hän on valinnut meidät Kristuksessa olemaan edessään pyhiä ja nuhteettomia Kristuksesta osallisina. [Room. 8:29; 2. Tim. 1:9 | Luuk. 1:75; Kol. 1:22]
        1. Tess. 1:4
        Mehän tiedämme, te Jumalalle rakkaat veljet, että hän on teidät valinnut, [2. Tess. 2:13]
        2. Tess. 2:13
        Mutta teidän vuoksenne meillä on täysi syy aina kiittää Jumalaa, te Herralle rakkaat veljemme. Jumala on valinnut teidät ensimmäisinä pelastumaan, kun Henki pyhittää teidät ja te uskotte totuuteen. [1. Tess. 1:3,4; 2. Tess. 1:3]

• Anonyymi kirjoitti:

Valinta on Jumalan.
        Ef. 1:4
        Jo ennen maailman luomista hän on valinnut meidät Kristuksessa olemaan edessään pyhiä ja nuhteettomia Kristuksesta osallisina. [Room. 8:29; 2. Tim. 1:9 | Luuk. 1:75; Kol. 1:22]
        1. Tess. 1:4
        Mehän tiedämme, te Jumalalle rakkaat veljet, että hän on teidät valinnut, [2. Tess. 2:13]
        2. Tess. 2:13
        Mutta teidän vuoksenne meillä on täysi syy aina kiittää Jumalaa, te Herralle rakkaat veljemme. Jumala on valinnut teidät ensimmäisinä pelastumaan, kun Henki pyhittää teidät ja te uskotte totuuteen. [1. Tess. 1:3,4; 2. Tess. 1:3]

"Uskotte totuuteen" tarkoitaa uskoa Jeesukseen!

Johanneksen evankeliumi:
        14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Ei vellua, eikä vl-"piskuista" laumaa välimiehenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro, miten se valta näkyy tai vaikuttaa tänä aikana.

Kerron; Teksti; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Vahvistus Dan. 7:14.

Valta on ominaisuus, jota vallan alla, kuten sinä kyselet, missä se näkyy, ei missään, mutta tuntuu, koska kenelläkään mulla ei ole todellista valtaa maan päällä ja taivaassa, kun Meesias Jeesus.

Jos olet käynyt Armeijan, siellä se oli luettavissa kaulasta, mutta vain alamaisiinsa, mutta meillä maan päällä sen tutee vain Kristityt, jotka on kasteuu ja Uudestisyntyneet, muille se jää salaisuudeksi, joten siinä se osaltasi.

Valta on nytkin päällä Jeesuksen osalta.

• Kirjoitat; että myös Jeesuksen omat kuuluvat tuohon yhteyteen.

Se kuuluu; - Vain jeesusken omat!

Jeesus pelastaa vain omansa, ei muiden omia.

JUmalalla on vain yksi lapsi ja se on Jeesusn, nasetilainen, jota Kristukseksi kutsutaan Golgatan työn jälkeen.

Kuka niillä Jumalan lapsilla on äiti? Jeesushan sanoo; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Yhtään niistä ei ole manittu nimeltä.

Toinen, missä kohti Raamattua lukee; - Parannusken armo? laita näkyviin.

• Missä kohti Raamatussa esiintyy "parranuksen armo?

Mutta parannuksesta kirjoitetaan ennen kastetta; Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

• pinnasänky kirjoitti:

Missä kohti Raamatussa esiintyy "parranuksen armo?

Mutta parannuksesta kirjoitetaan ennen kastetta; Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

Minäkin odotin tuohon vastausta!

• Anonyymi

Mielisairaalat täyttyvät lestatiolaista tällä menolla. Pyydän lervoja käymään pitemmällä happihypyllä ja aamulla lääkärin puheille.

• Anonyymi

Väärä arvio. Vankilat ja mieletönsairaalat ovat jo täynnä hervoja.

• Anonyymi

Lesta yrittäjät voi tilaisuuden tullen varastaa toisen omaisuuden mutta elämää eivät.

• Anonyymi

"Jeesus vetää pois sinut vl-poppoosta, kun uskot Häneen."

Jos ajattelisin Jeesuksen asuvan ja puhuvan korvieni välissä niin ihan varmasti lähtisin VL pois, mutta juttu on se että nyt koen kuten Pietari että mihin minä lähtisin, koska täällä kuulen korvillani iankaikkisen elämän sanat.

• Anonyymi

Ja Hengen silmillä näen Pojan seurakuntaruumiin.
        (Joh 6:40)
        Paljon parempi olisi jos sinäkin tulisit tänne sisälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Hengen silmillä näen Pojan seurakuntaruumiin.
        (Joh 6:40)
        Paljon parempi olisi jos sinäkin tulisit tänne sisälle.

Tuossa Raamatunkohdassa ei ole mitään vl-valhetta tukevaa "seurakuntaruumista", Siinä on selvään selvempi kehotus uskoa Jeesukseen!

Joh. 6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

Joh. 3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Joh. 11:24 Martta sanoi hänelle: "Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä".

• ####koen kuten Pietari että mihin minä lähtisin, koska täällä kuulen korvillani iankaikkisen elämän sanat.######

Niin mitkä? Näytä minulle Raamatusta tuo?

• Olette riippuvaisia ihmisistä ja valheista. Joka ei ole kokenut tuota outoa vl-luomusta, -on asiaa mahdotonta ymmärtää.

Minäkin olen ollut tuon väkevän oudon vl-lumouksen pauloissa -eksyttäjän pauloissa, jolloin mikään todistelu Raamatusta tehoa eikä auta. Tunne on niin vahva. Kysymys on kirouksesta, joka tulee heille, jotka eivät ota vastaan Rakkautta Totuuteen.

Mutta kuitenkin todistusta Jeesuksesta Kristuksesta on tuotava teille koko ajan esille. ""Sillä Herran Sana ei tyhjänä palaja"

• Anonyymi

Osaako kukaan sanoa meneekö kaikki lestapojat helvettiin ? Onhan seassa aivan kunnon poikiakin.

• Anonyymi

Jumala näkee jokaisen sydämeen, lue tuomiosunnuntain sana.

• Anonyymi

visainen cina varajeesucsesta kaivertaa oululaisten armolapsia

• Anonyymi

Tuossa tahallaan sotketaan Jeesuksen ja Paavalin puheet kuin yhdestä suusta tulleeksi.
      Fariseus Paavalihan kirosi Jeesuksen.
      Jeesus sanoi ettei ollut tullut lakia kumoamaan.
      Paavali puolestaan, päinvastoin kuin Jeesus, julisti lain kumoamisesta.

Galatalaiskirje:
      1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

Matteuksen evankeliumi:
      5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 
      5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. 
      5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. 

Luukkaan evankeliumi:
      16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Luukkaan evankeliumi:
      21:33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

• Anonyymi

Jokainen lain piirto on piirretty omaan tuntoon ei raamattu voita sitä vaikka väänettäs hepreaksi itelle tulee ainakin huono omatunto jos rahaa ei ole kukkarossa

• Kiteytätkö mitä tahdoit sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen lain piirto on piirretty omaan tuntoon ei raamattu voita sitä vaikka väänettäs hepreaksi itelle tulee ainakin huono omatunto jos rahaa ei ole kukkarossa

seteliterapia saa hymyn masentuneelle naamalle kun tonnin seteleitä aletaan lyömään pöytään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seteliterapia saa hymyn masentuneelle naamalle kun tonnin seteleitä aletaan lyömään pöytään

siinä voi joutua setelikiusaukseen ja tulla ylpeäksi ja langeta sitä pitää tehdä rahan synnistä parannus

• Anonyymi kirjoitti:

siinä voi joutua setelikiusaukseen ja tulla ylpeäksi ja langeta sitä pitää tehdä rahan synnistä parannus

Tuo oli hauska vitsi, kuitenkin tuo seteliterapia 😁

• Anonyymi

Jeesushan käski pestä toinen toistensa jalkoja ja sen ainoan kerran hän antoi synnit anteeksi opetuslapsilleen ja sanoi "jeesuksen nimessä ja veressä sinun simon oietari synnit on anteeksi etc kunnes kaikille oli annettu anteeksi

• Anonyymi

Saatto antaa useamminkin

• Anonyymi

vai miten selitä jalkojen pesu rituaalin?

• Tuollaisiin järjettömiin höpötyksiin ei pitäisi edes vastata, mutta Huomaatko epäloogisuutta höpötyksessäsi?

• Anonyymi

Tuollaisiin järjettömiin höpötyksiin ei pitäisi edes vastata, mutta Huomaatko epäloogisuutta höpötyksessäsi?

En se oli 0=0 eli painoa arvoltaan nolla

• Anonyymi kirjoitti:

En se oli 0=0 eli painoa arvoltaan nolla

Huomaatko että Jeesus ei ollut vielä joutunut ristille jalkoja pestessään?

• Anonyymi

Huomaatko että Jeesus ei ollut vielä joutunut ristille jalkoja pestessään?

Mutta anto syntejä anteeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta anto syntejä anteeksi

Tiedätkö mihin se perustuu.?

• Anonyymi

Tiedätkö mihin se perustuu.?

no ainakin dema esitti pahottelut ristinpuulla kun juutalaiset pisti jeesuksen esimiehelle sen synneistä et sillä oli tuplapaskafiilis sai tuplasti oikeastaan ei tehnyt mitään väärää ku varasti judehomoilta lainatun ja vähän muutakin ja autto köyhiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ainakin dema esitti pahottelut ristinpuulla kun juutalaiset pisti jeesuksen esimiehelle sen synneistä et sillä oli tuplapaskafiilis sai tuplasti oikeastaan ei tehnyt mitään väärää ku varasti judehomoilta lainatun ja vähän muutakin ja autto köyhiä

ristille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ristille

lainatun=mooseksen laintaulut

• Anonyymi kirjoitti:

Samma på finska! Tack så mycket!

• Anonyymi

Samma på finska! Tack så mycket!

Toinen, Demas, oli galilealainen majatalon pitäjä. Hän halveksi rikkaita mutta teki hyvää köyhille, jopa hautasi heitä, kuten Toobit. Hän oli tehnyt varkauksia juutalaisille, sillä hän varasti lain taulut Jerusalemista, ja riisui Kaifaan tyttären alastomaksi, sillä hän oli papittarena pyhäkössä, ja hän jopa vei pois sen salaisen talletuksen, jonka Salomo oli tallettanut kaikkein pyhimpään.
        Jeesus pidätettiin.Keskiviikkoaamuna, yhdeksännellä hetkellä, hänet tuotiin Kaifaan saliin, ja Hannas ja Kaifas kysyivät häneltä: ”Miksi veit lain pois?” Hän oli hiljaa. ”Miksi haluat tuhota Salomon temppelin?” Hän oli hiljaa.
        Illalla väkijoukko etsi Kaifaan tytärtä, polttaakseen hänet tulessa, koska laki oli varastettu, eivätkä he voineet viettää pääsiäistä. Mutta hän sanoi: ”Odottakaa vähän, lapseni, ja tuhotkaamme Jeesus, ja laki löytyy ja juhlaa vietetään.” Sitten Hannas ja Kaifas antoivat Juudakselle kultaa ja sanoivat: ”Sano, niin kuin sanoit aikaisemminkin, että Jeesus varasti lain.” Juudas suostui siihen, mutta sanoi: ”Kansan ei tule tietää, että te kerroitte minulle tämän, teidän täytyy antaa Jeesuksen mennä, ja minä ajan heitä takaa.” Niin he petollisesti päästivät Jeesuksen menemään

Torstaiaamuna Juudas meni pyhäkköön ja puhui kaikelle kansalle: ”Mitä annatte minulle, jos tuon teille lain tuhoajan ja profeettojen ryöstäjän?” He sanoivat: ”Kolmekymmentä kultarahaa.” Mutta he eivät tienneet, että hän puhui Jeesuksesta, sillä monet ajattelivat hänen olevan Jumalan Poika. Ja Juudas otti vastaan nuo kolmekymmentä rahaa. Neljännen ja viidennen hetken aikaan hän meni ulos ja löysi Jeesuksen kävelemästä kadulla. Iltaa tullessa hän hankki sotilasvartioston. Kun he menivät, Juudas sanoi: ”Kenelle minä annan suudelman, hänet ottakaa; hän on se, joka varasti lain ja profeetat.” Hän tuli Jeesuksen luokse ja suuteli häntä sanoen: ”Tervehdys, rabbi!” He veivät Jeesuksen Kaifaan luokse ja kuulustelivat häntä. ”Miksi teit tämän?” Mutta Hän ei vastannut mitään. Nikodeemus ja minä poistuimme tuosta ruttotautisten istunnosta, emme halunneet menehtyä synnintekijöiden neuvonpidossa.

Tuona yönä he tekivät paljon pahaa Jeesukselle, ja perjantaiaamuna he veivät Hänet Pilatukselle. Hänet tuomittiin ja ristiinnaulittiin niiden kahden ryövärin kanssa, Gestas vasemmalla ja Demas oikealla. Hän, joka oli vasemmalla, huudahti Jeesukselle: ”Katso, mitä pahaa minä olen maan päällä tehnyt, ja jos olisin tiennyt sinun olevan kuningas, olisin tappanut myös sinut. Miksi kutsut itseäsi Jumalan Pojaksi, etkä voi auttaa itseäsi tarpeen hetkellä? Tai kuinka et voi kutsua avuksesi ketään, joka rukoilee? Jos olet Kristus, astu alas ristiltä, että voisin uskoa sinuun. Mutta nyt minä katselen sinua, en ihmisenä, vaan kuin villipetona, joka on saatu kiinni, ja menehtyy minun kanssani.” Ja paljon muutakin hän puhui Jeesusta vastaan; sillä hän oli paholaisen ansassa. Mutta Demas, oikealla puolella, nähden Jeesuksen taivaallisen armon, alkoi huutaa näin: ”Minä tunnen sinut, Jeesus Kristus, että sinä olet Jumalan Poika. Minä näen, kuinka sinua, Kristus, palvovat kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta enkeliä; anna ne minun syntini anteeksi, joita olen tehnyt; älä salli tähtien astua tuomiolle kanssani, tai kuun, kun sinä tuomitset kaiken maailman; sillä yöllä minä toteutin pahat suunnitelmani. älä nosta aurinkoa, joka nyt on sinun tähtesi pimentynyt, kertomaan sydämeni pahuutta, sillä en voi sinulle antaa mitään lahjaa syntieni korvaukseksi. Jo saapuu kuolema minulle, syntieni tähden, mutta anteeksiantamus kuuluu sinulle; pelasta minut, kaikkeuden Herra, kauhistuttavalta tuomioltasi, älä anna vihollisella valtaa nielaista minua, ja olla sieluni perijä, kuten hänellä, joka riippuu vasemmalla, sillä minä näen, kuinka paholainen ottaa hänen sielunsa riemuiten, ja hänen lihansa katoaa pois. äläkä käske minua poistumaan siihen juutalaisten osaan, sillä minä näen Mooseksen ja patriarkkojen itkevän, ja paholaisen iloitsevan heistä. Sen tähden, ennen kuin henkeni täältä lähtee pois, käske oi Herra, että syntini vedettäisiin juurineen pois, ja muista minua syntistä valtakunnassasi, kun istut sillä Korkeimman suurella valtaistuimella ja tulet tuomitsemaan Israelin kahtatoista heimoa; sillä sinä olet valmistanut suuren rangaistuksen maailmallesi sinun tähtesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen, Demas, oli galilealainen majatalon pitäjä. Hän halveksi rikkaita mutta teki hyvää köyhille, jopa hautasi heitä, kuten Toobit. Hän oli tehnyt varkauksia juutalaisille, sillä hän varasti lain taulut Jerusalemista, ja riisui Kaifaan tyttären alastomaksi, sillä hän oli papittarena pyhäkössä, ja hän jopa vei pois sen salaisen talletuksen, jonka Salomo oli tallettanut kaikkein pyhimpään.
        Jeesus pidätettiin.Keskiviikkoaamuna, yhdeksännellä hetkellä, hänet tuotiin Kaifaan saliin, ja Hannas ja Kaifas kysyivät häneltä: ”Miksi veit lain pois?” Hän oli hiljaa. ”Miksi haluat tuhota Salomon temppelin?” Hän oli hiljaa.
        Illalla väkijoukko etsi Kaifaan tytärtä, polttaakseen hänet tulessa, koska laki oli varastettu, eivätkä he voineet viettää pääsiäistä. Mutta hän sanoi: ”Odottakaa vähän, lapseni, ja tuhotkaamme Jeesus, ja laki löytyy ja juhlaa vietetään.” Sitten Hannas ja Kaifas antoivat Juudakselle kultaa ja sanoivat: ”Sano, niin kuin sanoit aikaisemminkin, että Jeesus varasti lain.” Juudas suostui siihen, mutta sanoi: ”Kansan ei tule tietää, että te kerroitte minulle tämän, teidän täytyy antaa Jeesuksen mennä, ja minä ajan heitä takaa.” Niin he petollisesti päästivät Jeesuksen menemään

Torstaiaamuna Juudas meni pyhäkköön ja puhui kaikelle kansalle: ”Mitä annatte minulle, jos tuon teille lain tuhoajan ja profeettojen ryöstäjän?” He sanoivat: ”Kolmekymmentä kultarahaa.” Mutta he eivät tienneet, että hän puhui Jeesuksesta, sillä monet ajattelivat hänen olevan Jumalan Poika. Ja Juudas otti vastaan nuo kolmekymmentä rahaa. Neljännen ja viidennen hetken aikaan hän meni ulos ja löysi Jeesuksen kävelemästä kadulla. Iltaa tullessa hän hankki sotilasvartioston. Kun he menivät, Juudas sanoi: ”Kenelle minä annan suudelman, hänet ottakaa; hän on se, joka varasti lain ja profeetat.” Hän tuli Jeesuksen luokse ja suuteli häntä sanoen: ”Tervehdys, rabbi!” He veivät Jeesuksen Kaifaan luokse ja kuulustelivat häntä. ”Miksi teit tämän?” Mutta Hän ei vastannut mitään. Nikodeemus ja minä poistuimme tuosta ruttotautisten istunnosta, emme halunneet menehtyä synnintekijöiden neuvonpidossa.

Tuona yönä he tekivät paljon pahaa Jeesukselle, ja perjantaiaamuna he veivät Hänet Pilatukselle. Hänet tuomittiin ja ristiinnaulittiin niiden kahden ryövärin kanssa, Gestas vasemmalla ja Demas oikealla. Hän, joka oli vasemmalla, huudahti Jeesukselle: ”Katso, mitä pahaa minä olen maan päällä tehnyt, ja jos olisin tiennyt sinun olevan kuningas, olisin tappanut myös sinut. Miksi kutsut itseäsi Jumalan Pojaksi, etkä voi auttaa itseäsi tarpeen hetkellä? Tai kuinka et voi kutsua avuksesi ketään, joka rukoilee? Jos olet Kristus, astu alas ristiltä, että voisin uskoa sinuun. Mutta nyt minä katselen sinua, en ihmisenä, vaan kuin villipetona, joka on saatu kiinni, ja menehtyy minun kanssani.” Ja paljon muutakin hän puhui Jeesusta vastaan; sillä hän oli paholaisen ansassa. Mutta Demas, oikealla puolella, nähden Jeesuksen taivaallisen armon, alkoi huutaa näin: ”Minä tunnen sinut, Jeesus Kristus, että sinä olet Jumalan Poika. Minä näen, kuinka sinua, Kristus, palvovat kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta enkeliä; anna ne minun syntini anteeksi, joita olen tehnyt; älä salli tähtien astua tuomiolle kanssani, tai kuun, kun sinä tuomitset kaiken maailman; sillä yöllä minä toteutin pahat suunnitelmani. älä nosta aurinkoa, joka nyt on sinun tähtesi pimentynyt, kertomaan sydämeni pahuutta, sillä en voi sinulle antaa mitään lahjaa syntieni korvaukseksi. Jo saapuu kuolema minulle, syntieni tähden, mutta anteeksiantamus kuuluu sinulle; pelasta minut, kaikkeuden Herra, kauhistuttavalta tuomioltasi, älä anna vihollisella valtaa nielaista minua, ja olla sieluni perijä, kuten hänellä, joka riippuu vasemmalla, sillä minä näen, kuinka paholainen ottaa hänen sielunsa riemuiten, ja hänen lihansa katoaa pois. äläkä käske minua poistumaan siihen juutalaisten osaan, sillä minä näen Mooseksen ja patriarkkojen itkevän, ja paholaisen iloitsevan heistä. Sen tähden, ennen kuin henkeni täältä lähtee pois, käske oi Herra, että syntini vedettäisiin juurineen pois, ja muista minua syntistä valtakunnassasi, kun istut sillä Korkeimman suurella valtaistuimella ja tulet tuomitsemaan Israelin kahtatoista heimoa; sillä sinä olet valmistanut suuren rangaistuksen maailmallesi sinun tähtesi.

Ja kun tuo varas oli niin sanonut, Jeesus sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti, minä sanon sinulle, Demas, että tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa; mutta valtakunnan lapset, Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin ja Mooseksen lapset heitetään kauimmaiseen pimeyteen, siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Mutta sinä ainoastaan saat olla paratiisissa toiseen tulemukseeni saakka, kun minä tulen tuomitsemaan ne, jotka eivät ole tunnustaneet minun nimeäni.” Ja hän sanoi tuolle varkaalle: ”Mene ja sano kerubeille ja niille valloille, siitä liekehtivästä miekasta, joka vartioi puutarhaa siitä lähtien, kun Adam, ensimmäiseksi luotu, rikkoi, eikä pitänyt minun käskyäni, ja minä heitin hänet sieltä ulos – mutta yksikään aikaisemmista ihmisistä ei näe paratiisia ennen kuin minä tulen tuomitsemaan elävät ja kuolleet.” Ja hän kirjoitti näin: ”Jeesus Kristus, Jumalan Poika, joka tuli alas taivaan korkeuksista, joka sai alkunsa näkymättömästä Isästä, ja tuli alas maailmaan lihaksi ja ristiin naulittavaksi, että pelastaisin Adamin, jonka minä muotoilin, minun voimieni alla ovat ne arkkienkelit, jotka vartioivat paratiisia, minun Isäni palvelijat: Minä tahdon ja käsken, että hän, joka on ristiin naulittu kanssani, saa astua sisään, ottaa vastaan hyvityksen synneistään minun tähteni, ja hänet vaatetettakoon turmeltumattomalla ruumiilla astuakseen paratiisiin, ja hän saa olla siellä, missä kukaan muu ihminen ei voi olla.” Ja kun tämä oli sanottu, Jeesus antoi henkensä perjantaina, yhdeksännellä hetkellä. Ja oli pimeys yli kaiken maan, ja suuri maanjäristys, niin että pyhäkkökin sortui, temppelin esirippu repesi.

• Anonyymi

hei pamfletti-kostori miten tullaan jeesukseen?

• Anonyymi

Meneekö lestapojat helvettiin? Pelastuuko vähemmistö pojista jotka katsoo että likaisesti hankittu maallinen rikkaus vie helvettiin? Voisiko tosi lervat antaa tähän vastauksen?

• Saamani palautteesta päätellen, vl-liikkeen suurin ongelma on ,että heitä johtaa ihmiset, joilta ovat muumit ovatkaranneet laaksosta, -jos niitä siellä on ollutkaan.

On fiksuja velluja jotka tajuavat Jeesuksen Kuninkuusravit ja uskon, joka kohdistuu Häneen. Mutta vainon, (joka tulee vl-valtaa pitäviltä)
      pelossa he eivät uskalla ilmoittaa uskosta Jeesukseen=Lahjavanhurskauteen.

SRK-poppoossa vallitsee siis proletariaatin diktatuuri kuin sosialismissa. Ei niin että SRK proletaareilta puuttuisi rahaa,ei, vaan heiltä puuttuu ymmärrys ja nöyryys. SRK proletaarit ajavat C-malli Mersuilla ja uusilla sellaisilla! On aina tragedia kun tyhmimmät hallitsevat itseään viisaampia!

• Hassunhauskoj sanoja kirjoittaa tämä masiina 😅

Kirjoitin Jeesuksen kuninkuudesta, ja kone oli laittanut Kuninkuusravit 😆 kiireellä ei pitäisi kirjoittaa!

• Anonyymi

Hassunhauskoj sanoja kirjoittaa tämä masiina 😅

Kirjoitin Jeesuksen kuninkuudesta, ja kone oli laittanut Kuninkuusravit 😆 kiireellä ei pitäisi kirjoittaa!

Olet saalem hauska tyyppi

• Anonyymi kirjoitti:

Olet saalem hauska tyyppi

Jaa-a, millä mielellä tuon sanoit? Jos Totuus on sinulle vain hauskaa niin niin . .

• Anonyymi

Jaa-a, millä mielellä tuon sanoit? Jos Totuus on sinulle vain hauskaa niin niin . .

niin no olet epäuskoinen jaa-a miten pitää suhtautua sanon vain terve ei voi tervehtiä jumalan terveellä ennenkuin usko on kirkas ja olet päässyt tähän valtakuntaan ja saanut jeesuksen itsellesi saanut lika tahrat puhdistettua omasta tunnosta priiskoitetulla armon verellä

• Anonyymi

Hassunhauskoj sanoja kirjoittaa tämä masiina 😅

Tais demonit kuiskata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin no olet epäuskoinen jaa-a miten pitää suhtautua sanon vain terve ei voi tervehtiä jumalan terveellä ennenkuin usko on kirkas ja olet päässyt tähän valtakuntaan ja saanut jeesuksen itsellesi saanut lika tahrat puhdistettua omasta tunnosta priiskoitetulla armon verellä

Käyppäs tutkituttaan pääsi. Kun et asian kanssa aikaile voit saada parannuksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tais demonit kuiskata.

Entä jos sinä oletkin se kuiskiva demoni?

• Anonyymi kirjoitti:

Voit olla tosissasi tai olet sarkastinen, mutta seuroissa olet ollut paljon. Käytäpä yhtä paljon aikaasi omakohtaisen Raamatun tutkisteluun, niin huomaat että seuroissa kuultu on täyttä valhetta!

Siinä on yksi pääsyistä miksi vellu ei voi lukea Raamattua,-Totuus iskee niin lujaa vasten. Kirjoitan omasta kokemuksestani myös, vl-mielellä Raamatun lukeminen ja eritoten Uuden Tetamentin lukeminen on silkkaa tuskaa!

• Anonyymi

Voit olla tosissasi tai olet sarkastinen, mutta seuroissa olet ollut paljon. Käytäpä yhtä paljon aikaasi omakohtaisen Raamatun tutkisteluun, niin huomaat että seuroissa kuultu on täyttä valhetta!

Siinä on yksi pääsyistä miksi vellu ei voi lukea Raamattua,-Totuus iskee niin lujaa vasten. Kirjoitan omasta kokemuksestani myös, vl-mielellä Raamatun lukeminen ja eritoten Uuden Tetamentin lukeminen on silkkaa tuskaa!

haluan mielummin laulaa ja rahaa en tykkää lukemisesta kynä ja paperi on paholaisen keksintö

• Anonyymi

Vastaus oli tarkoitettu lervalle

• Anonyymi

Sairaita parantakaat, spitalisia puhdistakaat, kuolleita herättäkäät, perkeleitä ajakaat ulos. Lahjaksi te saitte, niin myös lahjaksi antakaat.

Niin Pietari sanoi: Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy.

Tuossa yksi tärkeä näkökulma lahjaan. Sen saa sellaiselta jolla on.

• Anonyymi

Älä luota lestaan,älä yhtään. Selvitä aina oletko tekemisessä lestan kanssa kun kyseessä on jollain muotoa raha.

• Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

Olisi hyvä tietää kun asioitaan yrityksen tai palveluntarjoajan kanssa minkälainen suhde tällä on lestatiolaisuuteen.

• Anonyymi

Sinun rintasi ovat kuin kaksi nuorta peuraa, kuin gasellin kaksoiset, jotka käyvät laitumella liljain keskellä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe