Jumala ei ole joo joo -mies

Anonyymi-ap

Usein sitä kuunnellaan, joka painokkaimmin lausuu. Jumala tietää sydämen ajatukset, niin hyvät kuin pahatkin. Jumala on vanhurskas kostaja. Kaikki eivät pääse taivaaseen. Hurskautta näyttelevät eivät pääse kunniaan.

19

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

""Jumala tietää sydämen ajatukset, niin hyvät kuin pahatkin.""

• Anonyymi

"Jeesus, Daavidin Poika, armahda minua!"

• Anonyymi

Jumala ompi linnamme ja Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan.

• Anonyymi

Jumala antoi herrasuskovaisille taidon valehdella ja surutta kun on tarvis.

• Anonyymi

Älä Jumalaa syytä, epärehellisyys on saatanan tekemään työtä. Ihmisten pitää valita, kumpaa palvelevat.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä Jumalaa syytä, epärehellisyys on saatanan tekemään työtä. Ihmisten pitää valita, kumpaa palvelevat.

Amen.

• Miksi Jumalan, joka ei ole meistä vastuussa nyt, kostaisi? Toisaalta Uutinen Sinulle,
      Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Oletko kuullut tästä?

Mistä tempasit sanan Vahurskas kostaja, se ei esinnyt Raamatussa, miten sitten RY;ssä, kerro siitäkin.

Kukaan Ihminen ei pääse taivaaseen, onko sekin sinulta hukassa,

Lue Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

Muista vastata.

• Anonyymi

Valehteliko Jeesus?
        Joh. 14:3
        Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.alehteliko Jeesus?

• Anonyymi kirjoitti:

Valehteliko Jeesus?
        Joh. 14:3
        Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.alehteliko Jeesus?

Ei, mutta tärkeämpää on se, mitä sinä sen koet sisällään pitävän.

Laita se esille, ellet, niin minä laitan.

Huomioi se, että jakeessa on kolme ulottuvuuta, niin saame sanomaa muillekkin.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei, mutta tärkeämpää on se, mitä sinä sen koet sisällään pitävän.

Laita se esille, ellet, niin minä laitan.

Huomioi se, että jakeessa on kolme ulottuvuuta, niin saame sanomaa muillekkin.

En halua, että levität vääristeltyä sanomaasi kellekään.

• Anonyymi kirjoitti:

En halua, että levität vääristeltyä sanomaasi kellekään.

Lue tarkemmin; -vääristeltyä sanomaasi kellekään?

Uupukohan sinulta jotain, koska minä vastasin kysymykseesi, joten kommentoi omaani, joka on raamattu, ei kuulopuheita.

• Anonyymi

Mä sain rikkautta tietoo ja puhetaitoo. Sen jälkeen oon ollut vähän sekaisin onnesta. Kostaja hän on. Aika rankka sellanen mutta mä sanon hälle edelleen, kerranhan täälä vaan eletään vaikka se ei pidä paikkansa. Sen tiedän että tää elämä on mun viimeinen, omasta päätöksestä.

• Anonyymi

.. Sain niin paljon tietoa hetkessä ja enempää en tarvii. Kaikki tarvittava tieto on jo minussa. Opettelen vielä käyttämään sitä. Rakkaus Jumalaan on mun rikkaus ja puhe on hyvällä mallilla.

• Anonyymi

Lestatiolaiset miehet valehtelee niin paljon että eivät kelpaa edes helvettiin. Mistä näille vilpin tekijöille löytyy sijaa?

• Anonyymi

Mitä härskimmin valehtelet, menee helpommin läpi.

• Anonyymi

Pahan valta kasvaa ympärillä, vahvista ääni toisen maailman.

• Anonyymi

Psalmi 94

• Anonyymi

Jos kuitenkin joltakulta teistä puuttuu viisautta, pyytäköön sitä Jumalalta. Hän on saava pyytämänsä, sillä Jumala antaa auliisti kaikille, ketään soimaamatta.

• Anonyymi

Jumala auta ja armahda meitä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2980
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1706
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1587
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1401
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      403
      1400
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1119
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1067
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      334
      908
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      258
      875
    Aihe