Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta+mitä+Hän+sen+jälkeen+sanoi,+tuo+ele+oli+vain+esikuva+liikkuvasta+Hengestä?
Lähes+heti+Jeesus+sanoi;+-Älkää+poistuko+kaupungista,+ennekuin+saatte+Pyhän+Hengen,+ja+se+tuli+vasta+helluntaina.
Mutta+vielä,+missä+se+on+Raamatussa,+-+ihminen+antaa+toiselle+synnit+anteeksi+ja+menee+Jeesuksen+päälle?
23.05.2021 12:23
Haluan+vastausta,+jota+olen+kysynyt+ainakin+100+kertaa;+-+Kuka+Raamatussa+antoi+toiselle+ihmiselle+synnit+anteeksi?
Onko+siihen+niin+vaikea+vastata?
23.05.2021 12:13
Etkö+kykene+kommentoimaan+asiaa?
23.05.2021 09:13
Ensin+pitää+selvittää+se,+saarnasiko+joku+synnit+anteeksi+Raamatussa?
Vastaus+on+selvä,+mutta+syntien+aneeksi+antamasta+kylläkin.
Näin+sanoo+Teidän+biblianne;+Luuk.+24:47+Ja+saarnattaman+hänen+nimeensä+parannusta+ja+syntein+anteeksi+antamusta+kaikissa+kansoissa,+ruveten+Jerusalemista.
Ap.+t.+5:31+Sen+on+Jumala+korottanut+oikialle+kädellensä+Päämieheksi+ja+Vapahtajaksi,+antamaan+Israelille+parannusta+ja+syntein+anteeksi+antamusta.
23.05.2021 09:11
Pantiinko+se+Sinun+mukaan+Raamattuun?
23.05.2021 09:04
Miksi+et+katso+Raamattua?
Panen+sen+nyt+näkyviin,+ehkä+Sinullakin+on+mahdollisuus.
Tervehdys+jokaiselle+pyhälle+Kristuksessa+Jeesuksessa.+(Fil+4:21)+Tervehdys…+Jumalan+seurakunnalle,+Kristuksessa+Jeesuksessa+pyhitetyille+(1+Kor+1:2).
Mutta+hänestä+on+teidän+olemisenne+Kristuksessa+Jeesuksessa,+joka+on+tullut+meille+viisaudeksi+Jumalalta+ja+vanhurskaudeksi+ja+pyhitykseksi+ja+lunastukseksi+(1+Kor+1:30)
Mutta+te+olette+”valittu+suku,+kuninkaallinen+papisto,+pyhä+heimo,+omaisuuskansa,+julistaaksenne+sen+jaloja+tekoja”,+joka+on+pimeydestä+kutsunut+teidät+ihmeelliseen+valkeuteensa+(1+Piet+2:9)
22.05.2021 18:37
Niin,+Jeesus+nostaa+mieltä+ja+ne,+jotka+eivät+uskalla,+niin+heillä+ei+ole+rohkeutta+antaa+lausuntoa,+koska+usko+on+lapsen+kengissä,+eikä+Henki+ole+voidellut.
Ei+sellaisen+julistaminen+onnistu,+mitä+ei+pidä+kaikkivaltiaana,+Meille+se+on+ilo+sekä+tehtävä,+kuten+Jeesus+itse+sanoo.
Tapasin+pitkästä+aikaa+erään+SRK;N+aktiivin,+joka+oli+ollut+Etelä+Suomessa+ja+juotiin+kahvia+ja+kysyin+Häneltä+uskonsa+agendaa,+Hän+sanoi,+että+se+on+niin+henkilökohtainen+asia,+ettei+sitä+annata+kehuskella.
Kysyin,+mitä+Hän+sanoo+siihen,+mitä+Jeesus+sanoi;+joka+tunnustaa+minut+ihmisille,+minä+tunnustan+Hänet+idälleni,+niin+siihen+Heikki+sanoi,+että+usko+Jumalaan+on+riittävä.`
Siirryttiin+muihin+kysymyksiin.+
Me+Jeesuksen+Pyhittämät+emme+ole+ulkokullattua,+Hän+asuu+meidän+keskiössä,+sydämessämme.
Jos+ei+ole+Jeesusta,+ei+ole+Jumalaakaan.+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
22.05.2021 18:33
Vieläkin+unohtui,+-+mainitse+ihminen+joka+niitä+syntejä+saarnaili+toiselle+ihmiselle.
Jätä+nuo+ruusu.+kirjoitukset+pois.
22.05.2021 17:50
Eikö+ole+hupaista,+että+kirjoituksesi+on+varmaan+alle+7+vuotiaan++kirjoitusta,+jossa+ei+kerrota,+missä+vaiheessa+Pietu+saarnaili+syntejä+ko.+perhekunnalle+anteeksi?
22.05.2021 17:48
Kirkkoja+on+huomattavasti+useampia,+rukoushuone+jonka+jäsenet+ovat+Jeesuksen+seuraajia,+käyttävät+ja+voivat+käyttää+kirkko+nimeä,+kuten+Helluntaikirkko,+Jesuksen+luvalla.
Matt.+16:18+Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.
Kirkon+toiminnasta+vastaa+Pyhä+seurakunta.
22.05.2021 17:44
Jäi+kirjoittamatta.+-+Kerro+yksikin+kohta,+missä+olen+väärentänyt+Raamattua,+puhuessani+tai+kirjoittaessani.
21.05.2021 19:21
Ensinnäkin,+minä+en+ole+sinulle+mikään+Jussi.
Kuka+halveksii+mitäkin,+minulle+se+ei+ole+mikään+vaiva,+mutta+saivarteluun+en+syyllisty.
Ihminen,+joka+ei+uskalla+kertoa+olevansa+Jeesuksen+omia,+ei+ole+sitä+myöskään+tuomiolla+ja+Hänen+antamaa+Pyhyyttä+ei+kristitty+voi+halventaa.
1.+Piet.+1:16+Sillä+kirjoitettu+on:+"Olkaa+pyhät,+sillä+minä+olen+pyhä".
Miksi+minä+sitä+häpeäisin.
Millä+kompetenssilla+mittaat+minun+Raamatun+käyttöäni.+Aika+pakanallinen+syytös.
21.05.2021 19:20
Laitoin+vain+sen,+mitä+Raamattu+opettaa.
Minulle+10+mizvaa+ei+ole+käskyjä,+vaan+hyviä+elämän+ohjeita.
Kutenkin+UT+selkeästi+kertoo+Jeesuksen+sanoin,+että+VT+päättyy+Johannekseen.
Matt.+11:13+Sillä+kaikki+profeetat+ja+laki+ovat+ennustaneet+Johannekseen+asti;
Luuk.+16:16+Laki+ja+profeetat+olivat+Johannekseen+asti;+siitä+lähtien+julistetaan+Jumalan+valtakuntaa,+ja+jokainen+tunkeutuu+sinne+väkisin.
Tämä+on+monelle+vaikea+paikka,+kuten+minullekin.
21.05.2021 19:12
Miksi+otit+esille+10+käskyä,+niitä+on+yhteensä+618+mizvaa,+minulla+on+kristittynä+vain+yksi+käsky;+Joh.+13:34+Minä+annan+teille+uuden+käskyn:+rakastakaa+toisianne!+Niin+kuin+minä+olen+rakastanut+teitä,+rakastakaa+tekin+toinen+toistanne.
Joka+taas+menee+yhdenkään+VT;n+käskyn+taakse,+tulee+aika+raskas+taakka.+Jaak.+2:10+
Sillä+joka+pitää+koko+lain,+mutta+rikkoo+yhtä+kohtaa+vastaan,+se+on+syypää+kaikissa+kohdin.
Kannattaa+palvoa+Jeesusta,+että+löytää+Jumalan,+suoraa+yhteyttä+ei+ole.
21.05.2021 17:21
Miksi+kutsutte+itseänne+kristityksi,+tuntematta+edes+Messiasta,+sitä+kristityt+seuraavat+ja+Henki+kirkastaa+lisää+Häntä.
Opetelkaa+seuraamaan+Kristusta,+on+myös+jonkinlainen+mahdollisuus+periä+Iankaikkinen+elämä,¨.
Onko+outo+kehotus+Jeesukselta;+Matt+28;16+Ja+ne+yksitoista+opetuslasta+vaelsivat+Galileaan+sille+vuorelle,+jonne+Jeesus+oli+käskenyt+heidän+mennä.
17+Ja+kun+he+näkivät+hänet,+niin+he+kumartaen+rukoilivat+häntä,+mutta+muutamat+epäilivät.
18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+MITÄ+MINÄ+OLEN+KÄSKENY+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
Miksi+te+haette+muita+tahoja+seuraamaan?
Tällaisia+ihmisiä+ei+ole+pelastettujen+joukossa;+Matt+11;27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.+
Siinä+toisessa+jonossa+on+turha+enää+huudella+vaikka+kuinka+paljon;+-Jeesuksen+nimessä.
Toisessa+Jonossa+ihmiset+ovat+jo+Jeesuksessa+ja+Pyhiä.
21.05.2021 17:15
Se+on+ihmisestä+kiinni,+uskaltaako+kertoa+kaduilla,+kuten+vapaat+suunnat,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias+Kuningas,+Herra.
Et+varmasti,+sillä+koko+jenginne+ei+siihen+pysty.
Mutta+tuo+kompastuskivi,+Jeesus,+se+on+teille+juuri+kompastuskivi,+ette+elä+Hänessä.+Se+on+myös+juutalaisille,+sekä+Pohjoisen+Israelille+sama+kompastuskivi,+vain+pieni+joukko+heistä+on,+kuten+minä+Messiaanisia.
Mutta+hieman+outo+termi,+paitsi+Sinulta,+puolijuutalainen?+Kerrotko+mitä+se+pitää+sisällään,+muuta+kun+periaatteessa+antisemitismiä.
21.05.2021 17:01
Missä+on+Raamatussa+tähän+asiaan+Jumalan+armo?+Voitko+näyttää+paikaan.
Jeesus+sanoo+asian+suoraan;+Mark.+9:42+"Mutta+jos+joku+johdattaa+lankeemukseen+yhdenkin+näistä+vähäisistä,+jotka+uskovat+minuun,+hänelle+olisi+parempi,+että+hänet+heitettäisiin+mereen+myllynkivi+kaulassa.+
Miten+Veikko+Vihelän+gase,+nain+14+omaa,+sekä+lasten+lapsiaan+vuosikymmen,+ja+kun+Oikeuden+puheenjohtaja+sekä+syyttäjä+oli+Vellu,+sai+vain+70+pv+ehdollista???+Kun+lapset+olivat+pukeutuneet+niin+hemaisevasti?
Onko+tämä+jokin+seurakunta,+ei,+se+on+Juntusenkin+töppäilyjen+vuoksi+hyvin+saastainen+lahko,+jolle+sopisi+myllynkivi+kaulaan,+ko.+asiassa.
Valitan.+Asia+ei+ole+minun+keksimä,+vaan+Jeesuksen+tuomio.
21.05.2021 12:13
Voin+kertoa+Sinulle,+että+minulle+juutalaisena+ja+myös+sen+kasvatuksen+omaamana+tiedän+Jumalan+sanasta+enemmän+mitä+Sinä.
Ekumenia+ei+ole+tuore,+sen+määritteli+Jeesus+Joh.+17:11+"Minä+en+enää+ole+maailmassa,+mutta+he+jäävät+maailmaan,+kun+tulen+luoksesi.+Pyhä+Isä,+suojele+heitä+nimesi+voimalla,+sen+nimen,+jonka+olet+minulle+antanut,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.
Joh.+17:21+Minä+rukoilen,+että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niin+kuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa.+Niin+tulee+heidänkin+olla+yhtä+meidän+kanssamme,+jotta+maailma+uskoisi+sinun+lähettäneen+minut.+
Joh.+17:22+"Sen+kirkkauden,+jonka+sinä+olet+antanut+minulle,+olen+minä+antanut+heille,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.
21.05.2021 12:02
Jäi+kesken;+Huomioitko+sen,+että+ryhmälle,+jolle+tehtävä+annettiin+puhutaan+-+Jolle+te+annatte+synnit
Oletko+sinä+ja+vellut+siinä+porukassa?
21.05.2021 11:55
Lisää+myös+se,+jossa+joku+antoi+toiselle+Israelissa+synnit+anteeksi?
Laita+nimi+ja+kohta+Raamatussa.
21.05.2021 11:53
458 / 497