Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9932

1. Juuri+asiaan+vastasin.
  2. Katsot+juuri+peiliin,+jossa+on+hopea+raamit.
  3. Käytän+nimitystä+Kolmiyhteys,+sen+käytännöllisyyden+vuoksi.He+ovat+eri+persoonia,+mutta+yhtä.Jeesushan+itse+sanoo+alkutekstin+mukaan;+Joh+10;30.+Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.Uudessa+Israelissahan+tämä+kolmikko+on+ylin+Hallintoelin,+toisena+Hallinolelimenä+toimii+Israelin+24+Pyhää,+ja+toimeenpanevana+elimenä+ne+valitut+144+tuhatta.Uusi+Paratiisi+on+yhteisö,+jolla+on+olemassa+Hallinto,+mutta+ei+sotavoimia,+koska+muuta+ei+jää+Universumiin+mihinkään.Tuosta+Gideonin+voitosta+voisi+kirjoittaa+vaikka+kirjan,+niin+erikoinen+se+oli.+Hän+sai+Herralta+sanan,+että+ajaa+tuleva+vihollisjoukko+pois+ja+turmioon.+Luvussa+7+kuvataan+Gideonin+voitto+midianilaisista,+Siihen+sisältyy+kristitylle+paljon+symboliikkaa+ja+uskon+rohkaisua:Ensiksikin:+”Ei+sotaväellä+eikä+voimalla,+vaan+minun+Hengelläni,+sanoo+Herra+Sebaot,+Sak.+4:6.”+Siksi+Gideonin+oli+karsittava+32+000+miehen+joukko+300:ksi.+Ensiksi+poistettiin+22+000+pelkuria+(n.+70+%)+Mooseksen+lain+mukaisesti.+Lopuista+valittiin+vain+300+”KÄDESTÄÄN+vettä+latkijaa,”+mikä+kuvaa+sellaisia+uskovia,+jotka+ovat+ammentaneet+itse+Jumalan+Sanaa+henkeensä+niin,+että+heillä+on+uskon+Sana+suussaan+ja+sydämessään,+Room.+10:8.Kuuluin+aikanani+Gideon+veljestöön,+joka+jakaa+Raamattuja,+siksi+tutkin+taustat.+Gideon+järjestön+symbooli+on+saviruukku,+jonka+sisällä+kynttilä.+Taistelussa+kun+vihollinen+pimeällä+tuli+lähteelle,+he+löivät+ruukun+rikko+ja+osa+soitti+voimakasta+musiikkia,+kun+heviä,+jollan+vihollinen+meni+paniikkiin+ja+Jumala+vielä+antoi+tulla+oman+apunsa.Saattaa+olla,+että+ne+kuumat+kivet+on+vihollisen+pelon+aiheuttajat,+300+valoa+yks´kaks´+pimeässä+yössä,+mutta+pääasia+oli+voitto+ja+se,+ettei+Jumala+jätä+omiaan+koskaan+turvattomaksi.+Tämä+tuli+mieleen.
  4. Kerrotko+enemmän?
  5. 469 / 497