Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9498
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmettelette,+miksi+porukkanne+harventuu,+jota+se+on+tehnyt+jo+kymmenkunta+vuotta,+mutta+nyt+invaasio+joka+Kristuksen+seuraajien+seurakuntiin,+tai+kokonaan+ulos,+vetämään+henkeä+kyttäämisen+kurimuksesta.
Onko+Vellu+johto+miettinyt+sitä,+miksi+muut+seurakunnat+pääsääntöisesti+kasvavat.+Vapaissa+suunnissa+kastetaan+Jeesuksen+uusia+ihmisiä+kuukusittain+lukemattomia,+ja+muissa+”alemmissa”+Vl+seurakunnissa+ei+ole+samoja+ongelmia+ollenkaan.
Ihmettelette,+että+pahan+puhuminen+verottaa+teitä?+Ei+vaan+omat+pahat+tekonne+ovat+niin+voimakkaat+ja+kun+siihen+lisätään+pakanallinen+ihmisoppi,+niin+sietoraja+alkaa+tulla+kohta+hyvin+totaalisesti+täyteen,+ja+puhujat+jäävät+tyystin+yksin.
Mikä+on+olemuksena+suhteutettu+vaikka+Pelastusarmeijaan,+lähes+kaikki+heitä+ihailee,+mutta+Heillä+onkin+Raamattu,+jonka+mukaan+eletään+ja+opetetaan.
Kokeilkaa+parannusta+vaikka+niin,+että+hyväksytte+jo+kokeiltua+Raamattu-+tunti+kokonaisuutta,+ja+ottakaa+esittelijäksi+joku+ulkopuolinen+Kristitty.
Sehän+kaatui+viimeksi+johdon+vuoksi+”jeesusteluun”,+piti+lopettaa,+kin+se+olisi+ollut+kuulemma+SRK;n+läpi+katsomista?
Eli+ihmisuskosta?+Hui.+Tehkää+parannus+Jeesukseen.
18.02.2021 20:35
Jäi+sanomatta,+että+kuulin+tämän+eilen+iltana+VL+nuorilta.
18.02.2021 18:23
Me+ei+kuule+tuollaiseen+lahkoon+jäädä,+se+on+porukassa+päätetty.
18.02.2021 18:23
Liian+pakanallista+Kristityn+luettavaksi.
18.02.2021 18:00
Ymmärryksessäni+ei+ole+vikaa,+mutta+tyhmyyteen+on+vaikea+vastata+niin,+että+sen+ymmärtää+koko+Palsta,+mutta+kaikella+kunnioituksella,+Oletkohan+oikealla+Palstalla,+jossa+keskusteluihin+sisältyy+Kaikkivaltias+Kristus.+Kokeile+enssin+ottaa+Häneen+yhteyttä.
Olet+todella+palstan+epävaimpia+ihmisä.
18.02.2021 08:29
Mihin+vastasit?
18.02.2021 08:06
Suomen+suurin+pelle+saarna+hommissa.
18.02.2021 07:28
Tuula.+Sillä+ei+pelastu,+että+on+synnit+anteeksi,+vaan+sillä,+että+uskoo,+että+Jeesus+on+luvattu+messias+ja+kaikkivaltias+Jumala.
18.02.2021 07:22
Hyvä+kannanotto,+mutta+yksi+virhe.
>>>Jumala+on+ollut+aina+maan+päällä,+niin+nytkin***+Jumala+lähti+pois+maan+päältä+syntiinlankeemuksen+jälkeen,+ylös+Taivaisiin.
Eikä+ole+sen+koommin+täällä+ollut,+mutta+tulee+tuomaan+Paratiisinsa+Israeliin,+josta+Ilm+21:+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
Toisaalta+toinen+jumal-+Persoona+Jeesus+oli+täällä+30+vuotta,+ja+vaikuttaa+vieläkin+saamallaan+kaikella+vallalla,+jota+Pyhä+Henki+joka+tuli+40;n+päivän+päästä+kirkastamaan+juuri+Häntä,+Jeesusta.
Jumala+lepää+nyt.
18.02.2021 07:21
Ei+ihan;
Luuk.+12:8+Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+myös+Ihmisen+Poika+tunnustaa+Jumalan+enkelien+edessä.
Ja+ilman+Jeesusta+ei+ole+ihmisellä+myöskään+Jumalaa;
1.+Joh.+4:2+Tästä+te+tunnette+Jumalan+Hengen:+jokainen+henki,+joka+tunnustaa+Jeesuksen+Kristuksen+ihmiseksi,+lihaan+tulleeksi,+on+Jumalasta.+
Jeesusta+pitää+julistaa,+käytännössä+tulee+olla+"jeesustelia".
18.02.2021 07:12
Armahdettujen+joukko?
Missä+se+kerrotaan+Raamatussa+ja+jos+armoa+olisi,+ei+kenekään+tarvitsisi+etsiä+Jeesus+ja+tehdä+teko;+-+Joja+on+parannus,+jossa+lupaa+lähetä+seuraamaan+Häntä.
Ilman+tekoja+usko+on+turhaa+ja+teeskentelyä.
17.02.2021 20:43
Jumala+loi+vain+KAKSI+IHMISTÄ,+Adamin+ja+Eevan.+Niille+Hän+sanoi,+että+menkää+ja+täyttäkää+koko+maa.
Adam+ja+Eeva+poikkesivat+kahdessa+selkeässä+kohdassa+nykyihmisestä?
Voitteko+tietää,+mitä+ne+olivat.
17.02.2021 20:36
Ei+sisälly+Raamatussa.
17.02.2021 18:48
Jeesus+sanoo+näin,+alkutekstin+mukaan+Matt.7
21.+Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herrani,+herrani',+astu+sisään+taivasten+valtakuntaan,+vaan+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.
22.+Monet+sanovat+minulle+sinä+päivänä:+'Herrani,+herrani,+emmekö+me+sinun+nimessäsi+profetoineet,+ja+sinun+nimessäsi+ajaneet+pois+riivaajia,+ja+sinun+nimessäsi+tehneet+monia+voimallisia+tekoja?'
23.+Ja+silloin+minä+julistan+heille,+että:+'Aikojen+alusta+lähtien,+minä+en+ole+teitä+tuntenut.+Menkää+pois+minun+luotani,+te+vääryyden+palvojat!'
24.+Sen+tähden+jokainen,+joka+kuulee+nämä+minun+sanani,+ja+toteuttaa+niitä,+on+viisaan+miehen+kaltainen,+joka+rakensi+talonsa+kallion+päälle.
25.+Ja+sade+laskeutui,+ja+tulvat+tulivat,+ja+tuuli+puhalsi,+ja+ne+horjuttivat+sitä+taloa,+eikä+se+sortunut,+sillä+sen+perustukset+oli+asetettu+kallion+päälle.
26.+Ja+jokainen,+joka+kuulee+nämä+minun+sanani,+eikä+niitä+toteuta,+on+tyhmän+miehen+kaltainen,+joka+rakensi+talonsa+hiekan+päälle.
27.+Ja+sade+laskeutui,+ja+tulvat+tulivat,+ja+tuuli+puhalsi+ja+ne+horjuttivat+sitä+taloa,+ja+se+lankesi,+ja+sen+sortuminen+oli+suuri.
17.02.2021 14:56
Uskon+mihin+ja+keneen,+mm+Israeliin?
Jumalanhan+He+tuntevat,+ja+ovat+Jumalan+Silmäterä
17.02.2021 14:45
Kerrotko+paikan,+missä+se+on?
17.02.2021 14:42
Silloinhan+sen+ilmoituksen+voi+tehdä+paikallinen+RY,+on+heti+mahdollisuus+vastata+asioihin.
Toimikaa.
17.02.2021 14:41
Vain+saatanan+palvojat+tunnustaa+sen?
17.02.2021 14:38
Jumala+hylkää+vain+ne,+jotka+ei+ole+Jeesuksen+seuraajia.
Ae+on+RY;llä+turhaa+puhua,+jos+ei+ole+ala-+leukaa+ollenkaan.
17.02.2021 14:37
Miksi+tulit+siihen+näkemykseen?
17.02.2021 14:34
469 / 475