Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JoonaForsström
profiilit
JoonaForsström
JoonaForsström
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minullakin+oli+sama+ongelma,+mutta+30+sekuntia.+
Kiitoksia+tiedosta.+
Nyt+osaan.
11.08.2021 21:04
Minullakin+on+sama+ongelma,+mutta+30+sekuntia.
11.08.2021 21:01
Poliisilaki+
3§+Avustamisvelvollisuus+
Jokainen+on+velvollinen+päällystöön+kuuluvan+poliisimiehen+määräyksestä+avustamaan+poliisia+hengevaarassa+olevan+kadonneen+etsimisessä,+ihmishengen+pelastamisessa,+loukkaantuneen+auttamisessa+sekä+huomattavan+omaisuus-+tai+ympäristövahingon+torjumisessa,+jollei+tällaiseen+toimenpiteeseen+osallistuminen+ole+henkilön+ikä,+terveydentila+tai+henkilökohtaiset+olosuhteet+huomioon+ottaen+tai+muusta+erityisestä+syystä+kohtuutonta.+
Edellä+1+momentissa+tarkoitetuissa+tapauksissa+samoin+kuin+hukkuneen+etsimiseksi+yksityisten+henkilöiden+ja+yhteisöjen+päällystöön+kuuluvan+poliisimiehen+määräyksestä+annettava+poliisin+käyttöön+täyttä+korvausta+vastaan+kohtuullisessa+määrin+elintarvikkeita,+viestintävälineitä,+kuljetus-+ja+työvälineitä+sekä+muita+tarvittavia+laitteita+ja+aineita.
14.03.2021 13:51
Sinä+olet+oikeassa.+
Tuo+minun+aikaisemmin+kirjoittaminen+teksti+on+minun+mielipide.+
Ja+se,+mitä+minä+teen+tällaisissa+tilanteissa.+
Aina,+kun+minä+olen+ajoneuvon+kanssa+kaksisuuntaisella+ajoradalla+liikkumassa+ja+joku+ajaa+minua+vastaan+minun+käyttämälläni+ajokaistalla,+niin+minä+en+väistä,+vaan+pakotan+vastaan+tulevan+siirtymään+oikealle+ajokaistalle.++Yksisuuntaisella+ajoradalla+väistän+vähän,+jotta+vastaan+tuleva+pääse+ohi.
Aina,+kun+olen+jalankulkija+ja+liikun+tiellä+jolla+sallitaan+vain+jalankulkeminen,+jos+joku+ajaa+ajoneuvolla+jalankulkutiellä,+niin+en+väistä,+vaan+pakotan+ajoneuvolla+ajavan+väistämään.
(Tie+jolla+sallitaan+vain+jalankulkijaksi+luokiteltu+liikenne.)
+
Ja+myös+kaikissa+muissakin+liikennetilanteissa,+joissa+joku+rikkoo+sääntöjä.++
Jos+joku+tekee+oikein,+silloin+minä+menen+Tieliikennelain+mukaan.+
Yritän+joka+liikennetilanteissa+tehdä+oikein.
12.03.2021 22:51
(Minun+mielestäni)+
Oikein+tekevän,+ei+tarvitse+väistää+väärin+tekijää,+jos+väärin+tekijällä+on+mahdollisuus+korjata+aikeensa.
07.03.2021 09:58
Myös+monella+polkupyöräilijällä+käsimerkit.
17.02.2021 21:15
Olen+huomannut+saman.+
Itsekin+aina+katson+toisten+liikennekäyttäytymistä.
17.02.2021 21:14
Tuossa+minä+olen+samaa+mieltä😀.+
Ikärajoituksia+en+kuitenkaan+suosittele,+koska+polkupyöriä+on+tehty+pienimmillekin+ihmisille.+
Muuten+pakollinen+ajo-opetus+ja+pakollinen+ajolupa+on+hyvä,+jos+aikoo+polkupyörällä+ajaa.
07.02.2021 21:38
1 / 1