Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+jotain+halpissaippuoita+ostaa+tyyliin+3+kympillä,+niin+ei+niistä+ole+mihinkään,+vaan+sitä+kuluu+paljon+yhdellä+pesukerralla.+Ite+käytän+nivea+soft+suihkusaippuaa,+niin+yksi+purkki/pullo+riittää+pitkään,+ja+varmasti+vaahdottuu.+Maksaa+joku+3-4€,+mut+hyvää+tavaraa+ja+kuivalle+iholle+sopivaa.
30.04.2021 20:36
Perustele+miksi+mun+kirjoitus+on+vale?
30.04.2021 20:18
Anna+mennä+vaan+jos+tekee+mieli.
30.04.2021 17:22
Eiköhän+jotain+oo+tapahtunut+jo+7+vuotta+sitten,+jos+jotain+tapahtui.+Sen+verran+vanha+ketju+kyseessä.+Täysi-ikäisiä+ovat+molemmat+jo.
30.04.2021 15:32
Ihana+Pupu.+😍
30.04.2021 13:04
Rapsutukset+Pupulle+kiitoksena+pususta.+😍
30.04.2021 12:11
Vai+tätäkö+kenties+tarkoitit?
https://www.voice.fi/viihde/a-205106
30.04.2021 12:10
Miten+vaan.+Jokainen+tekee+mitä+haluaa.+Yhdelle+tutulle+sanottiin+kerran+sen+hakeuduttua+perjantaina+päivystykseen+säärikivun+takia,+että+jos+olisi+maanantaihin+odottanut,+ei+olisi+enää+ollut+hengissä+silloin.+Itselläni+on+myös+ollut+veritulppa+jalassa.+
Mitäs+satuja+ajattelit+kertoo+mulle?+Tarinan+Lumikista+ja+seitsemästä+kääpiöstä,+vai+Tuhkimosta,+vaiko+peräti+Prinsessa+Ruususesta?
30.04.2021 11:59
Mulla+ei+ole+työkokemusta,+eikä+siten+ole+mahdollista+saada+eläkettä+mistään+muualta+kuin+Kelasta.+Valitettavasti.+Kummallakin+kerralla+kun+valmistuin+kahteen+eri+ammattiin,+olin+jo+siihen+ammattiin+työkyvytön.+Halusin+kuitenkin+käydä+keskeneräiset+koulut+loppuun+ja+valmistus,+vaikka+tiesin+etten+niitä+töitä+pysty+enää+tekemään.+
Polvi+oli+hajalla+kokiksi+valmistuessani,+eikä+siitä+mikä+sitä+vaivasi+ollut+silloin+edes+tietoa.+Eli+en+pystynyt+seisomatyöhön,+mitä+Kokin+ammatti+on+päätoimisesti.+Kirjanpitäjäksi+valmistuessa+olin+jo+sairaslomalla+valmistuessa,+enkä+ollut+istumatyötä+pystynyt+yli+puoleen+vuoteen+edes+tekemään.+
Jos+jostain+syystä+pystyisin+tai+näissä+kivuissa+edes+haluaisin+kirjanpitäjän+hommia+tehdä,+pitäisi+mun+käydä+koulu+uudelleen,+kun+en+ole+ollut+kirjanpidon+kanssa+missään+tekemisissä+sitten+syksyn+2012.+
Verotukset,+ja+muut+työhön+liittyvät+säännökset+ovat+sen+verran+muuttuneet+sen+jälkeen+kun+olen+viimeksi+ollut+niiden+kanssa+tekemisissä,+että+ne+täytyisi+ottaa+ensin+haltuun,+puhumattakaan+kuinka+paljon+olen+unohtanut+itse+kirjanpidosta+ammattitermeineen.+Käytännössä+mun+pitäisi+aloittaa+koulutus+alusta.+
Koska+on+hyvin+epätodennäköistä+että+edes+tässä+kunnossa+saisin+ilman+työkokemusta+töitä,+ei+mulla+ole+mitään+kiinnostusta+kouluttamaan+itseäni+vanhaan+ammattiin,+tai+uuteen+alaan.
30.04.2021 11:54
Siis+emojin+silmät+sivulla,+ja+ns+korvat+ylhäälläja+alhaalla.
30.04.2021 11:38
Käännä+päätä+niin+että+näät+emojin+sivuttain.+Korvien+taakse+menevät+nauhat+on+stringien+narut,+ja+maskiosa+on+stringien+haarakiila.+Siten+ajattelemalla+tajusin+jujun.
30.04.2021 11:37
Jos+oikeesti+sulla+särkee+säärtä,+eikä+siinä+ole+vanhastaan+mitään+mikä+kivun+aiheuttaa,+kannattaa+käydä+varmuuden+vuoksi+näyttämässä+sitä+jossain,+koska+kyseessä+voi+olla+veritulppa.
30.04.2021 11:27
Olin+aluks+et+mikä+ihmeen+emoji+stringit+päällä,+mut+sit+tajusin.+Toden+totta,+toi+😷+oikeesti+näyttää+siltä+kuin+emojilla+on+stringit+naamalla.+😂
30.04.2021 11:23
Eräs+ensimmäistä+kertaa+alkusyksystä+2017+tapaamani+mies+sai+parin+seuraavan+vuoden+aikana+pitkään+kylmänä+olleen+sydämeni+lämpenemään,+ja+lopulta+roihahtamaan+liekkeihin,+ja+jota+kukaan+muu+ei+saanut+sitä+ennen+eikä+ole+saanut+sen+jälkeenkään+aikaan.+
Esteitä+ja+hidasteita+on+jonkin+verran,+mutta+edes+se,+ettei+yli+vuoteen+ole+ollut+mahdollisuuksia+nähdä+kunnolla,+saa+mieltäni+unohtamaan+ja+ajatuksia+katoamaan+hänestä.+Vaikka+hyvin+todennäköisesti+ei+meistä+tule+koskaan+mitään,+olen+silti+kiitollinen+hänelle+siitä,+että+sydämeni+on+taas+kuuman+lämmin.
30.04.2021 10:56
Sä+oot+kyllä+sitkeä,+ja+olet+selvinnyt+isoista+asioista.+Nostan+hattua+sulle.+Sun+elämänasenne+on+sellainen,+että+moni+fyysisesti+terve+saisi+ottaa+susta+mallia+asennoituminen+suhteen.+
Mun++vammat+tulivat+yli+16+vuotta+sitten,+ja+elokuussa+tulee+14+vuotta+siitä+kun+ristiselän+krooniset+hermokivut+ensimmäistä+kertaa+alkoivat.+Nää+kivut+tulee+olemaan+mun+rinnalla+kuolemaan+asti.+Se+on+hinta+jonka+maksan+teostani.+
Se+on+hyvä+kun+huolet+ei+vaivaa.+Itsellä+on+jatkuva+stressi+toimeentulosta,+kun+Kela+väittää+että+olen+työkykyinen,+ja+olen+joutunut+roikkumaan+työttömyyskorvauksilla+jo+6+vuotta,+kun+en+pääse+eläkkeelle+minne+oikeasti+kuulun.+
Samalla+on+myös+stressi+siitä,+kestääkö+pää+näitä+jatkuvia+kipuja,+vai+tuleeko+se+hetki+jolloin+voimat+loppuu+kokonaan,+ja+teen+itselleni+jotain.+Onneksi+saan+nukuttua.+Se+pelastaa+paljon.+
Mutta+on+mun+elämässä+paljon+hyvääkin.+Pääsen+toistaiseksi+liikkumaan+omin+jaloin.+Pystyn+tekemään+käsitöitä+ja+nauttimaan+niistä,+ja+joita+itse+asiassa+aloin+siinä+määrin+tekemään+hypyn+jälkeen,+mitä+viime+vuosien+aikana+olen+niitä+tehnyt.+Oonkin+sanonut+ettei+mua+niin+kauan+haittaa+vaikka+muu+kroppa+olisi+kuinka+rikki+tahansa,+kunhan+kädet+ja+pää+toimii.+Jos+niille+tapahtuu+jotain,+sitten+se+on+katastrofi.+
Vaikka+tein+virheen+kun+koiran+hankin,+siis+siinä+että+kuvittelin+selviäväni+yksin+sen+hoidossa,+ei+muru+itsessään+ole+virhe.+Siitä+on+niin+itselle+kuin+vanhemmilleni+paljon+iloa,+ja+se+sulattaa+ihmisten+sydämiä.+Esimerkiksi+ennen+murua+yksikään+eläin+ei+ole+saanut+tulla+enoni+ja+hänen+vaimonsa+kotiin+sisälle.+Ei+edes+heidän+omat+navettakissat+saaneet.+Tirppeliini+on+ollut+aina+tervetullut+sisälle,+niin+heille+kuin+muille,+eikä+kertaakaan+ole+tullut+sitä+tilannetta+eteen,+ettei+koira+olisi+tervetullut+mukaan.
Tossa+mietin+hetki+sitten,+että+lähtisin+Leopardini+kanssa+tänään+vappuajelulle....kirjastoon.+Ja+tällä+kertaa+ilman+matkustajaa..😆
https://aijaa.com/zTLS67
30.04.2021 10:40
Ei+tarvitse+pyydellä+anteeksi+sitä,+että+sulla+kivut+on+helpottanut.+Se+on+hyvä+juttu.+Mä+oon+tottunut+näihin+jo+tän+menneen+vuoden+aikana.+Nää+kivuliaat+päivät+alkaa+olla+mulle+jo+normipäiviä,+ja+on+päin+vastoin+outoa+jos+ei+tunne+kipua.+Olihan+näitä+kipuja+364+päivää+vuodessa+yhteensä+8+vuotta+ennen+neljää+lievempää+välivuotta,+joten+sinänsä+ei+ole+mitään+outoa.
Mutta+toisaalta+se+auttaa+jaksamaan,+kun+tietää+taas+jossain+vaiheessa+tulevan+niitä+parempia+päiviä.+Onneksi+viihdyn+yksin+ja+on+tekemistä,+niin+sekään+ei+stressaa+ettei+pääse+minnekään+tai+nää+juuri+ketään.+Jos+olisin+enemmän+sosiaalisempi,+alkaisi+jatkuva+yksinolo+ahdistamaan,+mutta+sekin+on+vain+asennoitumiskysymys.
Mulle+musiikki+ja+sen+kuuntelu++on+yksi+jaksamisen+muoto,+kun+en+enää+itse+oikein+pysty+soittamaan.+Selkä+ei+kestä+pianon+soittoa+yhtä+biisiä+enempää.+Olen+vuosien+varrella+tehnyt+sen+havainnon,+että+mun+musamaku+on+muuttunut+vuosi+vuodelta+raskaampaan+suuntaan,+vaikka+kyllä+kevyempikin+musa+uppoaa.+Jopa+tanssimusiikki,+jos+sen+kuulen+livenä+soitettuna.+Silloin+alkaa+jalka+vipattamaan,+vaikken+enää+pysty+tanssimaan.+Serkkuni+soittavat+kuin+ammattilaiset,+vaikka+keikkailevat+harrastuspohjalta.+Välillä+on+päässyt+heitä+ja+heidän+bändikavereita+kuuntelemaan.
Tästä+bändistä+on+tullut+yksi+ehdottomista+suosikeistani:++
https://www.youtube.com/watch?v=HbaQ9xnoMGQ
https://www.youtube.com/watch?v=Wa4BNXoILsg
https://www.youtube.com/watch?v=HCBPmxiVMKk
30.04.2021 09:22
En+ole+naisiin+päin+kallellaan.
29.04.2021 23:02
Ei+tee.+Eikä+ole+koskaan+tehnyt+mieli.
29.04.2021 21:11
Samoin+täällä+kohta+nukkumaan.+Hyvää+yötä!
29.04.2021 21:10
Mä+en+edes+tiedä+millaista+on+asua+naisen+kanssa.+Äitini+kanssa+saman+katon+alla+on+tullut+muutama+vuosi+sitten+asuttua,+mutta+äiti+on+äiti.+Hössöttää+ja+komentelee.
29.04.2021 20:43
45 / 86