Asutteko naisen kanssa

Anonyymi

Niin asuttekos naisen kanssa yhdessä. Millaista on asua naisen kanssa?

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen yhtynyt naisen kanssa.

• Anonyymi

Naisen kanssa asuessa tulee muistaa että joskus on pakko harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Näinpä. Eikö olekin ärsyttävää? Toisaalta jos on naimisissa, niin eikös se muistaakseni ole ihan aviovelvollisuus? Tosin Suomen laki ei siihen velvoita mutta:

»Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa. – – Mutta tämän minä sanon myönnytyksenä, en käskynä. Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen. Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin; mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.»

(1. Korinttolaiskirje [3])

• Anonyymi

Asutko äitisi talossa?

• Anonyymi

En asu...

• Anonyymi

Muistakaa nyt ainakin nukkua samassa sänkyssä.

• Anonyymi

Ja miehen tulee tehdä iltakampaus naisensa pimperolle iltatoimena nukkumaan mennessä.

• Mä en edes tiedä millaista on asua naisen kanssa. Äitini kanssa saman katon alla on tullut muutama vuosi sitten asuttua, mutta äiti on äiti. Hössöttää ja komentelee.

• Anonyymi

Kaikki naisen kanssa asuvat miehet on tossun alla ja nainen komentaa miestään ja myös hössöttää miehellensä.
        En ole koskaan naisen kanssa asunut, mutta ne miehet, jotka tunnen ja jotka naisen kanssa asuu, niin ne on muuttuneet sellaisiksi pehmeiksi ja hymyileväisiksi miehiksi ja toteavat tavatessamme, että ei, nyt pitää mennä, ettei vaimo hermostu, että missä sitä ollaan.

• Anonyymi

Tuulista. Tuulet muuttuu.

• Anonyymi

Naisen kanssa? Siis monta vuotta sitten oli nainen kämppiksenä tossa toisessa huoneessa. Ei me paljoo nähty tai mitään puhuttu. Mä olin töissä ja tää opiskeli jotain ohjaustoimintaa. Viikonloput oli kotipaikallaan. Ja moni sanoo että naiset on siistejä, niin tää ei ainakaan. Näin jälkeen päin kadutta kun olisi ollut mahdollisuus kysyä, että millasta on olla nainen. Ja tähän en varmaan saa enää koskaan vastausta.

• Anonyymi

Kyllä asun ja olemme naimisissa. Eikä siinä kaikki. Olemme olleet myös kihloissa! Ajatella, kaikenlaista sattuu ja tapahtuu naisen kanssa.

• POJAT! Minä olen ollut naimisissa ja asunut saman katon alla. Se on kuin kaunista kimppa-asumista seksillä höystettynä. Tarpeeksi kauan asuttua osataan jo lukea toisen ajatuksia.

Mitään alistusta ei oikeassa suhteessa ole. Jos kossina olet asunut vuoden tai kaksi tyttösi kanssa, niin et vielä tiedä edes alkeitakaan. Parisuhteet eivät ole mikään yksinkertainen juttu, mihin olisi yksi vastaus.

Itselläni on jälkikasvua ja olen ollut sekä avo- että avioliitossa. Erään puolison tuhkatkin on levitetty radalle. Älkää pojat stressatko, vaan opetelkaa. Nöyrtykää ja lopettakaa se itsenne ajattelu, niin elämä antaa takaisin tuplana.

• Olen asunut naisen kanssa yli 11 vuotta ja en siitä voi antaa kovin hyvää kuvaa, mutta tiedän, että parempaankin voi olla edellytyksiä.

Veikkaan vahvasti että homma hoituisi hyvällä kommunikoinnilla ja toisen huomioon ottamisella, unohtamatta itseään.

Omslla kohdalla nyt en näe sille painetta. Erillissuhde ja paaaaljon aikaa tutustua ja antaa aikaa suhteelle, ennenkuin mitään yhteistä taloutta edes mietin. 😀

• Anonyymi

Riippunee pitkälti naisesta, että millasta se yhteiselo on.

• Anonyymi

Koko ajan seisoo ja panettaa kun asuu naisen kanssa.

• Anonyymi

Höhöö. Siis aluksi.
        Täydensin.

• Anonyymi

Mulla on idis eli idiomaattinen idea, koska siis asunnossani on 2 hyvää nurkkaa missä on verkkoliitännät, hyvin saisi joka nyt on lukunurkka valoineen niin toisen tietiokonetyöpisteen hienosti tuohon lukunurkan tilalle :)

• Anonyymi

Olen asunut joskus siis tyttökaverin luona sen asunnossa, sen kummallisempaa, helpompaa kun ei tarvitse siivota ollenkaan kun se tyttö siivoaa aina.itse.

• Anonyymi

En asu naisen kanssa, asun kissani kanssa joka on uros.
      Tosin olen itse nainen joten tavallaan kai sitten asun naisen"kanssa" eli itseni.
      Ennen asuin seitsemän vuotta miehen kanssa kunnes lemppasin sen pihalle.
      Otin opikseni ja nyt asun yksin ja aion pysyä!

• Anonyymi

No millaista se on? Oma toistakymmenvuotinen kokemukseni on tuo: Tuulista.

• Anonyymi

Silloin ei tarvitse maksaa vuokraakaan eikä mitään jos asuu naisen asunnossa..

• Anonyymi

Kyllä reilussa suhteessa maksetaan, jos asutaan vaan toisen omistamassa.

• Anonyymi

Muuten joops tuli hyvä idea nyt, tarvitsen toisen hardware-kooderin, tuohon viereen mahtuu toinen tietokonetyöasema ja konekin on varmastikin, vierekkäin työskentelee sitten, mutta ei voi tietystikään yöpyä voi työskennellä sillä tavoin kahdella tehokkaalla työasemalla vierekkäin yhtäaikaa :)

• Anonyymi

Melko normaalia Tosi hyvin mennyt 15 vuotta saman naisen kanssa.Nainen just sanoi että ihan kun oltais vast tutustuttu ja kaikki menee aina hyvin eikä riitoja ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      393
      5454
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      363
      3037
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2661
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      102
      2349
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      495
      2008
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      41
      1709
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1516
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1499
    9. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      286
      1474
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1443
    Aihe